Sari la conținut

HONDA SHADOW ZONE


dead_man_walking
 Share

Postări Recomandate

Harley?

 

Probabil nu a intrat in viteza, cu toate ca tie ti s-a stins beculetul de neutru!

Verifica tija schimbatorului de viteza sa nu fie slabita/desfacuta, precum si unghiul pe care aceasta il face cu cuplajele de la schimbator si cutie. Daca aceste unghiuri sunt dereglate, apar chestii de genul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Harley?

 

Probabil nu a intrat in viteza, cu toate ca tie ti s-a stins beculetul de neutru!

Verifica tija schimbatorului de viteza sa nu fie slabita/desfacuta, precum si unghiul pe care aceasta il face cu cuplajele de la schimbator si cutie. Daca aceste unghiuri sunt dereglate, apar chestii de genul asta.

 

 

 

Honda Shadow

 

...mhm, o sa ma uit sa vad ce si cum... mersi!

o sa vad si maine daca face la fel la prima pornire :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am imbracat tevile.Nu am observat o schimbare in comportamentul motorului.Adevarul este ca nu m-am pus sa o duc la mecanic pt a analiza chestiunea asta,dar "dupa ureche" cel putin,nu am observat nimic.Oricum se degaja in continuare caldura...

 

OK, multumesc! Asta era urmatoarea intrebare, cat de bine izoleaza in ideea in care tevile nu mai au protectii. Tu de unde ai cumparat banda si cu cat?

 

n-are nimic motorul de la imbracatul tevilor :)

si filtrul K&N imbunetateste (putin) raspunsul acceleratiei, da ar fi si mai bine sa scoti sitele din tevi (sau tevi aftermarket daca iti permiti) si o rejetare a carbului. Acolo deja incepi sa simti diferente mai mare

 

bafta

 

pe mine mai mult ma intereseaza aspectul estetic al tevilor imbracate :-) daca aduc si ceva performante bine, daca nu ... iarasi bine. mda, niste tevi aftermarket nu mi-ar strica dar la preturile la care se vand nu cred ca o sa ma bucur de asa ceva in curand :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, multumesc! Asta era urmatoarea intrebare, cat de bine izoleaza in ideea in care tevile nu mai au protectii. Tu de unde ai cumparat banda si cu cat?

 

 

Din timisoara de la user-ul Robyb .Am dat 75 lei/5 ml....parca.Are banda neagra si alba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-a pus careva filtru de aer K&N? Se simte diferenta? Merita banii exceptand faptul ca este "pe viata"?

 

Dupa ce am cauat aproape 2 luni un filtru de are standard pt un shadow de 60 din 2002, am facut investitia in unul de la K&N

 

L-am montat si am facut aproximativ 100km cu el

 

Ca si review asa la prima impresie mi se pare ca raspunde ceva mai rpd la acceleratie si parca mi s-au mai alaturat 1,2 caluti.

 

Ca sunet nu pot sa zic ca e o diferenta considerabila pt ca am tobe aftermarket si cam acopera orice alt sunet.

 

Pornind doar de la scurta experienta cu filtru asta de aer pot sa zic ca sunt multumit.

 

Si oricum cand intr-un final am gasit filtru stock era o diferenta de 10-15 lei intre ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am cauat aproape 2 luni un filtru de are standard pt un shadow de 60 din 2002, am facut investitia in unul de la K&N

 

L-am montat si am facut aproximativ 100km cu el

 

Ca si review asa la prima impresie mi se pare ca raspunde ceva mai rpd la acceleratie si parca mi s-au mai alaturat 1,2 caluti.

 

Ca sunet nu pot sa zic ca e o diferenta considerabila pt ca am tobe aftermarket si cam acopera orice alt sunet.

 

Pornind doar de la scurta experienta cu filtru asta de aer pot sa zic ca sunt multumit.

 

Si oricum cand intr-un final am gasit filtru stock era o diferenta de 10-15 lei intre ele.

Cat ai dat pe K&N?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! ma gandesc sa-mi schimb motorul in viitorul apropiat si am ramas intre honda shadow 600 si virago 535. la virago nu imi place faptul ca n-are cadru in fata sub jug. la shadow imi place cam tot ca design. din ce am citit in reviewuri in schimb, virago castiga. ah, inca o chestie care mi se pare ciudata la shadow e ca are 4 trepte. de ce? la viteze mari (120-130) consuma mai mult si se tureaza urat? doar modelele mai vechi au 4 trepte sau toate? merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! ma gandesc sa-mi schimb motorul in viitorul apropiat si am ramas intre honda shadow 600 si virago 535. la virago nu imi place faptul ca n-are cadru in fata sub jug. la shadow imi place cam tot ca design. din ce am citit in reviewuri in schimb, virago castiga. ah, inca o chestie care mi se pare ciudata la shadow e ca are 4 trepte. de ce? la viteze mari (120-130) consuma mai mult si se tureaza urat? doar modelele mai vechi au 4 trepte sau toate? merci.

sal.. a mea este din 94 si are 5trepte si la croaziera 90-100 nu sare 3,5.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, nu stiu exact care e cronologia legata de cutia de viteze.pe net am gasit mai multe variante.

 

Aceasi dilema am avut-o si eu,virago 535 sau shadow 600.Bugetul redus si-a spus cuvantul si am luat virago.Buna pt un incepator,am tinut-o un an,dupa care m-am considerat super norocos ca am reusit sa o vand si sa-mi iau un shadow.Am fost multumit de virago,dar.....Diferenta? Grozava! Shadow are un look mult mai ok.Este mai mare,pe virago daca ai peste 170 cm nu ai ce cauta,arati ca o maimuta pe polizor.Eu am 170 si dupa un an mi s-a parut super mica.

Ca si ciclistica sunt pe aproape.Virago are cardan,nu ai treaba lui,dar nici mare efort nu este sa cureti lantul uneori.

Ambele au motoare foarte fiabile,dar inclin in favoarea unui shadow.Parerea mea este ca-i una dintre cele mai frumoase mobre,iar posibilitati de customizare gramada...

 

Oricum,decizia este a ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, nu stiu exact care e cronologia legata de cutia de viteze.pe net am gasit mai multe variante.

am condus inainte si virago,sincer iti recomand shadow atit pentru consum cit si pentru raportul calitate-pret

al meu e din 97 si are 5 trepte la viteza,cel cu 4 e si el ok doar ca..............nah are doar 4(consumul e cam acelasi dar nu ma pot pronunta in legatura cu partea tehnica ) .restul ramane la aprecierea ta

in final,cu cea mai mare convingere iti recomand shadow!

era sa uit,shadow are racire pe lichid,virago pe aer(in oras e naspa asta),virago are cadru deschis dupa cum sti,shadow nu etc......nu vreau sa fac reclama nimanui,asta e parerea mea,dar sincer nu ai sa regreti daca alegi shadow,doar e HONDA,nu?

Editat de coyotu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Virago e fiabila si atat. Sahdow-ul le are pe toate iar daca iti gasesti una in 5 trepte e perfect, daca nu sa stii ca sunt ok si cele in 4 trepte pt ca sunt un pic mai lungi treptele. In plus ca merge facut un custom super ok dintr-un Shadow fata de Virago.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Virago e fiabila si atat. Sahdow-ul le are pe toate iar daca iti gasesti una in 5 trepte e perfect, daca nu sa stii ca sunt ok si cele in 4 trepte pt ca sunt un pic mai lungi treptele. In plus ca merge facut un custom super ok dintr-un Shadow fata de Virago.

NO COMMENT :cheers:

Editat de coyotu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si din virago merge la fel de bine un custom dupa ochiu' meu. adica ambele au silueta de sportster. ce-mi place mai mult la virago e ca are 2 amortizoare pe spate. si aripa de pe spate arata mai bine la virago, da' oricum se poate face o modificare. in orice caz, o sa ramana shadow si o sa caut in 5 trepte, da' stie cineva din ce an s-au bagat 5 trepte la ea? pe net am vazut pe unele site-uri ca deloc dar vorbeau de vlx, pe altele scria ca din 96 au bagat si a 5a treapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si din virago merge la fel de bine un custom dupa ochiu' meu. adica ambele au silueta de sportster. ce-mi place mai mult la virago e ca are 2 amortizoare pe spate. si aripa de pe spate arata mai bine la virago, da' oricum se poate face o modificare. in orice caz, o sa ramana shadow si o sa caut in 5 trepte, da' stie cineva din ce an s-au bagat 5 trepte la ea? pe net am vazut pe unele site-uri ca deloc dar vorbeau de vlx, pe altele scria ca din 96 au bagat si a 5a treapta.

din cite imi aduc eu aminte din 96 au bagat a cincea treapta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Shadow-ul ce-l am e din 1996 si are 5 viteze si chiar consuma putin. De 1 mai am fost cu el la plimbare si mers la consum (100-110 km/h) mi-a consumat 3,4l. EU zic ca e oki mai ales ca avea gentile pline cu de toate plus bagaj pe saua pasagerului. Am incercat sa scot consum bun si cu Vulcanul de 900 dar sub 4.6l nu am reusit....

 

Acum depinde de cum se simte fiecare cand le probeaza! si eu am avut de ales intre Virago 535 si Shadow 600 si sincer m-a impresionat cuplu de la Shadow, confortul si pozitia. Dupa ce mi-am luat Shadow-ul am incercat si Dragstarul 650 si mi-a parut mai slab din punct de vedere cuplu. Oricum conteaza si cum sunt intretinute, ce imbunatatiri au etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un Shadow 600 VLX si cand reduc scoate niste rateuri in toba de toata frumusetea. Am fost la un mecanic si mi-a zis ca e din cauza tobelor, ca asa face ea. Nu ma deranjeaza dar inclin sa cred ca nu e carburatia cum trebuie. Vreo parere, ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amestec prea bogat în carburant.

E adevărat că și toba stock, fiind mai "densă" (site...) ajută la arderea resturilor de carburant rămase după combustia din cilindru, dar când schimbi evacuarea refaci și carburația, tocmai pentru a evita genul ăsta de "probleme".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

amestec sarac sau tobe care nu sunt etansate perfect la imbinari.

 

incearca sau cauta ca evacuarea sa fie etansa perfect cap-coada iar apoi incearca sa maresti nivelul din carburatoare cu cate 1 mm. in ultima instanta monteaza pilot jet-urile cu un nr mai mare! bafta! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un Shadow 600 VLX si cand reduc scoate niste rateuri in toba de toata frumusetea.

Este normal, toate motoarele alimentate cu carburatoare fac asa, in conditiile descrise de tine, insa nu toate tobele sunt zgomotoase!

Amestec prea bogat în carburant...

Nu-i adevarat! Cand treci brusc din sarcina in frana de motor, turatia motorului este mare iar depresiunea din admisie devine mare, gazele rarefiate. La sfarsitul compresiei presiune poate fi si sub un bar, asa ca gazele nu se aprind, astfel amestecul nears se aduna in galeria de evacuare. Acolo sfarsitul de la prima adere produsa, aprinde gazele nearse producand o ardere instantanee, explosiva(amestec sarac) - adica rateul auzit. Apoi mestecul bogat are viteza de ardere mica, flacara se stinge inainte de a arde tot combustibilul(din lipsa oxigenului) - nu se produc detonatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...