black angels MC Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 Salutare. Am si eu o intrebare pt cei care au asa ceva montat pe Shadow vt600. Este vorba de suport pt numar lateral. La toate Shadow-urile pe care le-am vazut pana acum cu asa ceva suportul se prindea de undeva de sub aripa. Eu mi-am facut un suport de acest gen dar vreau sa-l prind de axul de la roata, ca la VN sau alte motoare. Intrebarea mea este: Avand in vedere ca Shadow-ul nu are splint care sa blocheze piulita care strange axul iar axul este destul de scurt, va afecta cu ceva acest suport? Adica exista riscul ca piulita sa se desfaca? Dc cineva are suport de numar lateral prins de ax il rog sa ma ajute. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 Salutare. Am si eu o intrebare pt cei care au asa ceva montat pe Shadow vt600. Este vorba de suport pt numar lateral. La toate Shadow-urile pe care le-am vazut pana acum cu asa ceva suportul se prindea de undeva de sub aripa. Eu mi-am facut un suport de acest gen dar vreau sa-l prind de axul de la roata, ca la VN sau alte motoare. Intrebarea mea este: Avand in vedere ca Shadow-ul nu are splint care sa blocheze piulita care strange axul iar axul este destul de scurt, va afecta cu ceva acest suport? Adica exista riscul ca piulita sa se desfaca? Dc cineva are suport de numar lateral prins de ax il rog sa ma ajute. Multumesc anticipat. De regula, numarul lateral se monteaza pe stanga. La Vulcan, splintul de siguranta e pe dreapta. In stanga, capul axului are o gaura transversala (unde se poate baga un dorn/surubelnita cand vrei sa scoti axul, are doar acest rol utilitar) de care s-ar putea prinde un numar lateral. Daca ai acelasi lucru la shadow, go for it, nu are nici o relevanta daca axul la celalalt capat are sau nu splint. Trebuie doar sa ai grija ca suportul sa fie destul de rigid, pentru ca prinderea doar de ax (intr-un singur punct) sa nu genereze vibratii suparatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black angels MC Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 Si la Shadow este la fel cala VN doar ca VN-ul are axul cu cativa mm mai lung si are splint. Suportul l-am copiat de pe unul care era omologat (pt VN) si va fi prins si de aparatoarea de lant. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fenderaru Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 salut Stie cineva din ce an honda shadow s-a fabricat iar pe cardan si nu lant? -modelul shadow vt750 adus din america (cu chilometrajul in mile si km) difera la aceeasi capacitate 750 de cele europene? la piese,cai putere,structura sau doar kilometrajul difera?.....se potrivesc piesele de la cele facute pt europa? http://www.bestbike.ro/honda/vt750-shadow-...moto/399021.htm multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DUKE Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 Stie careva ce raport are Vt750 Rc 44 din 2001? Am masura la pinionul fata e de 17 dinti si foaia de 41. As vreau sa-i modific raportul ptr. sprint, nu ma intereseaza viteza de varf. M-am gandit sa-i micsorez unu` pe fata si sa maresc unu` pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 Stie careva ce raport are Vt750 Rc 44 din 2001? Am masura la pinionul fata e de 17 dinti si foaia de 41. As vreau sa-i modific raportul ptr. sprint, nu ma intereseaza viteza de varf. M-am gandit sa-i micsorez unu` pe fata si sa maresc unu` pe spate. E invers, daca vrei demaraj trebuie sa maresti pinionul de atac si/sau sa micsorezi foaia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chisa Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 Stie careva ce raport are Vt750 Rc 44 din 2001? Am masura la pinionul fata e de 17 dinti si foaia de 41. As vreau sa-i modific raportul ptr. sprint, nu ma intereseaza viteza de varf. M-am gandit sa-i micsorez unu` pe fata si sa maresc unu` pe spate. i=z1/z2=n2/n1; i=raportul de transmitere; z1=numarul de dinti de la roata mare (foaie); z2=numarul de dinti de la roata mica (pinion); n2=turatia rotii conducatoare (pinion); n1=turatia rotii conduse (foaie); Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black angels MC Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 Imi poate spune si mie cineva de unde pot cumpara o cheie de bujii de 18 pt VT600? Sau dc are cineva asa ceva si nu-l deranjeaza sa ne intalnim la o bere si intre timp sa-mi schimb si eu bujiile i-as fi recunoscator (dau eu berea bineinteles). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chisa Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Imi poate spune si mie cineva de unde pot cumpara o cheie de bujii de 18 pt VT600? Sau dc are cineva asa ceva si nu-l deranjeaza sa ne intalnim la o bere si intre timp sa-mi schimb si eu bujiile i-as fi recunoscator (dau eu berea bineinteles). Eu mi-am luat de la louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Imi poate spune si mie cineva de unde pot cumpara o cheie de bujii de 18 pt VT600? Sau dc are cineva asa ceva si nu-l deranjeaza sa ne intalnim la o bere si intre timp sa-mi schimb si eu bujiile i-as fi recunoscator (dau eu berea bineinteles). Tocmai mi-a venit cheia de pe e-bay, daca vrei intr-o seara sa dai o fuga in Drumul Taberei..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DUKE Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 i=z1/z2=n2/n1;i=raportul de transmitere; z1=numarul de dinti de la roata mare (foaie); z2=numarul de dinti de la roata mica (pinion); n2=turatia rotii conducatoare (pinion); n1=turatia rotii conduse (foaie); Merci fain de raspunsuri. Afectez oare ceva daca fac o modificare si oare cat pot sa jonglez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black angels MC Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Tocmai mi-a venit cheia de pe e-bay, daca vrei intr-o seara sa dai o fuga in Drumul Taberei..... Abia saptamana viitoare cred ca imi iau numerele de la politie si o sa te contactez pe forum, sa-mi spui mai exact unde. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Merci fain de raspunsuri. Afectez oare ceva daca fac o modificare si oare cat pot sa jonglez? In principiu daca maresti raportul ai un demaraj un pic mai bun, daca il micsorezi ai viteza ceva mai mare dar cred ca si fortezi motorul un pic mai mult. Nu stiu cat poti jongla ca nu stiu unde poti gasi pinioane mai mici (mai mari) care sa se potriveasca. Ideeea e ca daca vrei demaraj mai mare poti micsora numarul de dinti pe fata de la 16 la 15 sau minim 14, iar pe spate sa pastrezi foaia originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 (editat) Abia saptamana viitoare cred ca imi iau numerele de la politie si o sa te contactez pe forum, sa-mi spui mai exact unde. Merci Mai vorbim. Si asa o saptamana cred ca nu voi avea timp. Pana atunci aflu daca se si potriveste . Cheia este originala Honda, dar inca nu stiu sigur daca mi-a fost trimisa cheia de vt 600 Editat August 27, 2008 de pirvulescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chisa Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 (editat) In principiu daca maresti raportul ai un demaraj un pic mai bun, daca il micsorezi ai viteza ceva mai mare dar cred ca si fortezi motorul un pic mai mult........ Corect! Mai detaliat ...cu cat ai turatie mai mica ai si cuplu mai mic. Deci miscorand raportul obtii cuplu mare la turatii mari (viteza maxima), dar la plecare de pe loc nu ai turatie deci trebuie sa ai cuplu din motor mare, asa ca motorul va fi solicitat. Exagerand, daca raportul e si mai mic, ai nevoie de un cuplu pentru plecare poate mai mare decat poate motorul sa scoata si nu mai pleci, iti moare motorul. Referitor la cat se poate jongla cu micsoratul pinionului...te limiteaza uzura, rezistenta dintilor. Cu cat pinionul e mai mic fata de foaie , solicitarea pe dintele pinionului este mai mare. Cred ca daca micsorezi pinionul cu un dinte, maxim 2 si foaia o lasi neschimbata, este rezonabil. Editat August 28, 2008 de Chisa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DUKE Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Corect!Mai detaliat ...cu cat ai turatie mai mica ai si cuplu mai mic. Deci miscorand raportul obtii cuplu mare la turatii mari (viteza maxima), dar la plecare de pe loc nu ai turatie deci trebuie sa ai cuplu din motor mare, asa ca motorul va fi solicitat. Exagerand, daca raportul e si mai mic, ai nevoie de un cuplu pentru plecare poate mai mare decat poate motorul sa scoata si nu mai pleci, iti moare motorul. Referitor la cat se poate jongla cu micsoratul pinionului...te limiteaza uzura, rezistenta dintilor. Cu cat pinionul e mai mic fata de foaie , solicitarea pe dintele pinionului este mai mare. Cred ca daca micsorezi pinionul cu un dinte, maxim 2 si foaia o lasi neschimbata, este rezonabil. Merci fain. Referitor la sugestie, n-ar trebui sa maresc pinionul cu un dinte sau 2 si sa las foaia originala ptr. a avea un cuplu mai mare? Si daca cei de la DID nu ofera un pinion mai mare decat cel original cum mi s-a spus . ce sa fac in cazul asta? Danke. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chisa Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 (editat) Merci fain. Referitor la sugestie, n-ar trebui sa maresc pinionul cu un dinte sau 2 si sa las foaia originala ptr. a avea un cuplu mai mare? Si daca cei de la DID nu ofera un pinion mai mare decat cel original cum mi s-a spus . ce sa fac in cazul asta? Danke. Daca vrei demaraj micsorezi pinionul cu 1 dinte sau 2 si lasi foaia originala. Sau lasi pinionul asa si maresti foaia. Repet , daca vrei demaraj trebuie sa maresti raportul de transmitere dintre cele doua. Imagineaza-ti bicicleta: Foaia bicicletei = pinionul motocicletei; Pinionul bibicletei=foaia motocicletei; Cuplul rezultat apasand pedalele=cuplul motorului; Deci daca esti pe foaia mica si pinionul mare vei pedala mai usor, vei pleca mai usor de pe loc, dar in scurt timp ajungi la viteza maxima. Daca esti pe foaia mare si pinionul mic te opintesti sa pleci de pe loc , dar in timp vei prinde viteza mai mare decat in primul caz. Nu stiu cine-s DID, dar daca nu gasesti ce vrei la DID mai exista si alternativa prelucarii unei flanse. Un meserias poate sa-ti faca un pinion sau o foaie! Editat August 28, 2008 de Chisa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eustaces Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 am si eu o problema . m-a mancat in poponeata sa desfac " butoanele de semnalizare , cea din stanga , nustiu cum sa-i spun :turn switch. l-am desfacut l-am curatat , l-am pus la loc , merge super ok dar SURPRIZA ... mi-a mia ramas o piesa. o tablita care efectiv nu i-am mai gasit locul . va rog care aveti, care puteti sa-mi trimiteti o poza cu "chestia aia" desfacuta sau o poza din vreun manual care o arata demontat ca eu in al meu n-am gasit ... mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dru Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 Salut. Scuze ca is asa de prost incat pun intrebarea asta, dar chiar nu imi dau seama. Unde ii busonul de la sistemul de racire? Vine cat de repede toamna si as vrea sa ii schimb apa cu antigel. Adica eu is in Germania, si cat sunt plecat sa o puna la pastrare fratele meu. Mersi fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 Este pe partea dreapta in fata sub plasticul din fata rezervorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealer Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 VAND TELESCOP CENTRAL HONDA SHADOW VT600 DIN 1994. 200 RON 0720666609-CIPRIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bagabondboy Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 (editat) salut Ieri am luat o tranta serioasa si m-am ales cu ghidonul stramb .... acum am fost sa vad cum pot sa-l fac.... indreptat + cromat ma duce in jurul la 100 de euro.Acum ma gandeam ca poate ar fi mai bine sa-mi iau unul la mana a doua de la cineva dintre voi sau unul custom drept .Astept oferte si parerile voastre . Editat Septembrie 6, 2008 de bagabondboy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 salut Ieri am luat o tranta serioasa si m-am ales cu ghidonul stramb .... acum am fost sa vad cum pot sa-l fac.... indreptat + cromat ma duce in jurul la 100 de euro.Acum ma gandeam ca poate ar fi mai bine sa-mi iau unul la mana a doua de la cineva dintre voi sau unul custom drept .Astept oferte si parerile voastre . am eu un dragbar daca te intereseaza, are ceva crom dus, dar se poate remedia. daca te intereseaza da un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slowmotion Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 salutare la toata lumea,am luat de ceva timp permisul categoria A1(16 ani),si sunt pasionat de choppere si cruisere. Am gasit un honda shadow 125 din 2001 cu 12.000 de km .Neavand mari cunostinte de mecanica asi vrea sa stiu ce probleme ar putea sa aiba sa stiu si eu unde sa ma uit.Proprietarul mentioneaza ca motocicleta se afla in stare foarte buna.Din poze reiese la fel.Totusi asi vrea niste idei.. multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greyhound_shadow Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 salutare la toata lumea,am luat de ceva timp permisul categoria A1(16 ani),si sunt pasionat de choppere si cruisere. Am gasit un honda shadow 125 din 2001 cu 12.000 de km .Neavand mari cunostinte de mecanica asi vrea sa stiu ce probleme ar putea sa aiba sa stiu si eu unde sa ma uit.Proprietarul mentioneaza ca motocicleta se afla in stare foarte buna.Din poze reiese la fel.Totusi asi vrea niste idei.. multumesc anticipat http://www.clarity.net/adam/buying-bike.html -poate gasesti niste sfaturi utile aici. noroc la cumparat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.