Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

Am de gand sa pun un ulei 20w50 mineral liqui moly. E bun, recomanda sau a mai folosit cineva ?

Cateva sfaturi ar fi binevenite...

 

Da, ăla e!!

20/50 mineral e the best pentru mobra asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare !

Pe langa filtre si ulei, as mai vrea sa ii schimb si bujiile, sa fiu eu impacat ca sunt noi si e treaba ok. Acum va intreb pe voi :

1.Ce bujii imi recomandati, NGK CR8E sau Denso U24ESR-N ? Voi de care folositi, le puteti compara ?

2. Sa ii fac si o sincronizare a carburilor ? Precizez ca nu s.a facut sincronizarea nici anul trecut, poate nici acum 2 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Ia sa intreb si aici, poate stie careva solutia.

 

Apare si la mine problema din clipul de mai jos. Insa nu vibreaza chestia aia de plastic asa tare (cel putin nu vizibil), dar se aude totusi un bazait pe la 4000 rpm.

 

 

In weekend daca am timp ma apuc de dat jos toate carenele sa caut "greierele".

Editat de ovi_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Salut. Ma ajuta careva cu un melc chilometraj? Il am pe acela vechi insa e ros si nu am gasit pe niciunde sa cumpar unul nou. Stie cineva din ce fel de plastic e facut? Poate ma incumet sa-l fac la strung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Ma ajuta careva cu un melc chilometraj? Il am pe acela vechi insa e ros si nu am gasit pe niciunde sa cumpar unul nou. Stie cineva din ce fel de plastic e facut? Poate ma incumet sa-l fac la strung.

 

Teflon, poliamida.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am aflat ca este facut din nailon. Poliamida mi se pare moale. Cred ca teflonul ar merge mai bine. Daca nu gasesc nailon am sa incerc teflon. Daca stie cineva o sursa de pinion as prefera unul original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salut,din greseala stie cineva pe unde se afla piesele de limiteaza un xj 600 an 1996,

gaturile de carburator le am comandat cele de 61 cai,adica fara limba de obtureaza fluxul de aer,

la toba am gasit o bucsa sudata.2 3 cm lungime de obtureaza evacuarea,o scot prin alezare

in alta parte mai are ceva piese pentru a limita puterea si turele?

 

vreau sa il fac pentru un prieten, a fost luat limitat in austria

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

SALUT;Unde gasesc o carena fata pt diversion 600 model 97?Are cineva?tel 07400862051

 

Apar ocazional pe olx carene de Diversion. Stie cineva unde as putea gasi un kit de naked? Adica ceasuri de bord si far cu suporturi cu tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salut din nou

in carburator a gasit mecanicul aceste bucse de plastic,sa nu urce pana la capat sa nu deschida pistonasul din camera carburatorului,gaturile de carburator erau normale,nu avea limitarea acolo,

sa tai acele inele?

sa urce pistonasul din carburator pana sus sa ramana camera de admisie perfect libera

multumesc

:hug:


» Post actualizat in 24 Aug 2018 11:57

bucsa in plus din carburator a fost taiata,bucsa din toba a fost scoasa cu un spiral pe dimensiunea tobei,

acuma parca se misca si respira mai bine,dar mergand limitata are inca motorul strans si cu timpul o sa se mai obisnuiasca cu turatia,

supapele de admisie erau cu calamina uda ,

cu cat te plimbi mai mult cu atata mai bine merge,

:tempted:

post-58192-0-90038400-1532943582_thumb.jpg

post-58192-0-34175200-1532943594_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Salutare,

 

Stie cineva unde pot gasi un cablu de kilometraj pt al meu XJ900F din '85? To' ma orientez eu oarecum dupa turometru dar mi-e sa nu ma opreasca politia si sa-mi spuna ei cu cat am mers ... peste viteza legala :eek: Oricum, din cate bag de seama, nu este printre cele mai populare modele pe la noi.

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

pentru predrag80 /  uleiul folosit de mine,motorex 15w50 nu fac experiente cu uleiul modele noi,am mai pus eu o panarama de ulei si  la 1000 km se auzea saibe si piulite in motor

pentru mandibula/  pune niste poze cu ce au carburatorele la interior,ce le limiteaza cursa la pistonase aer

a disparut poza cu bucsile pe care le am taiat din carburator,o caut

acuma nu mai  obtureze aerul de intra in  carburator prin difuzor,am scos si bucsile din capatul de toba,prin aschiere cu un spiral pe marimea gauri normale de toba

IMG_3210.JPG

IMG_3211.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

@b_robert87: Multumesc de raspuns. 

Daca eram in locul tau, eu nu modificam nimic. Pe bani putini cumperi diafragme noi de pe Aliexpress, fara obturatoarele acelea si gata (aceleasi sunt pe Virago). Daca iti place cum merge, lasa-i. Daca nu, pune la loc cele originale. Ce jiglere ai? Adica marimea lor. Ai grija ca Mikuni si compatibile mikuni, chiar avand acelasi numar, nu au curgerea la fel. Ar trebui sa ai jiglerul principal de 102,5 iar cel de relanti de 107,5 parca. Dar obligatoriu sa fie Mikuni OE. A mea a venit cu jiglerul principal nr.100 si NU am gasit in Romania 102,5 OE cu capul lat.Am luat din SUA 2 seturi (din greseala). Dupa aceea ai putea avea mansoanele de prindere a carburatoarelor obturate. Iarasi le gasesti la Aliexpress la pret bun sau, le gasesti si in Romania usor. Uita-te si la gurile de evacuare, sa nu se fie obturate de la calamina. Altceva nu stiu ce ai putea imbunatati. Motocicleta asta nu este de viteza.

Sper sa fi fost de folos.

 

P.S. daca are cineva nevoie de o sa retapitata si nefolosita (model fara facelift) o dau la 150 lei, sa ma scap de ea (100 lei a fost doar retapitarea). 

Editat de predrag80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,ceva poze cu jiglerul principal si pe unde este,nu am umblat acolo,cum se masoara

gaturile de carburator le am luat pentru modelul de 60 cai,nu are nici o limitare in cantitatea de aer intrata in carburator

 

https://www.ebay.com/itm/4-New-Yamaha-XJ600-XJ-600-SECA-II-MIKUNI-CARB-CARBURETOR-MAIN-JET-102-5/302696283426?epid=3017702099&hash=item467a1abd22:g:1oUAAOSw-PFaebVn:rk:2:pf:1&vxp=mtr&frcectupt=true

 

castiga ceva cai?

Editat de b_robert87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...