Sari la conținut

HONDA SHADOW ZONE


dead_man_walking
 Share

Postări Recomandate

 

3 minutes ago, Silver Arrow said:

Spui ca sunt omologate. Au pe ele semnul cu un E urmat de un numar bagate amandoua intr-un cerc?

Cam asa:

image.thumb.png.6566d9d411cfcce12d3f51c8861f2c82.png

 

Daca are aceasta omologare nu va fi o problema. Daca nu are asa ceva pe toba, atunci sa aiba stantata o serie si sa ai tu o hartie de omologare cu seria respectiva.

 

Altfel, daca omul de la RAR isi face datoria vei fi respins.

 

Inca nu le-am cumparat, insa am raspuns oficial din partea unui reprezentant Cobraexhaust.de, care afirma ca intr-adevar sunt omologate pt EU
(din pacate nici pe moto-gear.ro, nici pe cobraexhaust.de nu este afisat certificatul de omologare)

De asemenea, sa inteleg ca cel mai safe ar fi sa ma duc cu ele montate la RAR, nu sa astept sa ma pescuiasca filtrele lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 12 minute, Flo89 a spus:

 

 

Inca nu le-am cumparat, insa am raspuns oficial din partea unui reprezentant Cobraexhaust.de, care afirma ca intr-adevar sunt omologate pt EU
(din pacate nici pe moto-gear.ro, nici pe cobraexhaust.de nu este afisat certificatul de omologare)

De asemenea, sa inteleg ca cel mai safe ar fi sa ma duc cu ele montate la RAR, nu sa astept sa ma pescuiasca filtrele lor.

Pai daca mergi la RAR si nu au semnul de la omologare sau serie plus certificat, degeaba te duci.

 

M-am uitat si eu ps site. Nu apare vreo omologare ceva.

 

Daca mergi de ex, pe Louis ti se da o informatie utila:

Auspuffanlagen mit EG-BE müssen in Deutschland nicht in die Papiere eingetragen werden – die Stempelung auf dem Aus-pufftopf ist vom Gesetzgeber als alleiniger Legalitätsnachweis vorgesehen und ausreichend

 

Adica: o toba omologata in UE (care are EG-BE) cu marcaj corespunzator pe toba se poate monta in Germania fara probleme si fara sa fie nevoie a se face mentiunea in CIV. Normal ar fi si in RO sa fie la fel.

 

Aia de la Cobra spun ca tobele matale - banuiesc ca astea sunt:  https://www.cobraexhaust.de/Classic-Cruiser-VLX-600-Shadow-VT-600-PC21-Komplettanlage-mit-ABE -   ar avea ABE adica  Allgemeinen Betriebserlaubnis. Asta spune in ce conditii se poate folosi un produs montat pe o masina/mobra.

 

Daca sunt baieti de comitet iti trimit o copie dupa ABE. Daca nu iti trimti ti-as recomanda sa nu dai banii pe ele ca sa nu te enervezi inutil cu da jos tobele pentru RAR, pune tobele la loc, si cine stie cand mai nimeresti intr-un filtru si se iau de tine ca nu sunt tobele bune.

 

Faptul ca are un ABE nu inseamna ca poti automat circula pe drumruile publice. Poate sa fie liber doar pentru curse pe circuit, sau la masini/mobre de epoca pentru mers la parada etc.

 

Eu am adus anul trecut o masina care avea un bullbar pe ea. Are serie pe el si am prezentat la RAR documentul ABE, care este unul general pentu modelul de bullbar de la seria nr. pina la seria nr. Si a fost OK.

 

Eu zic sa le dai un e-mail si sa le ceri o copie dupa ABE. Apoi vezi ce faci mai departe.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 minutes ago, Silver Arrow said:

 

 

Daca mergi de ex, pe Louis ti se da o informatie utila:

Auspuffanlagen mit EG-BE müssen in Deutschland nicht in die Papiere eingetragen werden – die Stempelung auf dem Aus-pufftopf ist vom Gesetzgeber als alleiniger Legalitätsnachweis vorgesehen und ausreichend

 

Adica: o toba omologata in UE (care are EG-BE) cu marcaj corespunzator pe toba se poate monta in Germania fara probleme si fara sa fie nevoie a se face mentiunea in CIV. Normal ar fi si in RO sa fie la fel.

 

 

 


O.o

Fix partea asta nu am reusit sa o dibuiesc atunci cand ma chinuiam sa fac research-ul
De ABE aflasem cu ajutorul unor colegi de pe pagina de facebook motociclism.ro... atata ca nu puteam decat sa ne dam cu parerea, ca e bun doar pt DE (sau nu).

"Faptul ca are un ABE nu inseamna ca poti automat circula pe drumruile publice. Poate sa fie liber doar pentru curse pe circuit, sau la masini/mobre de epoca pentru mers la parada etc." - alt aspect pe care nu il stiam/nu il intuiam deloc...

Multumesc frumos de tot pt ajutor/lamuriri! Poate-poate o fi totul ok, altfel va cam trebui sa ma obisnuiesc cu sunetul de aparat de cusut al tobelor stock...

P.S.: Nu chiar alea sunt tobele pe care mi le doresc, ci modelul StreetRod
https://www.moto-gear.ro/sistem-tobe-cobra-streetrod-vlx600-produssku-18102310
P.P.S.: Ma mai gandeam la varianta sa intreb pe cineva, care sa stie pe cineva, care sa... etc pana dau de cineva care lucreaza la RAR, poate stie ceva de modelele de la Cobra (in general), daca sunt ok sau nu.

 

De asemenea, chiar sper (nu in mod ironic) sa nu fiu singurul pe aici care a vrut sa isi puna Cobra-uri pe Shadow...

Editat de Flo89
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Flo89 ce te opreste sa trimiti catre RAR un e-mail cu durerea ta?

Spui exact modelul de tobe si vei afla fie ca nu sunt permise, sau daca sunt permise care sunt conditiile si documentele solicitate cand te vei prezenta cu mobra.

Nu conteaza ce se spune pe feizbuc sau ce iti spunem noi pe aici.

Cu siguranta vei primi un raspuns de la RAR.

Totusi este vorba de o gramada de bani.

Oricum banuiesc ca nu ai graba, mai putin daca trebuie sa il ajuti pe Mos Craciun sa distribuie cadouri. 🎅

 

Nu comentez de ce vrei sa le schimbi. Optiunea ta. La VT750 suna chiar bine tobele stock.

Sper ca vrei sa le schimbi pentru sufletul tau nu pentru prostia cu "laud paips seivz laivz" 😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, Silver Arrow said:

@Flo89

 

Oricum banuiesc ca nu ai graba, mai putin daca trebuie sa il ajuti pe Mos Craciun sa distribuie cadouri. 🎅

 


:))))))))

Corect, sunt o gramada de bani... in plus, mi s-a recomandat sa petrec mai intai 1-2 ani cu tevile stock ca sa invat sunetul motorului, cum ar trebui sa sune ok si sa detectez din timp vreun dereglaj

Nu, nu ma intereseaza sa se auda tare, ci sa se aude BINE. Parerea mea, cu tobele acelea in particular, Shadow-ul de 600 "canta" asa cum ar trebui sa i se auda muzichia:
https://www.youtube.com/watch?v=P9FHmC2XY7M

am gasit si 1-2 videouri cu modelul Slash Down, 2 in 2 sau Drag Pipes... tot suna mai bine decat cele stock, dar nu ma gadila asa de bine ca Street Rod-urile

P.S.: m-am lamurit relativ recent si care-i treaba cu "laud paips"... poate ii ajuta pe unii in conditii de bara la bara si fac lane splitting, nu stiu...
Da, ok, poate e bine sa ai elementul asta de "prezenta sonora" in plus, dar sunt pe principiul ca nu m-as baza never-ever pe el

4 hours ago, Silver Arrow said:

@Flo89 ce te opreste sa trimiti catre RAR un e-mail cu durerea ta?


 


O.o

Nu credeam ca ofera genul asta de informatii pro bono... point taken, pur si simplu nu mi-a trecut prin cap

Editat de Flo89
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 52 minute, Flo89 a spus:


:))))))))

Corect, sunt o gramada de bani... in plus, mi s-a recomandat sa petrec mai intai 1-2 ani cu tevile stock ca sa invat sunetul motorului, cum ar trebui sa sune ok si sa detectez din timp vreun dereglaj

Nu, nu ma intereseaza sa se auda tare, ci sa se aude BINE. Parerea mea, cu tobele acelea in particular, Shadow-ul de 600 "canta" asa cum ar trebui sa i se auda muzichia:
https://www.youtube.com/watch?v=P9FHmC2XY7M

am gasit si 1-2 videouri cu modelul Slash Down, 2 in 2 sau Drag Pipes... tot suna mai bine decat cele stock, dar nu ma gadila asa de bine ca Street Rod-urile

P.S.: m-am lamurit relativ recent si care-i treaba cu "laud paips"... poate ii ajuta pe unii in conditii de bara la bara si fac lane splitting, nu stiu...
Da, ok, poate e bine sa ai elementul asta de "prezenta sonora" in plus, dar sunt pe principiul ca nu m-as baza never-ever pe el


O.o

Nu credeam ca ofera genul asta de informatii pro bono... point taken, pur si simplu nu mi-a trecut prin cap

Line splitting cu un chopper nu este chiar simplu. O sa fie distractiv pina ii dai unuia o dunga cu ghidonul pe usa 🙈. Si atunci sa te tii....

  Oricum mie un claxon bun mi se pare mai eficient decat o baraiala permanenta in urechile tale. 

Am pus la Shadow un claxon bitonal si se aude exceptional. 

 

Este posibil ca RAR-ul sa nu cunoasca tipul de evacuari pe care doresti sa le pui. Asa ca posibil sa nu primesti un raspuns punctual, dar cu siguranta iti va prezenta in scris care sunt cerintele RAR ca sa nu fi respins, si sa stii ce informatii si/sau acte sa ceri de la Cobra.

 

Asta cu invatatul sunetului motorului este un sfat de exceptie. Pai la ce bun sa il inveti daca apoi va fi acoperit de zgomotul tobelor? 😂

Macar inveti zgomotul direct cu baraitul tobelor. Tot aia este.

Mersul unui motor se simte in vibratiile din ghidon sau de sub koor, in cum trage cand esti singur si cu pasager, cat de repede se tureaza in gol si in mers etc

Pai cand auzi batai sau zgomote naspa care sa treaca peste zgomotul tobelor deja este tarziu.

 

Daca doresti sa iti pui niste evacuari mai zgomotoase (in limite civilizate) pentru ca asa iti place atunci nu mai sta pe ganduri si da-i drumul. Dar dat fiind ca nu e vorba de 100-200 de lei verifica cum sta treaba cu actele. Ca sa scutesti nervi inutili.

Bineinteles ca poti sa le pui si sa ti se rupa, iar cu RAR-ul sa "te descurci" , ca doar traim in RO.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

30 minutes ago, Silver Arrow said:

 

  Oricum mie un claxon bun mi se pare mai eficient decat o baraiala permanenta in urechile tale. 

Am pus la Shadow un claxon bitonal si se aude exceptional. 

 

 


Gand la gand aici, oricum presupun ca majoritatea soferilor sunt mai degraba invatati/obisnuiti sa reactioneze la un claxon decat la un rev bomb nesimtit

"Este posibil ca RAR-ul sa nu cunoasca tipul de evacuari pe care doresti sa le pui. Asa ca posibil sa nu primesti un raspuns punctual, dar cu siguranta iti va prezenta in scris care sunt cerintele RAR ca sa nu fi respins, si sa stii ce informatii si/sau acte sa ceri de la Cobra."

Corect, dar dupa cum zici tu... macar asa, orientativ.

"Asta cu invatatul sunetului motorului este un sfat de exceptie. Pai la ce bun sa il inveti daca apoi va fi acoperit de zgomotul tobelor?"
"Pai cand auzi batai sau zgomote naspa care sa treaca peste zgomotul tobelor deja este tarziu."

Eh, inteleg unde bate omul, se referea mai degraba la niste subtilitati pe care poti sa ajungi sa le distingi cu timpul, chiar din sunetul de idling

"Bineinteles ca poti sa le pui si sa ti se rupa, iar cu RAR-ul sa "te descurci" , ca doar traim in RO."

Yeah no... nu as vrea sa imi asum aiurea riscuri d-astea.


Om, pt postari ca ale tale regret enorm ca forumul asta e de format vechi si nu permite +1 sau like-uri sau alte dracii. Mersi frumos de tot pt tot input-ul tau!
Daca ne gasim, dau o bere... dupa ce imi iau plasticul :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. 

Sa va prezint și eu jucăria mea achiziționată de câteva zile. 

Shadow 1100 ACE C2, 1997

Și as avea o întrebare:

A venit cu un rand de jenti cu spite (care mie îmi plac mai mult) cam degradate. Știți pe cineva care recondiționeaza?

20201115_084830.jpg

20201115_084821.jpg

20201115_084807.jpg

20201115_084736.jpg

20201115_084747.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, papa32 a spus:

S-a dus cromul și au început sa rugineasca. As vrea o sablare și vopsire, stramba nu știu dacă este.

Cum sa le vopseasca!?!? 🤦‍♂️

Le duci la un atelier unde se face cromare. 

Cauta si tu unde exista prin zona ta asa ceva.

Va trebuie sa demontezi roatile complet: spite, butuc, obada si sa le dai la cromat.

Apoi le dai unuia sa ti le puna la loc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze daca s-a mai pus intrebarea asta pana acum pe cele 135 de pagini, dar...

Din ce am inteles, motorul de pe Shadow 600 este aproape identic cu cel de pe Transalp 600, cu exceptia cutiei de viteze (4 vs 5 viteze).... si a 40 vs 50 cp.

La prima cautare cica ar fi datorita diferentei de cam-uri... exista vreo modalitate de a modifica motorul de Shadow pt a-i reda cei 10 cp pe care ar trebui sa ii suporte?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu alta intrebare legata de Shadow 600...

 

Stiti cumva vreun site local sau pe cineva care vinde masca/grila de radiator?

Sau eventual pe cineva care sa le faca custom, la comanda?

 

+ o aripa fata, neagra

Editat de Flo89
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Salutare!

 

Pentru ca am pierdut capacul de la buson am nevoie sa schimt tot busonul si pentru ca mi-as dori sa nu am chei diferite caut tot kitul cu buson, blocare ghidon, contact si cele 2 perechi de chei pentru Honda Shadow VT600 1989-1997.

 

Are cineva asa ceva?

 

Multumesc anticipat,

Andrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Andrei Co a spus:

pentru ca mi-as dori sa nu am chei diferite caut tot kitul

Poți să cauți pe cineva care să-ți modifice un alt bușon și să-l adapteze la cheia ta. :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, ENEOS a spus:

Poți să cauți pe cineva care să-ți modifice un alt bușon și să-l adapteze la cheia ta. :wink:

Multumesc mult pentru raspuns. Ai pe cineva care face asa ceva? La asta nu m-am gandit si nici nu am auzit pe cineva sa faca asta. Daca imi poti da un contact as fi recunoscator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, ENEOS a spus:

Poți să cauți pe cineva care să-ți modifice un alt bușon și să-l adapteze la cheia ta. :wink:

Asta e  foarte greu realizabil cata vreme nu detii la cheia ta un butuc  dedicat pe care sa-l plantezi in noul  buson.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 57 minute, farfuridi a spus:

Asta e  foarte greu realizabil cata vreme nu detii la cheia ta un butuc  dedicat pe care sa-l plantezi in noul  buson.

Asa este, dar fiind vorba ''decat'' de busonul de rezervor, nu e musai sa puna toti cateii la butuc. Lasa unul sau doi care se pupa cu forma de la cheie si aia a fost (eventual ii pileste sa se potriveasca).

Daca era vorba de butucul de la pornire/deblocare ghidon era alta treaba.

Pentru el este important sa se inchida busonul ca sa nu il deschizi direct cu mana. Cine vine chitit cu ceva de manevrat butucul nu cred ca va da ''lovitura'' la rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Andrei Co a spus:

Multumesc mult pentru raspuns. Ai pe cineva care face asa ceva? La asta nu m-am gandit si nici nu am auzit pe cineva sa faca asta. Daca imi poti da un contact as fi recunoscator.

Acum mulți ani am făcut așa ceva la un atelier pe Dorobanți, pe colț lângă fostul magazin al tineretului, nu știu dacă mai există atelierul. 

Nu e așa greu, poți face și singur dacă ai puțină îndemânare, mai ales așa cum a spus un coleg, adică nu perfect pe cheie. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ales sa le schimp pe toate si pentru ca nu am 2 exemplare de chei. Imi e mai usor, daca gasesc, sa schimb toate contactele/butucii si acela sa vina si cu un alt buson. Avand in vedere ca fac un proiect cu acest moto, sunt dispus sa astept ceva de la dezmbembrari de aici sau din afara. Deci tot mai bine imi este daca cunoasteti sau stiti pe cineva care sa aiba aceste piese. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...