Sari la conținut

Se opreste motorul Honda CBR 600 F4i


TheDoctor
 Share

Postări Recomandate

Fratii mei, va salut cu stima de pe meleaguri banatene, mai precis din Timisoara. Iata-ma si pe mine nevoit sa apelez la experienta voastra tehnica intr-ale motoarelor. Deh, vine primavara si simt cum incep sa ma manance palmele si talpile si-mi vine doru' de duca. Dar ca sa n-o mai lungesc, iacata ce nenoroc m-a lovit pe mine si pe bidiviul meu (Honda CBR 600 F4i 2001): dau s-o pornesc, motorul toarce pentru 10-15 secunde, apoi, brusc, se opreste.. parca se taie brusc curentul..luminile de pe bord se sting si apoi se reaprind, parca se restarteaza ceva prin burta calutului. Problemele au inceput de pe la sfarsitul toamnei - aceleasi fenomene mi se intamplau in mers, dar atunci macar motorul mergea ok pentru o perioada lunga de timp si fenomenul se intampla destul de rar. Motorul a functionat perfect pana pe la jumatea toamnei asteia, cand mi s-a ars releul de incarcare, dar apoi l-am inlocuit. Sa fie o problema electrica sau de alta natura? Habar n-am! Poate ma ajutati voi cu ceva sugestii, teste... Sau daca sunteti din Timisoara si aveti timp sa aruncati o privire, eu stau in Printul, pe Vasile Carlova, pe langa uzina de apa. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratii mei, va salut cu stima de pe meleaguri banatene, mai precis din Timisoara. Iata-ma si pe mine nevoit sa apelez la experienta voastra tehnica intr-ale motoarelor. Deh, vine primavara si simt cum incep sa ma manance palmele si talpile si-mi vine doru' de duca. Dar ca sa n-o mai lungesc, iacata ce nenoroc m-a lovit pe mine si pe bidiviul meu (Honda CBR 600 F4i 2001): dau s-o pornesc, motorul toarce pentru 10-15 secunde, apoi, brusc, se opreste.. parca se taie brusc curentul..luminile de pe bord se sting si apoi se reaprind, parca se restarteaza ceva prin burta calutului. Problemele au inceput de pe la sfarsitul toamnei - aceleasi fenomene mi se intamplau in mers, dar atunci macar motorul mergea ok pentru o perioada lunga de timp si fenomenul se intampla destul de rar. Motorul a functionat perfect pana pe la jumatea toamnei asteia, cand mi s-a ars releul de incarcare, dar apoi l-am inlocuit. Sa fie o problema electrica sau de alta natura? Habar n-am! Poate ma ajutati voi cu ceva sugestii, teste... Sau daca sunteti din Timisoara si aveti timp sa aruncati o privire, eu stau in Printul, pe Vasile Carlova, pe langa uzina de apa. Multumesc!

verifica in primul rand bornele de la baterie ,apoi verifica firele de la masa unde se leaga masa la cadru si la motor ,mai mult ca sigur e o masa destransa sau oxidata ,succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am avut si eu astfel de probleme la a mea, la inceput era de la butonul de concatc cel rosu, se apasa prea tare si nu mai facea contact decat "cand vroia ea" si a doua oara nu stiam ce se opreste ,iar uneori mai si pornea imd, si era de la borne, nu erau stranse bine, Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca este de la butonul rosu k spuneai k se stinge si bordul. Cel mai probabil un contact imperfect la baterie sau la cheie k firul de aici este in continua miscare..

Cu un pic de verificare si un spray de curatat cred k o rezolvi, Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Nu iti pot spune exact locul vinovat de problema ta, insa iti pot spune de unde NU poate fi, respectiv nu poate fi de la bornele bateriei intrucat odata pornit un motor daca ii scoti bornele(motor pornit!) el va continua sa functioneze in continuare, la fel si luminile datorita sistemului de incarcare al bateriei!

Dupa parerea mea, este o problema de electrica, cel mai probabil statorul alternatorului, sau firul de excitatie, sau montarea incorecta a releului !

 

P.S: Te sfatuiesc sa mergi la un service specializat, unde au aparatura adecvata pt acest tip de problema; nu are rost sa risti cu partea electrica, s-ar putea ca in final sa te coste mai mult decat face!

 

Bafta multa in rezolvarea problemei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Nu iti pot spune exact locul vinovat de problema ta, insa iti pot spune de unde NU poate fi, respectiv nu poate fi de la bornele bateriei intrucat odata pornit un motor daca ii scoti bornele(motor pornit!) el va continua sa functioneze in continuare, la fel si luminile datorita sistemului de incarcare al bateriei!

Dupa parerea mea, este o problema de electrica, cel mai probabil statorul alternatorului, sau firul de excitatie, sau montarea incorecta a releului !

 

P.S: Te sfatuiesc sa mergi la un service specializat, unde au aparatura adecvata pt acest tip de problema; nu are rost sa risti cu partea electrica, s-ar putea ca in final sa te coste mai mult decat face!

 

Bafta multa in rezolvarea problemei!

ca si o completare la ceea ce ai zis tu,

 

NICIODATA NU SCOATE BORNELE BATERIEI DE PE MOTOR IN TIMP CE MERGE!!!

 

 

bateria are si rol de "buffer" iar releul de incarcare poate sa aiba "varfuri" de scurta durata care pot depasi cateva zeci de volti, si nu cred ca vrei sa alimentezi un CDI de cateva sute de eur cu tensiuni de ordinul zecilor de volti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca si o completare la ceea ce ai zis tu,

 

NICIODATA NU SCOATE BORNELE BATERIEI DE PE MOTOR IN TIMP CE MERGE!!!

 

 

bateria are si rol de "buffer" iar releul de incarcare poate sa aiba "varfuri" de scurta durata care pot depasi cateva zeci de volti, si nu cred ca vrei sa alimentezi un CDI de cateva sute de eur cu tensiuni de ordinul zecilor de volti!

:o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

banuiesc ca problema este in zona contactului.

poti verifica asa:

pornesti motorul si misti usor de cheie in pozitia in care se afla (usor stanga, dreapta, sus, jos, putin rotit stanga, putin rotit dreapta) fara sa treci contactul pe pozitia zero, evident. miscarile sa fie usoare, nu trebuie sa fortezi nimic. daca defectul este in interiorul contactului, posibil sa se opreasca motorul.

daca nu se opreste, misti usor si de firele care vin in contactul general (ala cu cheia, pentru ca e posibil sa nu fie unul strans cum trebuie).

 

in cazul in care se opreste motorul, il pornesti din nou si verifici daca poti sa il opresti repetand ultima operatiune pe care ai facut-o inainte de a se opri.

daca din nou se opreste, defectul e depistat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patit si eu, F4 la firele de la blocul contact...cand miscai stg/dr. se oprea tot, lumini, motor, tot(asa mi-am dat seama), pentru ca la un moment dat s-a ros un cablu acolo din cauza ca a fost prins cu colierul prea strans si la virat nu ii permitea sa se intinda cum trebuie.

bafta

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...