Jump to content

Recommended Posts

Salut, am achizitionat de curind o Honda Shadow VT150 C 2006 si are aripa de spate taiata. Stiti cumva de unde as putea sa fac rost de una bucata completa dar sa nu ma usture la bzunar? Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare ! Am achizitionat o Honda Shadow VT 1100 ACE si eram curios daca ar avea cineva evacuari de vanzare , custom sau vance &hines sau cobra . Multumesc anticipat !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor! Caut un cadru (cu acte) pentru o Honda VT600 99-02. Dezmembreaza cineva? Aveti alte idei?

Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare , aveti idee unde pot gasi niste tobe stoc penyr vt 600

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aveti idee daca exista club format din motociclisti posesori de Honde..??

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 02.09.2018 la 21:21, lucian75 a spus:

Multzam..Am desfăcut și am văzut care e treaba..se poate rezolva cu 20-30 lei cand altii cer 240 lei pe un cablu

La acceleratie poate merge, tensiunea in cablu este relativ mica. Dar eu am incercat cu cablu aftermarket la ambreiaj si nu tine. Intr-un final, astea m-au costat mai mult decat un cablu original, vreo 180 de lei parca, pe care l-am cumparat de la reprezentanta. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Salutare colegi si la multi ani!  

 Daca aveti la dezmembrat , caut cateva piese pentru un VT600 an 98. 

- chilometraj

- far 

- maneta ambraiaj + suport

- 2 bucati scarite pasager .

- Evacurare ( completa sau finale ) 

Multumesc!  

 

 

Edited by pepito

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Salutare , ma ajuta cineva cu un set de reparatie pt pompa de apa la Honda VT 1100?

Nu gasesc decat pompa integrala de vanzare .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor, sunt un nou posesor de Honda Shadow VT 600 - PC 21E - American Classic Edition - Custom , fabricatie 1996 (modelul cu 5 trepte) si doresc sa stiu de la posesorii cu experienta care este capacitatea rezervorului de benzina si autonomia aproximativa. in plus am o problema cu kill switch-ul(Off/Run), este rupt in interior butonul si trebuie schimbat intreaga piesa. Noua este destul de scumpa, dar poate dezmembreaza cineva sau cunoasteti de unde pot face rost de una second.

image.png.8f461a00e22707b9bb054bfca6031042.png  

 

Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Acum 3 ore, profethu a spus:

Salutare tuturor, sunt un nou posesor de Honda Shadow VT 600 - PC 21E - American Classic Edition - Custom , fabricatie 1996 (modelul cu 5 trepte) si doresc sa stiu de la posesorii cu experienta care este capacitatea rezervorului de benzina si autonomia aproximativa. in plus am o problema cu kill switch-ul(Off/Run), este rupt in interior butonul si trebuie schimbat intreaga piesa. Noua este destul de scumpa, dar poate dezmembreaza cineva sau cunoasteti de unde pot face rost de una second.

image.png.8f461a00e22707b9bb054bfca6031042.png  

 

Multumesc anticipat.

   Din cate imi aminesc , rezervorul are undeva la 11litri , pana sa ajungi la rezerva faci cam 200 km.

Legat de buton , cred ca se potriveste de la alte modele VT , candva am vazut pe olx la dezmembrat.

 

Edited by coyotu'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! As avea o intrebare in legatura cu un releu de semnalizare pentru un honda shadow 600 din 94. 

Doresc sa achizitionez niste semnalizari cu leduri si nu stiu daca trebuie sa iau un releu cu 2 sau 3 pini. 

 

Buna ziua! Doresc sa achizitionez niste semnalizari cu led pentru un honda shadow vt 600 din 94, un releu pentru semnalizare cu 2 sau cu 3 pini ar trebui sa cumpar? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 05.03.2019 la 19:22, coyotu' a spus:

   Din cate imi aminesc , rezervorul are undeva la 11litri , pana sa ajungi la rezerva faci cam 200 km.

Legat de buton , cred ca se potriveste de la alte modele VT , candva am vazut pe olx la dezmembrat.

 

Multumesc Coyotu. Am rezolvat problema. 

 

Asfalt uscat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 08.05.2014 la 15:50, cattalin a spus:

O mica dilema:

 

- e pe neutral

- switch e pe on

- cricul e ridicat

 

Apas butonul de pornire...canci! Niciun semn.

Apas ambreiajul, apas butonul de pornire - motorul prinde viata.

 

Dilema: e din ambreiaj ori de la butonul de pornire?

 

Faza e ca uneori, daca insist, porneste si fara sa apas ambreiajul (adica cum e normal sa fie).

 

Problema a aparut dupa un drum cu ceva hartoape (acolo unde sunt banii dvs) pe care (unele) le-am luat in plin (Pitesti - C de A - Vidraru) plus o ploicica.

Prima data cand mi-a facut figura, pe la un peco, motorul a pornit cu o pocnitura zdravana (o singura data, fara recidive). De atunci...se incapataneaza sa nu plece decat cu ambreiajul actionat.

 

Are careva vreo idee sau a trecut cineva printr-o experienta asemanatoare?

Si eu am o problema asemanatoare. Diferenta e ca la a mea vt600 i se aprinde pozitia pe spate cand iau contactul si scot cheia din contact😳. Are cineva idee care ar putea fi problema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

As avea o problema cu motorul, cand apasa pe butonul de pornire se adude sunetul din videoclip si nu se aude electromotorul sa se invarta, farul, stopul si semnalizarile merg. Am observat ca becul de la neutru tot clipoceste ca si cum ar vrea sa se stinga, nu stiu daca are vreo legatura. Totusi am impins motorul pe o panta in jos si a pornit. Am observat ca sunetul vine din zona releului de pornire si de asemenea cand incerc sa pornesc se simpte o miscare acolo. Vreo idee care ar putea fi problema? Motorul e o honda shadow vt 600 din 94

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Verifica daca e buna bateria , suruburile sa fie si ele stranse pe borne . Posibil sa fie problema de la releul de pornire sau bateria veche.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pare a fi bateria veche, obosita si nu tine curentul. Nu scade lumina farului cand apesi start-butonul? Ai incercat cu clesti pusi in paralel de la o baterie auto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bateria e din toamna decima gandesc ca nu prea are cum sa fie probleme cu ea mai ales ca doar weekendul trecut am incarcat-o la redresor pentru a fi sigur ca totul e ok. Va multumesc de parereri 🍻

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut din nou! 

Am rezolvat problema precizata mai sus era vorba de faptu ca bateria nu era destul de puternica si de asemenea releul s-a miscat din pozitia inintiala. 

In schimb a aparut alta problema intre timp, motorul porneste dara probleme il las sa se incalzeasca cat trebuie si dupa sa zic cam 2km/6km/1km se opreste se intampla chestia adta foarte des cam de 5 zile si nu s-amai intamplat inainte. Motorul pare sa mearga doar cand este turat destul de tare. Ma gandeam ca poate problema e de la carburator asa ca l-am dat jos l-am curatat si l-amdat cu solutie de curatat inauntru, insa rezultatul este acelasi problema nu a disparut. 

Vreo idee despre cum as putea rezolva problema, care ar fi motivul??? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara!

 

Vin si eu cu o simpla intrebare, sunt in cautare de Honda Shadow 600, si am gasit unul care imi face cu ochiul insa din ce am citit furca pe care o are acum ea ajunge sa te incomodeze dupa o anumita perioada de timp, iti amortesc mainile din cauza pozitie ridicate a bratelor.

 

Intrebare este, a avut cineva experienta cu acest timp de furca, a fost ok? 

 

Multumesc mult!

3.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 10.05.2019 la 21:41, NStefan a spus:

Buna seara!

 

Vin si eu cu o simpla intrebare, sunt in cautare de Honda Shadow 600, si am gasit unul care imi face cu ochiul insa din ce am citit furca pe care o are acum ea ajunge sa te incomodeze dupa o anumita perioada de timp, iti amortesc mainile din cauza pozitie ridicate a bratelor.

 

Intrebare este, a avut cineva experienta cu acest timp de furca, a fost ok? 

 

Multumesc mult!

3.JPG

 

Salut, eu detin un Shadow custom cu Ape-Hanger si comenzi avansate si ma simt foarte comfortabil pe el chiar si dupa cateva ore de drum. Acest tip de furca Sugar-Bear cu Ape-Hanger poate fii comod pentru tine, totul depinde daca este sau nu adaptata pentru inaltimea ta ( un ape-hanger de 30 cm pentru o persoana de 1.90 nu este aceasi lucru ca si pentru cineva de 1.70). Din experienta iti pot spune ca daca nu ridici mainile mai sus de umeri este comod, dar vei pierde putina manevrabilitate la viteze mici (sub 20 km). Totul trebuie sa fie adaptat persoanei tale, oricum in momentul in care doresti sa o achizitionez trebuie sa o testezi, asa iti vei forma o perera si aceasta este singura parere care conteaza (parerile vor fii impartite intotdeauna).

 

Atasat cateva poze cu modelul pe care il detin eu. 

 

image.png.d270502dade1321765dee8befbbc9d80.png  image.png.089c0d22a5a9ea68d1a56f9dae42dfa4.png  image.png.f7d2d5eb832a6cf120a80d19d9f37e24.png

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate motocicleta a fost vanduta, si nu am mai apucat. Momentan caut alte motoare. Multumesc mult pentru raspuns!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Salutare, caut un capac (carena) din partea stanga la baterie pentru Shadow 1100 Sabre 2001 daca are careva idee unde as putea gasi. Multumesc

FB_IMG_1559331640194.jpg

Edited by 50bani

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...