Sari la conținut

ESCADRONUL BAVAREZ


Dan Nastase
 Share

Postări Recomandate

MDA.....respect.....

 

stii; e intrebarea aia cliseu "cum ai facut primul milion ?"

dat fiind ca o (singura ) data ti-am dat si eu un reply apropos de motorul de wartburg din zona crangasi si nici n-ai observat; te-as intreba si io ceva:

de unde-ai avut bani de primul bmw - pe vremea aia cine avea un bmw nu era singur pe lume; era "al cuiva" ?

 

am incercat si io sa fac rost de un bmw in `83-84.......nici-o sansa; tu cum ai facut ?

 

hai adminilor; dati cu banu`.

 

Mesaj completat

carnatu` de rand inainte de `90 nu se atingea decat de ij, cz, jawa....aia mai norocosi luau de la cluburile de ciclism un ural sau o nipra; carnatii de rand se dadeau cu motoreta brasoveana.

bmw-urile erau numai in "structuri" ; ca sa ajungi la un bmw era o performanta......

ca sa primesti de afara de la o ruda un bmw era cel putin la fel de complicat ca si a primi o masina de afara; studentii arabi nu serveau moto, tara noastra nu importa motociclete bmw decat pentru "structuri" si deci cei care chiar aveau un bmw erau foarte putini si-si cunosteau unul altuia provenienta motocicletelor - nu sunt venit cu pluta si am cunoscut pe unii din vremea aia; asa stiu si de bmw-ul cu motor de wartburg...

......club moto :wacko: ;) :) :) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TUNINGBOY, JENIFER:

Aveti perfecta dreptate... acesta este personajul...

 

...Si daca tot suntem la capitolul amintiri si am vorbit despre prietene adevarate

redau mai jos povestirea Manuelei about XJ-ul de 550...

 

Motocicleta unei veri

Text: Manuele Bulat

 

Micuta, zvelta si fasneata, mereu parca foarte grabita, ai impresia ca te priveste cu repros cand o lasi prea mult timp in garaj.

Prima intalnire s-a petrecut intr-o seara, la inceputul unei veri...

Priveam strada, un fel de banda rulanta neagra pe care alunecau perechi de lumini. Dintre ele una s-a desprins, alergand spre mine. Cand s-a oprit, am fost cam dezamagita. Mi se parea prea mica, prea era toata neagra, nu avea nimic impresionant. M-am urcat in sa si, parca citindu-mi gandurile, s-a hotarat sa-mi arate ce stie sa faca. Demarajul mi-a dat senzatia desprinderii capului de trup. Mai tarziu am constatat ca aceasta motocicleta iti dadea senzatia vitezei chiar daca acul vitezometrului indica o cifra rezonabila.

 

Ne-am indreptat spre Herastrau, locul intalnirilor de fiecare seara a motociclistilor. Am avut, bineanteles, parte de comentariile de rigoare la aparitia "in grup" a unei noi motociclete. Argumentele erau pro si contra. Ascultam pe jumatate conversatia tehnica. Nu ma prea interesa, incepusem sa-mi formez deja o parere. In aglomeratia circulatiei din Bucuresti, ii apreciasem manevrabilitatea si stabilitatea. Priveam celelalte motociclete, majoritatea mai mari, mai puternice, imbracate in culori vii - Honda, Kawasaki, Yamaha, Suzuki, cam toata gama de motoare japoneze de la 750 cmc in sus parca se uitau cu aroganta la sora lor mai mica. In clipa aceea, poate, a inceput, asa ca o revolta fata de o nedreptate, povestea de dragoste dintre mine si o micuta motocicleta Yamaha. Iar dragostea mea a primit raspuns, fiecare clipa petrecuta impreuna devenind o amintire de neuitat.

 

Chiar in acea noapte in "prima noapte", a inceput bucuria calatoriei. Din Herastrau am plecat la Ighiu, un sat pitoresc situat pe langa Alba Iulia. Atunci, pe Dealul Negru, pe serpentinele de pe Valea Oltului am cunoscut pentru prima data senzatia deplinei libertati, a eliberarii, de fapt. Cand ai totala incredere in motocicleta si, mai ales in pilot, goana pe "doua cescute de cafea" iti poate oferi bucurii de nedescris. Oriunde si oricand voi prefera motocicleta, ea insemnand pentru mine mult mai mult decat un simplu mijloc de transport, dar la munte mai ales, consider ca este pur si simplu un sacrilegiu sa te duci cu masina. Ar fi ca si cand ai sta in fotoliu si ai privi niste peisaje la televizor. In zborul motocicletei, aerul tare si curat, parfumul pur al brazilor ai senzatia ca iti patrund trupul. Muntii, cu creste inzapezite, cu toata varietatea de forme si culori, cu splendoarea si maretia lor, se contopesc parca cu tine. Iti tii iubitul in brate, fiindca asa vrea si motocicleta, si te intrebi daca iti daruiesti sau iti daruieste el tie aceasta desavarsire a sentimentelor.

 

Pe Valea Oltului, in locurile unde soseaua trece chiar pe deasupra lacului de acumulare, aveam senzatia desprinderii de pamant si a zborului peste ape. Nimic nu parea imposibil pentru micuta noastra Yamaha. Motocicleta "de oras" facea fata cu stralucit succes drumurilor montane. Si avea sa ne ofere si alte surprize placute.

 

Daca am fi cunoscut drumul pana la lacul Iezer, nu ne-am fi incumetat sa ajungem acolo cu micul XJ. Un drum forestier acoperit cu prundis, urcand cateodata in pante de 50° si curbe stranse, intr-un peisaj de vis, cu padure si stanca intr-o parte si un rau vijelios in celalalta parte. Ma intreb acum daca o motocicleta "enduro" ar fi facut acel drum fara sa stea pe ganduri. Yamaha noastra, insa, era acolo, iar noi vroiam sa ajungem sus, la lac, asa ca ne-a dus, fara sa se balbaie, fara sa protesteze. Dupa un foc de tabara si un berbec la protap, din senin a inceput ploaia. Castile si costumele impermeabile ne permiteau sa ignoram revarsarea cerului, dar era clar ca pietrisul ud va crea probleme cauciucurilor "de asfalt" ale motocicletei. N-am cazut. A coborat elegant, gasind singura, parca, pista cea mai buna.

 

Aceasta "iesire" a reprezentat un fel de testare a calitatilor motorului, un fel de prezentare reciproca intre motocicleta si pilotul ei. Intelegerea era desavarsita.

 

Asa ca a urmat un lung sir de "scurte" plimbari pe mereu frumoasa Vale a Prahovei. Bucurestiul era "prea mic" pentru Yamaha. Cand ieseam de la servici, dupa hartuiala si nervii unei zile de munca, XJ-ul ma astepta si ma ducea in alt timp, in alta lume. Dispareau grijile, necazurile, iar problemele se rezolvau parca de la sine. Ne plimbam la Baneasa sau la Snagov, dar cel mai adesea ajungeam la Sinaia. Intr-un week-end, amintindu-ne de ispravile motocicletei la lacul Iezer, ne-am gandit ca n-ar fi o problema un drum la Babele. Si a fost din nou cer si munte si vis...

 

Un adevarat zbor spre inaltimi a fost insa drumul pe Transfagarasan. Salbaticia aspra a crestelor de granit, feeria de cristal a lacului Balea, concentrarea pana la sublim a splendorii perceputa in timp ce, pe viraje, atingi cu genunchiul pamantul, ca un fel de trezire la realitate. Sus de tot, in varful muntelui, mangaind norii cu mana, ce fel de vraja ii face pe oameni sa fie mai buni ?

 

Intr-una din serile bucurestene, dupa o discutie apriga in care fiecare cauta sa convinga ca motorul lui este "cel mai tare", s-a hotarat o plecare "in corpore" la mare. Remarca: "Pe drum drept stie sa mearga oricine. Sa va vad la munte pe viraje..." a trecut neobservata. Am privit din nou spre motociclete si mi s-a parut ca Yamaha noastra zambeste, asa ca i-am zambit si eu. Stiam noi ce stiam... Aroganta suratelor mai mari primise deja cateva lovituri in Bucuresti, pe virajele de la Academia Militara si Ambasada Chineza, locuri unde Yamaha se pierdea undeva in fata, in timp ce ele, cele mari-puternice-si-frumoase, cu foarte mare prudenta "pipaiau" traseul...

 

Si am plecat la mare. Demaraje in tromba, scrasnet de cauciucuri... Yamaha a pornit mai putin spectaculos, dar cu acel zvacnet, deja cunoscut noua, de mustang salbatic care simte in nari chemarea departarilor. Si-a ocupat cu modestie locul la sfarsitul plutonului, dar a urmat o serie de curbe si atunci n-a mai avut rabdare. A fost un fulger negru. Celelalte motociclete stateau parca pe loc. Cand ne-am intors, pe autostrada, deci pe linie dreapta, Yamaha s-a suparat din nou, de data aceasta o superba Honda Bol d’Or de 900 cmc.

 

Cu aceasta ocazie m-am convins ca performantele unui motor se datoreaza numai partial calitatilor sale tehnice, pilotul avand, de fapt, ultimul cuvant.

"Pentru un Stradivarius este nevoie de un Paganini."

 

 

aplauze...aplauze la scena deschisa....intotdeauna am iubit motocicletele vechi, am avut cateva[honda cx 500,yamah xj 900 f, suzuki gsx 550].....va spun cu sinceritate , cu toata sinceritatea de care sunt in stare ,am asteptat articolul asta ,dar nu ma asteptam sa fie identic cu ceea ce gandesc si simt fata de visul denumit motocicleta , motociclism.....daca as putea sa am asemenea cuvinte....nu cred ca o sa-mi dispara din memorie silueta supla a xj-ului de 550 probat pentru putin timp la medias, ce motocicleta!asteptam cotinuari si cu xj-ul de 900 si cu genesis de 750....asteptam si pagini tiparite....scoateti o carte!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MDA.....respect.....

 

Intrusule, chiar imi pare rau ca nu am observat incercarea ta anterioara de dialog...

...Poate, sa nu fi continut vreo nota "politico-rautacios-subversiva"... la adresa mea,

chestie care imi face pur si simplu greatza.

 

Dar daca tot sunt unii motociclisti pasionati de "dosarele de cadre"

odata pentru totdeauna va pot declara urmatoarele:

 

Ma numesc de cand ma stiu Dan Nastase, sunt Om

am fost si sunt - spre surprinderea celor care obisnuiesc sa supravietuiasca mancand cacaat

un tanar nonconformist, "boem rebel si liber"...

 

Pasionat de Cenaclul literar "Lovinescu", revista literara "Luceafarul",

postul de radio "Europa Libera", formatia "The Beatles", fetele inteligente si frumoase,

si nu in ultimul rand de motociclete !

 

Nu am fost in viata mea membru niciunui partid, iar cei care ma cunosc de o viata

stiu ca se pot increde intotdeauna in cuvantul meu de onoare.

 

Daca te uiti cu atentie la fotografiile atasate

vei constata ca eu am fost unul dintre cei "vanati" de politie "in epoca"

pentru plete si barba...

 

Deasemenea, daca te pricepi la motoare vei constata ca primul meu model de BMW,

R50, nu a facut niciodata parte din dotarea militiei romane.

 

Da, am activat cu oarecare succes moto in cadrul "Clubului Sportiv Municipal Bucuresti".

 

La multi kilometri frumosi,

Sa auzim numai de bine !

post-882-1268563791_thumb.jpg post-882-1268563867_thumb.jpg

Portret anii '70.........................Campionul 1974

 

ADY F800GS:

Inteligent motor.

Sa-ti fie armasar cat vei vrea tu !

 

Va salut cu farul !

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrusule, chiar imi pare rau ca nu am observat incercarea ta anterioara de dialog...

...Poate, sa nu fi continut vreo nota "politico-rautacios-subversiva"... la adresa mea,

chestie care imi face pur si simplu greatza.

 

Dar daca tot sunt unii motociclisti pasionati de "dosarele de cadre"

odata pentru totdeauna va pot declara urmatoarele:

 

Ma numesc de cand ma stiu Dan Nastase, sunt Om

am fost si sunt - spre surprinderea celor care obisnuiesc sa supravietuiasca mancand cacaat

un tanar nonconformist, "boem rebel si liber"...

 

Pasionat de Cenaclul literar "Lovinescu", revista literara "Luceafarul",

postul de radio "Europa Libera", formatia "The Beatles", fetele inteligente si frumoase,

si nu in ultimul rand de motociclete !

 

Nu am fost in viata mea membru niciunui partid, iar cei care ma cunosc de o viata

stiu ca se pot increde intotdeauna in cuvantul meu de onoare.

 

Daca te uiti cu atentie la fotografiile atasate

vei constata ca eu am fost unul dintre cei "vanati" de politie "in epoca"

pentru plete si barba...

 

Deasemenea, daca te pricepi la motoare vei constata ca primul meu model de BMW,

R50, nu a facut niciodata parte din dotarea militiei romane.

 

Da, am activat cu oarecare succes moto in cadrul "Clubului Sportiv Municipal Bucuresti".

 

La multi kilometri frumosi,

Sa auzim numai de bine !

post-882-1268563791_thumb.jpg post-882-1268563867_thumb.jpg

Portret anii '70.........................Campionul 1974

 

asteptam despre xj 900 f si fz 750 genesis, si povestiri ca cea de mai sus despre xj-ul de 550...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrusule, chiar imi pare rau ca nu am observat incercarea ta anterioara de dialog...

...Poate, sa nu fi continut vreo nota "politico-rautacios-subversiva"... la adresa mea,

chestie care imi face pur si simplu greatza.

 

Dar daca tot sunt unii motociclisti pasionati de "dosarele de cadre"

odata pentru totdeauna va pot declara urmatoarele:

 

Ma numesc de cand ma stiu Dan Nastase, sunt Om

am fost si sunt - spre surprinderea celor care obisnuiesc sa supravietuiasca mancand cacaat

un tanar nonconformist, "boem rebel si liber"...

 

Pasionat de Cenaclul literar "Lovinescu", revista literara "Luceafarul",

postul de radio "Europa Libera", formatia "The Beatles", fetele inteligente si frumoase,

si nu in ultimul rand de motociclete !

 

Nu am fost in viata mea membru niciunui partid, iar cei care ma cunosc de o viata

stiu ca se pot increde intotdeauna in cuvantul meu de onoare.

 

Daca te uiti cu atentie la fotografiile atasate

vei constata ca eu am fost unul dintre cei "vanati" de politie "in epoca"

pentru plete si barba...

 

Deasemenea, daca te pricepi la motoare vei constata ca primul meu model de BMW,

R50, nu a facut niciodata parte din dotarea militiei romane.

 

Da, am activat cu oarecare succes moto in cadrul "Clubului Sportiv Municipal Bucuresti".

 

La multi kilometri frumosi,

Sa auzim numai de bine !

post-882-1268563791_thumb.jpg post-882-1268563867_thumb.jpg

Portret anii '70.........................Campionul 1974

 

 

si mie imi e greata de cum "infierezi" atitudini "potrivnice" si de limbajul academic demn de statuia zeului moto din romania....doar ca nu mi-ai raspuns la intrebare; exact asta ai vrut; o mare abureala.....te pricepi, nimic de zis.....

 

soooo long.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrusule,

 

Nu ti-a trecut nio clipa prin minte

ca poate exista o valoare cu mult mai puternica decat cea a banului...

De pilda, cea sentimentala...

Si ca in aceast caz (primul meu BMW) nu iti pot face confidente in public...

Nu sunt nici zeul moto al acestei tari, dar nici un loser patentat.

Am povestit in acest topic o parte din viata mea adevarata si atata tot.

Nu incerca niciodata sa compari realizarile unui om cu frustrarile altuia...

Nu o sa gasim nimic bun in aceasta formula...

pentru simplu fapt ca este gresita din start !

 

Dupa cum am mai spus: nu mi-e rusine cu viata mea,

nu am furat, nu am tradat si nu mi-am murdarit niciodata constiinta

pentru nimic in lume.

 

Ai fost atat de pravalit in niste convingeri himerice

izvorate din furia ta maligno-inchizitoriala, incat consideri „abureala”

adevarurile spuse aici, de mine, din suflet...

Asa ca:

Daca vrei sa ramai pe mai departe un inselat

– in primul rand de catre tine insuti –

"soooo long !"

Daca vrei sa fim prieteni, cere-ti scuze.

 

Sa auzim numai de bine.

Dan Nastase

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Intrusul: te anunt ca esti offtopic.

 

Va rog sa ramaneti la tema: Escadronul Bavarez!

 

Mi-a facut placere sa citesc primele pagini pana am dat de remarca ta rautacioasa @Intrusul.

 

M-am abtinut sa moderez dar o voi face daca continui sa poluezi topicul.

 

Putini romani au realizat ceea ce a facut Domnul Nastase si este de apreciat nu de invidiat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrusule,

 

Nu ti-a trecut nio clipa prin minte

ca poate exista o valoare cu mult mai puternica decat cea a banului...

De pilda, cea sentimentala...

Si ca in aceast caz (primul meu BMW) nu iti pot face confidente in public...

Nu sunt nici zeul moto al acestei tari, dar nici un loser patentat.

Am povestit in acest topic o parte din viata mea adevarata si atata tot.

Nu incerca niciodata sa compari realizarile unui om cu frustrarile altuia...

Nu o sa gasim nimic bun in aceasta formula...

pentru simplu fapt ca este gresita din start !

 

Dupa cum am mai spus: nu mi-e rusine cu viata mea,

nu am furat, nu am tradat si nu mi-am murdarit niciodata constiinta

pentru nimic in lume.

 

Ai fost atat de pravalit in niste convingeri himerice

izvorate din furia ta maligno-inchizitoriala, incat consideri „abureala”

adevarurile spuse aici, de mine, din suflet...

Asa ca:

Daca vrei sa ramai pe mai departe un inselat

– in primul rand de catre tine insuti –

"soooo long !"

Daca vrei sa fim prieteni, cere-ti scuze.

 

Sa auzim numai de bine.

Dan Nastase

 

respecte pt faptul ca sunteti motorist de-o viata...dar de asemenea,hai sa fim seriosi domnule nastase...de ce incercati sa pareti deasupra noastra a tuturor muritorilor prin asemenea formulari?..respecte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'george05'

"...de ce incercati sa pareti deasupra tuturor prin asemenea formulari?"

 

Impresia ta imi pare cel putin ciudata...

Fiecare om are un stil, fiecare partener de discutie necesita o abordare personala...

Eu nu incerc decat sa port un dialog civilizat si sa respect cuvantul scris.

 

Cand ne vom intalni "la o bere" promit ca voi vorbi cat se poate de lejero-motociclistic...

 

Sa auzim numai de bine !

 

...Si vorba lui Mircea...

Sa revenim la tema "Escadronul bavarez"...

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'george05'

"...de ce incercati sa pareti deasupra tuturor prin asemenea formulari?"

 

Impresia ta imi pare cel putin ciudata...

Fiecare om are un stil, fiecare partener de discutie necesita o abordare personala...

Eu nu incerc decat sa port un dialog civilizat si sa respect cuvantul scris.

 

Cand ne vom intalni "la o bere" promit ca voi vorbi cat se poate de lejero-motociclistic...

 

Sa auzim numai de bine !

 

asta e impresia mea,formulari cam prea bombastice....ma indoiesc ca asta e limbajul dumneavoastra zilnic,cotidian,in orice imprejurari....nu e nimic rautacios :wink: ....cum ziceam,numai respect.pe mine nu ma intereseaza de ce ati avut BMW,de ce,de ce,de ce.....felicitari si poate ne vom saluta someday pe sosele :drink: .numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi kilometri frumosi !

:drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi kilometri frumosi !

:rose:

..dane, nu mai da curs provocarilor!...e plina lumea de...ma opresc aici, nu are rost sa continui deoarece sunt convins ca ai inteles ce vreau sa spun!

..ramai acelasi pe care il cunoastem toti cei care te apreciem pt ceea ce esti!

...best regards, florian(arad)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...dane... ramai acelasi pe care il cunoastem toti cei care te apreciem pt ceea ce esti!

...best regards, florian(arad)

 

Multumesc Florian, stima motociclistilor si oamenilor de caracter.

Sa auzim numai de bine !

Dan

 

:rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
R1200 RT ati avut / condus , ce parere aveti in comparatie cu R1150 gs ?

 

Sub rezerva ca este doar o parere strict personala:

 

Fiind in saua lui R1200RT si conducand sustinut pe sosea buna

ai impresia ca te rasfeti la televizor, intr-un fotoliu comod, dupa ce ai condus un ARO...

Plusul lui GS este incontestabil pe ”drumurile in criza permanenta” din Romania.

Iar daca ai posibilitatea alegerii unui R1200GS... ai tot ce-ti trebuie pe plaiurile mioritice si nu numai...

 

La multi kilometri frumosi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Superb, domnule Nastase ! Felicitari pentru viata frumoasa pe care v-ati facut-o !

Cum spunea cineva mai sus, cand voi fi mare, vreau sa fiu ca dumneavoastra !

Stima si respect !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Superb, domnule Nastase ! Felicitari pentru viata frumoasa pe care v-ati facut-o !

Cum spunea cineva mai sus, cand voi fi mare, vreau sa fiu ca dumneavoastra !

Stima si respect !

 

Multumesc sincer pentru deosebita consideratie.

Nu stiu daca merit atata atentie si nu cred ca pot fi chiar un exemplu demn de urmat...

 

Oricum, oriunde in lume

oamenii deosebiti se simt si se apreciaza reciproc.

 

Stima, respect,

Jos palaria pentru caracterul ales.

 

La multi kilometri frumosi !

Mesaj completat

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Felicitari pentru viatza redata de minialbumul foto.Shi daca tot am gasit un BMW-ist adevarat am shi o intrebare.Am un K 1200 RS din 2000 achizitionat de o saptamina.Am inlocuit acumulatorul shi acum se aprind cu intermitenta(cind unul cind celalalt)becurile din bord de la ABS.Cum se pot reseta???Exclus la service BMW.Nu ma tzine ..... Multumesc anticipat :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca si posesor de 1200 GS si RT, ca bad ca ai condus de amandoua... Mie imi pare mai lenes 1100 RT fata de GS, cu mult!. Is curios daca e la fel la modelele de 1200.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru viatza redata de minialbumul foto.Shi daca tot am gasit un BMW-ist adevarat am shi o intrebare.Am un K 1200 RS din 2000 achizitionat de o saptamina.Am inlocuit acumulatorul shi acum se aprind cu intermitenta(cind unul cind celalalt)becurile din bord de la ABS.Cum se pot reseta???Exclus la service BMW.Nu ma tzine ..... Multumesc anticipat :peace:

 

Multumesc de ganduri bune !

 

If you do need to reset the ABS, follow the instructions below:

Turn ignition off. Remove rider and pillion seats.

Locate wire that runs under the rider's seat up the middle of the rear mudguard, looking like it is going to disappear under the tool kit.

Pull said bit of wire out from under toolkit. Exclaim "Well, I'll be buggered" when you see that the 'plug' it plugs into is merely a blank.

Unplug blank.

Insert one end of 20 cm wire into the middle socket hole of the above wire.

Ground the other end firmly to a metal bolt in the area (and keep grounded).

Turn on ignition. Note that the two ABS lights flash alternately.

Hold ABS button down for 8 seconds. The bottom ABS light will stay on, and the top one off.

Release the ABS button. If you have successfully reset the ABS, both ABS lights will come on. If you have failed to count to 8, or your ground is not good, the top ABS light will stay off.

Turn ignition off, put wire back in your tool kit, reconnect and stow blanking plug... :D

 

Cata:

 

Eu am raspuns la o anume intrebare (wakasaki_san)

tu faci un alt comentariu...

 

Sa auzim numai de bine

La multi kilometri frumosi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D Te intrebam doar ceva...

 

Ai dreptate, scuze !

Avand in vedere dedicatia si greutatea pe armasar...

votez si eu pentru BMW R1200GS 2010 :peace:

Toate cele bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multzumesc de sfaturi!!! O sa fac tot ce pot sa-l resetez cu mana mea.Cu timpul stam mai rau dar gasim noi shi de asta. Multzu si .....Drumuri bune!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...