Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cum a dat soarele putin, cum a disparut orice problema...

Cred ca a inteles toata lumea circumstantele, nu e nevoie sa le repeti ... incearca sa o pornesti impinsa la temperaturile alea mici, ar trebui sa o ia lejer.

 

Incearca ceva, singura nu se repara.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

La prima vedere as zice ca ai una sau mai multe din placile metalice "ondulate", 8, descentrate, cred ca intelegi la ce ma refer. Desfa ambreiajul si pune placile metalice pe o suprafata plana sa le verifici ... cu ocazia asta poti masura si arcurile si placile de frictiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa desfac sa vad. Oricum ambreiajul inca nu patineaza dar prinde sus. Eu am observat ca nu debreiaza complet cand am incercat sa-l imping in treapta 1 sau 2 cu ambreiajul actionat si am vazut ca opune rezistenta, insa cu motorul pornit nu pleaca de pe loc, dar pocneste tare cand bag in prima treapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm, eu bag 15w50 motul 5100, dupa anumite semne de uzura cred ca am 100.000km, am incercat si 10w40 nu imi placea cum simteam si auzeam motoru,

un prieten care are tot fzr 1000 acelasi an ca al meu, care are aprox 40.000 reali, baga numa 10w40 motul 5100 si se comporta excelent, consumu de ulei fiind in parametri,

 

e o adevarata polemica cu uleiul asta,

 

numa bine!

5100 e ulei pt Naked-uri..nu sportive...7100 macar sau 300V...15W50..nu iti face ungere buna la rece..un 10W50 e super pt mers prin oras...ungere buna la rece si la cald...

 

Hmm, pai asta n-ar trebui sa fie la cald?

Ce e drept am si 20w50 in ea, ceea ce e suficient de grosut pentru temperaturile scazute din aceasta perioada.

Daca o las pana pe la 10-12 in soare, porneste instant, fara soc, doar cu gazul putin tras.

 

Problema cu taierea curentului era din cauza mufei de la contact. Rezolvat.

Am scos bujiile, erau negre.Curatat frumos cu hartie abraziva. Se vede o diferenta in mers si in sunet.

Ramane problema noptilor friguroase.

20W50...asta e ulei de chopper ma!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5100 e ulei pt Naked-uri..nu sportive...7100 macar sau 300V...15W50..nu iti face ungere buna la rece..un 10W50 e super pt mers prin oras...ungere buna la rece si la cald...

 

20W50...asta e ulei de chopper ma!!!

am ramas fara cuvinte, nici nu stiu de unde sa incep, aaaa............da sfaturi numa cand stii ce vorbesti, NU o scriu cu rautate,

 

numa bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am ramas fara cuvinte, nici nu stiu de unde sa incep, aaaa............da sfaturi numa cand stii ce vorbesti, NU o scriu cu rautate,

 

numa bine!

atunci nu scrie...stiu foarte bine ce vorbesc...cred ca iti troncane fzr-ul la rece cu 20w de numa numa...scurta viata o sa aiba...noroc ca is bulletproof ca de erau pe masura iscusintei unora dintre voi deja erau la casare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu as fi atat de categoric... majoritatea manualelor recomanda 10W-30 pentru sezonul rece si 20W-40 si chiar 20W-50 pentru sezonul cald (inclusiv R1'09).

 

Datorita cantitatii mai reduse a aditivilor de imbunatatire a vascozitatatii, 20W-50 este mai stabil si mai longeviv decat "universalul" 10W-40 (vorbind despre aceeasi clasa). Va necesita intradevar o mai mare atentie la incalzirea motorului imediat dupa pornire si va atenua un pic si din performante dar, cel putin la motoare de generatie mai veche si in special cu o oarecare uzura este o alegere nu tocmai nefericita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci nu scrie...stiu foarte bine ce vorbesc...cred ca iti troncane fzr-ul la rece cu 20w de numa numa...scurta viata o sa aiba...noroc ca is bulletproof ca de erau pe masura iscusintei unora dintre voi deja erau la casare...

maxim! tipic romanesc!

 

numa bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A folosit careva ceva de genu pe FZR 600R, 4jh !?

Sau altfel spus, intinzatorul de la 3HE este la fel cu cel de la 4jh?



Am cautat pe net ambele componente noi si au acelasi cod de la OEM asta inseamna ca sunt una si aceeasi componenta :)

post-63118-0-93739300-1398786049_thumb.jpg

Editat de ..:::ZAR:::...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e riscul la intinzatoarele manuale...trebuie sa il verifici tot timpul,sa-l ajustezi...eu unu nu mi-as monta...mai bine unul original second...sau incerci sa-l repari pe cel existent..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...