Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am nevoie de niste carene pt Yamaha FZR 1000 [fata si lateral fata] pt modelul din 91-92 [3GM]. nu stie nimeni de unde le-ash putea lua ? sunt interesat eventual si de carena fata si codita tip [r6 , r1].

 

Hai sa iti vand un pont:

 

Cauti pe ebay.de ce iti trebuie (cu siguranta vei gasi, iti spun din experienta).

 

Apoi il contactezi pe un prieten al meu (care are ID de mess alexbasket23) si stabilesti cu el sa ti le cumpere si sa ti le trimita (el este acum in Germania).

 

In maxim 3 saptamani ai piesele, iar comisionul este simbolic.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!!

motorul meu face figuri! in curbe zici ca sunt cu barca. iar pe la 180-190 km/h fata incepe sa aiba o trepidatie suparatoare dar nu periculoasa inca. multi mi-au spus ca tre sa intaresc suspensia spate. cum o fac?

PS de unde iau o guma de spate? incep sa iasa ate!!! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

mi-a venit si mie fzr 1000 din `96 si dati-mi voie va rog sa intru si eu in grupul fzr-istilor

as vrea sa aflu daca se poate daca am facut o alegere corecta

 

imi poate spune cineva pana cand s-a fabricat fzr 1000 exup (genesis)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

mi-a venit si mie fzr 1000 din `96 si dati-mi voie va rog sa intru si eu in grupul fzr-istilor

as vrea sa aflu daca se poate daca am facut o alegere corecta

 

imi poate spune cineva pana cand s-a fabricat fzr 1000 exup (genesis)?

In 95 s-a facut ultima serie cu mutra de YZF (doua faruri elipsoide) ,am unul de vanzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!!

motorul meu face figuri! in curbe zici ca sunt cu barca. iar pe la 180-190 km/h fata incepe sa aiba o trepidatie suparatoare dar nu periculoasa inca. multi mi-au spus ca tre sa intaresc suspensia spate. cum o fac?

PS de unde iau o guma de spate? incep sa iasa ate!!! :angry:

 

 

Aceeasi trepidatie slabuta o am si eu la viteze foarte mari.

 

Suspensia spate nu are cum sa fie (cel putin la mine), fiindca amortizorul meu e aproape nou si oricum e prea tare setat.

 

Ma gandesc ca ar fi fata - peste o saptamana voi reconstrui furca (cuzineti+ulei+semeringuri).

 

Daca nu e nici asta, ar putea fi jentile un pic deformate - se rezolva prin roluire la o vulcanizare mai pricopsita, dar e bataie de cap cu montat-demontat si apoi revopsit janta

 

 

 

 

salutare

mi-a venit si mie fzr 1000 din `96 si dati-mi voie va rog sa intru si eu in grupul fzr-istilor

as vrea sa aflu daca se poate daca am facut o alegere corecta

 

imi poate spune cineva pana cand s-a fabricat fzr 1000 exup (genesis)?

 

:what: Iti dam voie, dar va trebui sa treci prin procesul de initiere :bounce: (glumesc).

 

Despre FZR 1000 vorbeste cu yo4hgx, are si el una tot din 1996 parca. Si e multumit de ea.

 

Insa fa-ti provizia de ulei, consuma destul de mult. Dar nu-i nimic, asta inseamna ca are ungere buna :huh:

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

duminica plec la brasov, o sa ii fac plinul si sunt curioasa cat consuma fzrul meu.

ultima data am bagat 8 litri si m-a tinut cam 125 km :what: (numai in oras)

 

 

 

Bun asa. Din cate am calculat si a mea ia cam 6 %. E bine zic eu.

 

 

 

Cu cat ati mers cel mai mult ? eu 212, desi e din 90...

 

Ma gandesc sa incerc sa il vand sa imi iau un CBR RR :bounce:

 

:angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

btw: mai e putina benzina cred, ca nu am intrat inca pe rezerva.

 

in drum spre brasov sper sa o testez si eu putin sa vad cum lucreaza la viteza mare, fiind mana a 2 a inca nu stiu cum face.

cel mai mult i-a dat un prieten 140, si nu am simtit nimic... (ma refer turbulente de la furca, cauciucuri, etc).

dar momentan nu am chef sa ii dau tare, vreau sa ma bucur de drum :bounce:

 

later edit: chiar asa, vine cineva duminica pana la brasov? plecare dimineata pe la 9 si venit seara. :angry: relaxare, in retur trecem si pe la cota 1400.

Editat de raven30hell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

Bun asa. Din cate am calculat si a mea ia cam 6 %. E bine zic eu.

 

 

 

Cu cat ati mers cel mai mult ? eu 212, desi e din 90...

 

Ma gandesc sa incerc sa il vand sa imi iau un CBR RR :bounce:

 

:angry:

 

 

Cel mai mult am mers cu 220. Merge super ok, putere din plin.

 

Ma gandeam si eu sa o dau, insa acum m-am decis sa duc pana la capat upgrade-urile si modificarile.

O voi pastra (ca doar e prima motoreta) pentru sufletul meu si voi face un efort sa imi mai iau inca una, mai noua (pt weekend).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!!

motorul meu face figuri! in curbe zici ca sunt cu barca. iar pe la 180-190 km/h fata incepe sa aiba o trepidatie suparatoare dar nu periculoasa inca. multi mi-au spus ca tre sa intaresc suspensia spate. cum o fac?

PS de unde iau o guma de spate? incep sa iasa ate!!! :bounce:

 

Fenomenul de a "face ca barca" in curbe, poate avea mai multe cauze. O sa citez un pasaj din articolul despre "dinamica motocicletei":

 

Motocicletele se confrunta cu 2 mari probleme aditionale de stabilitate:

- “Voblajul” - o oscilare a rotii fata cu o frecventa ridicata (7-9Hz). In general benigna dar suparatoare si uneori infricosatoare daca pilotul nu a mai experimentat’o in trecut. Poate aparea in general la viteze moderate.

- “Weaving” - o oscilare cu o frecventa mai scazuta (2-3Hz) insa a INTREGII MOTOCICLETE ce poate duce la instabilitate la viteze ridicate si de cele mai multe ori cu rezultate fatale.

 

Design’ul unei motociclete poate influenta comportamentul si respectiv stabilitatea unei motociclete dupa cu urmeaza:

- Rigiditatea cadrului – rigiditatea laterala si de torsiune a cadrului, “elasticitatea” acestuia putand intra in rezonanta cu ocilatiile de tip “weaving” la viteze ridicate.

- Geometria – influenta “trail”ului. Distorsiunile laterale pot fi controlate prin plasarea axei torsionale a furcii fata cat mai jos posibil.

- Suspensia – telescoape pe furca spate degradate amplifica tendinta de “waving” in special pe viraje stranse.

- Cauciucurile – cele mai pronuntate efecte la abordarea unui viraj sunt date de caracteristicile cauciucului rotii spate, forma si compozitia sa, rigiditatea curburii (rezistenta la deformare), in plan longitudinal si trasversal. Presiunea de umflare influenteaza deasemenea comportamentul unei motociclete la viteze ridicate.

- Incarcatura – o incarcare cu greutatate a partii din spate a unei motociclete amplifica tendinta de “weaving”. Ansambluri de furci spate cu rigiditate sporita si telescop de calitate au fost folosite cu succes in ameliorarea “weaving”ului si “voblajului”.

 

Trepidatia "suparatoare" pe fatza, daca zici ca este in legatura cu viteza si nu turatia motorului, cel mai probabil are ca sursa dezechilibrarea rotzii fatza. Vibratiile la peste 7-8000rpm sunt normale, atata timp cat nu sunt excesive, ele apar la orice moto de capacitate mare.

 

Pentru intarirea furcii spate ai nevoie de o cheie mai speciala.

 

Oferte de cauciucuri gasesti din abudentza pe forum, la preturi rezonabile. Daca iti permiti, iti recomand noi, cu cauciucurile si placutele de frana nu e de joaca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

discurilede pe fata imi zangane la viteze mici...

e normal sa se intample asta? daca trebuie skimbate de unde le pot lua si la ce pret?

multumesc

 

Salut,

 

Ptr inceput, raspunsul la intrebarea ta initiala este ca FZR1000EXUP s'a fabricat pana in '95. Mai exista si ani de "fabricatie" '96 pentru ca spre exemplu in Germania se ia ca referinta data primei inmatriculari si nu cea a fabricatiei propriu'zise sau a a modelului respectiv.

 

Discurile de frana la modelul '95 nu sunt fixe, din constructie au un mic joc radial ce permite dozarea mai precisa a fortei de franare insa nu am remarcat nici un zgomot suspect. Ar trebui verificate placutele de frana, poate au ajuns la fier, sau chiar compozitia lor (ce marca sunt ?) ... Discurile de frana se mai gasesc pe ici pe colo, asigura'te totusi ca este absolut necesara schimbarea lor... nu sunt deloc ieftine.

 

In coditii normale franele la acest model sunt superbe, de putine ori necesitand al doilea deget.

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai mult am mers cu 220. Merge super ok, putere din plin.

 

Ma gandeam si eu sa o dau, insa acum m-am decis sa duc pana la capat upgrade-urile si modificarile.

O voi pastra (ca doar e prima motoreta) pentru sufletul meu si voi face un efort sa imi mai iau inca una, mai noua (pt weekend).

 

 

Vreau sa zic ca am mers cu 212 fara carene, ca inca nu le-am vopsit de cand am picat :drums:

 

Sper sa prind mai mult cand le pun sus :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

la FZR-ul meu se aude o bataie la turatie mica si vreau sa o duc la un "consult". puteti sa-mi recomandati pe cineva(din bucuresti) care e specializat mai mult pe FZR??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde pot face rost de un manson pentru intrarea aerului (ala de langa cadru), de pe partea stanga ?

furtunul este acolo si se termina exact la intrarea in cadru

ii lipseste doar mansonul ala de cauciuc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde pot face rost de un manson pentru intrarea aerului (ala de langa cadru), de pe partea stanga ?

furtunul este acolo si se termina exact la intrarea in cadru

ii lipseste doar mansonul ala de cauciuc

 

 

Mai bine pune o poza .... pe furtunul care iese din cadru trece antigelul catre radiator. :drums:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu nevoie URGENT, pentru RAR de o roata spate : 140/60VR18 - V24OTL.

pana la urma tot tre sa o schimb asa ca trebuie urgent ca altfel platesc iar taxa de 2 milioane.

 

va rog, o platesc pe ziua respectiva, o schimbam la un service. garantez pentru ea. numai o zi. pls! :drums:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut un pinion si o foaie pentru fzr 600 3 he 93 sh de unde iau si eu

prietenu cu oglinzile nu am uitat dar miau adus de la louis doua de stanga si acum astept doua de dreapta sa ramana ei cu o pereche si eu cu una

al 3 filtre de aer noi modelul oval si nu am ce face cu ele imi trebui unul rotund cine are facem un schimb?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pinion si foaie separat, fara lant, gasesti pe ebay.de.

 

Eu ti-as recomanda sa nu te complici si sa iei kit-ul complet. Cauta pe ebay, ca sunt mai ieftine - si noi, apoi poti vorbi cu un prieten al meu ce imi aduce si mie piese de acolo (chiar trebuie sa vina pt mine un kit de lant plus multe alte chestii).

 

Omul nu face bussiness din asta, asa ca nu o sa te friga la bani.

 

ID-ul lui de mess este alexbasket23. Daca il contactezi, sa ii spui ca esti din partea mea.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri seara am scos motoreta de la service :cheers:.

 

Cu carburatoarele reglate si curatate si bujii NGK cu doi electrozi.

 

Are compresie 10.5 la rece pe fiecare cilindru.

 

Merge super...

 

Urmeaza piesele de suspensie, kit-ul de lant, ambreiajul cu arculete racing plus alte prostioare si gata proiectul: un FZR de 15 ani in stare perfecta.

 

Abia astept sa fie gata sa revin cu poze! Bafta prieteni!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut un pinion si o foaie pentru fzr 600 3 he 93 sh de unde iau si eu

prietenu cu oglinzile nu am uitat dar miau adus de la louis doua de stanga si acum astept doua de dreapta sa ramana ei cu o pereche si eu cu una

al 3 filtre de aer noi modelul oval si nu am ce face cu ele imi trebui unul rotund cine are facem un schimb?

ms mult :cheers:

 

 

Abia astept sa fie gata sa revin cu poze! Bafta prieteni!

crede-ma si noi asteptam pozele :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...