Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Una este pentru robinet (furtun >> pompa benzina), alta pentru senzorul de nivel de rezerva (mufa cu 2 fire >> TCI).



... daca nu gresesc, cea in ax longitudinal este pentru robinet iar cea in ax transversal pentru senzorul de nivel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pentru raspuns. Pentru cele doua mufe sunt lamurit acum. Una este pentru senzoru de nivel, cealalta merge la pompa de benzina.

 

M-ar interesa si racordul acela care este putin mai sus in poza, cel care este fixat de corpul rezervorului si iese din partea superioara a rezervorului.

 

In poza e ca un furtun cu un racord de plastic la capat.

 

Merci,

Nassos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pentru raspuns. Pentru cele doua mufe sunt lamurit acum. Una este pentru senzoru de nivel, cealalta merge la pompa de benzina.

 

M-ar interesa si racordul acela care este putin mai sus in poza, cel care este fixat de corpul rezervorului si iese din partea superioara a rezervorului.

 

In poza e ca un furtun cu un racord de plastic la capat.

 

Merci,

Nassos.

cred ca te referi la furtunul care se ocupa cu aerisirea rezervorului :D ti-a specificat yo4hgx mai sus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles ca furtunul pentru aerisire este cel care iese din rezervor in partea dinspre sa. Sunt cumva doua furtune de aerisire?

 

Rezervorul meu are 3 furtune:

 

1. cel de sub rezervor care merge la pompa de benzina

2. Unul in partea din spate al rezervorului inspre sa (am inteles ca este aerisirea)

3. Unul vertical sub rezervor (este tot aerisire ?)

 

Pe langa aceste 3 furtune mai este mufa pentru senzorul de nivel.

 

Merci,

Nassos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare este vorba despre "prea-plin". Verifica si tu dar ar trebui sa comunice cu gura de alimentare. Deschide capacul si ar trebui sa gasesti un mic orificiu undeva pe marginea de sub capac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A capatat o mica problemuta peste iarna. Isi taie curentul efectiv si apoi revine miraculos. Daca dau la starter mai mult de ex la un moment dat se taie de tot curentul..misc oleaca minusu pe baterie, pac se aprinde la loc. Si in mers mai pateam pac se oprea o juma de secunda, rateu, pornea la loc..sau daca facea mai tare, inchideam farul daca era pornit sau il deschideam daca era oprit si isi revenea.. Am curatat mufele la releul de incarcare, am uns cu vaselina bornele bateriei ... si tot asa face. Releul nu e pt ca bateria are putere mereu sa porneasca si daca era el nu puteam merge cu luminile aprinse mai mult de cativa km ca se oprea.

Am o vaga idee cum c-ar atinge bordul in cadru.



A...mufa de la minus nu mai are inelul intreg, il are doar pe jumate ..cred ca asta e cauza..ca si facea putin scanteie acolo cand dadeam la buton.. contact imperfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma dispera dimineata! Daca e rece peste noapte nu porneste neam! Chiar si cu socul tras. Daca sta doua ore in soare o ia fara soc fara nici cea mai mica problema ... ce plm? ... Suna cumva a aer fals? Asa imi face de cand i-am dat jos carburile iarna trecuta, insa nu am umblat deloc la reglaje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, pai asta n-ar trebui sa fie la cald?

Ce e drept am si 20w50 in ea, ceea ce e suficient de grosut pentru temperaturile scazute din aceasta perioada.

Daca o las pana pe la 10-12 in soare, porneste instant, fara soc, doar cu gazul putin tras.

 

Problema cu taierea curentului era din cauza mufei de la contact. Rezolvat.

Am scos bujiile, erau negre.Curatat frumos cu hartie abraziva. Se vede o diferenta in mers si in sunet.

Ramane problema noptilor friguroase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in afara de bujii sau pastile altceva nu prea influenteaza pornirea la rece/cald. Poate doar o benzina proasta, dar presupun ca ai mai facut si alte incercari. Dai cu spray de pornire in prizele de aer si rezolvi problema.

Fzr 600/ Yzf 600/ R6 nu prea pornesc la rece nici vara fara soc. trage socul la maxim si nu te mai atinge de acceleratie cand dai la automat

Editat de rylalex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, daca e pornita si trag socul o ia daraua in ture. Uneori parca mai usor o pornesc rece cu gazul tras o idee decat cu socul.

A, e normal ca socul sa aibe lag? Gen daca il trag nu se tureaza instant.

 

Si sa fie clar, nu vorbim de motor rece gen stat o ora, doua. Zic de motor rece stat o noapte in canceru de afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca "tras gazul" la carburatoarele CV inseamna de fapt deschiderea aerului. Probabil ai nivelul foarte mare in carburatoare sau suruburile pilot deschise prea mult, oricum ar fi, daca porneste mai bine rece fara soc inseamna amestec foarte bogat.

 

FZR600 fiind cu 4 supape nu prea are probleme mari cu jocurile, totusi, cand ai verificat ultima data jocul termic al supapelor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar fi indicat sa`i faci un test de compresie..acolo vezi cum stai cu supapele, segmentii...apoi fa carburatoarele. Si bujiile pot face figuri...parca ai si zis ca ai patit`o cu niste ngk`uri la un inceput de sezon...

Editat de George2013
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Repet, face figura doar cand e gen 5-10-12 grade...gen cand sunt nopti reci, umezi si triste. Cumva are nevoie de umpic de soare in viata ei.

Asta pentru ca la temperaturi mici metalul se contracta lucru care afecteaza compresia. Daca poti fa-i un test de compresie dimineata si unul la pranz, sa vezi diferenta.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...