Sari la conținut

Despre Segmenti...


Vizitator stress_L&P
 Share

Postări Recomandate

Vizitator stress_L&P

ma gandesc sa las un singur segment in motor... voi ce ziceti? :banana: ma gandesc ca o sa se tureze mult mai tare... stiu ca o sa trebuiasca segmentat mai des dar oare sa fie asta singurul dezavantaj?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

nu pierzi din compresie :banana:

 

p.s. prefer sa beau... pana nu termin cu ea s-o fac asa cum vreau nici nu prea am chef sa ma plimb :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Phaaaaaahahahahahaaaa... stresule, esti de coma. Acu inteleg de ce ai tu atatea motorete trecute in profil. Le iei, faci experimente pe ele si cand le bulesti preferi sa iti iei alta decat sa le repari :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pierzi compresie, nu castigi nimic. daca vrei ture incearca sa faci rost de un motor de planeta sport de la rusi, nu e scump si sunt variente de 32 si de 40 cai

 

 

 

p.s. vreau si eu unul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E vorba de Planeta, nu?

Alezeaza la cota a 3-a ,adica cam 400cmc, produ un piston custom facut pentru segmentii mai ingusti de Wartburg sau Trabant (tin si mai mult), mareste galeriile de admisie, evacuare, lustruieste tot pe interior, si castigi cam 3cp, 10km/h? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Phaaaaaahahahahahaaaa... stresule, esti de coma. Acu inteleg de ce ai tu atatea motorete trecute in profil. Le iei, faci experimente pe ele si cand le bulesti preferi sa iti iei alta decat sa le repari :banana:

 

cam asa ceva :D

 

pierzi compresie, nu castigi nimic. daca vrei ture incearca sa faci rost de un motor de planeta sport de la rusi, nu e scump si sunt variente de 32 si de 40 cai

p.s. vreau si eu unul

 

ehee.. de un' sa iau io motor de patruj' de cai? astia de la mine de abia aduc lepre si urinale

 

 

E vorba de Planeta, nu?

Alezeaza la cota a 3-a ,adica cam 400cmc, produ un piston custom facut pentru segmentii mai ingusti de Wartburg sau Trabant (tin si mai mult), mareste galeriile de admisie, evacuare, lustruieste tot pe interior, si castigi cam 3cp, 10km/h? :banana:

 

 

la 400 sunt deja :banana: e un pic mai mult decat cota 3 si am ceva ture, in schimb ma plictieste pana urca in ele! admisie, evacuare, baleiaje, toba...... tot facut! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin micsorarea numarului de segmenti sau a latimii acestuia se obtine intr-adevar o marire a turatiei si a puterii datorata micsorarii pierderilor prin frecarea cu cilindrul. Acuma, piston cu un singur segment io n-am mai vazut si nici nu cred ca e recomandat, pentru ca se pierde compresie prin fanta acestuia. Varianta optima ar fi cu doi segmenti subtiri.

Bafta la bricolaj si-ti urez totusi sa te saturi mai repede de d-astea, sa vinzi toate agregatele si sa-ti iei ceva cu putere obtinuta de specialisti din fabrica :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

multumesc pt. raspunsuri! :banana:

 

in alta ordine de idei eu facusem asta inainte sa intreb... si merg si acum cu un singur segment! la pornire scapa putina compresie, foarte putina, simt ca dau o idee mai usor la pedala iar in rest nu simt nici o pierdere, doar ca se tureaza mult mai tare! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...