cristineo Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Fratilor... care este cel mai bun ulei pt. Honda Shadow vt600c din `88... eu i-am pus pana acum Motul 5100 12W40... stie cineva unul mai bun? PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coyotu' Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Fratilor... care este cel mai bun ulei pt. Honda Shadow vt600c din `88... eu i-am pus pana acum Motul 5100 12W40... stie cineva unul mai bun? PM al meu de din 1997,i-am pus repsol 10w40,API SJ,la modelul tau,fiind mai vechi,corespunde API SG ,astea le vezi scrise undeva pe eticheta uleiului Daca dai aripa spate jos o sa vezi 4 locuri in marcate pentru a fi decupate si cu loc de pus un surub in dreptul lor pe cadru. De acolo se prinde sissy bar-ul si tot de acolo poti prinde un portbagaj. multumesc de ajutor,ieri am dat jos aripa si am gasit locurile indicate,se potrivesc pentru ce am eu nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DimmU Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 putini deocamdata..sper sa vina toti care intra pe forum.in ultima vreme a aparut multa lume cu shadow-uri aici...ii mobilizam cumva:P, sper. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Fratilor... care este cel mai bun ulei pt. Honda Shadow vt600c din `88... eu i-am pus pana acum Motul 5100 12W40... stie cineva unul mai bun? PM Poate ai pus 10W40 sau 15W50 ca 12W40 nu exista, nici macar 15W40 nu exista la motul Eu pun 15W50 5100 si sunt foarte multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Ce diferente ar fi (exceptand calitatea si pretul ) intre bujiile obisnuite, cele platin si cele iridium. Exista vreo diferenta in modul de functionare al motorului..daca pun bujii obisnuite sau iridium?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Bujiile iridium au o scanteie mai puternica decat cele obisnuite, deci implicit o ardere mai buna. Dupa cum spune producatorul lor au si o durata de viata mai mare. Din punctul meu de vedere nu cred ca merita. daca motorul avea 2 bujii mai era cum era dar avand patru e destul de costisitor fata de cele standard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Defender Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 (editat) ... ...Din punctul meu de vedere nu cred ca merita. daca motorul avea 2 bujii mai era cum era dar avand patru e destul de costisitor fata de cele standard Depinde! Dintre avantajele folosirii bujiilor-iridium amintesc cateva, conform spuselor producatorului NGK: - scanteie mai puternica si ardere mai buna (vezi Blade), plus rulare rotunda fara rateuri: - pornire mai usoara; - durata cel putin dubla de viata fata de bujiile obisnuite; - reactie mai buna la accelerarea spontana; - reducerea consumului de benzina, etc. La dezavantaje pretul foarte mare, undeva intre 17-19 E/bucata! Personal am dat comanda. Astept comanda si apoi sa vad cum merg... P.S. Pentru doritori modelul pentru Shadow 600 este NGK - DPR8EIX - 9! Editat Martie 5, 2009 de Defender Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 lamureste-ma si pe mine cum pot scadea bujiile cu iridium consumul? si mai ales cu cat? sa dai 80 euro pe iridium fata de 15 euro pe cele normale nu stiu cat de mult isi merita banii. pentru cei cu resurse mai limitate nu cred ca e o investitie prea buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 (editat) stie careva cum se pot scoate toate cele 4 bujii de la shadow 600C??? pe cele 2 (vizibile) le scot usor.....dar mai are doua ceva mai ascunse... si-ar mai fi o intrebare... joi am fost pana la Otopeni pe motor...si am vrut sa vad cam cum merge si ceva mai tare..(am shadow-u de 2 luni, dar n-am iesit decat prin oras pana acum)...am mers cu el cam cu 100-105 Km/h...(are 4 viteze) si la viteza asta simteam ca nu mai poate mai mult....parca deja gafaia...parca era prea turat motorul....(aveam si pasager) intrebarea vine acum: E normal sa fie asa sau e vreo problema? Editat Martie 7, 2009 de dexlink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 Nu e normal...Ai o problema.Ia mai ridica-i nitzel relantiul.Asa am patzit si eu,cu Vt500C-ul,pe vremuri.Cum am umblat un pic,la surubul ala,hopa! De la 100-110,mi-a tasnit in 130km/h. Ca tot a iesit soarele,ia vino pe la mine,sa vedem cu bujiile alea 2,pe care nu potzi sa le scotzi.Impreuna,poate le dam de cap. 0722.56.44.09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 (editat) Nu e normal...Ai o problema.Ia mai ridica-i nitzel relantiul.Asa am patzit si eu,cu Vt500C-ul,pe vremuri.Cum am umblat un pic,la surubul ala,hopa! De la 100-110,mi-a tasnit in 130km/h. Ca tot a iesit soarele,ia vino pe la mine,sa vedem cu bujiile alea 2,pe care nu potzi sa le scotzi.Impreuna,poate le dam de cap. 0722.56.44.09 Totusi ce legatura are relantiul? Si eu am avut Shadow tot in 4 trepte(cu tobele golite ce-i drept) si la 100 este cam turat. Acu am schimbat motorul cu unul in 5 trepte si i-a mai scazut putin turatia la 100 in treapta a-5-a. In 4 trepte , la 105 km/h ai undeva la 4000 rpm (din 6500). Editat Martie 7, 2009 de _Blade_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 (editat) deci sa inteleg ca daca e in 4 viteze...e normal sa fie asa...sa fie turat motorul can ajung pe la 100 Km/h? mai mai o intrebare care nu tine de viteze....ce fel de abreiaj are shadow vt600c....umed sau uscat?? Pe viitor voi tot pune intrebari pe forumul asta, pentru ca sunt incepator la UMBRE.....asa ca sper sa nu ma injurati daca va umplu de intrebari, uneori stupide, alteori banale... Va urez tuturor vara vesnica si asfalt uscat.... Editat Martie 7, 2009 de dexlink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 chiar daca este un pic turat nu iti fa probleme ca duce. nu pateste nimic. Ambreiajul este multidisc in baie de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 stie careva cum se pot scoate toate cele 4 bujii de la shadow 600C??? pe cele 2 (vizibile) le scot usor.....dar mai are doua ceva mai ascunse... si-ar mai fi o intrebare... joi am fost pana la Otopeni pe motor...si am vrut sa vad cam cum merge si ceva mai tare..(am shadow-u de 2 luni, dar n-am iesit decat prin oras pana acum)...am mers cu el cam cu 100-105 Km/h...(are 4 viteze) si la viteza asta simteam ca nu mai poate mai mult....parca deja gafaia...parca era prea turat motorul....(aveam si pasager) intrebarea vine acum: E normal sa fie asa sau e vreo problema? sal, vezi ca s-ar putea sa fie limitat la 20kw. asa l-am avut si eu cand l-am cumparat, apoi i-am scos limitarea. uite-te in talon si vezi cati kw are. a mea e din '93 si era limitata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 sal, vezi ca s-ar putea sa fie limitat la 20kw. asa l-am avut si eu cand l-am cumparat, apoi i-am scos limitarea. uite-te in talon si vezi cati kw are. a mea e din '93 si era limitata. salut, in certificat scrie 30Kw, dar daca e limitat la un anume nr de Kw e trecut si in certificat la cat e limitat?? La tine acum cati Kw are daca ai scos limitarea?? Daca e limitat cum se scoate limitarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Apropo...se poate improviza un turometru pe un shadow VT600C ?? A incercat cineva...sau mai bine a reusit cineva??!! iar daca da cum se poate face... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Apropo...se poate improviza un turometru pe un shadow VT600C ?? A incercat cineva...sau mai bine a reusit cineva??!! iar daca da cum se poate face... Exista,facut de firma.Universal,pt. orice fel de motoreta.Electronic,dar cu afisaj analogic (ceas,na...).Se conecteaza la bujii.E destul de precis. Exista la Louis si la Highway Hawk.La HH,era vreo 200 ron,acu'vreun an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 salut, in certificat scrie 30Kw, dar daca e limitat la un anume nr de Kw e trecut si in certificat la cat e limitat?? La tine acum cati Kw are daca ai scos limitarea?? Daca e limitat cum se scoate limitarea? daca are 30kw inseamna ca nu e limitat, oricum shadow de 600 are viteza max. constructiva 140km/h. pentru orice eventualitate verifica furtunele alea din cauciuc care vin de la carburatoare in admisie cilindri, in ele este limitarea. daca sunt opturate la un diametru mai mic inseamna ca e limitata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slowmotion Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 daca are 30kw inseamna ca nu e limitat, oricum shadow de 600 are viteza max. constructiva 140km/h. pentru orice eventualitate verifica furtunele alea din cauciuc care vin de la carburatoare in admisie cilindri, in ele este limitarea. daca sunt opturate la un diametru mai mic inseamna ca e limitata. Am si eu o intrebare. Sunt posesorul unui honda vt 125 din 2001,pe care il conduc cu A1 deoarece am doar 16 ani. Ideea este ca desi din punct de vedere tehnic motocicleta este brici si o intretin foarte bine, modul in care ruleaza imi da impresia ca este limitata.In acelasi timp, motocicleta a fost cumparata initial din germania si peste tot pe unde citesc despre ea scrie ca ar fii limitata. Desi am desfacut deja mare parte din motor si am mai mesterit la el partea cu limitarea imi e destul de relativa. care sunt sansele sa fie limitata,cum scap de limitare si nu in ultimul rand care sunt riscurile la care ma expun pentru ca am auzit ca scoaterea limitarii ar dauan cumva motorului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Am si eu o intrebare. Sunt posesorul unui honda vt 125 din 2001,pe care il conduc cu A1 deoarece am doar 16 ani. Ideea este ca desi din punct de vedere tehnic motocicleta este brici si o intretin foarte bine, modul in care ruleaza imi da impresia ca este limitata.In acelasi timp, motocicleta a fost cumparata initial din germania si peste tot pe unde citesc despre ea scrie ca ar fii limitata. Desi am desfacut deja mare parte din motor si am mai mesterit la el partea cu limitarea imi e destul de relativa. care sunt sansele sa fie limitata,cum scap de limitare si nu in ultimul rand care sunt riscurile la care ma expun pentru ca am auzit ca scoaterea limitarii ar dauan cumva motorului... din ce stiu eu limitarea e pusa ca motorul sa nu depasesca o anumita viteza, efectele scoterii limitarii ar fi cresterea vitezei, a demarajului si a consumului de carburant. precum am zis si mai mult, de obicei limitarile se fac din furunele care fac conexiunea intre carburatoare si admisie cilindri si la unele din tobe, mai sunt si electronice, dar aici nu e cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 din ce stiu eu limitarea e pusa ca motorul sa nu depasesca o anumita viteza, efectele scoterii limitarii ar fi cresterea vitezei, a demarajului si a consumului de carburant. precum am zis si mai mult, de obicei limitarile se fac din furunele care fac conexiunea intre carburatoare si admisie cilindri si la unele din tobe, mai sunt si electronice, dar aici nu e cazul. conexiunea dintre carburatoarea si admisie se face prin furtune??? cum e posibil? eu stiu ca din carburatoarea gazul pleaca, amestecandu-se cu aer, prin galerie in camera de ardere....poate te referi la furtunele care alimenteaza carburatoarele eventual... Exista,facut de firma.Universal,pt. orice fel de motoreta.Electronic,dar cu afisaj analogic (ceas,na...).Se conecteaza la bujii.E destul de precis. Exista la Louis si la Highway Hawk.La HH,era vreo 200 ron,acu'vreun an. chiar daca nu sunt sanatos la cap....treaba cu turometru nu pare complicata...dar ce ziceti de implementarea unui indicator de benzina O fi posibila treaba asta (fara sa schimb rezervorul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 (editat) si inca ceva legat de turometru....care e plaja de RPM la shadow...adica de la 0 la cate RPM ajunge pe rosu...si de la limita asta pana la cat e maxim....ca sa stiu ce turometru sa caut... Editat Martie 9, 2009 de dexlink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 conexiunea dintre carburatoarea si admisie se face prin furtune??? cum e posibil? eu stiu ca din carburatoarea gazul pleaca, amestecandu-se cu aer, prin galerie in camera de ardere....poate te referi la furtunele care alimenteaza carburatoarele eventual... chiar daca nu sunt sanatos la cap....treaba cu turometru nu pare complicata...dar ce ziceti de implementarea unui indicator de benzina O fi posibila treaba asta (fara sa schimb rezervorul) intre carburatoare si cilindri nu ai legatura de cauciuc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 intre carburatoare si cilindri nu ai legatura de cauciuc? Sigur ca nu...uitat-te atent la modul de functionare al motorului...http://auto.howstuffworks.com/engine1.htm daca ar fi tuburi sau furtune de cauciuc s-ar topi rapid....pentru ca temperaturile din jurul camerei de ardere sunt destul de mari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 (editat) intre carburatoare si cilindri nu ai legatura de cauciuc? Fie ca e vorba de motor de masina fie ca e vorba de "motor de motor"...gazul in ameste cu aerul se transmite in camera de ardere, de la carburator/are, prin galerie PS: Scuze ca postez completari...dar nu stiu din ce motiv nu-mi apare optiunea EDIT la postarile anterioare... Editat Martie 9, 2009 de dexlink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.