Sari la conținut

Grupul detinatorilor de Yamaha YZF-R125


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mansoane sa fie, nu te mai lua dupa Starstruck ca asta viseaza mult. :laugh:

PS: Rizzomele alea ce au ?

 

 

la tine gumele nu conteaza,mansoanele nu conteaza,curatarea lantului nu conteaza,uleiu nu conteaza ......

 

rizomele costa prea mult pt ce ofera

 

ps:o sa caut maine cv,dar dai si tu serch accossto sau renthal grip

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

A incercat careva sa modifice modul de aprindere ? Adica faza scurta sa ramana farul stang iar cand dai faza lunga sa se aprinda ambele. De facut e usor , ma intereseaza daca alternatorul face fata sa nu omor bateria. I-am pus Xenon pe ambele faze iar un bec cu xenon are consum 35w in timp ce unul normal are 55 dar daca le-as tine pe ambele ar fi consumu' de 70. :cheers:

Editat de MALASORTE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cat scoate generatorul la R125, insa la CBR125 in carte zice ca scoate 230W la 5000rpm.

Daca scoate tot atat si la yzf, ai avea 70W numai pt faruri, si hai sa mai zicem maxim 100W pt ceilalti consumatori (semnale, lampa spate, bord, etc). Eu zic ca duce. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cat scoate generatorul la R125, insa la CBR125 in carte zice ca scoate 230W la 5000rpm.

Daca scoate tot atat si la yzf, ai avea 70W numai pt faruri, si hai sa mai zicem maxim 100W pt ceilalti consumatori (semnale, lampa spate, bord, etc). Eu zic ca duce. :)

Ideea e ca trebuie sa fii atent daca stai la relanti. In mers si eu cred ca duce.Multzam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La pornire cand apas pe butonul de start la cbr se sting farurile si se aprind dupa ce a pornit motorul. Deci nu consuma curent in timpul pornirii.

La relanti e altceva... :D... eu zic ca merge :). Trage din baterie.

Editat de mateiuli
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da, dar sa nu o omoare. La cbr stau ambele aprinse pe faza lunga ? Si inca ceva farul cu faza lunga bate drept asa nu bate pe sosea. La toate R'urile este asa ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CBR-ul meu din 2005 are doua becuri pe faza scurta si doua becuri pe faza lunga.

La mine faza scurta bate in sosea. Faza lunga bate in departare, nu e indreptat spre sosea.

Editat de mateiuli
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CBR-ul meu din 2005 are doua becuri pe faza scurta si doua becuri pe faza lunga.

La mine faza scurta bate in sosea. Faza lunga bate in departare, nu e indreptat spre sosea.

Asa e si la mine , dar stau ambele faruri aprinse pe faza lunga ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cbr sunt farurile ca la yzf... se aprind(faza scurta-faza lunga). Daca vrei sa ai ambele faruri aprinse le pui pe faza lunga, adica cand dai faza lunga sa le ai pe ambele aprinse si cand dai faza scurta sa stea doar faza scurta in felul asta cand o pornesti/ o ti la relantiu lasi doar faza scurta si va consuma doar 35w si in mers le poti tine pe am2  :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cbr sunt farurile ca la yzf... se aprind(faza scurta-faza lunga). Daca vrei sa ai ambele faruri aprinse le pui pe faza lunga, adica cand dai faza lunga sa le ai pe ambele aprinse si cand dai faza scurta sa stea doar faza scurta in felul asta cand o pornesti/ o ti la relantiu lasi doar faza scurta si va consuma doar 35w si in mers le poti tine pe am2  :scratch:

Fa-ti si tu mai repede, daca rezista la tine fac si eu :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt 2 modele de CBR.

Cele de pana in 2007, care au farurile unite, 2 becuri. Ambele stau aprinse pe faza scurta, ambele aprinse pe faza lunga. Au 2 filamente fiecare bec.

Cele de dupa 2007, care au farurile separate, farul stanga -> faza scurta, farul dreapta -> faza lunga. Nu stau aman2 aprinse nici pe faza scurta, nici pe faza lunga. Cate unul pe fiecare faza.

Editat de mateiuli
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt 2 modele de CBR.

Cele de pana in 2007, care au farurile unite, 2 becuri. Ambele stau aprinse pe faza scurta, ambele aprinse pe faza lunga. Au 2 filamente fiecare bec.

Cele de dupa 2007, care au farurile separate, farul stanga -> faza scurta, farul dreapta -> faza lunga. Nu stau aman2 aprinse nici pe faza scurta, nici pe faza lunga. Cate unul pe fiecare faza.

Sunt 3 modele de cbr cu asta 2012 :) la asta cu 2 faruri dupa 2007 ma interesa, e la fel ca R.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...