Sari la conținut

Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii


Postări Recomandate

Mi-a spus un prieten ca daca avea releul vreo problema, se oprea in mers, iar dupa ce-mi dadea curent cineva nu faceam mai mult de 1 km :D
Deci, imi trebuie o noua baterie.



O intrebare am si eu, am testat (ca sa fiu sigur) si se pare ca bateria este de vina.
Pentru un F4i o Yuasa ytx9-bs e buna ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am verificat mufele.
Am gasit o varta la 151 lei: http://www.motociclete.com.ro/magazin/baterii-varta-1/varta-agm-12v-8ah-ytx9-4-ytx9-bs.html.
Am inteles ca sunt destul de bune. O mica precizare, la motocicleta mea se recomanda 8,5 amperi, vad ca varta asta are 8. Posibil sa nu mearga ?
Si care este diferenta dintr-o baterie AGM (cum e cea de mai sus la 151 lei) si http://www.motociclete.com.ro/magazin/baterii-varta-1/varta-fp-12v-9ah-12n9-4b-1-yb9-b.html ?
Cea din urma are 9ah si este mai ieftina. Singurul inconvenient este faptul ca trebuie sa pun eu acidul in baterie ?



Si mai am o nelamurire cu CCA (capacitate pornire la rece), cat as avea nevoie la F4i ? La bateria Varta care intentionez sa o cumpar am impresia ca e doar de 80. Nu e prea putin ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


"Si mai am o nelamurire cu CCA (capacitate pornire la rece), cat as avea nevoie la F4i ? La bateria Varta care intentionez sa o cumpar am impresia ca e doar de 80. Nu e prea putin ?"

la al meu (tot de 600), demarorul trage 80 de amperi, probabil scrie la partea electrica in manual si la tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cr1s71 ,daca porneste la usor si nu actionezi demarorul cu farurile aprinse ,curentul de start e putin semnificativ ; a mea e de 650 si curentul de start tot de 80A il are si nu am probleme - sunt numai doi cilindri=> forta de inertie mai mare=> cuplul rezistent mai mare .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut cu respect.am si eu o nelamurire dupa ce pornesc mobra si o las cateva minute sa mearga pe liber mi se incinge releu de incarcare tare de tot.este normal sa faca asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi.am intrebat pt ca dupa ce a stat mobra 5-6 zile pe tusa, azi deabia la a 3-4-a incercare mi-a pornit,si am lasat bateria la incarcat 24 de ore de ieri pana azi si cand a pornit a scos fum la greu cand o turam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ca era vorba de un releu ;binenteles,daca abordam problema in stil balcanic nu se stie exact de unde scoate fum ,normal scoate pe esapament iar din context rezulta ca releul scoate .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! Am un acumulator uscat(ca ala de la masinile de jucarie) 6v 10Ah . S-a descarcat (am uitat un bec aprins :) Cum as putea sa o incarc ? De la magazinul de unde am luat-o spuneau ca nu o pot incarca la un redresor de 6 v 25 Ah ca se topeste(''se incarca prea repede'') un incarcator costa 60 lei !1!!!! mai mult decat bateria ! Cum as putea sa o incarc .?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Initial o pui la incarcat la un incarcator de telefon (~1h) dupa care o pui la incarcat 12h la un redresor de perete cu tensiuni multiple - reglezi tensiunea la 6V .

Trebuie ca tot timpul incarcarii sa verifici bateria (cam la 1/2ore o data) . Daca se incalzeste peste 40C o iei de la incarcat (prin decuplarea + de pe borna) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baterie-moto---exide---yb14l-a2---12v-14

O baterie care m-a impresionat este Exide Bike, cea standard cu plumb-acid. Dupa doua sezoane si doua ierni de stat pe motocicleta in frig, tensiunea masurata la 3 saptamani de la ultima tura este de 12.63V. Sunt curios cat mai suporta :)

============================

Daca nu aveti bani de baterie noua, poate aveti noroc cu cea veche:

Unui prieten i-a murit bateria. A cumparat alta, apoi a incercat sa o resusciteze pe cea moarta. A scurs electrolitul, a spalat bateria cu apa de 2-3 ori, a pus electrolit proaspat(densitate corecta), a incarcat-o 8 ore cu 10% din amperaj, a descarcat-o pana la 11,5V cu un bec de 21W si a repetat procesul de incarcare/descarcare de inca doua ori. Initial nu a mers dar dupa cateva zile de pauza si-a revenit. Acum are 3 luni de functionare, poate sa invarta la automat dupa o saptamana de stat.

Editat de dani_d
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateriile de marca tin daca nu numai scrie marca pe ea. Am una care tot asa,a stat ceva iernii p'afara si are inca viata in ea - nu e chiar Exide dar e de la mama ei de acasa. Din pacate nu am gasit baterie cu lichid care sa incapa pe mobra mea ,zic la pret decent si ceva 'sanatos' - ceva Victor ,Saito si alte coapte am gasit .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Azi dimineata mi-a murit bateria la semafor, dintr-o data. Si nu a mai vrut sa mai porneasca deloc, doar o aud cum se chinuie. Ea mi-a mai dat ceva semne si ma asteptam sa ma lase. Intrebarea e de unde pot da comanda sa pot lua una azi de pe stoc. Moto e un CBR F2. Si mai am inca o intrebare. E posibil sa fie si de la altceva? Adica de mers mergea super ok(gaz sa aiba), acum nu mai invarte deloc. Oricum, dupa ce reusesc sa o pornesc, intentionez sa o duc la GRG sa imi mai zica Adi ce mai e de facut/intretinere.

PS. Sunt din Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Azi dimineata mi-a murit bateria la semafor, dintr-o data. Si nu a mai vrut sa mai porneasca deloc, doar o aud cum se chinuie. Ea mi-a mai dat ceva semne si ma asteptam sa ma lase. Intrebarea e de unde pot da comanda sa pot lua una azi de pe stoc. Moto e un CBR F2. Si mai am inca o intrebare. E posibil sa fie si de la altceva? Adica de mers mergea super ok(gaz sa aiba), acum nu mai invarte deloc. Oricum, dupa ce reusesc sa o pornesc, intentionez sa o duc la GRG sa imi mai zica Adi ce mai e de facut/intretinere.

PS. Sunt din Bucuresti.

Am bateria ta pe stoc la service.

Dar nu ti-o pot da fără sa o formatam înainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Va salut. Am si eu o nelamurire. Azi imi ajunge si mie o baterie noua pentru a mea mobra. Ce trebuie sa fac pentru a o formata ? Trebuie pusa pe redresor un anumit timp ? Sau sa o urc pe mobra si sa o pornesc impinsa prima data dupa care sa las motorul sa mearga sau sa dau o tura dupa care il pot porni la automat ? Cum e preferabil sa fac ?

Va multumesc ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

YTZ10S . Si mai am o intrebare te rog. Cu bateria veche, lasata pe redresor 12 ore..am pus-o pe motor,a pornit,insa nu a invartit f puternic. Am plecat cu motorul si dupa maxim 2 km s-a stins bordul,motorul s-a oprit sau inca mai rula,insa bordul complet stins,turatia la 0 ca si cand era oprit. Motorul un 929. Aaa si inca ceva, este ok o baterie pe acest motor de doar 6 ah ?

Mentionez ca am probat bateria imediat dupa asta pe scuter (49 cmc) si nu a invartit nici pe el. Nu l-a putut porni :|

Multumesc frumos ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...