Sari la conținut

Recomandari Track Bike


TurboSnail
 Share

Postări Recomandate

nu stiu ce ti se pare tie asa bun la r6 eu ca fost propietar si de r6 model vechi si de r 2007 pot spune ca e inferioara unui gsxr poate putin mai agila dar in linie dreapta e mai slaba plus ca gsxr trage mai de jos lucru care pe pista conteaza foarte mult . Dar asta e doar parerea mea . Si cum a zis omu de mai sus daca vrei un motor de pista tre sa bagi bani in ea..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu ce ti se pare tie asa bun la r6 eu ca fost propietar si de r6 model vechi si de r 2007 pot spune ca e inferioara unui gsxr poate putin mai agila dar in linie dreapta e mai slaba plus ca gsxr trage mai de jos lucru care pe pista conteaza foarte mult . Dar asta e doar parerea mea . Si cum a zis omu de mai sus daca vrei un motor de pista tre sa bagi bani in ea..

 

Nu ai dreptate. Pe pista nu conteaza absolut deloc ca nu trage de jos. Acolo conteaza sa-l tii cat mai sus in ture. Oricine iti poate confirma. De-aia se si pune scotch pe bord la turometru, Se acopera turatiile joase cu scotch , daca nu vezi acul, stii ca mergi prea moale(incet).

Iar la comparatie cu gixerul iar gresesti. Oricare le iei de la aceeasi ani , R6 cam bate. Gixerul bate la fiabilitate, dar nu deaia iti iei motor de pista sa te tina o mie de ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prieteni,

 

Intenționez să-mi procur o motocicletă pe care o voi folosi cu precădere pe circuit. Cu Gs-ul pot să mă dau la Arad, dar pentru un circuit mai mare cum e Euroring-ul mi-ar trebui ceva de 600. Bugetul se învârte undeva în jurul sumei de 2000E. Poate în cazuri deosebite un pic mai mult.

 

Ce îmi recomandați să iau în considerare ?

 

 

daca vrei un motor ieftin am unu de vanzare neinmatriculat de curse: Yamaha R1 2003- motocicleta cu care a concurat Florian POP la noi in campionat - frane brembo de curse, carene de curse, tuning chiuloasa, amortizor de ghidon de curse..... pret 2200 euro, daca te intereseaza 0743188149

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iai zice uni incepator poate te-ar crede dar eu nu .

1- Sa iti repet ca am avut r6 2007 echipat de curse cu brembo cap coada yoshi pc3 etc. Si NU MIA PLACUT

2- NU am facut referire la ture foarte joase dar daca tot te dai expert si dai sfaturi ar trebui sa sti ca ai o plaja de ture in care tre sa intri si sa iesi dintr-un viraj fara sa schimbi treapta . Dar se pare ca tu esti atasat de r6 . Oricum cine zice ca r6 bate gixer il astept am un 600 in garaj dornic sa incerece cu orice r6 .Pana atunci bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Nu-s atasat de R6 deloc.(De Kawasaki sunt atasat)

2. Nu sunt presupunerile mele, in toate testele din 1999 pana in 2009 R6 a iesit peste gixer.(cred ca un an a fost surclasat r6-le)

3. Una e sa nu iti placa si alta este sa fie mai slaba.(Poate nu te-ai obisnuit)

 

Multa bafta, si ne vedem pe pista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa va luminez un pic. Orice model echipat cu suspensii de top si bine reglate va merge mult mai rapid pe tura si in conditii de siguranta mai mari. Degeaba ai ture, cai putere , fara control nu valoreaza nimic. Un k1 bine setat la suspensii de top scoate timpi mai buni decit un R6/07, CBR600RR/2007, etc cu susp. stock. 99% la un K1 cu suspensii stock, niciodata acestea nu vor putea fi reglate si per ansamblu timpii vor fi catastrofali. Dar, revenim, cine da 1500euro pe un set complet de amortizoare? Lasati orgoliile deoparte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa va luminez un pic. Orice model echipat cu suspensii de top si bine reglate va merge mult mai rapid pe tura si in conditii de siguranta mai mari. Degeaba ai ture, cai putere , fara control nu valoreaza nimic. Un k1 bine setat la suspensii de top scoate timpi mai buni decit un R6/07, CBR600RR/2007, etc cu susp. stock. 99% la un K1 cu suspensii stock, niciodata acestea nu vor putea fi reglate si per ansamblu timpii vor fi catastrofali. Dar, revenim, cine da 1500euro pe un set complet de amortizoare? Lasati orgoliile deoparte.

Corect.Nu puterea conteaza, cum o folosesti(80% din noi nu folosim puterea la maxim).Legat de model cred ca daca le incerci pe toate ai putea sa spui ce ti se potriveste. Nu poti sa spui ca un motor este mai bun decat celalalt pina le nu incerci. Nu tin parte la nici un producator, dar pot spune ca suspensiile au fost cea mai buna investitie a mea.Parca am alt motor.Se comporta mooolt mai bine pe curbe si pe frinari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

si eu votez 636 daca o iau in 2000 euro , suma de care dispune cel care a initiat topicul. nu e topic de votat cea mai buna motocicleta de pista!(nu ca 636 ar fi) :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...