Sari la conținut

honda varadero xl 1000 vs suzuki v strom dl 1000


Postări Recomandate

Inainte sa deschid acest topic am cautat cu functia search si nu am gasit nimic despre o comparatie intre cele doua modele de motociclete.Oschilez intre ele si de aceea as dorii cateva pareri partinente de la posesorii de varadero sau v strom.I-mi plac foarte mult ambele modele si din cate am vazut sunt sensibil egale ca si pret (sh ma refer).In prezent detin o motocicleta Suzuki Marauder vz 800,un cruiser dupa parerea mea destul de bun,insa dupa ce am fost plimbat de acesta 3 ani fara nici un fel de incidente,m-am hotarat,pot sa zic cu parere de rau sa schimb clasa,si anume sa trec la enduro,soft enduro.

 

 

Va multumesc anticipat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... sa trec la enduro,soft enduro.

 

Cu asa ceva nu vei putea face enduro sau soft enduro. Poate cel mult ceva iesiri off-road.

 

O sa gesesti pareri separat pentru fiecare motor, nu neaparat comparatii intre cele doua, desi parca am vazut si asta pe undeva.

 

Succes la documentare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu asa ceva nu vei putea face enduro sau soft enduro. Poate cel mult ceva iesiri off-road.

 

O sa gesesti pareri separat pentru fiecare motor, nu neaparat comparatii intre cele doua, desi parca am vazut si asta pe undeva.

 

Succes la documentare.

 

Ai dreptate,ceva iesiri pe drumuri nu foarte amenajate.stiu ca v stromul,spre care inclin mai mult este un touring,mai putin enduro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot m-am bagat in seama, sa-ti mai spun ce cred.

 

Si eu am avut aceeasi dilema, insa incet, incet am rezolvat-o.

 

Adica de la motocicleta mea de 600 cmc, de strada, am vrut ceva mai puternic cu care sa pot iesi putin si pe drumuri de munte, caci acolo e adevarata frumusete.

Avind in vedere ca drumurile de munte de la noi, sunt de regula distruse sau neamenajate, m-am indreptat spe categoria enduro-touring.

 

Astfel am vazut XL 1000 si DL 1000.

 

La primul model am fost intimidat de dimensiunile sale si am renuntat imediat. M-am imaginat pe un drum de munte, unde dau de putin noroi si inevitabil il pun jos. Ce fac atunci? Pling si sper ca ma va ajuta cineva. Deci odata cu placerea de a colinda locuri frumoase se va instala si teama de a nu-l da pe jos.

In ce priveste capacitatea de a-l tine in situatii dificile sunt convins ca nu e nici o sansa. Am experienta cu DR-Z-ul de 400, pe care la 130 kg ale sale nu am nici o sansa sa-l tin daca nu am talpile ferm pe sol.

La XL mai e si problema consumului care parca e nesimtit de mare.

Din punctul meu de vedere acest motor este un touring, cu care foarte putini si de regula foarte experimentati, pot face enduro sau mai bine zis sa iasa pe coclauri.

Iar daca este mai mult un touring, atunci cred ca poti gasi ceva care sa fie intr-adevar foarte potrivit pentru touring.

 

Deci ramine la latitudinea ta, sa te hotarasti in primul rind ce vrei sa faci cu el.

Eu cred totusi ca vrei sa mai iesi si pe drumuri mai putin umblate, sa te bucuri de peisaj si in acelasi timp sa savurezi din placerea mersului pe doua roti.

 

Pentru asta, mai bine merge DL 1000 decit XL 1000. Si daca tot iti place DL 1000 probabil ca iti place si DL 650. Arata aproape la fel.

DL 650 cred ca este cel mai potrivit pentru ce discutam noi.

 

Asta pentru ca din tot ce am citit aici despre aceste doua modele, reiese ca DL 650 este o alegere mai buna decit DL 1000.

Stiu ca cel de 1000 arata ceva mai bine, datorita celor doua tobe de esapament si a semicarenelor ceva mai frumusele, insa din punct de vedete tehnic are ceva minusuri fata de cel de 650.

Si eu am oscilat mult intre cele doua, insa acum daca ar fi sa-mi pot lua, as opta pentru DL 650.

De ce?

Mai usor, ABS, consum mai mic, motor concept nou si altele. Vezi topic-ul dedicat modelului.

Plusul de putere si cuplu al modelului de 1000 iti este de folos la drum lung si daca mergi cu pasager.

Pentru drumurile din tara noastra si conditiile de trafic puterea celui de 1000 este ceva cam mult. Spun asta fiindca daca ai vrea sa te folosesti de 100 HP in mod frecvent, ti-ai lua un CBR nu?

Tu probabil vrei sa faci touring.

 

Cam asta cred eu despre cele 3 modele la care m-am referit.

 

Desigur pentru genul de iesire la care m-am referit, mai sunt si alte modele ale altor producatori, insa nu cred ca e cazul sa discutam in acest topic.

 

Numai bine.

Editat de GDan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti pot spune despre Varadero ca e un motor super,PE SOSEA.

Off-road nu incape in discutie,este grea,rotile pe 17",suspensia stradala,franele prea prompte si te pun in mare dificultate pe un teren nu tocmai aderent,daca nu ai crash-bar vei plange daca o scapi,o sa poti sa intri exact pe unde poti intra si cu o masina,numai ca vei fi mai chinuit.

La drum....ireprosabil,modelul pe injectie consuma undeva la 6-6,5 mixt.

Despre DL nu pot spune nimic,dar cred ca sunt cam aceeasi Marie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tot pe mana DL-ului as merge ! In special, pe cel de 650.

Este adevarat ca suspensiile sunt cam ,,de cacao" insa propulsorul ... numai cuvinte de lauda !

Cu o minima investitie poti traii momente frumoase in saua lui !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tot pe mana DL-ului as merge ! In special, pe cel de 650.

Este adevarat ca suspensiile sunt cam ,,de cacao" insa propulsorul ... numai cuvinte de lauda !

Cu o minima investitie poti traii momente frumoase in saua lui !

 

Multumesc pentru pareri si sfaturi.Sincer si eu inclin spre DL.Un factor demn de luat in seama ar fi pretul destul de mare al lui Varadero fata de V STROM.Despre DL 650 am auzit si eu doar lucruri bune insa parca totusi parca totusi inclin spre DL1000,recunosc in principal datorita aspectului acestuia,parca este putin mai masiv,carenele putin diferite fata de DL 650.

Modelul DL1000 nu este echipat cu ABS?eu parca stiam ca este.

Fata de ceea ce ati scris,sunt convins ca DL 650 are veleitati off road superioare fata de DL 1000,insa va spun sincer sunetul celor doua tobe de pe 1000 si felul cum arata ma imping spre el.

Daca nu de mult oscilam intre varadero xl 1000 si dl 1000 acuma oscilez intre dl 1000 si dl 650.Unii ar spune ca nu stiu ce vrea,si pe buna dreptate :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru pareri si sfaturi.Sincer si eu inclin spre DL.Un factor demn de luat in seama ar fi pretul destul de mare al lui Varadero fata de V STROM.Despre DL 650 am auzit si eu doar lucruri bune insa parca totusi parca totusi inclin spre DL1000,recunosc in principal datorita aspectului acestuia,parca este putin mai masiv,carenele putin diferite fata de DL 650.

Modelul DL1000 nu este echipat cu ABS?eu parca stiam ca este.

Fata de ceea ce ati scris,sunt convins ca DL 650 are veleitati off road superioare fata de DL 1000,insa va spun sincer sunetul celor doua tobe de pe 1000 si felul cum arata ma imping spre el.

Daca nu de mult oscilam intre varadero xl 1000 si dl 1000 acuma oscilez intre dl 1000 si dl 650.Unii ar spune ca nu stiu ce vrea,si pe buna dreptate ;)

 

Hai sa te lamuresc !

 

Ce te incante mai mult ? Faptul de ai raspunde cuiva ,,... am motor de o mie !" sau banii ramasi in buzunar cu care te poti plimba si dupa scumpirea benzinei preconizate dupa 1 ianuarie 2010 ?

 

Sa-ti zic o intamplare reala, traita de mine !

 

Se intampla anul trecut prin octombrie. Atunci aveam KTM950Adv. si impreuna cu Ianachim (BMW1200SGSA), Adrian (DL1000V-Strom) si Mitzone (DL650V-Strom), am hotarat sa dam o fuga pana in Grecia - Alexandropoli.

Nu dau detalii de cum sa petrecut excursia, insa crezi ca am stat dupa DL-ul de 650, acesta avand cea mai slaba motorizare ? Te inseli ! Mobra lui Mitzone rula la viteza de croaziera de 150km/h linistita ... surpriza venea in benzinarie, cand mobrele ,,cele mari" fugeau insetate la pompe, iar ,,micutzul" DL tragea la parcare, iar stapanul lui isi aprindea linistit o tzigare, asteptand dupa noi sa alimentam.

...... Bine, hai ... Ianachim nu alimenta pentru ca bidonul de 33 litrii ii asigura o autonomie destul de mare, insa la consum 650-ul a fost ... the best !

 

Crezi ca Mitzone sa palit ca mobra lui este mai urata decat cea a lui Adrian ? Fii serios ..... ambele sunt la fel de urate ! :laugh: Dar ce conteaza asta, daca mobra ,,tine cu casa" ?

 

Suzuki DL650V-Stom, va fi urmatoare mea achizitie ! Echilibrul nu il gasesti in herghelia de cai putere si in aspectul motocicletei ci in cu totul altceva !

In viata asta am avut mobre suficiente pentru a-mi face o parere, iar factorul ,,capacitate cilindrica" nu mai intra in prioritatile mele la achizitionarea unei motociclete !

 

Asa ca gandeste-te bine, bine, bine !

 

Sanatate !

@petrica

post-10224-1258010501_thumb.jpg

post-10224-1258010569_thumb.jpg

post-10224-1258010751_thumb.jpg

post-10224-1258010805_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un singur comentariu ( s a spus cam tot pe aci)

 

Franele - Dual CBS + ABS ..no comment. ( modeul 2004, injectie)

Mi au salvat viata fara sa fiu de vina sau sa alerg..de 2 ori

si nici n am simtit ca exista

 

 

Ca si ciclistica , -impecabila

 

si inca o parere - cand m am imprastiat la 40 km / h, de la opata de ulei - daca nu era Vara si crash padurile care au stat intre picior si motor..la ora asta nu se stie daca mai aveam picior.

nu mai pun la socoteala ca in afara de polizare crashlui de pe stanga motorul nu a patit NIMIC. S a dus sanie DOAR pe el

 

deci echilibrat perfect .

 

este posibil sa fie la fel si la celelalte, eu asta am in ograda si de asta povestesc.

 

respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am oscilat intre DL 650 si DL 1000, insa incearca sa raspunzi la intrebarile urmatoare si vei vedea unde te opresti:

 

1. ABS sau aspect mai placut?

2. consum redus sau 100 HP pe care ii vei folosi din cind in cind?

 

PS: DL 1000 nu are ABS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am oscilat intre DL 650 si DL 1000, insa incearca sa raspunzi la intrebarile urmatoare si vei vedea unde te opresti:

 

1. ABS sau aspect mai placut?

2. consum redus sau 100 HP pe care ii vei folosi din cind in cind?

 

PS: DL 1000 nu are ABS.

 

 

Intr-adevar am vazut niste filmulete pe you tube si ABS-ul la o motocicleta face toti banii,ca de altfel si pe o masina.Adevarul este ca nu am mers cu DL-ul 650 si cred ca nu ar strica un test drive pentru a ma edifica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Intr-adevar am vazut niste filmulete pe you tube si ABS-ul la o motocicleta face toti banii,ca de altfel si pe o masina.Adevarul este ca nu am mers cu DL-ul 650 si cred ca nu ar strica un test drive pentru a ma edifica.

 

 

 

Salut

Parerea mea vis a vis de ce ai vrei sa alegi: Varadero (peste v strom)

Vrei off orad , enduro - cauta ceva cu roata spitzata, termina cu prostiile

Vrei sa impaci si capra si varza, adica eftin si bun, sa fie fiabil sa fie ok , una peste alta - incearca un 600-650 mono sau bicilindru (dominator, f650, tenere, transalp). Eu personal vb din experienta proprie, Transalp u implineste 47000 km de cand e la mine de un an jumate si are probleme minore, in comparatie cu tot ce a vazut si a facut. Referitor la urmatorul pas, din tot ce am testat vis a vis de ce vreau eu, doar Varadero m a convins., asta insemnand ca nu am incercat rivalele ktm 990 sau bmw r 1200 gs care oricum sunt la alta categorie din punct de vedere al finantzelor :crack:)

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...