Sari la conținut

Motus MST-01, prima motocicleta sport-touring americana V4


Pijama
 Share

Postări Recomandate

Noul producator american Motus Motorcycles va lansa anul asta modelul sport touring MST-01 propulsat de un V4 de 1.650cmc, 140cp si 162 Nm. Motorul nu e doar primul V4 american construit vreodata ci si primul V4 cu injectie directa (GDi).

 

Nu la fel de puternic precum VFR 1200 sau BMW K 1300 S, MST-01 va avea insa un cuplu monstru de 162 Nm la doar 4.500 rpm. Greutatea la gol de 238kg nu e tocmai mica insa la plin ar putea fi sub cele 267kg ale VFR-ului. E interesant faptul ca are fix acelasi ampatament cu cel al VFR-ului 800, de unde rezulta teoretic o manevrabilitate mai buna decat a lui VFR 1200.

 

http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/m...ecta_(gdi).html

 

3929.jpg

3926.jpg

2489.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

nu suna rau :laugh: apropo la inceput motocicleta era carenata la final nu , a avut un accident pe drum! :D

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu suna rau :laugh: apropo la inceput motocicleta era carenata la final nu , a avut un accident pe drum! :D

 

Sunt 2 versiuni... Motor de colectie , inca o ciudatenie de la americani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Mama sunet si frumusete , ce criterii, motociclistii romani sunt niste artisti. Motorul ala are cuplu, dar e de auto, parca se tureaza incet si nu are multe ture. Cred ca are un moment de rotatie la accelerari si decelerari de-ti schimba directia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu cred ca asa ceva poate concura in nici un chip Honda VFR1200...poate doar ca pret pe piata americana. Nu mi se pare nici sportiva, nici un touring de exceptie. Dpdv estetic mie unul nu prea imi plac galeriile care ies din cilindri. Poate mergeau putin finisate sau acoperite....par un pic RAT.......parerea mea. In ceea ce priveste sound-ul nu mi se pare ca se aude cu mult mai bine decat un banal motor v2 cu esapamente after market. Poate ma insel eu dar acest model in Europa...canci. Fie la ei acolo :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E adevarat ca-i ia timp cam mult sa accelereze, dar esti bun sa ne spui dupa ce criterii ti-ai luat Uralu'?

Am vrut o moto cu atas de la inceput, am tot avut asa ceva. Oricum pana si motoarele de M/Ural/Nipru au repriza (acceleratia rotirii arborelui) mai rapida decat o masina de 1.6 in V .

In fine, chestia asta americana nu prea pare sa aiba o ciclistica minunata, cat ar trage ei pe pista aia larga, pare ca-i peste tot. Oricum oamenii se chinuie sa scoata chestii, jos palaria,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...rom-the-saddle/

Baiatul ala zice ca ii aduce aminte de un bmw 1150r.

Imi place cadrul si spatele aerisit,mi se pare ca au tras putin cu ochiul la italieni,saua,rezervorul galeriile si cadrul imi aduc aminte de Ducati,iar emblema de MVAgusta :P.Arata ok fara tank-urile alea pe spate,cu ele zici ca vrea sa fie Busa.Sunetul e extraordinar,juma de Corvette cum zice ala in review,nota 15,american muscle,mi-a placut enorm.

Dar cam greu sa penetrezi piata de sport-touring cu bmw-urile si hondele de acum,desi cum a zis cel care a facut review-ul are calitatea ca si un bmw,tre sa vina la un pret de chinezarie, mult mai competitiv pt a concura cu ele,bmw-ul si honda au pedigree si badge,greu tare sa-i bati.

Pe hartie arata binisor,eu in Nikasil-ul ala nu am incredere de la scandalul ala cu bmw-urile si hidraulic liftres - cam complicat si inutil.Greutate f buna pt un sport-touring si bg up pt ca am inteles ca are direct injection.Mi se pare mie sau e prima motocicleta cu direct injection ?

 

2011 Motus MST-01 | Motorcycle Specs

 

Engine type: 1645cc (100ci) liquid-cooled 90? V4; dual OHV; pushrod; chain-driven single cam; hydraulic lifters

Bore x Stroke: 86.5mm x 70.0mm

Compression: 11.5:1

Valves: Intake ?44.5mm Exhaust ?36.8mm ; stainless steel

Dimensions: 610mm L x 492mm W x 508mm H

Performance: Minimum 140bhp @ 7800rpm; 162Nm (120lb-ft) @ 4500rpm; 8000rpm redline

Materials: 356-T6 cast aluminum block and heads; forged steel crank, cam, rods; forged aluminum pistons; linerless Nikasil bore

Firing order: 1 - 4 - 3 - 2

Ignition Sequence: TDC - 345? - 435? - 630?

Crankpin Offset: 75?

Minimum Octane: 87

Transmission: Motus 6-speed sequential gearbox; unit construction; wet multiplate clutch

Chassis: Chromoly tubular trellis spaceframe; engine as stressed member

Front suspension: 43mm inverted telescopic forks, fully adjustable; 120mm travel

Rear suspension: Twin spar chromoly swingarm; fully adjustable pushrod monoshock with remote preload adjustment; 120mm travel

Brakes: Dual 320mm floating discs; dual 4-piston monoblock radial calipers; single 2-piston rear caliper

Wheels: 17in x 3.5in front; 17in x 6in rear; aluminum; Michelin Road Pilot 2CT tires

Bodywork: Composite

Dimensions: Overall length 2130mm; Wheelbase 1473mm; Seat height 787mm; Rake 26?; Trail 108mm; Dry weight 227kg (est.); Fuel capacity 22.7L (6 u.s. gallons)

Production date: 2011

 

Dyno Run :

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

................... ce criterii, motociclistii romani sunt niste artisti.

 

Normal ca suntem nise artisti, doar suntem un popor latin, popor ce a inventat ,,frumosul" ! Altceva decat sunetul, ce vrei sa apreciez ?

Oricum ... si ciudatenia americana si nipra ta ... tot un drac ! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca e o motocicleta foarte ok pt ce este ea conceput sa faca.

 

1. are turatii joase deci vibratii putine.

2. are premise sa scoata un consum bun (distributie OHV cu doua supape si injectie directa)

3. are performante decente in comparatie cu alte modele ale categoriei

 

Mie imi plac motoarele care au cuplu puternic la turatii medii.

nu imi place ca au ales transmisie pe lant...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum ... si ciudatenia americana si nipra ta ... tot un drac ! :blbl:

:P rusii mai doshtepti au facut ciudatenia ca sa brazdeze Siberia si au prevazut-o xu un echipaj de 3 cioloveci, o mitraliera si loc sa cari vodca. :P

N-are nici veleitati de sport-touring si doar un Demostene (ex redactor ML) ce s-a dat cu ea pe circuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca trebuie sa sune bine,daca un motor nu suna bine,degeaba.E o parte destul de mare a farmecului unui motor,nu?

 

Eu cred ca e o motocicleta foarte ok pt ce este ea conceput sa faca.

 

1. are turatii joase deci vibratii putine.

2. are premise sa scoata un consum bun (distributie OHV cu doua supape si injectie directa)

3. are performante decente in comparatie cu alte modele ale categoriei

 

Mie imi plac motoarele care au cuplu puternic la turatii medii.

nu imi place ca au ales transmisie pe lant...

Da,si mie imi place,arata ok si cred ca e usor si funny sa mergi pe ea.Si cred ca si merge,n-are nimeni una sa o incercam ? :P

E un motor de cuplu,as vrea sa-i vad curba de cuplu.Oricum,vad ca dau cuplul maxim 162 Nm @ 4500rpm.Deci da.Cre ca tre sa te tii bine de ea,ca o sa ai o problema :P

Tehnica in schimb e ciudata rau.Baga un arbore cu came actionat de lant si ii pun tije.Asta e tehnologie de la V8-urile din 1960.Si dupa aia ii pun hidraulic lifters?:blbl: Asta din cate stiu eu e ceva f complicat gen valvetronic de la bmw,luat de pe motoarele de F1.Mare probabilitate sa se strice si daca se strica e deranj.Deci pe de o parte un motor cu tije nu il poti urca in ture inalte,pe de alta parte i-au pus valve pneumatice ca sa-l ajute sa urce in ture inalte...mai bine puneau un dohc si gata,dar nu cred ca mai suna asa,ei au vrut juma de V8.

Dar la consum,cred ca papa ceva,eu as zice peste 8 mediu usor.

Lantul l-au pus ca sa reduca greutatea si ca sa aiba valente sport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt supape pneumatice... sunt hidraulic lifters... culbutorii nu ataca direct pe coada supapei ci pe un tachet hidraulic... are doar rolul de a elimina jocul tachetilor.

Mai sunt motoare cu tacheti hidraulici si nici unul nu e sport: Kawasaki VN2000

mai sunt si altele dar nu imi aduc aminte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt supape pneumatice... sunt hidraulic lifters... culbutorii nu ataca direct pe coada supapei ci pe un tachet hidraulic... are doar rolul de a elimina jocul tachetilor.

Da,corect,sry.Eu am crezut ca e un fel de valvetronic cu supape hidraulice fara arcuri.Asa mai treaca mearga,ala era sistemul naibii.

Oricum per total e o motocicleta f interesanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...