DKW Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Majoritatea au robinet cu actionare vacuumatica , fara vacuum nu curge benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggabriel Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 In pozitia in care apare robinetul in fotografie, orientat spre fata motorului, este pe rezerva. Orientat in jos e pe off, iar spre spate este pe on. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baby_blues Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Inca o Honda Shadow Custom !!... Super frumoasa motocicleta! Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Salut, de ceva timp ma tenteaza sa-mi schimb f4i-ul cu o honda shadow.Cred ca prin primavara o sa fac mutarea.Am o mica nelamurire, spre ce motor sa ma indrept ? De 600 sau 750 ?Multumesc frumos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsxander Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 Buna ziua, Daca nici aici nu gasesc, nu stiun unde sa mai caut. Am si eu nevoie de un CDI pentru o Honda Shadow 750 1999 !! Releul de incarcare a inceput sa bage 18V ... pana s-a stricat. Problema este ca a "luat" cu el si CDI-ul ... scoate fum la pornire si oprire, porneste foarte greoi. Daca ma poate ajuta cineva, va foarte multumesc ! O zi buna ! Tel de contact 0733 33 72 67. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzmanelu Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 Intra pe acest site si cauta exact ce ai nevoie dupa VIN number. Ulterior va fi mai usor de gasit piesa de care ai nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu_OldSchool Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 @ alecsutzyu: http://files.750ace.com/Honda_VT750CD_ACE_Operators_Manual.pdf http://files.750ace.com/Honda_VT750CD_ACE_Service_Manual_OCR.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 Un manual pentru un Black Widow are cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu_OldSchool Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Un manual pentru un Black Widow are cineva? http://www.vt750dc.com/maintenance/service-manuals Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baby_blues Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Salut, de ceva timp ma tenteaza sa-mi schimb f4i-ul cu o honda shadow. Cred ca prin primavara o sa fac mutarea. Am o mica nelamurire, spre ce motor sa ma indrept ? De 600 sau 750 ? Multumesc frumos ! Nu stiu daca te mai intereseaza o parere dupa atat timp dar pot sa-ti spun parerea mea de posesor de vt 600 si a celorlalti cand am incercat sa-mi iau de 750 si mi-au spus sa raman la 600 , deoarece diferenta nu este foarte mare, aceasta facandu-se simtita de la 1000 de cm in sus. Ce pot sa-ti spun sigur, este ca gabaritul celei de 600 te ajuta sa mergi foarte usor prin oras (merg vara zi de zi cu ea la serviciu) fiind foarte manevrabila. De asemenea pot spune ca m-a iertat de nenumeroase ori cand am facut diverse prostii, (blocat roata spate din frana sau din schimbarea vitezei in jos la turatie prea mare, manevrarea in situatii extreme in curbe, etc. ) Am mai mers cu cruisere dar nu le-am exploatat la maxim(din motive evidente- nu erau ale mele) asa cum il exploatez pe al meu). Mi-a placut la VN 800, forta motocicletei, dar este mult mai putin manevrabil fata de shadow si mult mai putin aspectuos (parerea mea). Intradevar, am vazut VN-uri tunate , care aratau exceptional. La drum lung daca mergi peste la 130 , vantul iti face probleme (ca la orice cruiser), fapt ce se poate repara cu un parbriz sau cu un spatar pentru pasager (smecherie). Viteza acceptabila la drum lung zic eu ca este undeva la 110- 120, iar in cazul in care vei intra in depasire, mai ai un plus de viteza acceptabila, ori in treapta a patra, ori a cincea (daca o ai). Am condus si Shadow cu 4 trepte, diferenta fiind vizibila(probabil si la consum dar nu am stat sa vad) dar nu in asa fel incat sa fie un impediment in achizitionare uneia cu 4. Pe drumuri virajate, marea "smecherie" a mororului in V, in ciuda celor 40 de cai (multora li se vor parea putini), este ca se simte foarte bine la turatii mici, fapt ce iti face mult mai comoda calatoria, nefiind nevoit sa schimbi treapta foarte des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 http://www.vt750dc.com/maintenance/service-manuals Multam Intre timp am gasit...exact acest manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clodel Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Salut. Sunt curios daca am und3e sa gasesc carcasa de la ceas kilometraj Vt600. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggabriel Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 Salut, de ceva timp ma tenteaza sa-mi schimb f4i-ul cu o honda shadow. Cred ca prin primavara o sa fac mutarea. Am o mica nelamurire, spre ce motor sa ma indrept ? De 600 sau 750 ? Multumesc frumos ! Nu stiu daca te mai intereseaza o parere dupa atat timp dar pot sa-ti spun parerea mea de posesor de vt 600 si a celorlalti cand am incercat sa-mi iau de 750 si mi-au spus sa raman la 600 , deoarece diferenta nu este foarte mare, aceasta facandu-se simtita de la 1000 de cm in sus. Ce pot sa-ti spun sigur, este ca gabaritul celei de 600 te ajuta sa mergi foarte usor prin oras (merg vara zi de zi cu ea la serviciu) fiind foarte manevrabila. De asemenea pot spune ca m-a iertat de nenumeroase ori cand am facut diverse prostii, (blocat roata spate din frana sau din schimbarea vitezei in jos la turatie prea mare, manevrarea in situatii extreme in curbe, etc. ) Am mai mers cu cruisere dar nu le-am exploatat la maxim(din motive evidente- nu erau ale mele) asa cum il exploatez pe al meu). Mi-a placut la VN 800, forta motocicletei, dar este mult mai putin manevrabil fata de shadow si mult mai putin aspectuos (parerea mea). Intradevar, am vazut VN-uri tunate , care aratau exceptional. La drum lung daca mergi peste la 130 , vantul iti face probleme (ca la orice cruiser), fapt ce se poate repara cu un parbriz sau cu un spatar pentru pasager (smecherie). Viteza acceptabila la drum lung zic eu ca este undeva la 110- 120, iar in cazul in care vei intra in depasire, mai ai un plus de viteza acceptabila, ori in treapta a patra, ori a cincea (daca o ai). Am condus si Shadow cu 4 trepte, diferenta fiind vizibila(probabil si la consum dar nu am stat sa vad) dar nu in asa fel incat sa fie un impediment in achizitionare uneia cu 4. Pe drumuri virajate, marea "smecherie" a mororului in V, in ciuda celor 40 de cai (multora li se vor parea putini), este ca se simte foarte bine la turatii mici, fapt ce iti face mult mai comoda calatoria, nefiind nevoit sa schimbi treapta foarte des. @cr1s71 In primul rand, eu zic ca trebuie sa iei in calcul gabaritul tau. Daca ai peste 1.80 m cadrul va fi cam mic pentru tine si s-ar putea sa nu-ti placa sa stai pe motor cu "genunchii la gura". Sa nu mai vorbim de cazul in care vrei dori sa mergi si cu pasager.... Eu am avut un VT600 pe care l-am tinut doua sezoane, iar actualul VT750 il am de putin peste patru ani si nu am de gand sa-l schimb prea curand. In plus, ar trebui sa iei in considerare si celelalte diferente tehnice intre cele doua modele, cu toate avantajele si dezavantajele lor. Si nu in ultimul rand, ar trebui sa incerci sa dai niste ture cu ambele modele, fiindca doar ceea ce vei simti tu conteaza cel mai mult, nu parerile noastre. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 Un pinion spate de 39 dinti NOU pentru un VT 750 Black Widow de unde as putea procura...din tara ca de pe ebay am gasit ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzmanelu Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 eu am luat in primavara de la http://www.dpsmoto.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 Spune-mi te rog un cod sau lumineaza-ma cum ajung sa vad produsul ....au un site cam ciudatel.Cat te-a costat? Ai putut monta acelasi lant? Se simte diferenta la cruising cu viteze mai mari?Ai pierdut din demaraj,putere etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzmanelu Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 Da, acum am vazut ca s-au apucat de actualizat site-ul si inca nu au piese la sectiunea moto. Cit a costat nu iti pot spune exact (eu am luat kit-ul complet pinion fata/pinion spate/lant si au fost undeva pe la 450-500 de lei). O diferenta intre 41/39 dinti intre pinioane nu o simti la putere. diferenta apare la schimbarea vitezelor in oras (se modifica un pic raportul de turatie al motorului/viteze inferioare) si se recomanda (din cite am citit) daca in principal circuli in localitate (sunt mai "lungi" vitezele inferioare). Daca vrei un pret poti sa imi trimiti pe PM o adresa de e-mail, si dau eu de ei, sau descarci catalogul parts europe street 2013 ( http://partseurope.eu/cms/en/catalogs/current-catalogs) si iti alegi de acolo de ce anume ai nevoie apoi include si acel cod. te vor contacta ei direct. Un lucru e sigur - baietii sunt seriosi si preturile erau bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satana pe mobra Postat Noiembrie 22, 2013 Share Postat Noiembrie 22, 2013 cumpar pompa de apa de vt 600 , urgent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toto85tavy Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 este cineva care are de vanzare un sissy bar pentru un VT 750 ace din 98?...sau este cineva care ar putea sa-mi confectioneze asa ceva? nu ma trimiteti va rog pe e-bay sau pe louis...caut o varianta in tara si mai pe buzunarul meu.. cu stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 Stiu ca e un subiect sensibil...dar cu ce ulei ati simtit motorul mai soft? (evident cei care ati experimentat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 Stiu ca e un subiect sensibil...dar cu ce ulei ati simtit motorul mai soft? (evident cei care ati experimentat) Eu folosesc de 2 ani 15W50 si merge ca unsa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 ............ 15w cartea spune 10 w deci nu am sa contrazic producatorul...oricum merci de replay.. Deci sa fiu mai explicit...ce marca de ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toto85tavy Postat Decembrie 15, 2013 Share Postat Decembrie 15, 2013 (editat) o aripa fatza pentru o VT 750 ace din 98 are cineva de vanzare? la a mea s-au rupt exact gaurile de prindere...si bucatile s-au ratacit cine stie pe unde,si nici nu cred ca se poate repara,mai ales ca e vorba de prindere si vibratiile au grija sa strice treaba...asta in caz ca s-ar reusi o lipitura Editat Decembrie 15, 2013 de toto85tavy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cattalin Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Caut un sissy bar cu portbagaj (neaparat cu portbagaj) ptr un VT600 din '92. Second hand. Daca are cineva, astept un PM. Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wdb Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 Buna, Caut o roata spate pt VT600. Ore ma poate ajuta cineva? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.