Jump to content
Sign in to follow this  
Beatrice

Kaore-service moto, sau cum sa pierzi bani si timp

Recommended Posts

M-am gandit sa fac un topic de atentionare, pentru ca aici este mai vizibil si poate reusesc sa-i scutesc pe unii de nervi tociti si de timp pierdut aiurea. :D

 

Asa cum am mai povestit, nu o mai iau de la capat, ci voi da cu "copy-paste":

 

"Pentru o comanda de piese la Kaore, eu una nu recomand... Mai bine veniti cu piesele de acasa. :cheers:

 

Nu se preocupa ca pachetul sa si ajunga la destinatie, decat daca tragi foarte tare de ei...

Am facut o comanda pentru niste membrane la carburator pe la inceputul lui decembrie, in prima saptamana (1 - 4 decembrie), comanda a fost facuta catre furnizor pe la mijlocul lunii, pe 18 decembrie (conform celor de la Kaore), iar membranele nu au venit nici pana in ziua de astazi (desi mi s-a spus ca vor ajunge in maxim 10 zile)... De fiecare data spun ca se intereseaza si revin cu un telefon, dar daca nu suni tu, uita de tine, din cand in cand li se mai "strica" si "serverul". Ok, am spus ca ei, ca au fost sarbatorile, dar ma scuzati, suntem deja in a 3-a saptamana a acestui an, a trecut si mamica sarbatorilor.

Vineri, 15.01.2010 am fost la ei pentru a vedea care este situatia mai exact, si au spus ca sigur au un raspuns sambata de la furnizor, si ca luni, adica azi, imi vor da un raspuns. Evident ca nu m-au sunat nici pana la ora asta, iar telefonul lor suna ocupat incontinuu...

 

M-am gandit ca poate nu au bani pe cartela si este mai usor sa-mi dea un raspuns aici.

 

Asadar, astept raspunsul... :banana: "

 

Sper ca macar aici sa-mi raspunda pentru ca la telefon, nu pot fi gasiti, sau nu vor sa-mi raspunda...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cunosc service-ul respectiv, dar: daca comanzi o piesa si zice ca vine in 10 zile, astepti alea 10 zile. dupa aia suni, daca nu a ajuns piesa refuzi politicos comanda si le explici ca o sa o cumperi din alta parte; comanda de piese e ca si un contract verbal - tu ti-ai tinut partea de promisiune, ei nu. Ca si dauna morala, publicitatea negativa pe un forum moto cu cel mai mare trafic e arhisuficienta. Asadar, ei o sa ramana cu piesa pe stoc (poate) si cu o pata pe reputatie.

 

De bun simt ar fii fost sa te sune sa iti zica "domnitã, nu putem aduce piesa, ne cerem scuze ca v-am tinut atata timp dar asta e." Poate cineva de acolo se va sesiza si va explica pe larg situatia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si cel mai mistok lucru pe care puteai sa l faci : faceai un topic "la motosticlisti in fiecare zi"!

nu la service unde nu are nici o legatura .

adikaaa nu iti poate oferi nimeni raspunsuri la pb. dumitale (tehnice) :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites
M-am gandit sa fac un topic de atentionare, pentru ca aici este mai vizibil si poate reusesc sa-i scutesc pe unii de nervi tociti si de timp pierdut aiurea. :D

 

Asa cum am mai povestit, nu o mai iau de la capat, ci voi da cu "copy-paste":

 

"Pentru o comanda de piese la Kaore, eu una nu recomand... Mai bine veniti cu piesele de acasa. :cheers:

 

Nu se preocupa ca pachetul sa si ajunga la destinatie, decat daca tragi foarte tare de ei...

Am facut o comanda pentru niste membrane la carburator pe la inceputul lui decembrie, in prima saptamana (1 - 4 decembrie), comanda a fost facuta catre furnizor pe la mijlocul lunii, pe 18 decembrie (conform celor de la Kaore), iar membranele nu au venit nici pana in ziua de astazi (desi mi s-a spus ca vor ajunge in maxim 10 zile)... De fiecare data spun ca se intereseaza si revin cu un telefon, dar daca nu suni tu, uita de tine, din cand in cand li se mai "strica" si "serverul". Ok, am spus ca ei, ca au fost sarbatorile, dar ma scuzati, suntem deja in a 3-a saptamana a acestui an, a trecut si mamica sarbatorilor.

Vineri, 15.01.2010 am fost la ei pentru a vedea care este situatia mai exact, si au spus ca sigur au un raspuns sambata de la furnizor, si ca luni, adica azi, imi vor da un raspuns. Evident ca nu m-au sunat nici pana la ora asta, iar telefonul lor suna ocupat incontinuu...

 

M-am gandit ca poate nu au bani pe cartela si este mai usor sa-mi dea un raspuns aici.

 

Asadar, astept raspunsul... :banana: "

 

Sper ca macar aici sa-mi raspunda pentru ca la telefon, nu pot fi gasiti, sau nu vor sa-mi raspunda...

De circa 2 ani merg cu mare incredere la Kaore pentru ca fac treaba buna si de fiecare data inainte de o calatorie mai lunga merg la diagnostic preventiv si din acest motiv nu am ramas nicodata in drum (sa traiesti Cristi!).

Daca e sa te aprovizionezi cu piese si ei nu sunt prea siguri ca pot sa-ti faca rost de marfa in timp util e mai bine sa-ti procuri piesele singura, si pe mine m-au incurajat tot timpul pe linia asta. Si oricum am avut si eu probleme cu ei si un furnizor de-al lor, ca intai au trimis piesele (manson la admisia de aer la carburator) in Polonia, dupa aia au trimis un singur manson in loc de doua, asa ca toata treaba a durat 3-4 saptamani. Dar oricum eu am ceva "legaturi" cu Polonia, ca si la Autozone mi-au trimis intai un pneu din greseala in Polonia...

 

Pentru membrane de carburator uita-te pe www.nrp-cabs.com, si dupa ce te-ai prins de model trimte-i un email lui andy@nrp-carbs.com. Mie Andy asta din Manchaster mi-a fabricat si trimis membranele insotite de factura fiscala cam la 5 zile lucratoare din momentul in care le-am platit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
De bun simt ar fi fost sa te sune sa iti zica "domnita;, nu putem aduce piesa, ne cerem scuze ca v-am tinut atata timp dar asta e." Poate cineva de acolo se va sesiza si va explica pe larg situatia.

 

De la inceputul saptamanii trecute le tot spun ca vin sa-mi iau banii vineri (15.01) si ei imi spun: "Da, ok, vedem, facem, dregem". Normal ca vineri nu au avut banii, dar le-am cerut factura si chitanta...

Nu-i nimic, poate au impresia ca daca nu-mi raspund la telefon, am uitat si care este adresa lor...

Mai astept sa treaca 10 zile de la data emiterii facturii si apoi nu cred ca o sa le fie bine...

 

Aaa, ca tot suntem la capitolul nesimtire, desi au avut banii la inceputul lunii, prin primele zile, comanda a fost facuta abia pe 18... Data la care eu asteptam deja sa vina membranele. :D

 

la service unde nu are nici o legatura .

adikaaa nu iti poate oferi nimeni raspunsuri la pb. dumitale (tehnice) :cheers:

 

Ma gandeam ca are legatura cu service-urile de pe la noi...

 

 

Pmoldovan, merci pentru pont. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mesaj completat

"M-am gandit ca poate nu au bani pe cartela si este mai usor sa-mi dea un raspuns aici.

Asadar, astept raspunsul... :D "

 

Varianta cu bipul ramane valabila...

Dati un bip si va sun eu, ca de obicei... :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu scuzele de rigoare, am mutat iar topicul unde initial a fost deschis, pentru ca de aici se poate porni o discutie sper eu interesanta pe baza serviciilor oferite de acest service, fie ele bune sau rele, iar cei ce cauta un service, sa isi faca o impresie din acest topic!Ca doar cautam service la rubrica ...service :cheers:

 

PS: si de multi ani topicuri cu plangeri sau laude despre diverse service-uri moto, aici au aparut...

 

Asadar, impresii, pareri, patanii, etc, fie ele bune sau rele, sa se poata contura o imagine de ansamblu asupra acestui service moto, ar fi binevenite :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Multumesc! :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu intrebare, ai scris "pierzi bani si timp" si ca sa fim obiectivi, in cazul tau ce bani ai pierdut?

Ca eu nu am inteles exact.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am si eu intrebare, ai scris "pierzi bani si timp" si ca sa fim obiectivi, in cazul tau ce bani ai pierdut?

Ca eu nu am inteles exact.

 

:cheers:

 

520 RON - Adica 5 mililoane si 200 de mii...

Banii necesari pentru a face plata comenzii. Chiar am si spus ca am fost sa-mi recuperez banii, dar evident ca "nu-i aveau".

Share this post


Link to post
Share on other sites
:cheers:

 

520 RON - Adica 5 mililoane si 200 de mii...

Banii necesari pentru a face plata comenzii. Chiar am si spus ca am fost sa-mi recuperez banii, dar evident ca "nu-i aveau".

 

 

pe ce anume ai dat tu 520 ron?

Share this post


Link to post
Share on other sites
pe ce anume ai dat tu 520 ron?

 

Pe 2 membrane pentru carbelitor...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pe 2 membrane pentru carbelitor...

 

ce motor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze, am crezut ca ai facut comanda si platesti (cum e normal) cand primesti obiectele... hmmm...

Da da, nu e frumos deloc.

Isi merita locul aici. :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scuze, am crezut ca ai facut comanda si platesti (cum e normal) cand primesti obiectele... hmmm...

Da da, nu e frumos deloc.

Isi merita locul aici. :cheers:

 

aici e cu dus si intors : ma gandesc ca daca dau comanda de 1000ron si dupa ce vin piesele ma dau ranit ? cine pierde?

Invers suntem in fata faptului implinit .

DECI CUM ESTE MAI BINE?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ce motor?

 

Kawasaki En500 / Vulcan editie limitata (naiba stie) din '85.

Au spus ca-s originale, ca-s noi, in fine, nu mai conteaza asta... Ceea ce m-a deranjat foarte tare este ca-mi dau cu "flit" pe banii mei... :cheers:

 

Scuze, am crezut ca ai facut comanda si platesti (cum e normal) cand primesti obiectele... hmmm...

Da da, nu e frumos deloc.

Isi merita locul aici. :D

 

Au spus ca pentru a face comanda au nevoie de bani sa faca plata online... Asa ca m-am conformat.

 

Un PM inainte de mutarea topicului, ca sa-mi cereti mai multe detalii (desi am scris clar ca am fost sa-mi recuperez banii), cred ca va scutea si pe voi de durere de cap si pierdere de timp. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawasaki En500 / Vulcan editie limitata (naiba stie) din '85.

Au spus ca-s originale, ca-s noi, in fine, nu mai conteaza asta... Ceea ce m-a deranjat foarte tare este ca-mi dau cu "flit" pe banii mei... :cheers:

 

 

 

Au spus ca pentru a face comanda au nevoie de bani sa faca plata online... Asa ca m-am conformat.

 

Un PM inainte de mutarea topicului, ca sa-mi cereti mai multe detalii (desi am scris clar ca am fost sa-mi recuperez banii), cred ca va scutea si pe voi de durere de cap si pierdere de timp. :D

 

FACTURA SAU CHITANTA pt avans ai?

Share this post


Link to post
Share on other sites
FACTURA SAU CHITANTA pt avans ai?

parca zicea mai sus ca are factura? Asa-i?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, am si factura si chitanta... Numai ca le-am cerut vineri cand am fost, deci au data de 15.01.2010.

Asa e cand esti mic si fraier, mergi pe incredere... :cheers:

Edited by Beatrice

Share this post


Link to post
Share on other sites
aici e cu dus si intors : ma gandesc ca daca dau comanda de 1000ron si dupa ce vin piesele ma dau ranit ? cine pierde?

Invers suntem in fata faptului implinit .

DECI CUM ESTE MAI BINE?

E mai rau sa nu aduci nici o piesa dupa ce ai cerut banii in avans decat sa nu ridici o piesa dupa ce ai comandat-o.

In cazul tau ai BLOCAT niste bani, nu i-ai pierdut, piesa o poti vinde altcuiva sau returna. Shit happens. Nu e frumos, dar se poate intampla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai corect era sa platesti arvuna, nu total. Am amici ce au service, si cand au o comanda substantiala, iti cer arvuna exact cat i-ar costa pe ei sa plateasca transportul incoace si inapoi in caz ca te razgandesti. Fair !

Share this post


Link to post
Share on other sites
E mai rau sa nu aduci nici o piesa dupa ce ai cerut banii in avans decat sa nu ridici o piesa dupa ce ai comandat-o.

In cazul tau ai BLOCAT niste bani, nu i-ai pierdut, piesa o poti vinde altcuiva sau returna. Shit happens. Nu e frumos, dar se poate intampla.

 

 

ma refeream din punctul de vedere al unui cumparator .

 

oricum aici ai dreptate in mare parte, dar cel mai corect mi se pare sa ceri avans ca in cazul in care nu se ridica piesa de catre cumparator sa o poti da mai ieftin ca sa ti poti recupera restul, sau in cazul in care nu se respecta zilele de comanda da returnezi avansul clientului. Variante ar mai fi.

DAR SUNTEM IN ROMANIA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update: Am vorbit acum cateva minute cu ei si au spus inca o data ca din Anglia sunt trimise sigur...

Au fost puse la posta pe data de 18 dec., iar din tara au iesit pe 23 dec.

 

Le-am spus si de returnarea banilor, si raspunsul a fost: "Trebuie sa asteptam inca vreo saptamana, pentru ca recuperarea banilor de la furnizor inseamna ca trebuie sa-si recupereze si el contravaloarea pieselor de la posta din Anglia, in cazul in care acestea s-au pierdut, si trebuie sa astepte 45 de zile de la data expedierii (18 dec.)". :cheers:

Asta inseamna ca undeva pe la 1 februarie, as fi indreptatita sa ma duc sa-mi iau banii, ca sa nu mai zic de faptul ca atunci expira si cele 10 zile de asteptare, conform facturii emise vineri...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Update: Am vorbit acum cateva minute cu ei si au spus inca o data ca din Anglia sunt trimise sigur...

Au fost puse la posta pe data de 18 dec., iar din tara au iesit pe 23 dec.

 

Le-am spus si de returnarea banilor, si raspunsul a fost: "Trebuie sa asteptam inca vreo saptamana, pentru ca recuperarea banilor de la furnizor inseamna ca trebuie sa-si recupereze si el contravaloarea pieselor de la posta din Anglia, in cazul in care acestea s-au pierdut, si trebuie sa astepte 45 de zile de la data expedierii (18 dec.)". :cheers:

Asta inseamna ca undeva pe la 1 februarie, as fi indreptatita sa ma duc sa-mi iau banii, ca sa nu mai zic de faptul ca atunci expira si cele 10 zile de asteptare, conform facturii emise vineri...

 

in cazul asta rabdare .

oricum ninge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai in cazul asta, daca s-a facut o greseala la posta sau curier si piesele au fost ametite, ei sunt undeva la mijloc, nu e vina lor.

Vina lor e ca nu ti-au explicat la timp si ca nu au raspuns la telefon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...