Sari la conținut

Inca o revista moto inchisa ?


PepsiMan
 Share

Postări Recomandate

Umbla vorba prin targ ca revista Univers Moto se va inchide! S-a inchis, de fapt, toata compania care o edita!

Motorpresse Romania nu mai exista.

A mai ramas numai "Auto Motor si Sport", pe care a "cumparat-o" o editura concurenta, Sanoma Hearst.

Sanoma n-a cumparat ams, doar licenta! Si mai misto, inseamna ca n-or sa bage bani in ea. Pot s-o inchida si sa pastreze marca pt vremuri mai bune.

 

Va rog sa confirmati daca se inchide (s-a inchis) si a doua revista moto...

http://www.paginademedia.ro/2010/02/sanoma...la-motor-press/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 82
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Situatia nu e deloc roz in presa, mai ales presa auto-moto. Sitatia revistelor moto este un rezultat direct al crizei; prima a cazut Moto Life, iar acum vad ca si Univers Moto se stinge. Pacat, pacat, pacat!!!! Au fost oameni care au pus mult suflet in munca lor, nopti nedormite, munca peste munca, iar acum s-a ales praful. Sper doar sa fie o situatie temporara si cand or reveni lucrurile la normal, sa avem de unde alege cand suntem la taraba si vrem sa cumparam o revista moto.

 

Sper ca asta sa fie doar un zvon rau-intentionat, desi azi am mai auzit si din alta parte lucrul acesta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca prospera Cosmopolitan si Click...

Cati dintre noi am mai cumparat regulat revistele moto? Normal ca n-au supravietuit - numarul de amatori de reviste de motociclism e mult mai mic decat a gospodinelor abuzate si chiar si aia prefera sa dea bani pe benzina si sa afle ultimele noutati prin 3 click-uri de mouse. Poate ca ar fi mai rentabil sa faci o varianta online, decat sa reciclezi celuloza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Falimentul revistelor auto-moto era inevitabil, nu gasesti nimic interesant in aceste reviste ci doar articole platite de importatorii de mobre. Sunt victimele propriei incompetente. Inainte cumparam toate revistele auto-moto, bagam o gramada de bani in ele dar de ani buni calitatea articolelor a scazut rau de tot.

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se inchide intr-adevar nu pot spune ca imi pare rau, poate doar pentru munca redactorilor… Insa d.p.v. al distributiei, al respectului fata de cititori, isi merita cu prisosinta soarta. Eu am facut greseala sa ma abonez la ei, trebuia sa primesc bonus si un spray de lant, si credeti ca am primit ceva?

In orice caz, daca mai rezista NU FACETI GRESEALA SA VA ABONATI, ca pierdeti banii !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Falimentul revistelor auto-moto era inevitabil, nu gasesti nimic interesant in aceste reviste ci doar articole platite de importatorii de mobre.

 

Permite-mi sa ma exprim academic: sa mori tu ca e asa! :o

In alta ordine de idi, vorbesti prostii!

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am citit , intr-un articol aparut in primele numere ale defunctei reviste niste cuvinte de batjocura la adresa socialistelor , am inteles ca tiparitura respectiva nu ma reprezinta. A sucombat , a mierlito ? Ok , ce scriau ei , gasesti si pe WWW , asa ca nu-i mare paguba , din punctul meu de vedere. O revista de import , plina de rachete si date tehnice de ma lua durerea de cap , pe ici , pe colo , presarate citeva informatii interesante. Asta e , alta la rind.

Editat de lil debul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[....]O revista de import , plina de rachete si date tehnice de ma lua durerea de cap , pe ici , pe colo , presarate citeva informatii interesante. Asta e , alta la rind.

 

Asta pentru ca singurii care dau bani de reclama la asemenea reviste (ma refer la revistele moto) sunt cei care vand... "rachete". Iar daca importatorii cotizau permanent pentru articole platite, pai imegineaza-ti cate reviste moto erau acum pe piata, traind bine-merci din bani de reclame mascate. Dar din moment ce ML s-a inchis anul trecut in vara, UM si-a dar obstescul sfarsit acum din pricina imprejurarilor iar Motociclismo a lipsit o perioada buna de pe piata, ia ganditi-va voi cam ce e in presa moto. Paul, ai legatura!

 

PS: Inca astept postul lui Dan Nastase! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: Inca astept postul lui Dan Nastase!

 

Dupa cum cred ca ai observat, nu am comentat niciodata pe acest forum

nici disparitia vreunui motociclist si nici a vreunei reviste moto.

 

La multi kilometri in sa !

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu inca le mai cumpar din inertie asa...desi o varianta online cu publicitate pe pagina web cred ca ar aduce poate chiar mai multi bani.

 

Deoarece apar o data pe luna (in cel mai fericit caz) mereu sunt in urma cu stirile, pentru ca eu citesc mereu pe net despre diversele noutati aparute cand cumpar revista am doar asa senzatia unei recapitulari, aproape nimic nou care sa imi spuna ca a meritat sa o cumpar.

 

Apoi mai e si subiectivitatea autorilor.

 

Hai sa luam ultimul caz, testul cu Honda VFR1200 si BMWK1300S. Citesti revista germana, BMW bate la toate capitolele. Citesti Motociclismo nu mai e chiar asa.

In schimb in Motociclismo afli cum Aprilia RSV4 bate grav noul BMW in testele de circuit.

 

Chiar daca exista un recall pentru tot motorul la Aprilia...

 

Deci, eu le cumpar inca...din inertie. :rolleyes:

Editat de Niko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai oameni buni, voi va mirati ca dispare o revista moto in conditiile in care intreg printul romanesc e la pamant?! Si in conditiile in care pe net gasesti orice mult mai repede si aproape gratis? Ce ar putea sa ofere o revista in plus fata de www ? Pana acum cativa ani avea avantajul de a putea fi luata acolo unde si imparatul merge singur si pe jos. Intre timp s-au inventat telefoanele cu internet, deci printul a pierdut si avantajul asta. Altceva? Eu nu vad nimic. Apoi: ce efect au reclamele dintr-un print de profil moto? La mine zero barat. Asa ca tot mai putini bani bagati in print.

In concluzie nu ma mira ca dispar reviste sau ziare de niciun fel, nu ma deranjeaza, oricum nu dau banii pe o cantitate infima de informatie cand am o cantitate infinit mai mare pe net. Si in plus, de cele mai multe ori, posibilitatea de a verifica informatia respectiva din mai multe surse.

@Dan Nastase: aici nu e vorba de O REVISTA moto, ci de U.M. E greu sa ne spui doua vorbe despre situatie? De curiozitate, pur si simplu, ca un alt aspect al vietii moto, nu ca m-ar interesa in mod special...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Paul, daca ai argumente nu ne tine in suspans. Altfel nu spui nimic, decat te ratoiesti degeaba la un om care a exprimat o parere valida si a facut-o politicos, spre deosebire de tine.

 

Argumente? Parere valida? Pai daca abereaza la liber (a se vedea "ci doar articole platite de importatorii de mobre.") nici nu merita un raspuns mai elevat. Atat Motociclismo cat si UM au avut o groaza de articole foarte bune, facute in Romania. Daca voi nu cititi revistele astea si va dati cu parerea asa ca sa va aflati in treaba, eu de ce sa ma obosesc sa scriu posturi kilometrice, ca sa va iluminez. ignoranta se trateaza intr-un mod aparte sa stii. Faza cu articolele importate/traduse e mai mult un stereotip care s-a raspandit ca un virus. Da, exista teste foarte complexe si foarte misto, facute de italieni si nemti (si care-i problema cu asta???), dar exista si multe alte chestii in plus, facute de romani in Romania!!

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Paul, eu am citit toate revistele moto de pe piata aproape un an, apoi am plecat in SUA unde am citit cateva reviste de-ale lor cateva luni. Cand m-ma intors in tara am renuntat sa mai cumpar orice revista moto pentru ca mi-am dat seama ca nu are rost - cele din SUA costau dublu sau triplu, dar contineau informatie, nu traduceri ale comunicatelor producatorilor, articole gen motoflash (jurnalism de liceu) si povesti romanesti.

 

In anul de citit reviste romanesti cred ca am aflat ceva din 3-4 articole din 30 de numere de revista, crezi ca merita? Si cele 3-4 articole erau clar traduceri dupa autor si locul de desfasurare a actiunii, iar pe deasupra erau si incorecte - doi nebuni au mers cu CBR 125 si Aprilia 125 din UK in Spania si s-au declarat aproape multumiti - eu cand m-am urcat prima data pe un CBR 125 am crezut ca e bicicleta, iar un asemenea drum e masochism curat. In schimb revistele americane criticau pe fata anumite modele mai slabe, iar reclamele erau majoritatea la piese si accesorii aftermarket, nu la moto noi. Cum la noi gasesti cu greu un distribuitor sau importator de produse aftermarket, iar preturile sunt puse probabil ca sa te descurajeze sa comanzi ca sa nu oboseasca sa ti le aduca, reclamele au ramas la moto noi iar redactorii s-au aplecat ca atare sa ia sapunul. Nu multumesc, nu am nevoie de asemenea reviste, pentru mine sunt bani aruncati in vant, iar redactorii ar putea sa isi gaseasca o meserie mai utila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fiecare cu parerea lui. asa ca de ce nu sa mi-o zic si eu pe a mea... motoflash, jurnalism de liceu mi se pare o exprimare nefondata si mult prea dura. motoflash mi se pare o sursa competenta de informatii, bine structurata, pe care o accesezi rapid. nu cred ca e cazul ca motoflash sa contina articole filosofice, eseuri sau cu cine stie ce artificii despre motociclete. este unicul site de acest gen din romania si merita apreciat.

 

nu inteleg exprimarea de mai sus, "traduceri dupa autor si locul actiunii". iarasi e o contradictie aici. articolul cu cbr si aprilia a fost scris probabil ca o contrapondere la informatiile pe care le poti gasi pe net, a fost o chestie de entertaining, cu iz literar, adica exact ce se plange lumea ca nu gaseste in revista. deduc ca nu e bine "nici asa, nici asa".

 

faza cu redactorii care se apleaca sa ia sapunul, cu importorii moto ranjind in spate mi se pare o legenda urbana. ca redactor moto, ar trebui probabil sa renunt si sa ma apuc de psihologie, facultatea pe care am terminat-o, dar uite ca si mie mi se pare inutil sa consiliez oameni cu probleme existentiale. nu stiu unde ajungem daca un motociclist indeamna alti motociclisti sa puna mana pe lopeti, ciocane, calculatoare si alte obiecte ale muncii, ca deh, ce fac ei pentru societate, se dau cu mobra, cu pletele in vant...

 

consider ca in motociclismo (nu ma bag la um nu e treaba mea) au fost si sunt o gramada de articole al caror continut nu poate fi gasit altundeva. exemple: erzberg, "campionatul" de stunt, xfighters, ce a facut tuto racing prin spania, interviuri cu piloti romani, sunt doar cele care imi vin in cap acum. dar, asta e, lumea se schimba, nu poti forta pe cineva sa aprecieze un produs "hardware" cu niste poze misto si texte care au grija sa fie entertaining, cand omul insista cu clickurile... lumea se "rearanjeaza" si asta e valabil si pentru media moto.

 

consider ca avand in vedere conditiile de pe piata moto autohtona, CEL PUTIN O revista moto a facut si face treaba buna, apropiindu-se prin continut de Superbike sau Bike. sunt absolut sigur ca la un buget si la o piata asemanatoare cu UK, calitatea ar fi aceeasi.

Editat de marque
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motoflash e jurnalism de liceu ca nivel al informatiei - aduna stiri de pe la altii si le publica. Sunt articole de 100 de cuvinte, nu articole tehnice sau tutoriale avansate, sunt doar lucruri pe care le poti aduna stand pe scaun si fara permis si experienta moto. Nu zic ca e rau, dar nici nu sunt Eminescul peisajului moto din Romania.

 

Daca tu crezi ca la buget si piata asemanatoare cu UK s-ar scoate aceeasi calitate inseamna ca recunosti ca avem parte de calitate de 10 sau 100 de ori mai slaba - cam asa e bugetul. Dar oricati bani s-ar baga, jurnalismul de top nu se naste din bugete si nici scriind articole din fotoliu, nu se invata la scoala, are niste ingrediente rare care lipsesc. Sa vad frecvent jurnalistii moto chinuindu-se pe un 125 din Bucuresti la Budapesta si retur ca sa scrie un articol de 2 pagini (nu 2 paragrafe) si atunci o sa cred ca incep sa se miste lucrurile.

 

Articolul cu cele 2 moto de 125 l-am dat ca exemplu pentru ca era muncit, au tras din greu ca sa il faca dar cu concluzii gresite - ori autorul crede ca toti suntem tampiti sau masochisti ori banii de publicitate in acest segment au fost folositi gresit. E doar pe jumatate bun :rolleyes:

 

Consider ca ai dreptul sa consideri ca motociclismo a avut multe articole bune, practic ti-am spus ca in 30 de numere de reviste am gasit 3 articole interesante. Nu cred ca au fost toate in motociclismo, dar gandeste-te ce vrea un motociclism sa afle dintr-o revista si nu e deja pe internet (gen rezultatele ultimei curse de GP care erau intr-una din reviste, spatiu irosit ca oricine era interesat le stia de 2-3 saptamani si cine nu era interesat trecea peste). Ia revista moto preferata si taie pe rand articolele care nu ti se par interesante si pe care nu le gasesti usor cu Google, vezi cate pagini raman din revista. Daca sunt mai mult de 2 eu promit sa imi fac abonament. Altfel, merita sa dispara si redactorii pot alege ce fac mai departe, pot sta cu burta la soare din partea mea dar jurmalism moto se pare ca nu se cauta.

Mesaj completat

o exprimare nefondata si mult prea dura

Daca e nefondata nu conteaza daca e dura sau nu. Iar fara duritate in exprimare si actiune o sa dormim toti linistiti ca ne vegheaza FNI. Suntem un neam de tembeli adormiti care visam la gogosi umflate, iar cine ne trezeste din somn e prea dur. Esti psiholog, ar trebui sa intelegi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Paul, eu am citit toate revistele moto de pe piata aproape un an, apoi am plecat in SUA unde am citit cateva reviste de-ale lor cateva luni. Cand m-ma intors in tara am renuntat sa mai cumpar orice revista moto pentru ca mi-am dat seama ca nu are rost - cele din SUA costau dublu sau triplu, dar contineau informatie, nu traduceri ale comunicatelor producatorilor, articole gen motoflash (jurnalism de liceu) si povesti romanesti.

 

Eu cred ca ai devenit tu cam arogant si nu prea se mai pupa realitatea romaneasca cu pretentiile tale. Hai sa traiesti!

 

PS: Legat de rautatea gratuita si nefondata pe care ai exprimat-o vis-a-vis de Motoflash, tin sa-ti spun ca articolele de pe site-ul ala au fost preluate de multe alte publicatii romanesti sau internationale (printre care si ziarul Adevarul si revista Motociclismo).

Mesaj completat

Motoflash e jurnalism de liceu ca nivel al informatiei - aduna stiri de pe la altii si le publica. Sunt articole de 100 de cuvinte, nu articole tehnice sau tutoriale avansate, sunt doar lucruri pe care le poti aduna stand pe scaun si fara permis si experienta moto. Nu zic ca e rau, dar nici nu sunt Eminescul peisajului moto din Romania.

 

Motoflash e site de stiri moto, scrie si acolo destul de lizibil in header. Motoflash nu si-a propus sa scrie nici articole tehnice, nici teste si nici tutoriale avansate, exista alte publicatii pentru asa ceva (revistele moto!). Prin natura lor, stirile in general sunt scurte si la obiect si comunica in mod rapid o informatie. De multe ori informatia aia e foarte scurta, chiar daca importanta. Unele articole sunt de 100 de cuvinte, altele de 200, altele de 300. Daca e asa usor sa aduni stand pe scaun si fara experienta moto, de ce nu mai exista zeci de astfel de site-uri?

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

După mine, treaba stă cam în felul următor:

Nu văd de ce s-ar plânge cineva care apreciază revistele străine de articole traduse la noi. Că sunt tocmai din revistele străine alea mișto.

Nu neg că unele (poate chiar destul de multe) dintre articolele din presa moto și (mai ales) auto de la noi sună mai mult sau mai puțin publicitar. Dar, în ceea ce mă (ne) privește am evitat întotdeauna lucrurile de genul ăsta. Când au fost articole publicitare, s-a specificat clar sau a fost evident că asta sunt. Advertoriale se fac și în revistele de afară. Și știu sigur că acest lucru e valabil și pentru UM. Poate că au fost unele articole care sunau mai puțin critic decât cele ceva mai acide făcute de jurnaliștii mai blazați din țările civilizate. Dar explicația simplă pentru acest fapt este că noi suntem în urmă cu motociclismul și bikerii de la noi (inclusiv jurnaliștii) sunt mai entuziaști și mai predispuși să vadă părțile bune ale unei motociclete înaintea celor rele. Dar dacă îmi arată cineva un test din Motociclismo în care nu se aduc cel puțin două critici unei motociclete călărite de noi, mănânc respectivul articol cu pâine și cu sare.

Oricum, sunt de părere că, la ce piață și scenă moto există la noi, presa moto e foarte OK. Adică e oarecum de mirare că există și supraviețuiește, iar dacă mai are și articole interesante, deja e lux. Și eu zic că au fost de-a lungul timpului mult mai multe articole interesante decât consideră partea mai cinică a publicului. Și vor mai fi și în viitor. Dar dacă abordăm problema la modul "Las' că îmi cumpăr Superbike (sau altă revistă străină) de-acuma că e mult mai mișto" facem o greșeală. Abordarea mai constructivă spre a avea o presă moto mai... cool, isteață, cum vreți voi este să cumperi revistele, să le citești și să critici punctual lucrurile care nu îți plac. Și scrii mail la redacție, sau scrii pe forum, sau trimiți un porumbel cu o epistolă sau whatever. Și zici "Bă, idioților! Articolul cutare e nașpa! Aș vrea să scrieți și despre cutare chestie! Cine-i ăla care a scris cutare chestie tâmpită? Dați-l afară, maziliți-l! etc". Și redactorii se conformează (în măsura posibilităților, desigur), că și ei vrea să le place revista la cititori, că doar pentru ei o face. Dar dacă renunțăm să cumpărăm revista, se duce și puțina presă moto existentă pe apa sâmbetei.

În legătură cu recenta trecere în neființă a UM, chiar îmi pare rău. Deși poate sună fals, că ne erau concurenți, îmi pare rău pentru că îi cunoșteam pe oameni și le apreciam munca. Plus că nu e deloc semn bun nici pentru noi dacă singura revistă concurentă dispare.

În altă ordine de idei, "stay tuned" pe Motociclismo. O să încercăm s-o facem mai mișto, ca să compensăm faptul că nu mai există alternativă autohtonă. La cererea publicului, comparative second-hand, sport direct de la sursă și articole mai... neobișnuite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intamplarea chiar a facut sa merg pe un motor pana la budapesta si inapoi, iar dupa, sa scriu un articol. e vorba de suzuki bandit de 650. l-am comparat si recomparat cu ce s-a scris in revistele de afara despre aceeasi motocicleta si nu mi-e rusine de ce am facut. in discutia "nefondat" vs "dur" nu vreau sa ma bag la ora asta :rolleyes:

 

atitudinea lui adrian - duritate in exprimare si actiune - nu o comentez, dar nici nu o agreez. oamenii cei mai faini si mai avansati din moto pe care i-am cunoscut, erau si foarte calmi si impacati cu sine si cu cei din jur. erau in stare sa te invete cum sa te schimbi in bine fara a apela la tehnici gen hai sa taiem in carne vie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kriminal, fara nici o suparare am cateva comentarii pe care poti sa le iei ca o nemultumire a unui cititor sau sa le ignori, nu sunt pus pe cearta ci doar pe analizat ce nu merge bine. Sunt un cititor, am dat banii pe reviste, am fost nemultumit si iti explic de ce. Poate sunt un pic avocatul diavolului, dar mi se pare ca este nevoie - jurnalistii au impresia ca sunt grozavi, cititorii abandoneaza revistele, la mijloc e o diferenta de opinie.

 

Nu văd de ce s-ar plânge cineva care apreciază revistele străine de articole traduse la noi. Că sunt tocmai din revistele străine alea mișto.

Atunci de ce sa mai cumpar reviste romanesti cand pot sa cumpar direct originalul? Pentru servicii de traducere? Nu multumesc, statul are grija sa invatam 2 limbi straine, ne descurcam cu cele in engleza.

 

Poate că au fost unele articole care sunau mai puțin critic decât cele ceva mai acide făcute de jurnaliștii mai blazați din țările civilizate. Dar explicația simplă pentru acest fapt este că noi suntem în urmă cu motociclismul și bikerii de la noi (inclusiv jurnaliștii) sunt mai entuziaști și mai predispuși să vadă părțile bune ale unei motociclete înaintea celor rele. 

Cand te astepti ca cineva care citeste articolele sa aleaga o motocicleta pe baza a ce scrie acolo trebuie sa te gandesti ca omul ala probabil a muncit o gramada (chiar mai mult decat blazatii din tarile civilizate) pentru banii pe care ii da pe motocicleta aia. Daca in tarile civilizate o motocicleta e salariul pe 2-3 luni la noi e salariul pe 2-3 ani, trebuie sa fii foarte clar daca motocicleta respectiva merita acel efort, entuziasmul e pentru cadouri si chestii ieftine. Ca jurnalist tii cu cititorii sau cu producatorii? Cine cumpara revista pana la urma?

 

Dar dacă îmi arată cineva un test din Motociclismo în care nu se aduc cel puțin două critici unei motociclete călărite de noi, mănânc respectivul articol cu pâine și cu sare.

Aveti norma de critici ca sa nu sara la ochi si sa puteti spune ca sunteti impartiali? Sunteti platiti sa scrieti articolele, pentru asta puteti intoarce motocicleta aia pe toate partile si sa gasiti toate bubele posibile, nu 2 de ochii lumii. Articole favorabile pot citi destule pe internet, de ce sa dua banii pe altele? (asta e haz de necaz, ca suna comic sa spui ca ai minim 2 critici per articol. la un articol amanuntit poti sa ai 20 de critici la o moto buna)

 

Oricum, sunt de părere că, la ce piață și scenă moto există la noi, presa moto e foarte OK. 

Corect, la lipsa generala de calitate de pe piata romaneasca zona moto sta mai bine. Dar sa fii cel mai bun dint-o masa de jurmalisti slabi nu e motiv de mandrie, seama a Special Olympics.

 

Și eu zic că au fost de-a lungul timpului mult mai multe articole interesante decât consideră partea mai cinică a publicului. 

Publicul isi permite sa fie cinic cand da banii. Pe banii proprii poti sa fii cinic, pretentios, arogant etc. Fara cititori revistele moto nu au nici un sens, iar cititorii isi permit sa spuna ca nu le place si ce nu le place.

 

Dar dacă abordăm problema la modul "Las' că îmi cumpăr Superbike (sau altă revistă străină) de-acuma că e mult mai mișto" facem o greșeală. Abordarea mai constructivă spre a avea o presă moto mai... cool, isteață, cum vreți voi este să cumperi revistele, să le citești și să critici punctual lucrurile care nu îți plac. Și scrii mail la redacție, sau scrii pe forum, sau trimiți un porumbel cu o epistolă sau whatever.

De ce crezi ca cititorii au datoria sa educe jurnalistii? Chiar crezi ca avem prea mult timp liber si chef de explicat profesionistilor ce gresesc? E mai simplu sa imi cumpar o revista straina. Costa mai mult, primesc mult mai mult, everybody's happy.

 

Și redactorii se conformează (în măsura posibilităților, desigur), că și ei vrea să le place revista la cititori, că doar pentru ei o face.

Da, si ei vrea sa le place. Multe succesuri!!!

 

Dar dacă renunțăm să cumpărăm revista, se duce și puțina presă moto existentă pe apa sâmbetei.

Si ce pierdem? Nimic - oricum articolele sunt slabe, revistele subtirele, mare paguba. Mandria nationala spune ca trebuie sa avem reviste moto autohtone? Vremea nationalismului a murit o data cu Hitler si Stalin. Da un argument concret, nu ne lua la coarda sensibila ca revistele costa bani si e criza. De ce am cumpara?

 

În altă ordine de idei, "stay tuned" pe Motociclismo. O să încercăm s-o facem mai mișto, ca să compensăm faptul că nu mai există alternativă autohtonă. La cererea publicului, comparative second-hand, sport direct de la sursă și articole mai... neobișnuite.

Bafta. Daca reusiti da-mi un PM sa ma abonez, dar stacheta e tot acolo sus.

 

Btw, cineva vorbea de print versus online platit. Daca sunt articole bune nu vad de ce nu as plati pentru ele online (salvez vreo 2 copaci), dar suportul tiparit nu mi se pare obligatoriu. Puteti incerca in paralel sa puneti articolele tiparite si online cu plata, nu costa mai nimic in plus sa vedeti daca merge sau nu. Dar nu varianta culeasa prost, plina de greseli ca la ziare gen Adevarul sau Evenimentul zilei.

Mesaj completat

intamplarea chiar a facut sa merg pe un motor pana la budapesta si inapoi, iar dupa, sa scriu un articol. e vorba de suzuki bandit de 650.

Cred ca nu ai inteles ideea. Pe un Bandit 650 un drum la Budapesta poate fi o placere, iar sa faci plimbari moto si sa fii platit pentru asta nu suna rau (stiu ca nu e chiar asa). Dar fa drumul pe un 125, ala e martiriu. Atunci voi spune "Jos palaria", pana atunci nu sunt deloc impresionat. Am facut un drum similar pe un 500 in 4 zile si a fost o excursie foarte frumoasa, trebuie sa ma simt special pentru asta?

Mesaj completat

atitudinea lui adrian - duritate in exprimare si actiune - nu o comentez, dar nici nu o agreez. oamenii cei mai faini si mai avansati din moto pe care i-am cunoscut, erau si foarte calmi si impacati cu sine si cu cei din jur. erau in stare sa te invete cum sa te schimbi in bine fara a apela la tehnici gen hai sa taiem in carne vie.

Cu atitudinea inteleapta, pasnica si patriarhala au ajuns grecii pe marginea prapastiei si inca viseaza. Vrei sa ne prefacem ca totul e bine? Pot sa fac si asta daca vrei, dar discutia respectiva nu mi se pare deloc utila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...