guzmanelu Postat Septembrie 25, 2016 Share Postat Septembrie 25, 2016 (editat) nu inteleg ecoul......... o fi de la blues, o fi de la ora inaintata, de la ce o fi.. ??? Intrebam pentru ca dureaza aproximativ 5-6 ore sa demontez totul de pe motor si sa pun inapoi componentele originale inclusiv schimbarea pinionului pe spate (punem inapoi pe cel cu 41 de dinti). dar nu vreau sa fac lucrul asta . As prefera ca noul proprietar al fierului sa se bucure de ce e pe el (si de asta discutia era ipotetica). Dace sunt doritori ma bag in garaj demontez totul si atunci sa scad pretul motocicletei sub 4000 de euro. Simplu....... Editat Septembrie 25, 2016 de guzmanelu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baby_blues Postat Septembrie 26, 2016 Share Postat Septembrie 26, 2016 (editat) Scuze de ecou... Probabil telefonul a făcut figuri... Întrebam de ce ipotetic? Adică nu ești hotărât sa le vinzi? Totuși dacă au preț le vinzi, nu? Editat Septembrie 26, 2016 de baby_blues Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzmanelu Postat Septembrie 26, 2016 Share Postat Septembrie 26, 2016 Vroiam sa vind fierul asa cum este de fapt, pentru ca viitorul proprietar sa se bucure de el asa cum e. Dar se pare ca se considera a fi scump. Din acest motiv ma gindesc sa le demontez si sa le vind separat, scazind pretul motocicletei ca eu sa recuperez macar 50% din ce am platit eu pe componentele cele mai scumpe (daca pun si trimisul din SUA probabil nici atit) - tobe, filtru aer, proiectoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_tony_ Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 Salut ....de unde pot cumpara un CDI pentru Honda VT 600 shadow....nu prea am gasit ... Povestea este cam asa ..pe 6 iunie 2016 am dus motorul la reprezentanta Honda de pe Expozitiei sa schimb uleiul ,filtru de ulei , filtru de aer si antigelul si am mai cerut sa-mi verifice distributia sa vad cum stau daca trebuie inlocuita sau nu . toate bune si la locul lor am trecut pe acolo dupa 3 zile ,imi schimbase uleiul si filtru dar au gasit cablul de inchidere rupt si am spus sa-l schimbe si sa schimbe si filtru de aer.....am plecat in provincie cu treburi si cand am revenit m-am dus direct la atelier sa vad cum stau lucrurile ...nu facusera nimic nu gasisera cablu spunand ca motorul este prea vechi si nu se mai fabrica cosumabile pentru motoarele din 1994 ...am gasit pe net si am adus cablu sa-l monteze. Au confirmat ca nici filtru nu au si l-am cumparat de pe net . In legatura cu distributia m-am linistit , este ok , dar cand a trebuit sa pun acapacele la loc s-a chinuit o saptamana ca nu reuseau si scapa ulei ba la cilindru din fata ba la cel din spate . M-am dus nervos si am achitat nota de plata si am dat sa plec , abia am iesit pe poarta reprezentantei si cand sa schimb in a 2 viteza , motorul a inceput sa pocneasca , s-a aorit , a pornit dar nu avea cuplu. Am iesit pe o poarta si am intrat pe poarta a doua si le-am last motorul sa-l faca . Mentionez ca eu am adus motorul in stare de functionare , fara probleme la partea motrica . A reclamat la unul din sefi si a spus ca ar avea ceva la partea electrica si a promis ca se rezolva . Am plecat la mare in concediu , m-am intors si direct la ei m-am dus. Ce sa vezi nu facusera nimic spunand , ca este ceva ascuns si ei nu pot sa controleze ..pana la urma au spus ca se poate ca CDI-ul sa fie de vine dar nu au cum sa-l controleze .....spunea ca le trebuie un CDI ca sa verifice daca din cauza asta nu merge .....din aceste motive caut un CDI . Va mentionez ca si astazi motorul este la ei ....s-a expirat si asigurarea , nu am mes decat o saptamana in Iunie cu motorul . Chiar nu stiu ce sa fac , ma gandeam sa-i dau in judecata ,m-am dus cu motorul mergand si acum nu pot sa merg cu el decat in prima viteza ......ce ma sfatuit sa fac .......((( Daca ati avut si voi problele de genul acesta sfatuiti-ma ce trebuie sa fac . Cu multumiri ! Ce ma sfatuiti sa fac ..concret ...ma gandeam sa-i dau in judecata ...chiar nu stiu ce sa fac .....ma duc calare pe motor si ei il strica de nu pot sa merg decat cu prima viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coyotu' Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 Inainte sa cumperi un cdi (gasesti greu si e destul de scump) incearca sa imprumuti unul si sa-l inlocuiesti pentru o proba. Nu e greu,dureaza maxim 30 de minute. Posibil sa fi dereglat si altceva mecanicul la motor cind a schimbat distributia. Un cdi nu se strica asa usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_tony_ Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 Nu ai inteles ...la distributie nu a umblat sa o schimbe ...doar a masurat jocurile si patina ..toate sunt ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coyotu' Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 Ok,scuze. Dar totusi recomandarea mea e sa incerci cu alt cdi inainte sa-l cumperi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Octombrie 25, 2016 Share Postat Octombrie 25, 2016 (editat) wow... eu am desfacuto pe a mea de n ori si nu am reusit niciodata sa o stric... "dar cand a trebuit sa pun acapacele la loc s-a chinuit o saptamana ca nu reuseau si scapa ulei" ... what ? alea sunt niste banale capace prinse in 2 suruburi cu o amarata garnitura de cauciuc... acum inteleg ca multi au bani de cheltuiala si isi duc bolizii la service si mai ales la reprezentanta dar totusi, tu ai un motor din '94, care pe laga faptul ca e relativ simplu mecanic e si foarte usor de servisat "acasa"... imi pare rau pentru patania ta, poti sa detaliezi cat mai mult exact care sunt simptomele ? cum merge in viteza intai cum merge in celelalte, cum se comporta in neutru etc... Editat Octombrie 25, 2016 de Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristy Postat Octombrie 31, 2016 Share Postat Octombrie 31, 2016 Salutare. Ma intereseaza si pe mine motocicleta asta si ma gandeam ca poate este cineva din Cluj care stie ceva despre ea sau despre vanzatori si poate sa imi dea detalii. https://www.olx.ro/oferta/ser-moto-vinde-honda-shadow-1100-american-clasic-edition-ID6q0kG.html De ce apelez la forum....pentru am fost si pana in Oradea dupa o motocicleta care vanzatorul zicea ca este impecabila si defapt era dezastru, curgea ulei la motor, ruginit cadrul plus alte chestii naspa Nu vreau sa discut pe forum aici asa ca astept PM. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 De vanzare: Spatar pasager + portbagaj - Pret fix: 150 euro Portbagajul se poate detasa de spatar. Gentuta din piele, originala honda - Pret fix: 50 euro Accesoriile sunt demontate de pe modelul 750 Aero. Nu stiu la ce alte modele se potrivesc. » Post actualizat in 09 Nov 2016 07:00 De vanzare: Spatar pasager + portbagaj - 20161105_201657.jpg 20161105_201737.jpg Pret fix: 150 euro Portbagajul se poate detasa de spatar. Gentuta din piele, originala honda - 20161105_202015.jpg Pret fix: 50 euro Accesoriile sunt demontate de pe modelul 750 Aero. Nu stiu la ce alte modele se potrivesc. Daca este careva interesat va astept cu un PM sau tel la 0724330352 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduAndrei Postat Noiembrie 11, 2016 Share Postat Noiembrie 11, 2016 Salut, vin și eu în gașcă, cu o Umbriță din 96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soulflyro Postat Noiembrie 11, 2016 Share Postat Noiembrie 11, 2016 Faina! Bun venit in club. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduAndrei Postat Noiembrie 16, 2016 Share Postat Noiembrie 16, 2016 As vrea sa-i dau curent de la masina - cum ajung la bornele bateriei? Nu radeti, o am de o saptamana si e prima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coyotu' Postat Noiembrie 16, 2016 Share Postat Noiembrie 16, 2016 As vrea sa-i dau curent de la masina - cum ajung la bornele bateriei? Nu radeti, o am de o saptamana si e prima capacele laterale de sub sa trebuie desfacute. pe fiecare parte ai cite o borna a bateriei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tony mik Postat Noiembrie 16, 2016 Share Postat Noiembrie 16, 2016 (editat) Si-a facut cineva capace "custom" la Umbra? Sunt curios sa vad ideile voastre puse in practica. Eu am cateva "ghidaje" dar cu executia am retineri intrucat nu am mai facut niciodata, dar voi incerca. Ca si exemple, mai jos sunt cateva imagini de pe net: si unele facute de Oyamas: desigur, finisate au aratat mult mai bine: Editat Noiembrie 16, 2016 de Tony mik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduAndrei Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 capacele laterale de sub sa trebuie desfacute. pe fiecare parte ai cite o borna a bateriei Multumesc, am reusit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coyotu' Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 Multumesc, am reusit! cu placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vm210984 Postat Decembrie 23, 2016 Share Postat Decembrie 23, 2016 Va salut, caut sa cumpăr un crashbar pentru un VT600 1992. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nasu65 Postat Decembrie 23, 2016 Share Postat Decembrie 23, 2016 Va salut. Azi am incercat sa pornesc honda . A pornit greu intr-un piston. Am tras putin luleaua din spate la o bujie si a inceput sa functioneze si cel din spate . Cand am ridicat si luleaua cealalta motorul s-a ridicat inca putin turatia. Cred ca nu am bujiile bune cu toate ca sunt noi. Acum incerc sa caut bujii denso.Problema a inceput sa cand a venit frigul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coyotu' Postat Decembrie 24, 2016 Share Postat Decembrie 24, 2016 Ai modelul corespunzator de bujii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Decembrie 24, 2016 Share Postat Decembrie 24, 2016 ieri a fost destul de frig, umbrele nu prea se inteleg bine cu frigul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nasu65 Postat Decembrie 24, 2016 Share Postat Decembrie 24, 2016 Poate bujiile sunt contrafăcute. Acum voi cauta Denso. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coyotu' Postat Decembrie 25, 2016 Share Postat Decembrie 25, 2016 Folosesc de ani de zile NGK DPR8EA9,asta scrie cartea la vt 600. Vezi in ce stare sunt ale tale. Si da,hondei nu-i place frigul. Pt siguranta poti verifica si fisele bujiilor sa nu piarda curent (fisuri la izolaj,sa nu atinga undeva cadrul,etc)....cu siguranta nu e ceva greu de facut » Post actualizat in 25 Dec 2016 08:33 Folosesc de ani de zile NGK DPR8EA9,asta scrie cartea la vt 600. Vezi in ce stare sunt ale tale. Si da,hondei nu-i place frigul. Pt siguranta poti verifica si fisele bujiilor sa nu piarda curent (fisuri la izolaj,sa nu atinga undeva cadrul,etc)....cu siguranta nu e ceva greu de facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daniel Moldovan Postat Decembrie 30, 2016 Share Postat Decembrie 30, 2016 va saluta un posesor honda shadow, vt 600 97,,,ma intereseaza un parbriz,,tel 0746571691///// LA MULTI ANI LA TOATA LUMEA SI NU IN ULTIMUL RAND MULTA SANATATE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitcanul Postat Ianuarie 2, 2017 Share Postat Ianuarie 2, 2017 Salutare la toata lumea. Toamna trecuta am inceput un proiect bobber dintr-un VT 600 si astfel mi-au ramas unele piese si accesorii de care nu mai am nicio trebuinta, astfel incat am decis sa le scot la vanzare in ideea ca poate este cineva printre voi care are nevoie de ele. Aripa spate cu tot cu stop si cabluri - 200 lei. Sissy bar - 200 lei. Sa stoc - 150 lei. Coburi - 200 lei. Filtru de aer cu tot cu carcase si plastcurile aferente - 100 lei. Din vanzarea motorului meu initial - Yamaha Dragstar mi-a ramas si un ghidon manufacturat de niste baieti de la Cluj, despre care am inteles ca se ocupa cu producerea de piese custom, pe acesta il vand cu 300 lei . Aici aveti si fotografii cu ceea ce vand, mai putin cu componentele filtrului de aer, in ultima fotografie fiind motorul pe care a fost instalat ghidonul, mai sus prezentat. Ma puteti contacta prin mesaje privte aici sau la tel 0762 90 10 09. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.