Grig_ESD Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 Cumpar tobe originale pt Honda Shadow 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
licinius Postat Octombrie 10, 2015 Share Postat Octombrie 10, 2015 @grig_esd daca te intereseaza : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashu999 Postat Octombrie 18, 2015 Share Postat Octombrie 18, 2015 Salutare. Are cineva prin garaj, vre-un ghidon original si vrea sa scape de el? Mai low cost..... salut am cumparat o honda vt 1100 cu incaun ghidon bonus e nou original daca mai esti interesat da un semn. » Post actualizat in 18 Oct 2015 18:02 honda vt 1100 c2 daca detine cineva acest model si imi poate da orice informatie ex ulei motor recomandat ulei cv orice sfat sau informatie imi este foarte utila deoarece pina acum am cochetat cu intruder care este total diferit... nu in ultimul rand sunt interesat daca are cineva sau stie de unde pot lua o sa slim ptr a putea ajunge mai ok la sol. cu stima si astept cu nerabdare orice info sau sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 Multumesc. Nu mai sunt interesat. Am vandut motorul. Am luat altul. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amodytes Postat Octombrie 20, 2015 Share Postat Octombrie 20, 2015 anunt nou, suna bine /index.php?/topic/732438-honda-shadow-vt750/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nashu999 Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 salutam, are careva disponibila o sea ptr vt1100 c2 (american clasic edition) nu vreau sa risc sa o modific pe cea originala.. » Post actualizat in 28 Oct 2015 08:06salut are cineva date tehnice despre felul de ulei de transmisie antigel etc.... vt1100 c2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihutz77 Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 Salut, Caut sa cumpar o toba originala pt vt750. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tony mik Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 Salutare! Are cineva de vanzare un semnalizator dreapta fata pentru Honda Shadow 600 ('89)? Tocmai am cumparat-o si a ajuns pe jos in primele 2 minute (it wasn't me ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nasu65 Postat Noiembrie 13, 2015 Share Postat Noiembrie 13, 2015 Salut ! Am reusit in sfarsit sa aduc chopperul mult rafnit din Belgia. Am mai relatat problema mea cu aprinderea defectuasa pe care nu am reusit sa o rezolv ( datorita timpului care trece prea repede si distantei ). Am nevoie de recomandarea voastra a unui mecanic in Ploiesti sau in zona apropiata. Detin o Honda shadow VT750 din 1986. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amodytes Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Salut, Caut sa cumpar o toba originala pt vt750. Salut. VT750 ce an ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin3400 Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 Salut la toata lumea,am primit o honda shadow de 125 cm , este in stare jalnica ,dar porneste la sfert de buton, am nevoie de sa pentru driver, poate a facut careva un ..upgrade..nu am de loc sa, semnalizatoare spate, oglinda dreapta..pentru inceput..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Mihai Postat Noiembrie 25, 2015 Share Postat Noiembrie 25, 2015 (editat) Salutare. Sunt nou in bransa si urmeaza sa imi ajunga aceasta honda shadow 750 - 2004 . Intrebarea ar fi , aveti idee ce tobe are montate? Albastrul de pe tobe poate fi indepartat in vreun fel? daca Da ...in cat timp se face la loc? Multumesc Editat Noiembrie 25, 2015 de Robert Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Noiembrie 25, 2015 Share Postat Noiembrie 25, 2015 Salutare. Sunt nou in bransa si urmeaza sa imi ajunga aceasta honda shadow 750 - 2004 . Intrebarea ar fi , aveti idee ce tobe are montate? Albastrul de pe tobe poate fi indepartat in vreun fel? daca Da ...in cat timp se face la loc? Multumesc Posibil sa fie montate tobe aftermarket, albastrul de pe tobe e culoarea metalului supus la temperaturi destul de ridicate in zona apropiata a chiuloasei, asa va ramane.Poti achizitiona alte tobe, cu perete dublu , adica cu un cover cromat peste zona tevii.Motorul a mers cu amestec sarac, mai ales pe al doilea cilindru, desi e un singur carburator, totusi culoare evacuarii difera fata de cilindru fata, oricum cilindru spate a mers mai fierbinte decat cel de fata. Poti merge la un service pt cateva constatari dupa ce iti ajunge. Salutari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baby_blues Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 In principiu ti-ar trebui o protectie peste parte albastrita . E clar ca sunt aftermarket! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 Autosol, eu am patit la fel anul trecut cand mi-a cazut o bujie si de la autoaprindere s-au albastrit si ars. Freci de-ti iese pe nas. Nu au voie sa se faca asa in mod normal, ori amestec sarac ori forja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 ori amestec sarac ori forja. Ambele, de aceia i-am recomandat o verificare ampla la un service a motorului, dupa ce-i ajunge acasa. Partea neplacuta e ca, chiar daca reuseste sa le scoata cat de cat la lumina, daca defectiunea asupra functionarii motorului persista, o ia de la capat in numai cateva zeci de km, ma refer la aparitia culorii albastru pe evacuari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Mihai Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 (editat) Motorul este din Italia luat prin familia Biris . Inca nu a ajuns in tara , sper sapt asta. Ei spun ca e normala acea albastreala intrucat e teava simpla ( nu dubla cum e cea originala). Acum , eu fiind necunoscator , sunt in dubii , voi pe deoparte spuneti ca nu e in regula pe cealalta parte fam. Biris , care are cam toate review-urile pozitive, spune ca e normal. Chestia e ca nu am putut identifica modelul acela de tobe ca sa caut informatii despre calitatea lor implicit a cromului. Editat Noiembrie 30, 2015 de Robert Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 Motorul este din Italia luat prin familia Biris . Inca nu a ajuns in tara , sper sapt asta. Ei spun ca e normala acea albastreala intrucat e teava simpla ( nu dubla cum e cea originala). Acum , eu fiind necunoscator , sunt in dubii , voi pe deoparte spuneti ca nu e in regula pe cealalta parte fam. Biris , care are cam toate review-urile pozitive, spune ca e normal. Chestia e ca nu am putut identifica modelul acela de tobe ca sa caut informatii despre calitatea lor implicit a cromului. Salut. Bun.Totusi se vede o diferenta de culoare dintre evacuarea fata si cea de spate.Inteleg ca cea de fata are o racire mai buna, cilindru spate fiind supus unei raciri mai defestuoase, ma refer la curentii de aer.Motorul e racit cu apa, deci nu ar fi asta o problema.Da, ce spun ei, e normal ca acea albastreala sa apara in zona evacuarii, dar problema e intensitatea sau diferenta culorii de la cei doi cilindri a evacuarilor.In cazul in care ar fi avut protectii (cover-uri sau pereti dubli) nu ar mai fi fost vizibila diferenta de culori.Daca sunt aftermarket, ca sa nu te mai chinui, ii poti intreba direct ce scrie pe ele, daca scrie ceva, desi ma indoiesc.Poti alege apoi montarea de tobe originale, care o sa te mai coste o caciula de bani,dar motorul are totusi o problema de functionare, indiferent ce zic fratii Biris.Eu nu-i cunosc, nu vreau sa creada ca le fac antireclama. Indiferent de calitatea cromului de pe tobe, orice material supus la temperaturile gazelor de evacuare isi schimba culoarea si proprietatile.Fac referire ca nu tine de calitatea cromului aparitia arsurii de culoare albastra. Nu stiu ce garantie primesti, nu stiu in ce bani te-a ajuns motorul, totusi ii trebuie o verificare a functionarii. Salutari si bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Mihai Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 E o parere "babeasca": oare evacuare din fata sa fie fost racita mai bine in timpul mersului datorita curentului de aer ? Vine impreuna cu tobele originale. Ca si problema de functionare , din ce am citit pe forumuri , ar fi carburatorul dereglat ? Inafara de aceasta decolorare nu ar trebui sa apara si alte simptome? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 E o parere "babeasca": oare evacuare din fata sa fie fost racita mai bine in timpul mersului datorita curentului de aer ? Vine impreuna cu tobele originale. Ca si problema de functionare , din ce am citit pe forumuri , ar fi carburatorul dereglat ? Inafara de aceasta decolorare nu ar trebui sa apara si alte simptome? In afara de parerea care mi-am exprimat-o, referitor la racire, cat o fi ea de "babeasca", sa stii ca daca o sa fii atent, cilindrul spate are o oarecare deviere sa zic in lateral fata de cilindrul fata, asta e pentru ca racirea cu aer sa fie cat de cat eficienta.Aripioarele alea de aluminiu de pe cilindri si chiuloasa, tot rol de racire au, dupa partea de aspect.Tobele originale nu vor mai avea aceasta culoare expusa in fotografii, acestea au deja protectii in zona evacuarii.Carburatorul dereglat poate fi, dar mai pot fi si probleme de alt gen, @vlad , ti-a scris de autoaprindere, posibil problema de bujii, de aprindere, de joc supape, de inchidere supape, de etc....In general la motoarele in "V" cu doua carburatoare, se merge pe carb care alimenteaza cilindrul spate cu jiglerul principal, cel de relanti, nivel, uneori si cui de dozaj, cu un debit marit, tocmai pt a compensa varianta de saracire a motorului, fata de carburatorul care alimenteaza cilindrul fata Cati km ireali are motorul, scuze ca am scris ireali, sa stii ca e o intrebare sincera si fara intentii rautacioase? Salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amodytes Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 bre, tot cu fam. Biris am adus si eu un Shadow 750 din 2004 anul trecut. si am un sezon full cu tobe custom. fara protectii in zona aia. nici urma de albastreala pe ele. Silver Tail sant si se poarta exceptional. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Mihai Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 are 32800 km. O sa ii sun maine sa mai cer lamuriri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 bre, tot cu fam. Biris am adus si eu un Shadow 750 din 2004 anul trecut. si am un sezon full cu tobe custom. fara protectii in zona aia. nici urma de albastreala pe ele. Silver Tail sant si se poarta exceptional. Tobele Silver Tail sunt cu pereti dubli, adica au cover-ul cromat peste teava de evacuare, astea ale lui sunt aftermarket, noname, de aici ar fi o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amodytes Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 Tobele Silver Tail sunt cu pereti dubli, adica au cover-ul cromat peste teava de evacuare, astea ale lui sunt aftermarket, noname, de aici ar fi o problema. well, in cazul asta, am mai invatat ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 are 32800 km. O sa ii sun maine sa mai cer lamuriri. Dap. In 11 ani, din Italia, un maxim de 3000 km pe an, rezulta multe.De obicei conteaza modul de intretinere, nu stiu, poate o carte de service, poate un juramant sau cine stie. Ok.Nu vreau sa plictisesc pe nimeni, nu vreau sa stric afacerea nimanui, posibil ca motorul sa mearga impecabil, posibil sa nu, banii sunt ai tai, cine plateste comanda sau invers.Sper ca lamuririle sa te convinga, spor in achizitie si la cat mai multi km. Salutari.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.