Sari la conținut

R1 - Pot Fi Fiarele Domesticite ?


ShowNoMercy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 148
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cu un miar greu te imprietenesti...sa nu crezi niciodata ca te-ai impritenit cu el ,ca o sa te dea cu fundul de pamant. Nu o subestima si crede ca o cunosti. Parere mea

 

Despre o eventuala imprietenire putem vorbi dupa al 3-lea sezon :banana: Pana atunci nu te lasa dus in eroare de falsa senzatie de imprietenire :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca 1600 km la bord. SighetulMarmatiei va spune ceva ? :peace:

drumul e bestial, incredibil, niste peisaje imposibil de descris, Creatorul a pictat totul cu talent divin. asfaltul e bun si el pana dupa TgMures, insa spre Bistrita se strica. de la Nasaud spre Salva drumul e aproape impracticabil pt un fier ca al meu, insa pt enduristi e paradis. La intoarcere m-am ratacit putin, am ratat drumul la dreapta si am mers inainte catre VatraDornei .. cand am ajuns la ValeaMare aveam deja aprox 100Km abatere. desi obosit si cu palmele invinetite, m-am intors pe Cluj, Sibiu, ValeaOltului ...

Obositor, cumplit de dureros pt maini .. nici o problema majora in rest. spatele, picioarele, gatul obosite si cerandu-si drepturile tot mai acut spre terminarea calatoriei, dar in termeni normali, mai ales ca singurele popasuri au fost pentru realimentare si pentru gustari. am dormit cateva ore excelent la rude sus in sighet. consumul nu a vrut sa urce peste 6.2 - 6.4 iar maximele de viteza au fost cateva varfuri scurte de 150. in rest totul legal: 60 - 110(120) !! Am pastrat acul turometrului intre 2500 si 5500 pe o plaja de 3000 de ture arhisuficiente.

Daca as mai fi avut concediu, m-as fi odihnit si azi o luam de la capat (evident pe alte drumuri). despre prietenia dintre noi, pana acum toate bune. mi-e teama ca o voi skilodi in incercarea unui ghidon mai inalt. alte solutii nu merg LA DRUM LUNG, nici sprijinit in rezervor, nici altfel. stai prea in cap ! dar nu recurg inca la metode radicale, mai astept cateva mii de km, poate imi educ palmele sa suporte stresul, poate in timp se rezolva de la sine. :drink:

eu cred ca undeva sunt si povesti, mituri, gogoshele .. nu e atat de neprietenoasa daca nu o exciti nervos ! ramai la 4-5000 de ture si o sa vezi ca daca o groapa iti misca putin mana (mai ales la oboseala) nu sare direct pe o roata. kestia e sa te abtii sa urci mai mult (si nici nu e greu daca pleci la un asa drum) !! e mai greu sa te abtii insa cand iesi duminica pana la snagov sau la cernica, sunt convins !

nu am sesizat necesitatea unui amortizor de ghidon, cel putin nu la modul in care folosesc eu fierul. constructorul a gandit-o inginereste in ideea ca va fi motor de strada cu valente sportive. sunt oameni care nu merg un sezon intreg pe atatea gropi si drumuri proate cate am prins eu in tura asta. eu nu am simtit nevoia unui ghidon mai tare/ferm .. insa nici nu imi doresc sa simt !! deci poate renunt la cateva excursii ca sa-mi iau cu banii aia amortizorul, mai vedem :banana:

pana next time ... :baldy: :blbl: :blbl:

 

ps: nu ma intrebati de poze, stiu, sunt stupid .. dar am uitat acasa aparatul :D :banana: :banana: :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o intrebare.. de ce ti-ai luat R1? ala nu e facut pentru calatorii d'astea.. e pentru curse, circuit, serpentine, mers la limita. Din cate povestesti tu o folosesti drept motocicleta de plimbari & touring

 

Vinde-o si ia-ti un sport touring, si o sa scapi de durerea din palme :D

 

PS: am fost si eu cu motorul prin zona aia, de la sighetul marmatiei la cj, si cu rf-u meu si pe o portiune cu un R1.. interesant drumul de mers cu un motor de viteza :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum spuneam, intamplarea a facut .. mai mult ea m-a ales pe mine, asa s-a legat !

si dupa cum vezi ne impacam/acceptam !! sunt metode de scapat de acea durere .. numai ca nu le stiu eu in clipa asta. poate e de acomodare si educatie, poate niste manusi cu burete/gel in acea zona .. sau in final un ghidon cu 5 cm mai inalt !

pe de alta parte dupa atata drum batut nici calare pe goldwing nu scapam mai ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pah se poate vinde usor :banana:

 

Sincer, eu zic ca nu merita sa o tii daca o folosesti asa.. si sa pui ghidon inalt pe R1?!? :banana: Si sa o folosesti pana la 5-6000 ture??

 

Eu am facut odata 2000 si ceva de km , excursie prim tara.. si n-am avut probleme cu incheieturile deloc - si cu Suzuki RF, nu cu Goldwing :D Deci daca iti plac calatoriile lungi ia-ti touring sau sport touring. Mi se pare ca la FZ1000 e tot motorul de R1, un pic imblanzit, dar e muult mai comod.

 

Desi, 50 in loc. si 120 in afara le poti scoate si cu un gs500 - la o fractiune de pret :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt alt fel de om .. "pun la suflet" repede si ma tine o vesnicie. am avut DR, m-am plimbat mult, foarte mult, ani de zile, zeci de mii de km. am vrut ceva mare, am vrut hayabusa ! ideea a fost ca am crescut, ca excursiile erau tot mai lungi, bagajele tot mai multe, motorul era tot mai mic. nu a fost sa fie busa si printr-o conjunctura (norocoasa zic eu acum) a venit la mine yamaha. :banana:

din fire nu abandonez, so forget it ! si cu nevasta sunt din 1992 .. crezi ca nu ne-am certat deloc ? cica tocmai cei ce nu se potrivesc se atrag .. habar n-am, filosofii de 2 lei. ideea e ca VREAU fier mare, ca nu o sa-mi permit prea curand un altul si ca e de bine ca are rezerve .. si eu am o viata inainte, nu ? poate mai cresc, de ce sa-mi ramana mica la anu ? ma pot stapani sa rulez cu 200+ si stiu in sinea mea ca am fier care poate lejer s-o faca. ce conteaza ? crezi ca daca merg mai lejer o stric ? abia ca o sa ma tina 40 de ani :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pah era preferabil hayabusa pentru touring, decat r1.... si unde pui bagaje mai multe pe r1????? :cheers:

 

poti sa o vinzi si sa-ti iei un Blackbird, ala il poti umple de case-uri + ca are si ala vreo 150 de cai si e destul de sportiva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, io am incercat sa explic .. dar ai tu o obsesie cu vandutul :P

n-auzi vere ca rezolvam problemele existente si ca divortul e o notiune neproductiva ??? Am EXACT ce am vrut, restul e inerent, nu exista fier perfect decat ajustat dupa necesitati in timp ! deocamdata eu am o durere in palme de la sprijinitul intens pe ghidon. gasesc eu o solutie, nu-ti fa griji !!! :cheers:

bagaje ? dar exista genti soft superbe, fie de rezervor, fie laterale + top, etc ... problema mea nu era ca nu aveam unde sa le mai pun ci ca nu mai putea trage motoreta cu pasager si bagaje. banuiesc ca stiti filmuletele de la www.roadmc.com cu norvegienii aia care-si filmeaza excursiile, nu ? ei bine, doi dintre ei au R1 si fac turing uneori si 30.000 km pe an ... oare nu ar fi putut face asta cu gs-ul de 500 ? si cine stie filmuletele poate spune ca este loc si de bagaje pe R1 ...

deci, solutii exista, va recomand sa le cautati inainte sa ajungeti la divort asa din orice !! B)

Editat de ShowNoMercy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu o sa fac un drum lung, in august, pe R1, cam 3000km care trebuiesc parcursi in 4 zile, si de-abia astept sa plec! am inteles ca iti trebuie un pic de pregatire fizica si mult antrenament inainte de un drum lung.

pentru mine pozitia este ok, ba chiar imi place mai mult avand in vedere ca vin de pe un gsxr750 din '92 care avea in jur de 230kg, iar la 62kg ale mele si 1.70m era destul de greu de manevrat mai ales la viteze mici, dar la drum lung ne-am inteles foarte bine!

sa auzim numai de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut tot ce au "produs" roadmc: bestial !! si am auzit si de niste baieti acum 2 ani care faceau muntii la noi iarna pe niste vitezane in timp ce enduristi celebrii de aici se incalzeau cu ceai la gura aragazului. Cred ca poti face multi kilometrii in saua oricarei motociclete in stare de asa ceva si nu-i deloc necesar sa dai cu biciul in toti calutii aia ! Felicitari celor ce pun multi kilometrii pe asemenea bestii, sa fie feriti de clipe grele si sa-si pastreze calmul si mana ferma ! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite ca s-au mai asezat cateva sute de kilometri si in acest weekend si imblanzirea bestiei se petrece in paralel cu reeducarea antrenorului. ne-am dat o tura frumoasa foc pe predeal, cheile rasnovului, bran, moeciu, cheile gradistei, etc am innoptat la casa de lemn din moeciu de jos, putin cam scumpa dar am descoperit in cele cateva ore cat am stat acolo ca face toti banii ! pe chei a venit ploaia si era destul de alunecos ... reconfirm ca la turatii reduse, sub 3-4000, roata spate nu fuge deloc daca la o groapa inkeietura iti joaca o festa urata !!! daca tragi incet de jos la iesirea din curba, aderenta e perfecta kiar si pe teren mai prost. desigur ca si cauciucurile contribuie mult, michelin pilot power merita fiecare cent din pret, trust me !

am vazut o gramada de baieti pe drum ... hello, daca a zambit cineva la vederea unui R1 albastru pe care-l depasea toata lumea fiindca mergea cu 80-90, eu sunt acela, dati aci cu pietre daca doriti .. insa daca aveati timp sa priviti atent, in spatele meu era o dacie berlina condusa de o femeie .. ati ghicit, nevasta-mea, mergeam in grup :cheers:

a, sa nu uit, confortul a fost excelent, nici o plangere de data aceasta ! ori au fost kilometrii mai putini, ori m-am obisnuit cu pozitia. mai astept putin sa prind curaj sa iau si pasager, e kiar penibil sa facem turele impreuna dar separat, mi&uaif B)

hai drum bun si okiu mare !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pah era preferabil hayabusa pentru touring, decat r1.... si unde pui bagaje mai multe pe r1????? :cheers:

 

poti sa o vinzi si sa-ti iei un Blackbird, ala il poti umple de case-uri + ca are si ala vreo 150 de cai si e destul de sportiva

Corect ! Incearca un XX sa vezi dupa aia ca nu mai vrei pe sportiva R1 ! Mergi cu treapta 6-a la 100/ora si ai 2500 turatii....iar cand bagi mana in gaz nu stii cand ai ajuns la 200/ora !!! E o placere sa o calaresti,la 140 adormi pe ea ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

desigur, sunt convins. dar acum am R1, nu mai conteaza ce as fi putut alege inainte .. e tardiv ! prefer sa ne concentram pe ce este, pe ce va fi, pe ce se poate face in ACESTE conditii si nu pe ce ar fi putut fi ! nu exista alegere perfecta, constrangeri sunt peste tot si daca trebuie sa rezolvi sistemul de ecuatii in anumite conditii, rezultatele sunt departe de a fi perfecte .. nu traim intr-o lume ideala !

sincer eu am coketat cu ktm 950 - 990 adv sau bmw 1150 - 1200 GS, apoi cu un touring performant precum XX sau busa ... dispuneam de o suma si de oferta de pe piata din acel moment. nu s-a legat nimic, ba erau prea veki si prea uzate (pt gustul meu), ba prea scumpe. cand am descoperit acest fier printr-o intamplare fericita l-am simtit "al meu" instantaneu, am comunicat perfect din prima clipa. primul argument a fost ca e nou nout ! desi din 2001 este NERULAT, nezgariat, nedesfacut, nepipait, absolut original (placute, cauciucuri, tobe, limitare electronica, etc) !! prefer virginele pt casatorie, asa sunt eu ... alte argumente au fost pe rand consumul mai mic fata de busa sau XX, greutatea mai mica, look-ul, etc. contraargumente au fost "confortul" pasagerului, lipsa rotii de 21 pe fata, cursa amortizarii cu 30 cm mai scurta decat ar trebui pt gropile noastre, samd. dupa ce am tras linie nu a mai contat decat senzatia de "al meu" ce s-a produs instantaneu cand l-am vazut si faptul ca e nou nouta. restul sper sa se aranjeze de la sine si se pare ca sunt pe drumul bun, nu sunt deloc dezamagit ba dimpotriva !

deja mi-a venit o pernuta suplimentara pe care am comandat-o la un tapiter, gandita sa se prinda de curelusele seii spate si sa adauge un plus de confort pasagerului.

daca nu gasesc un sistem de prindere a unui hard top voi comanda unul custom si voi monta totusi o cutie de bagaje movibila. in special ca pasagerul sa se sprijine de "spatar" la o acceleratie mai brusca. conteaza si la feelingul sau de siguranta (altfel are senzatia ca va cadea pe spate la acceleratii).

la fel, am vazut niste imagini cu R1 cu ghidon mai inalt, nu enduro ci tot semighidon atasat, cu parbriz mai inalt (desi nu am simtit nevoia absolut deloc). nu arata rau insa se indeparta de ideea de sportiva pur-sange, ceea ce nu ma deranjeaza. atat timp cat modificarile nu sunt intrusive, nu ma supara, scontez doar pe un plus de confort. sunt convins ca vor exista pareri contra, puristi care vor da cu pietre "cum e posibil asa ceva ?!?" .. sorry boys, numai pe ea o am iar alta nu vreau si nu-mi trebuie, iar intentia mea este de a pune kilometrii multi, foarte multi pe ea in deplina prietenie !

ceea ce doresc tuturor ! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amen Brother! Sa fie cum zici dumneata, nu te lasa infiorat de pareri (zic unii ca ar fi cate una pe cap de locuitor). Meri inainte cu luciditate matura si vei calatori nevatamat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si de altfel, cui ii pasa cum iti mobilezi tu casa?? iar daca ai chef sa mergi cu camionul la teatru, care e problema? important e ca nu cari pamant cu limuzina..........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa mult?

 

hmmm .. pai R1 are cursa de 135 mm iar KTM 990 adv S are 450mm .. socoteala o faci tu B)

fireste, draga pelerin, ca nu voi urca la sfinx precum domnia ta pe vremuri. acum alt gen de excursii ma asteapta, diferite dar la fel de frumoase ! si kiar le putem face impreuna, ma gandesc ca aveam fiare compatibile :cheers:

Editat de ShowNoMercy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

desigur, sunt convins. dar acum am R1, nu mai conteaza ce as fi putut alege inainte .. e tardiv ! prefer sa ne concentram pe ce este, pe ce va fi, pe ce se poate face in ACESTE conditii si nu pe ce ar fi putut fi ! nu exista alegere perfecta, constrangeri sunt peste tot si daca trebuie sa rezolvi sistemul de ecuatii in anumite conditii, rezultatele sunt departe de a fi perfecte .. nu traim intr-o lume ideala !

sincer eu am coketat cu ktm 950 - 990 adv sau bmw 1150 - 1200 GS, apoi cu un touring performant precum XX sau busa ... dispuneam de o suma si de oferta de pe piata din acel moment. nu s-a legat nimic, ba erau prea veki si prea uzate (pt gustul meu), ba prea scumpe. cand am descoperit acest fier printr-o intamplare fericita l-am simtit "al meu" instantaneu, am comunicat perfect din prima clipa. primul argument a fost ca e nou nout ! desi din 2001 este NERULAT, nezgariat, nedesfacut, nepipait, absolut original (placute, cauciucuri, tobe, limitare electronica, etc) !! prefer virginele pt casatorie, asa sunt eu ... alte argumente au fost pe rand consumul mai mic fata de busa sau XX, greutatea mai mica, look-ul, etc. contraargumente au fost "confortul" pasagerului, lipsa rotii de 21 pe fata, cursa amortizarii cu 30 cm mai scurta decat ar trebui pt gropile noastre, samd. dupa ce am tras linie nu a mai contat decat senzatia de "al meu" ce s-a produs instantaneu cand l-am vazut si faptul ca e nou nouta. restul sper sa se aranjeze de la sine si se pare ca sunt pe drumul bun, nu sunt deloc dezamagit ba dimpotriva !

deja mi-a venit o pernuta suplimentara pe care am comandat-o la un tapiter, gandita sa se prinda de curelusele seii spate si sa adauge un plus de confort pasagerului.

daca nu gasesc un sistem de prindere a unui hard top voi comanda unul custom si voi monta totusi o cutie de bagaje movibila. in special ca pasagerul sa se sprijine de "spatar" la o acceleratie mai brusca. conteaza si la feelingul sau de siguranta (altfel are senzatia ca va cadea pe spate la acceleratii).

la fel, am vazut niste imagini cu R1 cu ghidon mai inalt, nu enduro ci tot semighidon atasat, cu parbriz mai inalt (desi nu am simtit nevoia absolut deloc). nu arata rau insa se indeparta de ideea de sportiva pur-sange, ceea ce nu ma deranjeaza. atat timp cat modificarile nu sunt intrusive, nu ma supara, scontez doar pe un plus de confort. sunt convins ca vor exista pareri contra, puristi care vor da cu pietre "cum e posibil asa ceva ?!?" .. sorry boys, numai pe ea o am iar alta nu vreau si nu-mi trebuie, iar intentia mea este de a pune kilometrii multi, foarte multi pe ea in deplina prietenie !

ceea ce doresc tuturor ! B)

Ma bucur in acest caz pentru tine,sa faceti km multi impreuna,dar totusi am o mica nedumerire, vorbele tale par culese din carti ! Chiar posezi asa ceva ? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da' ce bre, matale n-ai incredere in 'telectuali ('tu-le rasa'n c.. !) ? daca strecuram cateva greseli de exprimare/gramaticale iti eram mai pe plac si deveneam brusc frati ??

io caut aci niste raspunsuri venite din experienta unora si altora mai plimbati; asta e scopul declarat al topicului. jobul meu e sa dresez asazisa bestie si banuiam ca nu fac munca de pionierat, desi vad ca nimeni nu se inghesuie sa-mi explice cum si-a rezolvat propriile probleme, cum si-a invins propriile temeri, cum se simte dupa primii 10k sau 20-30-50k km.

asteptam si kestii tehnice deoarece s-a scris aici ca motocicleta asta e incomoda si incapabila de turatii mici (desi eu am constatat fix viceversa). atat timp cat are cuplu mare de jos si pe o plaja larga, de ce sa nu fie ok ? logica mea nu e infailibila, intreb ca sa nu ma lovesc de ceea ce s-au lovit altii !

dar toate la timpul lor, or sa intre si baietii mari sa intinda o mana, e vreme ! pana atunci va plictisesc eu cu desfasurarea actiunii live .. iar daca nu va place, imi cer scuze, sincer !!! pedepsiti-ma prin ignoranta, nu mai intrati aici !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu m-am prins ce pofteste nenea horiabt :cheers: vrea sa va intalniti ca sa se convinga, sa-ti ureze toate cele si apoi (cum e si firesc) sa-ti explice ca daca nu o uzi nu tine !! deci vrea o bere :P

ps: daca aveti rude pe la politie, verificati numarul B-51-WJD !! B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...