Sari la conținut

BMW R1100 RT


Skywalker
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 197
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 months later...

nu trebuie sa se opreasca motorul daca e pe neutru.

 

si la mine se opreste daca e pe cricul lateral - chiar daca e pe neutru

» Post actualizat in 02 Apr 2016 18:42

Salutare,

 

si eu incep sezonul cu R1100RT

 

Asfalt uscat!

post-5897-0-83091000-1459622477_thumb.jpeg

post-5897-0-93327600-1459622495_thumb.jpeg

post-5897-0-97627200-1459622505_thumb.jpeg

Editat de szilvasgomboc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Cine ma poate lamuri de ce da rateuri motoru pe decelerare ?nu tot timpul dar o apuca .Faza asta parca a inceput dupa ce am schimbat uleiul si am pus semi de la Motul 15w 20 ca vroiam sa vad si un semisin.fata de mineral ce foloseam pana acum;sincronizare este ,joc supape este facut inainte sa schimb uleiul.

E grava treaba cu rateurile ,pot cauza alte probleme?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut , de 2 luni sunt posesorul unui bmw r1100rt si am mostenit aceasi problema , nu am prea cautat sotutii deoarece timpul nu mi-a permis si cand am avut timp am preferat sa profit de vremea buna.

Acum ca vine vremea hibernarii incet ,incet as vrea sa ma apuc si sa mai repar una alta, pentru a nu inventa roata de mai multe ori , a aprofundat cineva problema?

Skywalker ai primit vre-un raspuns ? sau te-ai apucat de facut ceva?

Ms.

Buna,

 

Ati rezolvat ceva cu incuietoarea de la topcase? Aceeasi problema o am si eu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salu!

vezi daca nu te ajuta clipurile de mai jos...

 

 

 

Multumesc! M-au ajutat sa scot butucul insa, trebuie inlocuita si acea brida portocalie de blocare. Am vazut ca @Skywalker avea aceiasi problema si voiam sa stiu daca trebuiesc scoase niturile din interior pentru a ajunge la acea brida...

» Post actualizat in 02 Jun 2016 09:05

Buna,

 

Am gasit cum se desface... am atasat pdf in caz ca mai are nevoie cineva...

46542307620_1.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata,

 

Momentan detin o Yamaha Diversion XJ6 si o folosesc in drumul zilnic munca-acasa. Traseul este Dna Ghica - Petricani - minunata Pipera unde-s cladirile alea cu sticla si lumea se crede desteapta ca sta la birou.

 

Acum a venit timpul sa schimb motorul cu ceva mai mare care sa se preteze la drumuri mai lungi cu sotia. Astfel mi s-a sugerat BMW R1150 RT iar in momentul de fata bugetul imi permite un model 2001 (undeva pana in 4000 Euro). Exista in momentul de fata vreo 2 la vanzare dar au 100k kilometri).

 

Intrebarile urmatoare sunt adresate in special celor care au acest model de motor:

- Cat de usor te poti strecura in trafic? Nu sa-l crosetez dar macar sa ajung cat mai in fata la stop.

- La ce probleme sa ma astept tinand cont ca este motor de 100k Km? (din cate am inteles este un motor destul de simplu si usor de reparat dar sigur are o "boala", cum se zice "e boala lor")

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1150 este cunoscut unul dintre cele mai fiabile motare produse de bmw, daca vrei motor de naveta si usor de strecurat in trafic iti iei un supermoto :)

 

@george: uiti ca politia are avantaj in trafic fata de restul populatiei ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

La kilometrii aia te poti astepta la kitul de ambreiaj.Piesele costa cam 280 euro, manopera vreo 100. Probleme generice mai sunt la unitatile ABS . O unitate sh este intre 250 si 500 euro. In rest totul este ok, mentenanta la 10-15.000 km cu reglarea tachetilor si balansul injectiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun motor.Te strecori dar nu atat de bine ca si o sportiva sau supermoto ,trebuie sa mai ai si rabdare.Excelent pt touring dar daca mergi mult in oras nu as recomanda pt ca la traficul din Buc o sa se incalzeasca si o sa-ti para rau.Nu e facut pt stat 2-3 semafoare la rosu unu dupa altu si mers cu treapta 1si 2.Daca te hotarasti la Rt vezi si modelul 1100 care nu are problema cu axul dintat ce intra in cutia de viteze cum se mai intampla la 1150.

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ca sa se preteze la drumuri mai lungi cu nevasta, dupa cum a zis??

Parerea mea, evita 1150. Ori 1100 ori 1200. La jumatate au dat gherle cu alinierea cutiei, si daca nimeresti o de-aia cam poti sa arunci mobra.

Se strecoara bine in oras, chit ca-i ditamai vaca, principala limitare sunt oglinzile, care-s la nivel cu mai toate conservele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. In viitorul apropiat o sa incep cautarile pentru un 1150 . Am vazut ca spuneti ca ar fi probleme cu acel ax dintat. Imi pot da seama de lucrul asta? Se manifesta cumva? De 1200 nu am bani,iar la 1100 nu imi place farul ala in niciun fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, eu a-s proba in felul urmator; cu motorul oprit cuplezi treapta 1, o impingi inainte, inapoi si ai sa vezi o cursa mai lunga urmata de un tacanit ascutit. Insa sa stii ca orice ai face trebuie sa lasi lucrurile sa curga de la sine, fii increzator si nu gandi negativ. Eu am 1100rt si intradevar farul ala pe cat e de urat nici nu lumineaza. Am si xenon, tot degeaba. Dar nu m-a lasat niciodata. Oriunde m-as duce am un sentiment de siguranta. Asa e bmw-ul. Nu cred ca 1150 se lasa mai prejos. dimpotriva a remediat toate incovenientele de la 1100.Bafta sa ai sa o prinzi de la o mana buna, ca de noua nu ne permitem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, nu am mai investigat inlocuirea incuietorii la top case si side case-uri (nu am mai avut timp si am preferat sa ma bucur de plimbari).


» Post actualizat in 23 Jun 2016 10:04

salut pufuletz,

 

Parerea mea este urmatoarea despre r1100rt pe care il detin, nu este un moto pentru oras sau naveta scurta, in Tm se incalzeste destul de mult la semafoare, printer masini nu prea reusesc mai ales daca nu demontez side-casurile, manevrabilitatea este ok pentru un moto de aceste dimensiuni.

Legat de problem al meu are 108000 km reali/falsi nu stiu , am moto de la 102000 km si n-am avut probleme , sunt niste moto care cu putina grija pot duce mult (in momentul achizitiei depinde si de noroc) , cutia mi se pare putin greoaie ( in sensul ca ii lipseste putina finete) .

 

Poate unii au sa comenteze dar aceasta este parerea mea dupa un an de condus 1100rt


» Post actualizat in 23 Jun 2016 10:06

era sa uit ! farul nu este cel mai stralucit pe 1100rt , se mai pot adauga niste proiectoare, xenon, dar nu sunt cea mai fericita alegere , nu ma pot exprima in ce masura au imbunatatin farul la 1150rt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce inconveniente are 1100rt in afara de farul mai urat si greutatea cu care il reglezi sus-jos ,fata de 1150?

 

- 1150 are cutia sase trepte;

- 1150 are ABS integral (la tragerea manetei intra usor si frana spate); aici apare insa dezavantajul servofranei (dozarea mai greoaie);

- ergonomie: butoanele asezate mai la indemana la ghidon la 1150;

- 1100 are roata spate de 18", o dimensiune mai atipica

 

Astea mi-au venit acum in cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici unul dintre ele nu m-ar face sa trec de la 1100 la 1150, avand in vedere si dezavantajele/riscurile.

Desi cele 6 trepte tare mi le-as dori, restul sunt (din punctul meu de vedere) nesemnificative.

Servofrana eu o incadrez la chestii de evitat, de departe. Acum cateva saptamani ce vorbeam intamplator cu cineva care injura ca a dat 6k pe un 1150 si i-a crapat minunatia de servofrana si il costa inca 2k.

Roata de 18'' inseamna intr-adevar ca nu ai Pilot Road 4 ci doar 3. Nu prea conteaza pe spate, eu am dat de cateva ori cu cricul (aia e prima chestie care atinge) de asfalt si asa, fara sa ating limitele anvelopei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...