Sari la conținut

HONDA SHADOW ZONE


dead_man_walking
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, de ceva timp ma tenteaza sa-mi schimb f4i-ul cu o honda shadow.
Cred ca prin primavara o sa fac mutarea.
Am o mica nelamurire, spre ce motor sa ma indrept ? De 600 sau 750 ?
Multumesc frumos !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Buna ziua,

 

Daca nici aici nu gasesc, nu stiun unde sa mai caut. Am si eu nevoie de un CDI pentru o Honda Shadow 750 1999 !! Releul de incarcare a inceput sa bage 18V ... pana s-a stricat. Problema este ca a "luat" cu el si CDI-ul ... scoate fum la pornire si oprire, porneste foarte greoi.

 

Daca ma poate ajuta cineva, va foarte multumesc !

 

O zi buna !

Tel de contact 0733 33 72 67.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, de ceva timp ma tenteaza sa-mi schimb f4i-ul cu o honda shadow.

Cred ca prin primavara o sa fac mutarea.

Am o mica nelamurire, spre ce motor sa ma indrept ? De 600 sau 750 ?

Multumesc frumos !

 

Nu stiu daca te mai intereseaza o parere dupa atat timp dar pot sa-ti spun parerea mea de posesor de vt 600 si a celorlalti cand am incercat sa-mi iau de 750 si mi-au spus sa raman la 600 , deoarece diferenta nu este foarte mare, aceasta facandu-se simtita de la 1000 de cm in sus. Ce pot sa-ti spun sigur, este ca gabaritul celei de 600 te ajuta sa mergi foarte usor prin oras (merg vara zi de zi cu ea la serviciu) fiind foarte manevrabila. De asemenea pot spune ca m-a iertat de nenumeroase ori cand am facut diverse prostii, (blocat roata spate din frana sau din schimbarea vitezei in jos la turatie prea mare, manevrarea in situatii extreme in curbe, etc. ) Am mai mers cu cruisere dar nu le-am exploatat la maxim(din motive evidente- nu erau ale mele) asa cum il exploatez pe al meu). Mi-a placut la VN 800, forta motocicletei, dar este mult mai putin manevrabil fata de shadow si mult mai putin aspectuos (parerea mea). Intradevar, am vazut VN-uri tunate , care aratau exceptional. La drum lung daca mergi peste la 130 , vantul iti face probleme (ca la orice cruiser), fapt ce se poate repara cu un parbriz sau cu un spatar pentru pasager (smecherie). Viteza acceptabila la drum lung zic eu ca este undeva la 110- 120, iar in cazul in care vei intra in depasire, mai ai un plus de viteza acceptabila, ori in treapta a patra, ori a cincea (daca o ai). Am condus si Shadow cu 4 trepte, diferenta fiind vizibila(probabil si la consum dar nu am stat sa vad) dar nu in asa fel incat sa fie un impediment in achizitionare uneia cu 4. Pe drumuri virajate, marea "smecherie" a mororului in V, in ciuda celor 40 de cai (multora li se vor parea putini), este ca se simte foarte bine la turatii mici, fapt ce iti face mult mai comoda calatoria, nefiind nevoit sa schimbi treapta foarte des.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, de ceva timp ma tenteaza sa-mi schimb f4i-ul cu o honda shadow.

Cred ca prin primavara o sa fac mutarea.

Am o mica nelamurire, spre ce motor sa ma indrept ? De 600 sau 750 ?

Multumesc frumos !

 

 

 

Nu stiu daca te mai intereseaza o parere dupa atat timp dar pot sa-ti spun parerea mea de posesor de vt 600 si a celorlalti cand am incercat sa-mi iau de 750 si mi-au spus sa raman la 600 , deoarece diferenta nu este foarte mare, aceasta facandu-se simtita de la 1000 de cm in sus. Ce pot sa-ti spun sigur, este ca gabaritul celei de 600 te ajuta sa mergi foarte usor prin oras (merg vara zi de zi cu ea la serviciu) fiind foarte manevrabila. De asemenea pot spune ca m-a iertat de nenumeroase ori cand am facut diverse prostii, (blocat roata spate din frana sau din schimbarea vitezei in jos la turatie prea mare, manevrarea in situatii extreme in curbe, etc. ) Am mai mers cu cruisere dar nu le-am exploatat la maxim(din motive evidente- nu erau ale mele) asa cum il exploatez pe al meu). Mi-a placut la VN 800, forta motocicletei, dar este mult mai putin manevrabil fata de shadow si mult mai putin aspectuos (parerea mea). Intradevar, am vazut VN-uri tunate , care aratau exceptional. La drum lung daca mergi peste la 130 , vantul iti face probleme (ca la orice cruiser), fapt ce se poate repara cu un parbriz sau cu un spatar pentru pasager (smecherie). Viteza acceptabila la drum lung zic eu ca este undeva la 110- 120, iar in cazul in care vei intra in depasire, mai ai un plus de viteza acceptabila, ori in treapta a patra, ori a cincea (daca o ai). Am condus si Shadow cu 4 trepte, diferenta fiind vizibila(probabil si la consum dar nu am stat sa vad) dar nu in asa fel incat sa fie un impediment in achizitionare uneia cu 4. Pe drumuri virajate, marea "smecherie" a mororului in V, in ciuda celor 40 de cai (multora li se vor parea putini), este ca se simte foarte bine la turatii mici, fapt ce iti face mult mai comoda calatoria, nefiind nevoit sa schimbi treapta foarte des.

 

@cr1s71

In primul rand, eu zic ca trebuie sa iei in calcul gabaritul tau. Daca ai peste 1.80 m cadrul va fi cam mic pentru tine si s-ar putea sa nu-ti placa sa stai pe motor cu "genunchii la gura". Sa nu mai vorbim de cazul in care vrei dori sa mergi si cu pasager.... Eu am avut un VT600 pe care l-am tinut doua sezoane, iar actualul VT750 il am de putin peste patru ani si nu am de gand sa-l schimb prea curand. In plus, ar trebui sa iei in considerare si celelalte diferente tehnice intre cele doua modele, cu toate avantajele si dezavantajele lor. Si nu in ultimul rand, ar trebui sa incerci sa dai niste ture cu ambele modele, fiindca doar ceea ce vei simti tu conteaza cel mai mult, nu parerile noastre.

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, acum am vazut ca s-au apucat de actualizat site-ul si inca nu au piese la sectiunea moto. Cit a costat nu iti pot spune exact (eu am luat kit-ul complet pinion fata/pinion spate/lant si au fost undeva pe la 450-500 de lei). O diferenta intre 41/39 dinti intre pinioane nu o simti la putere. diferenta apare la schimbarea vitezelor in oras (se modifica un pic raportul de turatie al motorului/viteze inferioare) si se recomanda (din cite am citit) daca in principal circuli in localitate (sunt mai "lungi" vitezele inferioare).

Daca vrei un pret poti sa imi trimiti pe PM o adresa de e-mail, si dau eu de ei, sau descarci catalogul parts europe street 2013 ( http://partseurope.eu/cms/en/catalogs/current-catalogs) si iti alegi de acolo de ce anume ai nevoie apoi include si acel cod. te vor contacta ei direct. Un lucru e sigur - baietii sunt seriosi si preturile erau bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

este cineva care are de vanzare un sissy bar pentru un VT 750 ace din 98?...sau este cineva care ar putea sa-mi confectioneze asa ceva?

nu ma trimiteti va rog pe e-bay sau pe louis...caut o varianta in tara si mai pe buzunarul meu..

cu stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o aripa fatza pentru o VT 750 ace din 98 are cineva de vanzare? la a mea s-au rupt exact gaurile de prindere...si bucatile s-au ratacit cine stie pe unde,si nici nu cred ca se poate repara,mai ales ca e vorba de prindere si vibratiile au grija sa strice treaba...asta in caz ca s-ar reusi o lipitura

Editat de toto85tavy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...