djeeckx Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 Va salut! Vreau in primavara sa-mi cumpar motocicleta si am inceput sa ma documentez mai mult despre anumite modele, dupa ce am citit mai multe topicuri pe acest forum. Am si eu o intrebare, sper sa ma puteti lamuri. La modelul honda vf 750 c shadow 1995 am ctit pe acest site www.motoprofi.com ca are 88cp ( nu stau bine la capitolul date tehnice mai ales in engleza ) iar honda vt 600 c shadow 1995 spune ca are 43cp. In timp ce cautam motociclete de vazare din respectivele modele, am vazut ca la multe motociclete honda vf 750 c shadow care sunt din anul 1995, ca are 45cp. Momentan sunt in dilema si nu prea mai inteleg nimica ( nu ca as sti eu prea multe despre motociclete ) mai ales ca diferenta intre cele doua modele la bani este destul de mare. Va multumesc si sper ca nu am deranjat pe nimeni. are 45 cp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryandaniel Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 Multumesc mult pentru raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 la cel de 600 pleaca de la 29cp limitat fiind si poate ajunge la modele americane (adica vlx) la 50 cp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buricupamantului Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Salut! Vand Honda shadow vt600 din 1992, 2000 euro negociabil, merge excelent! Daca sunteti interesati, sunati la 0745/127.369. Catalin din Piatra Neamt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 hai mai care imi dai si mie niste detalii despre spitele de pe unul de 600? macar ce dimensiuni au sa-mi fac eu din inox? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 hai mai care imi dai si mie niste detalii despre spitele de pe unul de 600? macar ce dimensiuni au sa-mi fac eu din inox? mersi Pai tu nu ai roata ca sa le masori? Daca tot ai de gand sa desfaci geanta poti duce spitele la un atelier de cromat.Pentru butucul spate trebuie sa gasesti pe cineva care poliseaza aluminiu profesional . Daca te uiti in postarile mai vechi din acest subiect este o persoana care a facut asta, nu mai stiu cine si cand . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Octombrie 17, 2009 Share Postat Octombrie 17, 2009 mersi parvulescule , vroiam sa aflu mai multe detalii inainte sa ma apuc de demontat rotile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 mersi parvulescule , vroiam sa aflu mai multe detalii inainte sa ma apuc de demontat rotile. Tot ce nu este aluminiu poti croma. Atentie ca dupa cromare o sa ai probleme cu filetele spitelor ca se acopera si ele cu crom. Pentru aluiminiu trebuie sa gesesti un atelier care sa-l poliseze, dar unii care stiu ce fac, ca el are un strat protector si sa nu-i faca mai mult rau decat bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 am sa le vopsesc negru lucios pana la urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 am sa le vopsesc negru lucios pana la urma Sa faci poza sa arati cum o sa arate la final Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 are cineva in drumul taberei sau militari un shadow de 600 si este dispus sa ma lase sa ma sui pe ea ??? as vrea sa ma sui pe ea sa vad daca imi este ok ,ca poate este urmatoarea mea motocicleta , inca nu sunt ff hotarit pe lista sunt vn ul de 750 si shadowul de 600 inclin insa ff mult spre shadow acum depinde ff mult si ce gasesc sa cumpar . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 A pus careva bujii NGK Iridium pe vt 600? Daca da, s-a simtit vreo diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tembelutzu Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 (editat) Salutare, Sunt proaspatul posesor al primei mele motociclete, o "umbra" VT 600c, '95 si am cateva mici probleme. Ca posesor, evident inainte de a da prima tura i-am verificat chestiile principate cum ar fi uleiul (si am constatat ca abia atingea joja) si lichidul de racire la care nu-mi dadeam seama daca are, mi se parea ca e goala rezerva aia din spate. O sa va explic ce am facut, sa-mi ziceti unde gresesc: Am luat 1L ulei Repsol 10W-40 4T Si am completat aprox 600g pe verificate, cu motorul drept si infiletand mereu busonul cu joja (la primavara o sa-i fac schimbul cu un ulei bun si cu tot cu filtre ulei gaz, aer). Nu stiu ce ulei avea inainte, dar am zis ca decat fara ulei mai bine sa fie amestecat sa tina cat sa dau si io prima mea tura. Am facut rau? Pentru ca mi s-a aprins o data becul la temperatura am vrut sa vad care e cauza. Mi se parea ca nu are lichid (poate se incingea si de la lipsa uleiului=>frecare mai mare) si posibil de la noroiul de pe radiator, o sa merg intr-o spalatorie sa-l curat. Am desfacut busonul COOLANT care sa afla aprox sub sha, am turnat solutie antigel (e buna cea cu gligol?) si la un moment dat am observat ca sub toba e o tevusca pe care curgea anigel, e cea de supraplin sau ceva nu e in regula? Scz nu ma pricep si am nevoie de putin ajutor. Pt cine mai are shadow si poate sa-mi mai impartaseasca din experienta sa, eventual sa iesim la ture (in Bucuresti) astept cu interes. Ca incepator am multe de invatat... Merci si scuze daca n-ati inteles nimic din incoerenta mea Asfalt uscat si macar cateva zile mai calduroase ! Editat Noiembrie 2, 2009 de tembelutzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 Salutare, Sunt proaspatul posesor al primei mele motociclete, o "umbra" VT 600c, '95 si am cateva mici probleme. Ca posesor, evident inainte de a da prima tura i-am verificat chestiile principate cum ar fi uleiul (si am constatat ca abia atingea joja) si lichidul de racire la care nu-mi dadeam seama daca are, mi se parea ca e goala rezerva aia din spate. O sa va explic ce am facut, sa-mi ziceti unde gresesc: Am luat 1L ulei Repsol 10W-40 4T Si am completat aprox 600g pe verificate, cu motorul drept si infiletand mereu busonul cu joja (la primavara o sa-i fac schimbul cu un ulei bun si cu tot cu filtre ulei gaz, aer). Nu stiu ce ulei avea inainte, dar am zis ca decat fara ulei mai bine sa fie amestecat sa tina cat sa dau si io prima mea tura. Am facut rau? Pentru ca mi s-a aprins o data becul la temperatura am vrut sa vad care e cauza. Mi se parea ca nu are lichid (poate se incingea si de la lipsa uleiului=>frecare mai mare) si posibil de la noroiul de pe radiator, o sa merg intr-o spalatorie sa-l curat. Am desfacut busonul COOLANT care sa afla aprox sub sha, am turnat solutie antigel (e buna cea cu gligol?) si la un moment dat am observat ca sub toba e o tevusca pe care curgea anigel, e cea de supraplin sau ceva nu e in regula? Scz nu ma pricep si am nevoie de putin ajutor. Pt cine mai are shadow si poate sa-mi mai impartaseasca din experienta sa, eventual sa iesim la ture (in Bucuresti) astept cu interes. Ca incepator am multe de invatat... Merci si scuze daca n-ati inteles nimic din incoerenta mea Asfalt uscat si macar cateva zile mai calduroase ! Daca s-a aprins becul de temperatura nu pare a fi a buna. Shadow-ul are racire si pe lichid dar si pe aer (aripioarele alea de pe cilindrii). Pe temperaturile din ultimile saptamani nici ventilatorul nu pleaca. Vezi ca lichidul de racire are si el un bionas in dreapta jos cu niste limite nu trebuie sa pui anapoda lichid de racire. Nu cred ca problema e de la ulei pentru ca ar fi trebuit sa se aprinda becul de ulei. Oricum daca motorul se incinge din cauza lipsei uleiului atunci asta suna a calare si poti sa-i pui cruce. Parerea mea este sa o duci intr-un service sa vezi de ce s-a aprins becul de temperatura. E ceva prea complex ca sa rezovi pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tembelutzu Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 Daca s-a aprins becul de temperatura nu pare a fi a buna. Shadow-ul are racire si pe lichid dar si pe aer (aripioarele alea de pe cilindrii). Pe temperaturile din ultimile saptamani nici ventilatorul nu pleaca. Vezi ca lichidul de racire are si el un bionas in dreapta jos cu niste limite nu trebuie sa pui anapoda lichid de racire. Nu cred ca problema e de la ulei pentru ca ar fi trebuit sa se aprinda becul de ulei. Oricum daca motorul se incinge din cauza lipsei uleiului atunci asta suna a calare si poti sa-i pui cruce. Parerea mea este sa o duci intr-un service sa vezi de ce s-a aprins becul de temperatura. E ceva prea complex ca sa rezovi pe forum. Deja m-ai speriat f tare sper sa nu fie cava grav. Verific azi si lichidul din radiator, spal radiatorul ca e plin de noroi si apoi vad daca se mai aprinde vreoadata. A nu se intelege ca sta aprins MEREU, s-a intamplat o data in trafic ,s-a aprins acu cateva saptamani cand am rugat un prieten sa ma duca la RAR (eu nu aveam permis atunci), s-a aprins si s-a stins. El mi-a zis ca e posibil sa fie daca NU e ok lichidul de racire sau ca e posibil pt ca radiatorul e plin de noroi si nu apuca sa mai raceasca. Sper sa nu fie alta buba (gen termostat sau mai grav cum zi zis tu) Merci pt raspuns. P.S In caz ca nu reusesc sa-i dau de cap, stie cineva un service serios si ok ca pret care sa nu ma faca sa umblu prea tare (n-am experienta inca) adik....ceva mai aproape daca eu plec din zona Romana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 stai calm ca nu cred ca se ajunge la gripaj sau calare asa repede. becul ala depinde de mai multi factori. am patit la fel la a mea. credeam ca e termostatul si de fapt nu aveam suficient lichid de racire. dupa ce am completat s-a rezolvat. la alt motor am patit sa mi se aprinda becul deoarece nu pornea ventilatorul(contact intrerupt). asa ca ia-le pe toate la verificat si daca tot se aprinde inseamna ca e ceva de la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tembelutzu Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 stai calm ca nu cred ca se ajunge la gripaj sau calare asa repede. becul ala depinde de mai multi factori. am patit la fel la a mea. credeam ca e termostatul si de fapt nu aveam suficient lichid de racire. dupa ce am completat s-a rezolvat. la alt motor am patit sa mi se aprinda becul deoarece nu pornea ventilatorul(contact intrerupt). asa ca ia-le pe toate la verificat si daca tot se aprinde inseamna ca e ceva de la motor. Da, incerc sa stau calm... dar nu pot sa ma tin batz si sa nu recunosc ca ma doare putin sufletul la gandul ca bestiutza mea ar putea sa fie bolnavioara.... Azi a fost prea frig si naspa ca sa ma ating de fiara, dar peste cateva zile se mai moaie cica vremea si le iau la eliminat pe rand. Am mai vb si cu altii si tot asa mi-au zis ca sunt cateva motive relativ simplu de rezolvat. Merci de sfaturi si incurajari.... Postez cand rezolv (problema si solutia) - ca poate o sa mai aiba nevoie urmatorul "disperat" de pasii de urmat Mesaj completat Salut, ma puteti ajuta careva cu un manual de Shadow 125.Nu gasesc nicicum.Mersi mult! Daca nu ai gasi inca da-mi in semn, am eu ceva VT125C Mesaj completat Si ca sa facem si noi prezentarile, ea e bestiutza mea, suntem impreuna de vreo 2 saptamani si sunt tare fericit ca o am in sfarsit si ca o sa iau in plin sezonul la anu'. Recunosc, e prima si sper sa ne intelegem de minune Salutari tuturar fratilor umbraci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 Si ca sa facem si noi prezentarile, ea e bestiutza mea, suntem impreuna de vreo 2 saptamani si sunt tare fericit ca o am in sfarsit si ca o sa iau in plin sezonul la anu'. Recunosc, e prima si sper sa ne intelegem de minuneSalutari tuturar fratilor umbraci! Frumoasa grasulina sa o stapanesti sanatos ! Si poate iesim si noi la un cruise prin primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 (editat) Acum nu trebuie sa te panichezi, dar trebuie sa privesti problema cu seriozitate. Poate fi ceva ceva simplu cu s-a spus aici. Mai naspa ca a aparut cand afara nu era f. cald. Oricum pararea mea este sa o duci la un service. Poate la primavara cand o sa faci schimburile la toate licidele. Personal nu stiu decat service-ul de reprezentanta pe B-dul Timisoara, care uitandu-ma pe site la ei pare ca s-a mutat in Pipera: http://www.honda-bikes.ro/contact.php Editat Noiembrie 4, 2009 de pirvulescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tembelutzu Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 (editat) Frumoasa grasulina sa o stapanesti sanatos ! Si poate iesim si noi la un cruise prin primavara Thanks dude. Sigur, iesim, d-abia astept Mesaj completat Acum nu trebuie sa te panichezi, dar trebuie sa privesti problema cu seriozitate. Poate fi ceva ceva simplu cu s-a spus aici. Mai naspa ca a aparut cand afara nu era f. cald. Oricum pararea mea este sa o duci la un service. Poate la primavara cand o sa faci schimburile la toate licidele. Personal nu stiu decat service-ul de reprezentanta pe B-dul Timisoara, care uitandu-ma pe site la ei pare ca s-a mutat in Pipera: http://www.honda-bikes.ro/contact.php Da, iau in serios problema si asa o sa fac. Daca nu reusesc s-o rezolv iau legatura cu-n specialist. Merci Mesaj completat Legat de problema cu aprins senzoru' la temperatura: completat lichid, completat ulei, spalat grila radiator plina cu pamant si apoi facut vreo 80km ( in 3 zile) si nici macar nu mai porneste ventilatorul pe vremea asta, cat despre senzor nici vorba sa mai dea vreun semn. Acu' ca a venit vorba de plimbat, bre fratilor, dar cam slabutz cu shadow-uri pe strazi....io frec drujba de-o saptamana si vanez fiecare zi calda de weekend .... Nu se mai baga nimeni? Sau nu ma dau io pe unde trebuie? Caut si io partener/i/e care ignora reumatismu' si-i mai arde inca de dat la deal la vale....cat mai tine vremea asta .... cine are chef si n-are cu cine astept cu nerabdare un semn, ca-i cam naspa de unu singur Asfalt uscat care va mai incumetati! Editat Noiembrie 4, 2009 de tembelutzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
quickisdeadly Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 ma tot invart de cateva zile pe siteuri de specificatii pt vt 600 si vad ca pe unele scrie ca are 4 viteze, pe altele ca unele modele au 5 viteze. ma lamureste cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digeisepe Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 ma tot invart de cateva zile pe siteuri de specificatii pt vt 600 si vad ca pe unele scrie ca are 4 viteze, pe altele ca unele modele au 5 viteze. ma lamureste cineva? Numarul treptelor difera in functie de anul de fabricatie. Din cate stiu eu pana in 1995 aveau 4 trepte , dupa aveau 5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cubamarian Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Pai cam asa sta treaba ,in 1988 inceperea productiei, 1991 reducerea puterii la 39 CP, datorita noilor norme de emisii, in 1993 cresterea volumului rezervorului cu 2 litri si introducerea modelului Deluxe, in 1996 Introducerea celei de-a cincea trepte de viteze si in 1999 imbunatatirea cadrului, folosirea unui singur carburator in loc de doua si scaderea puterii la 35 CP. Mesaj completat PS: mai exista si variante din 1996 cu 4 trepte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tembelutzu Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 (editat) Ma intreba cineva daca a facut rau ca a completat antigelul cu antigel fara silicati (roz) - motorul e din 1997. Eu stiam ca acest tip de antigel se foloseste pt radiatoarele dupa 10/2000 care sunt din aluminiu -asta la masini....la motoare nu stiu exact cum e. Nu cred ca e vreo problema asa grava, dar cred ca ideal e ce se recomanda de producator. I-am zis ca e mai bine sa-l schimbe in primavara pe tot. Voi ce stiti de asta? Editat Noiembrie 17, 2009 de tembelutzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
quickisdeadly Postat Noiembrie 17, 2009 Share Postat Noiembrie 17, 2009 merci pt raspunsu foarte documentat. am vazut ca si vlxu ala de prin 2002 tot 4 trepte are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.