Jump to content

Stunt bikers in Rusia


Recommended Posts

tu te astepti ca sa apara asa dintru sport care abia incepe sa rasara la noi in tara ce vezi tu pe cei din rusia america si alte state unde stuntul a aparut cu mult in urma ,cu siguranta vei vedea si l noi asa ceva intrun an doi trei poate pt toti care sunt stunteri in romania abia au inceput un an doi maximum nu t poti astepta sa faca tot felu d cascadorii cum fac cei de afara si io zic ca ce ai vazut in videoclipul ala de pe youtube cu stunt romania este ceva ce e deja destul d avansat printre toti care fac acest sport in tara

Link to post
Share on other sites
  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@saint - dupa parerea ta crezi toti stunterii din ultimul videoclip(cel cu care esti tu de acord) au ajuns la nivelul respectiv exersand numai in anumite cadruri organizate? Stai linistit toti au invatat pe strada si toti cei care o sa mai apara tot pe strada or sa invete. Crezi ca atitudinea ta fata de acest sport, si practicile lui in cadruri neorganizate, te scoate pe tine in evidenta cum ca tu ai fi acel motociclist responsabil si legit? Sunt curios...ce crezi tu ca obtii cu asemenea atitudine? Aprecierea cui?

 

Referitor la echipament, fiecare se da cu motorul dupa cum il duce pe el capul. Fiecare dintre noi stim ce facem cand ne urcam pe moto si ne rezervam dreptul de a opta daca si ce echipament purtam. Desigur tu-mi vei spune probabil, ca tu porti echipament complet si daca te duci 200m cu motorul....bravo tie. Ai mai multe sanse sa ramai intreg, dar asta nu insemna ca toti ceilalti motociclisti sunt obligati sa poarte echipament full. In acelasi timp daca porti echipament full si mergi legit nu-ti rezervi dreptul de a arunca cu pietre cand vezi vreun motociclist fara echipament cazut sau cand se da vreunul pe o roata printre masini.

 

nu cred ca ai inteles nimic din ce am spus.

nu am impotriva acestui sport absolut nimic si din cate imi aduc aminte(iti recomand sa citesti toate postarile mele de pe acest topic inainte de a reprosa ceva) am spus ca-mi place.

nu sunt ala legit(iar fac referire la ce am postat pe acest topic si tu probabil nu ai citit), chiar am zis ca nu exista om care sa nu incalce legislatia rutiera macar o data in fiecare zi.

stai linistit ca nu caut aprecierile nimanui, aici este vorba de convietuirea intr-o societate.

faptul ca postez pe acest forum nu obtin nimic si chiar nu vreau sa obtin nimic de pe urma acestora.

daca mie imi place sa trag cu tunu si ca sa capat experienta il practic unde pot.ies in fata blocului si trag. daca mai nimeresc o masina, un om nu-i bai. cam asa suna ce zici tu.(poate exagerez, recunosc)

ai dreptate cand spui ca fiecare se da cu motorul, si nu numai, cum vrea el dar pe drumurile publice nu este singur.

trebuiesc respectate anumite reguli, daca nu legi , macar de bun simt.

cum de ai ghicit ca port echipament si pt 200m de mers cu motorul? :(

inca o data, si asta nu inseamna ca arunc cu pietre, nu aprob astfel de comportmente in zonele publice si asta este valabil pt orice actiune care poate avea ca rezultat lezarea altor persoane decat cele implicate direct.

nu poti sa te conformezi insemna ca nu te poti integra in societate.

cel ce se da pe o roata printre masini risca foarte mult si daca toate repercursiunile ar fi asupra lui nu as avea nimic de comentat, dar din pacate nu este asa.

 

ma opresc aici ca iese acidul din bere si nu mai este buna. :crack:

Link to post
Share on other sites
nu cred ca ai inteles nimic din ce am spus.

nu am impotriva acestui sport absolut nimic si din cate imi aduc aminte(iti recomand sa citesti toate postarile mele de pe acest topic inainte de a reprosa ceva) am spus ca-mi place.

nu sunt ala legit(iar fac referire la ce am postat pe acest topic si tu probabil nu ai citit), chiar am zis ca nu exista om care sa nu incalce legislatia rutiera macar o data in fiecare zi.

stai linistit ca nu caut aprecierile nimanui, aici este vorba de convietuirea intr-o societate.

faptul ca postez pe acest forum nu obtin nimic si chiar nu vreau sa obtin nimic de pe urma acestora.

daca mie imi place sa trag cu tunu si ca sa capat experienta il practic unde pot.ies in fata blocului si trag. daca mai nimeresc o masina, un om nu-i bai. cam asa suna ce zici tu.(poate exagerez, recunosc)

ai dreptate cand spui ca fiecare se da cu motorul, si nu numai, cum vrea el dar pe drumurile publice nu este singur.

trebuiesc respectate anumite reguli, daca nu legi , macar de bun simt.

cum de ai ghicit ca port echipament si pt 200m de mers cu motorul? :)

inca o data, si asta nu inseamna ca arunc cu pietre, nu aprob astfel de comportmente in zonele publice si asta este valabil pt orice actiune care poate avea ca rezultat lezarea altor persoane decat cele implicate direct.

nu poti sa te conformezi insemna ca nu te poti integra in societate.

cel ce se da pe o roata printre masini risca foarte mult si daca toate repercursiunile ar fi asupra lui nu as avea nimic de comentat, dar din pacate nu este asa.

 

ma opresc aici ca iese acidul din bere si nu mai este buna. :crack:

 

Am inteles perfect ce ai spus tu, si nu e nevoie sa mai recitesc inca o data. Sunt perfect de acord cu logica ta, dar... nivelul la care sunt baietii aia nu pun pe pericol viata cetatenilor, eventual a autoivehiculele lor, dar nimic mai mult. Da, sunt de acord ca este probabil sa ajunga la un moment dat in vreo masina care circula regulamentar in trafic, dar sunt convins ca nu au prea multe sanse sa accidenteze oameni. De obicei fiecare risca cum si cat vrea, dar nici sa ma feresc sa nu cada drobul de sare...daca intelegi ce vreau sa spun. Nu sunt de acord sa se riste in asa hal incat sa se puna vietile altor oameni in pericol, dar nici sa nu incerc o nebunie ca exista un pieton pe vreun trotuar pe undeva pe langa sosea.....il vad, il iau in consideratie, trag repede o concluzie, daca vreau sau daca nu vreau sa risc, si daca risc in ce directie as putea ajunge, si-i dau bataie daca am spatiu. cat despre masinile din trafic exista asigurarea obligatirie... stiu ca suna putin aberant ce zic eu, dar am fost pus in situatii, in care, la propriu, am fost calcat de nenumarate masini si cel mai probabil daca nu eram eu la ghidon, alt motociclist s-ar fi infipt in, sau pe sub masinile respective, si atunci de geaba sunt eu atent daca sunt tot timpul pus la incercare sa alti participanti la trafic. Pe de alta parte gandeste-te la partea buna a lucrurilor, reusim sa-i "panicam" atat de mult pe anumiti soferi incat realizeaza si ei ca existam in trafic si se uita mai mult in oglinzi.... Glumesc putin...dar cam asa e.... vezi, depinde cum privesti problema...

 

Cum am ghicit ca porti echipament si pt 200m de mers cu moto?..hmm..foarte simplu..citind posturile tale, m-am revazut pe mine acum vreo 3, 4 ani...de atunci, am mai facut cativa zeci de mii de km(pe strada in orice conditii, inclusiv pe zapada si polei, ceata, ploaie..etc, circuit, enduro si cross) si pot spune ca la o experienta acumulata intr-un numar considerabil de km poti constientiza daca vrei sau daca nu vrei sa risti, daca vrei sau daca nu vrei sa fortezi, daca trebuie sau daca nu trebuie sa porti echipament full. Daca stau si ma gandesc la cum gandeam acum 3,4 ani in privinta echipamentului, cred ca ar trebui sa ma ingrozesc ce de sunt in stare sa fac acum. Anul asta am incercat chiar wheelie si stopie echipat doar cu casca..... Stai linistit nu sunt chiar atat de iresponsabil pe cat par. Cam orice faci in domeniul moto acumulezi experienta si poti sa-ti dai seama cam pe unde se termina caucicul pe viraj, cum se comporta motocicleta cand derapeaza de spate, ce poti face ca s-o redresezi, la fel si cu fata, cam pe unde este balance pointul intr-un wheelie sau stopie. Acumuland experienta poti decide daca vrei sau daca nu vrei sa risti azi si daca trebuie sau daca nu trebuie sa iei echipamentul full din dotare. Daca nu ai echipament full, poti sa te dai tare pe viraje, fara sa fortezi capatul anvelopei, poti face si un wheelie, dar nu trebuie s-o ti in balance point daca nu-l stapanesti, la fel si cu stopie..... Asta vara pot spune ca toate deplasarie mele de prin tara le-am facut in pantaloni lungi si tricou, iar in rucsac aveam doar un hanorac pentru noapte cand se facea mai racoare. Asta nu insemna ca sunt exemplu de urmat, insemna doar ca-mi cunosc limitele mele si ale motocicletei, si ca stiu sa nu le fortez daca nu sunt echipat. Pe de alta parte, daca port echipamentul full pe strada trebuie sa ma dau cu genunchiul pe jos pe viraje ca doar am echipament full, si iar nu sunt un exemplu de urmat, vezi, in cazul meu, este mai safe sa nu port echipament cand sunt conditii optime de dat. Cat despre stunt am inceput sa invat de prin august si pana acum nu m-am varsat din wheelie sau stopie, desi ar cam fi trebuit... :)

 

Stuntul este un sport destul de dificil si destul de solicitant in punct de vedere fizic. Ca sa progresezi in stunt iti trebuie foarte mult exercitiu. motiv pt care la fiecare iesire cu moto trebuie sa incerci macar o data un wheelie. Bine asta depinde de cat de rapid vrei sa progresezi. De fiecare data cand simti ca te plafonezi trebuie sa-ncerci atceva nou, dupa ce iese ceea ce incerci trebuie sa exersezi in continuare pana reusesti sa stapanesti ceea ce faci. Tot acest exercitiu il faci in trafic, pt ca in orice cadru oganizat(parcare de mall, cine stie ce intrunire) nu apare nimic nou si te plafonezi. Nu poti face stopie sau wheelie mai mult de cateva minute ca te lasa mainile si nu mai ai control, iar cand obosesti cresti riscul unei greseli. In trafic este ideal pentru a progresa, faci wheelie cateva minute pana nu mai poti, ulterior te odihnesti cateva minute mergand linistit, iar ai spatiu iar mai incerci. Pe timp de vara e ok, temperaturi ridicate si noaptea care-ti permit sa exersezi pe unde nu sunt masini mai de loc, dar acum pe vremea asta cand noaptea ajunge in jur de 0 grade numai printre masini in timpul zilei ai ocazia sa exersezi, dar desigur cand ai spatiu, oricum la sub 10 grade, aderenta asfaltului e tot timpul o provocare.... In functie de nivelul la care ajungi iti cunosti limitele si in functie de trafic poti incerca ceva nou sau doar sa-ti consolidezi reflexele pe ceea ce sti deja. Eu unu acum, pe vremea asta nu mai incerc nimic nou, dar de exersat continui sa exersez fara a risca, nu stapanesc bine balace pointul, si tot timpul o ridic putin sub el tinand-o sus in accelerare usoara, cat am spatiu si cat am strada daca e liber evident.....

 

Desigur ca orice padure cu uscaturile ei, si in motociclism exista uscaturi. Dar nu ai ce face, nu ai cum sa-i despti pe toti. Am avut neplacerea sa asist anumiti motocilisti(parte din uscaturi) dupa accidentele suferite, si desi imi venea sa le sparg capetele la fiecare de ce facusera, am stat si i-am asistat, ridicat moralul and stuff, pana la venirea salvarii, ulterior, dupa recuperare, atragandule atentia ca au fost dobitoci i-am ajutat sa traga concluziile necesare.

 

Hai ca mi s-a trezit berea.... sper ca nu te-am plictisit si poate ai inteles si punctul meu de vedere. Oricum intr-o societate corupta si plina de hoti, in care dreptatea este o simpla loterie, nu are rost sa incercam noi sa facem pe legionarii..... este practic imposibil sa-i desteptam pe toti, ne consumam nervii incercand, in zadar, sa facem asta. Inconstienti sunt multi, unii se destepta, altii mor, altii continua sa ramana inconstienti, dar tot timpul apar altii noi.... e in ciclu al vietii si asta... Eu unul prefer sa invat sa stapanesc cat mai mult din tot ce-nsemna motociclism, decat sa-ncerc sa-i destept pe toti cei care gresesc, desigur dau 2..3.....5.....10 sfaturi, dar mai trebuie sa ma dau si cu moto, si cand ma dau cu moto.... si eu am dreptul sa gresesc... :D

 

 

:(

Edited by RaduSPR
Link to post
Share on other sites
Am inteles perfect ce ai spus tu, si nu e nevoie sa mai recitesc inca o data. Sunt perfect de acord cu logica ta, dar... nivelul la care sunt baietii aia nu pun pe pericol viata cetatenilor, eventual a autoivehiculele lor, dar nimic mai mult. Da, sunt de acord ca este probabil sa ajunga la un moment dat in vreo masina care circula regulamentar in trafic, dar sunt convins ca nu au prea multe sanse sa accidenteze oameni. De obicei fiecare risca cum si cat vrea, dar nici sa ma feresc sa nu cada drobul de sare...daca intelegi ce vreau sa spun. Nu sunt de acord sa se riste in asa hal incat sa se puna vietile altor oameni in pericol, dar nici sa nu incerc o nebunie ca exista un pieton pe vreun trotuar pe undeva pe langa sosea.....il vad, il iau in consideratie, trag repede o concluzie, daca vreau sau daca nu vreau sa risc, si daca risc in ce directie as putea ajunge, si-i dau bataie daca am spatiu. cat despre masinile din trafic exista asigurarea obligatirie... stiu ca suna putin aberant ce zic eu, dar am fost pus in situatii, in care, la propriu, am fost calcat de nenumarate masini si cel mai probabil daca nu eram eu la ghidon, alt motociclist s-ar fi infipt in, sau pe sub masinile respective, si atunci de geaba sunt eu atent daca sunt tot timpul pus la incercare sa alti participanti la trafic. Pe de alta parte gandeste-te la partea buna a lucrurilor, reusim sa-i "panicam" atat de mult pe anumiti soferi incat realizeaza si ei ca existam in trafic si se uita mai mult in oglinzi.... Glumesc putin...dar cam asa e.... vezi, depinde cum privesti problema...

 

Cum am ghicit ca porti echipament si pt 200m de mers cu moto?..hmm..foarte simplu..citind posturile tale, m-am revazut pe mine acum vreo 3, 4 ani...de atunci, am mai facut cativa zeci de mii de km(pe strada in orice conditii, inclusiv pe zapada si polei, ceata, ploaie..etc, circuit, enduro si cross) si pot spune ca la o experienta acumulata intr-un numar considerabil de km poti constientiza daca vrei sau daca nu vrei sa risti, daca vrei sau daca nu vrei sa fortezi, daca trebuie sau daca nu trebuie sa porti echipament full. Daca stau si ma gandesc la cum gandeam acum 3,4 ani in privinta echipamentului, cred ca ar trebui sa ma ingrozesc ce de sunt in stare sa fac acum. Anul asta am incercat chiar wheelie si stopie echipat doar cu casca..... Stai linistit nu sunt chiar atat de iresponsabil pe cat par. Cam orice faci in domeniul moto acumulezi experienta si poti sa-ti dai seama cam pe unde se termina caucicul pe viraj, cum se comporta motocicleta cand derapeaza de spate, ce poti face ca s-o redresezi, la fel si cu fata, cam pe unde este balance pointul intr-un wheelie sau stopie. Acumuland experienta poti decide daca vrei sau daca nu vrei sa risti azi si daca trebuie sau daca nu trebuie sa iei echipamentul full din dotare. Daca nu ai echipament full, poti sa te dai tare pe viraje, fara sa fortezi capatul anvelopei, poti face si un wheelie, dar nu trebuie s-o ti in balance point daca nu-l stapanesti, la fel si cu stopie..... Asta vara pot spune ca toate deplasarie mele de prin tara le-am facut in pantaloni lungi si tricou, iar in rucsac aveam doar un hanorac pentru noapte cand se facea mai racoare. Asta nu insemna ca sunt exemplu de urmat, insemna doar ca-mi cunosc limitele mele si ale motocicletei, si ca stiu sa nu le fortez daca nu sunt echipat. Pe de alta parte, daca port echipamentul full pe strada trebuie sa ma dau cu genunchiul pe jos pe viraje ca doar am echipament full, si iar nu sunt un exemplu de urmat, vezi, in cazul meu, este mai safe sa nu port echipament cand sunt conditii optime de dat. Cat despre stunt am inceput sa invat de prin august si pana acum nu m-am varsat din wheelie sau stopie, desi ar cam fi trebuit... :)

 

Stuntul este un sport destul de dificil si destul de solicitant in punct de vedere fizic. Ca sa progresezi in stunt iti trebuie foarte mult exercitiu. motiv pt care la fiecare iesire cu moto trebuie sa incerci macar o data un wheelie. Bine asta depinde de cat de rapid vrei sa progresezi. De fiecare data cand simti ca te plafonezi trebuie sa-ncerci atceva nou, dupa ce iese ceea ce incerci trebuie sa exersezi in continuare pana reusesti sa stapanesti ceea ce faci. Tot acest exercitiu il faci in trafic, pt ca in orice cadru oganizat(parcare de mall, cine stie ce intrunire) nu apare nimic nou si te plafonezi. Nu poti face stopie sau wheelie mai mult de cateva minute ca te lasa mainile si nu mai ai control, iar cand obosesti cresti riscul unei greseli. In trafic este ideal pentru a progresa, faci wheelie cateva minute pana nu mai poti, ulterior te odihnesti cateva minute mergand linistit, iar ai spatiu iar mai incerci. Pe timp de vara e ok, temperaturi ridicate si noaptea care-ti permit sa exersezi pe unde nu sunt masini mai de loc, dar acum pe vremea asta cand noaptea ajunge in jur de 0 grade numai printre masini in timpul zilei ai ocazia sa exersezi, dar desigur cand ai spatiu, oricum la sub 10 grade, aderenta asfaltului e tot timpul o provocare.... In functie de nivelul la care ajungi iti cunosti limitele si in functie de trafic poti incerca ceva nou sau doar sa-ti consolidezi reflexele pe ceea ce sti deja. Eu unu acum, pe vremea asta nu mai incerc nimic nou, dar de exersat continui sa exersez fara a risca, nu stapanesc bine balace pointul, si tot timpul o ridic putin sub el tinand-o sus in accelerare usoara, cat am spatiu si cat am strada daca e liber evident.....

 

Desigur ca orice padure cu uscaturile ei, si in motociclism exista uscaturi. Dar nu ai ce face, nu ai cum sa-i despti pe toti. Am avut neplacerea sa asist anumiti motocilisti(parte din uscaturi) dupa accidentele suferite, si desi imi venea sa le sparg capetele la fiecare de ce facusera, am stat si i-am asistat, ridicat moralul and stuff, pana la venirea salvarii, ulterior, dupa recuperare, atragandule atentia ca au fost dobitoci i-am ajutat sa traga concluziile necesare.

 

Hai ca mi s-a trezit berea.... sper ca nu te-am plictisit si poate ai inteles si punctul meu de vedere. Oricum intr-o societate corupta si plina de hoti, in care dreptatea este o simpla loterie, nu are rost sa incercam noi sa facem pe legionarii..... este practic imposibil sa-i desteptam pe toti, ne consumam nervii incercand, in zadar, sa facem asta. Inconstienti sunt multi, unii se destepta, altii mor, altii continua sa ramana inconstienti, dar tot timpul apar altii noi.... e in ciclu al vietii si asta... Eu unul prefer sa invat sa stapanesc cat mai mult din tot ce-nsemna motociclism, decat sa-ncerc sa-i destept pe toti cei care gresesc, desigur dau 2..3.....5.....10 sfaturi, dar mai trebuie sa ma dau si cu moto, si cand ma dau cu moto.... si eu am dreptul sa gresesc... :D

 

 

:crack:

 

Perfect de acord cu Radu :(

 

Ideea e simpla, cu cat exersam mai mult indiferent de ceea ce facem (conducem, scriem etc) o facem mai cu viteza si mai pe scurt.

Asa cum dupa ce invatam sa conducem, mergem mai tare, luam virajele mai tare, ne dam pe-o roata etc... asta nu inseamna ca si suntem un pericol pentru ceilalti neaparat.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

eu as face stunt cu o basculanta printre ei (peste ei).... Cred ca e ok sa fac stunt cu basculanta pe drumurile publice, nu? Ca doar d-aia mi-am luat basculanta...sa ma simt bine...

 

R1der...pai da...s-ar putea sa nu mai putem noi trai daca fac ei asta pe drumuri publice. Dar na, fiecare intelege libertatea cum vrea...d-aia si ce am zis mai sus.... Sunt liber sa fac ce vreau. Si cei care intorc pe dubla continua sunt liberi s-o faca, si cei care ies de pe laterale direct in banda a doua sunt la fel de liberi... Ete si ce daca intoarce la 10m in fata ta...d-aia nu mai poti trai tu, nu?

Edited by gabriell
Link to post
Share on other sites

Compari tzantzarul cu magarul?! esti un distrus care ai crezut ca te remarci cu un astfel de comentariu,nu te vei remarca facand stunt de nici un fel ,mai ales cu basculanta, esti lepra comunitatzii.Abia ai descoperit motoreta si ti-ai gasit pe cine sa critici.

Vrei sa te faci remarcat?! fa stunt cu aragazul si lasa-i pe altzii sa faca stunt in ploaie :D

Link to post
Share on other sites
nu ma leg de faptul ca au doar echipamentul obligatoriu(a se intelege numai casca), ma leg de faptul ca ceea ce fac fac pe drumuri publice si in preajma lor sunt participanti la trafic.

inconstienti este putin zis.

 

 

nu conteaza ce poate sau ce nu poate face o motocicleta care cade la 40-50km/h

nu conteaza daca sunt sau nu drumuri mai bune.

conteaza ca este un drum public si trebuie sa respecti o anumita conduita

astfel de stunt-uri se pot face intr-un cadru organizat.

din cate cunosc este destul de costisitor sa faci asa ceva dar inca o data nu trebuie sa sufere si altii pt ca pana invata sa execute fara probleme o schema mai are parte si de cazaturi care speram sa nu fie in preajma altor oameni ce nu au nici o legatura.

imagineaza-ti ca ala din fata care se ridica pe o roata, ca este el smecher, cade; ceilalti din spate cati pot sa-l evite?

 

 

off topic:

din cate stiu nu ne cunoastem, asa ca te rog sa nu mai faci afirmatii gratuite.

o fi un forum in care fiecare are dreptul la o opinie dar una pertinenta si bazata pe ceva.

nu cred ca ai mers pe un ybr250 sa-ti poti exprima parerea vis a vis de acest model

cuvantul comunist, precum si derivatiile lui evita a le mai folosi pt ca nu ai de unde sa stii cum a fost si ce sechele a lasat in sufletul multor romani(te-ai nascut in 1989).

nu uita ca am fost si eu de 20ani.

been there done that

 

sper sa stai putin sa reflectezi asupra celor spuse

 

Domnule, esti obositor ! Nu te supara pe mine... Apropos...YBR-ul de 250 este de fetite.

 

Super misto ce fac rusnacii.

 

Filmulet super fain cu putin "old school stunting":

 

Mesaj completat

Inca unul:

 

Edited by easybiker
Link to post
Share on other sites
Domnule, esti obositor ! Nu te supara pe mine... Apropos...YBR-ul de 250 este de fetite.

 

Obositor sau nu este o parere.

Daca ai ceva de zis este bine venit dar sa o faci cu argumente pro sau contra.

Din cate stiu argumente pro pt practicarea acestui sport pe drumuri publice expunand nu numai piela ta la riscuri nu exista.

Apropos, si nu pt ca eu am motor de 250cc, sa intelegem ca numarul de cc te face mai barbat si ca tu ai nevoie de un multiplicator mult mai mare?

Link to post
Share on other sites
Obositor sau nu este o parere.

Daca ai ceva de zis este bine venit dar sa o faci cu argumente pro sau contra.

Din cate stiu argumente pro pt practicarea acestui sport pe drumuri publice expunand nu numai piela ta la riscuri nu exista.

Apropos, si nu pt ca eu am motor de 250cc, sa intelegem ca numarul de cc te face mai barbat si ca tu ai nevoie de un multiplicator mult mai mare?

 

Consider ca esti in afara discutiei total (parerea mea bineinteles). Aici vrem sa discutam despre subiectul topicului.

Intradevar nu centimetrii cubi te fac mai barbat ci felul in care ii folosesti. Nu am absolut nimic cu motocicleta pe care o detii, doar glumeam.

 

On topic:

 

Cascadorii cu un Z1000

 

Link to post
Share on other sites

romanii sunt chiar prosti in orice materie. toata lumea face ori ce lucru mai bine ca noi.

nici macar la furat nu suntem cei mai tari :love:

Edited by H3llriderr
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Mult mai interesant videoclipul cu sunetul oprit. Fucking nigger music.

Link to post
Share on other sites
eu as face stunt cu o basculanta printre ei (peste ei).... Cred ca e ok sa fac stunt cu basculanta pe drumurile publice, nu? Ca doar d-aia mi-am luat basculanta...sa ma simt bine...

 

...si asta e motociclist...vai de noi...

Link to post
Share on other sites
...si asta e motociclist...vai de noi...

 

 

Exact asa zic si eu cand vad inconstienti de-asita care-mi pun viata in pericol cu acrobatiile lor pe drumuri publice circulate. Doar ca imediat ma corectez. Aia nu sunt motociclisti ci figuranti... pitziponci.

Nu am nimic cu stuntul in sine sau cu stunterii daca fac acest lucru in zone protejate. Chiar apreciez indemanarea extraordinara a unora.

E ultimul meu post in acest topic caci oricum nu ajungem la un numitor comun. Spor!

Edited by gabriell
Link to post
Share on other sites
Exact asa zic si eu cand vad inconstienti de-asita care-mi pun viata in pericol cu acrobatiile lor pe drumuri publice circulate. Doar ca imediat ma corectez. Aia nu sunt motociclisti ci figuranti... pitziponci.

Nu am nimic cu stuntul in sine sau cu stunterii daca fac acest lucru in zone protejate. Chiar apreciez indemanarea extraordinara a unora.

E ultimul meu post in acest topic caci oricum nu ajungem la un numitor comun. Spor!

Da-mi in rahat un exemplu de zona protejata!

Cat am stat in Romania sa fiu al dracu` daca am gasit pe undeva o parcare indeajuns de mare in care sa poti sa faci ceva cum trebuie, mai ales la inceput cand ai nevoie de spatiu ca sa intelegi cum sta treaba cu statul pe o roata. E adevarat ca mai sunt mari "stunteri" gen lamaie (ca tot e de-al locului) care joaca 6/49 pe o roata intre masini, lucru care mi se pare total o prostie.

 

Bine zice Supapa.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...