Sari la conținut

Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii


Postări Recomandate

uf, where do I start?

..bateria este de 12V si 7 A?

probabil e de 7Ah, nu se recomanda incarcarea la 10A ci la 1A

 

Pune un bec de 5-10-21 w în serie.

poate in paralel dar e deja o improvizatie

teoretic ar trebui sa ramina 1A pt acumulator, deci becul sa consume 9A -> bec de 108W

daca il pune in serie, becul taie din voltajul pe acumulator

 

 

Salut,

Imi vine greu sa cred ca ai un rederesor care debiteaza direct 10A ?

maxim 10A dar se vind cu denumirea generica de "incarcator de 10A"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pune un bec de 5-10-21 w în serie.

Daca se monteaza un bec in serie, practic curentul din circuit va fi un raport intre tensiunea redresorului si rezistenta totala( rezistenta interna a acumulatorului + rezistenta becului)

Pentru un bec de 21W , la o tensiune de 14V a redresorului, rezistenta acestui R= U2 /P , aprox. 9,3 ohm. Intensitatea curentului = U(14 V) / rezistenta interna acumulator + 9,3 ohm ...cat este rezistenta interna?? valoarea nominala la 100% incarcare este data de producator. Dar in cazul unui acumulator descarcat, este influentata de mai multi factori . Cel mai corect pas este utilizarea unui redresor cu posibilitatea de reglare a curentului(sau unul automat), astfel incat sa se respecte pentru curentul de incarcare IC= 0,1x Capacitatea acumulatorului(Ah).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare asta.

Pai ce vrei daca omul stie ca regulatorul functioneaza prin preluarea surplusului de curent, a ramas blocat pe ideea asta.

 

Daca se monteaza un bec in serie, practic curentul din circuit va fi un raport intre tensiunea redresorului si rezistenta totala( rezistenta interna a acumulatorului + rezistenta becului)

Pentru un bec de 21W , la o tensiune de 14V a redresorului, rezistenta acestui R= U2 /P , aprox. 9,3 ohm. Intensitatea curentului = U(14 V) / rezistenta interna acumulator + 9,3 ohm ...cat este rezistenta interna?? valoarea nominala la 100% incarcare este data de producator. Dar in cazul unui acumulator descarcat, este influentata de mai multi factori . Cel mai corect pas este utilizarea unui redresor cu posibilitatea de reglare a curentului(sau unul automat), astfel incat sa se respecte pentru curentul de incarcare IC= 0,1x Capacitatea acumulatorului(Ah).

Clamezi kirchhoff dar nu-l aplici in exemplul tau 14v-tensiune baterie(12)= 9,3x curent, facand calculul I=0,215A

In realitate tensiunea e mai mare la un incarcator iar un bec de 21W cu filamentul rece are rezistenta mai mica Practic eu am un redresor ce imi scoate media 16V si o inseriez cu un bec de 35W. Parca la start obtin 0,5A si spre finalul incarcarii am vreo 0,3A. Nu mai tin bine minte ca nu am mai incarcat demult.

Pe masura ce bateria se incarca scade si curentul de incarcare datorita cresterii tensiunii bateriei

» Post actualizat in 06 Oct 2014 21:11

Ps Tu te-ai incurcat ca ai socotit bateria ca un simplu consumator cand ea de fapt e un benerator si are si rezistenta interna si tensiune.Datorita curentului mic de incarcare si a valorii reduse a rezistentelor interne atat a bateriei cat si a sursei acestea se pot neglija si de aici calculu simplificat facut mai sus.

» Post actualizat in 06 Oct 2014 21:13

scuze pentru scapari dar nu pot edita generaor si calculul

» Post actualizat in 06 Oct 2014 21:14

in fine nu-mi merge nici tastatura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ce vrei daca omul stie ca regulatorul functioneaza prin preluarea surplusului de curent, a ramas blocat pe ideea asta.

 

Clamezi kirchhoff dar nu-l aplici in exemplul tau 14v-tensiune baterie(12)= 9,3x curent, facand calculul I=0,215A

In realitate tensiunea e mai mare la un incarcator iar un bec de 21W cu filamentul rece are rezistenta mai mica Practic eu am un redresor ce imi scoate media 16V si o inseriez cu un bec de 35W. Parca la start obtin 0,5A si spre finalul incarcarii am vreo 0,3A. Nu mai tin bine minte ca nu am mai incarcat demult.

Pe masura ce bateria se incarca scade si curentul de incarcare datorita cresterii tensiunii bateriei

 

Sa incepem lectia de electrotehnica: 1. Legea de sus nu este a lui Kirchhoff..este legea lui Ohm, si vreau sa te aud daca este pe o portiune de circuit sau pe tot circuitul?

2. De ce ai impartit tensiunea la rezistenta de 9,3 ??? ti-am calculat rezistenta totala in circuit???NU ..eu nu vad, am spus ca este variabila, este o rezistenta interna care depinde de mai multi factori: temperatura electrolitului, nivelul concentratiei electrolitului, structura placilor..etc, Normal ca acest curent de incarcare scade in timp pe masura ce acumulatorul( atentie nu baterie_aceasta nu mai permite incarcarea, se consuma si PA) se incarca...De ce mai inseriezi cu un bec?? Daca ai redresor automat, curentul este absorbit in functie de nivelul de descarcare, sau poate ai redresorul acela din trecut....un bec inseriat si lumineaza intens la inceput, apoi pe masura ce acumulatorul se incarca, becul lumineaza mai putin intens....cunosc "aparatul" am lucrat cu tipul acela..SLAB calitativ. Monteaza un apermetru si o sa vezi INTENSITATEA CURENTULUI consumat la incarcare. Da, la final tensinea la borne este ridicata, de aceea am afirmat, -se monteaza un voltmetru in paralel, in momentul in care tensiunea ramane constanta timp de 2 ore, incarcarea este finalizata. Cred ca am fost inteles pentru ca explicatiile sunt clare !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se aplica Kirchhoff pe circuitul inchis: tensiune sursa,rezistenta interna sursa, rezistenta (becul), rezistenta interna baterie,tensiune baterie chiar daca nu ai noduri pentru ca e mai simplu.

Oricum asta nu te scuza ca habar nu ai ca orice sursa in principal este caracterizata de o tensiune si in subsidiar de o rezistenta interna .De la tine nici nu ma asteptam decat la un raspus fantezist cu divagatii pe cu totul alte teme decat ce cerea omul.Cum sa-si incarce bateria cu ce are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se aplica Kirchhoff pe circuitul inchis: tensiune sursa,rezistenta interna sursa, rezistenta (becul), rezistenta interna baterie,tensiune baterie chiar daca nu ai noduri pentru ca e mai simplu.

Oricum asta nu te scuza ca habar nu ai ca orice sursa in principal este caracterizata de o tensiune si in subsidiar de o rezistenta interna .De la tine nici nu ma asteptam decat la un raspus fantezist cu divagatii pe cu totul alte teme decat ce cerea omul.Cum sa-si incarce bateria cu ce are.

In ce scoala ai invatat fizica ...in Congo...ma asteptam de la tine la asa ceva....nu este lege, poate in 19 toamna la vreama ta...sunt teoremele lui Kirchhoff, si ai vazut tu lege pe circuit "deschis"?? dar nu are rost..imi pierd timpul cu tine...Nu ai inteles nimic din ce a fost explicat mai sus. El a inteles ca redresorul poate avea valoarea maxima de 10 A la incarcare!!! dar nu trebuie sa lucreze cu aceea, va utiliza numai un 10% din capacitatea acumulatorului..te rog nu mai scrie mereu aiureli ca sa te bagi in seama...pierdere de timp cu tine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu esti pui de politician imi pui in gura vorbe ce nu le-am rostit, nu am zis nicaieri ca-i lege ci doar ca se aplica (asta se presupunea ca stii ce e, desii de multe ori ai enumerat-o ca lege nu mai dau citate ca m-am plictisit cu divagatiile tale) hotareste-te e fizica de baza sau electrotehnica?In afara de gura mare sunt curios ce pregatire ai tu?

Iar la bagat in seama fara rost am vazut ca esti campion.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ce vrei daca omul stie ca regulatorul functioneaza prin preluarea surplusului de curent, a ramas blocat pe ideea asta.

 

Clamezi kirchhoff dar nu-l aplici in exemplul tau 14v-tensiune baterie(12)= 9,3x curent, facand calculul I=0,215A

In realitate tensiunea e mai mare la un incarcator iar un bec de 21W cu filamentul rece are rezistenta mai mica Practic eu am un redresor ce imi scoate media 16V si o inseriez cu un bec de 35W. Parca la start obtin 0,5A si spre finalul incarcarii am vreo 0,3A. Nu mai tin bine minte ca nu am mai incarcat demult.

Pe masura ce bateria se incarca scade si curentul de incarcare datorita cresterii tensiunii bateriei

» Post actualizat in 06 Oct 2014 21:11

Ps Tu te-ai incurcat ca ai socotit bateria ca un simplu consumator cand ea de fapt e un benerator si are si rezistenta interna si tensiune.Datorita curentului mic de incarcare si a valorii reduse a rezistentelor interne atat a bateriei cat si a sursei acestea se pot neglija si de aici calculu simplificat facut mai sus.

» Post actualizat in 06 Oct 2014 21:13

scuze pentru scapari dar nu pot edita generaor si calculul

» Post actualizat in 06 Oct 2014 21:14

in fine nu-mi merge nici tastatura

Interesant..In cazul in care conectezi un redresor pentru incarcarea unui acumulator, acumulatorul este un receptor, curentul electric trece prin electrolit de la placile pozitive la cele negative. Acumulatorul fiind descarcat U<12,3V, se stabileste sensul curentului in circuit( reguli de asociere a sensurilor tensiunii si curentului) discutam aici de electrotehnica daca tot te contrazici si intri in subiect, inseamna ca ar trebui sa-l cunosti ?? Rezistenta placilor acumulatorului in stare descarcata difera fata de cea in care placile sunt incarcate...deci trebuie sa fie luata in calcul !! Doresti valoarea exacta a curentului de incarcare, ti-am mai spus, inseriaza un ampermetru si o sa te convingi de rezultat. Sunt metode experimentale, ideea este sa ajungi la un rezultat real si sa fie inteles. Este complicat sa calculezi rezistenta totala din circuit, depinde de mai multi factori ! Dar am vazut cum te-ai descurcat la calcul sectiunii conductoarelor si la rectificarea arborilor motorului de motocicleta…..eu m-am lamurit…no comment!

PS. Pe langa tastatura, nu iti "merg" ca sa-ti folosesc cuvintele...mai MULTE !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Divagatii tipice pentru tine care vorbesti ca sa te auzi. Iti recomand o vizita pe la psiholog pentru inceput, ca prea sari de la una la alta.

 

Ps Calculul sectiunii conductoarelor se face cum ti-am explicat si nu ai inteles nimic.Mii de proiectanti au calculat si calculeaza asa, conform normelor, nu ca vrei tu sa faci economie.

In privinta lui "complect" regulile s-au schimbat in timpul jocului, pe vremea mea "complet" era ala de te baga la puscarie iar calul batran se invata greu la ham.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Imi vine greu sa cred ca ai un rederesor care debiteaza direct 10A ? In general redresoarele automate genereaza un curent raportat la rezistenta interma, sau se poate modifica printr-un comutator in functie de tipul de acumulator. Mai exact, daca ai un acumulator, de ex. 14 Ah, curentul de incarcare este 10% din capacitatea acumulatorului, adica 0,1x 14 =1,4 A .Cele automate au curentul reglat in functie de rezistenta interna, deci automat va incarca cu 1,4 A. Problema este ce perioada de timp va fi conectata la redresor. Cea mai corecta varianta este sa montezi un voltmetru in paralel pe acumulator, iar finalul incarcarii este cand tensiunea ramane constanta timp de 2 ore. O sa vezi ca tensiunea se modifica pe parcursul incarcarii. Daca nu este capsulata( acolo este interzis sa mai scoti dopurile, cele cu gel, depinde de tip si producator) poti scoate dopurile, incarcarea este finala cand acumulatorul emana gaze !! In final nu trebuie sa INCARCI CU 10A !! trebuie sa ai un redresor cu reglaj de curent, mai corect trebuie sa inseriezi un ampermetru in circuit care sa masoare curentul de incarcare.. Vad ca ai nr de DB??

Bafta,

Da sunt din Pucioasa :D si iti multumesc de raspuns >:D<

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ne vedem pe 18 oct. 2014, ora 11, la stadion in Tgv. Avem o campanie moto _citeste pe comunitati Tgv :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Dati-mi si mie va rog, niste variante de producatori si preturi (de la low budget -> medium budget) pentru o baterie pentru Suzuki GSXR K1 600 cc, de genul: FTX9 - BS, 12V 8Ah / 10HR .. pe electrolit lichid sau gel ... si daca ma puteti ajuta cu diferente pro/contra electrolit lichid-gel.

 

Multumesc fain

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Referitor la producatori este optiunea ta, ex. Volton, Yuassa ...s.a.m.d.. Modul de alegere-intri pe site-ul respectiv si vei observa un program in care introduci dupa caz marca, tipul de motocicleta si anul de fabricatie, sau dimeniunile acumulatorului (L,l,h, polaritatea, aici este foarte important modul de dispunere a bornelor!!) . In functie de nr de km efectuati pe an/ media si buget, iti poti alege tipul. Daca faci 1000-1500 pe an, recomand un acumulator pe gel, are durata de viata mai mare,se reface repede la descarcare si dureaza 1000 de cicluri incarcare descarcare. Daca ai o medie de 4000-5000 km/an, se poate utiliza cel cu acid, asigurarea unei incarcari permanente mareste durata de viata a acumulatorului. Ex. Yuassa cu acid se poate mentine 6 ani foarte bine, cu un redresor inteligent montat in perioada de iarna pe acumulator( sunt oferte de redresoare inteligente, max 300 ron cu performante superioare). Daca ai un motor folosit la drumuri accidentate, se recomanda un acumulator pe gel, rezista la vibratii si posibilitatatea de a monta acumulatorul in orice pozitie. Practic in electrolit s-a adaugat dioxid de siliciu rezultand o masa gelatinoasa, deci nu se poate descarca/rasturna/curge electrolitul. Minusul acumulatorului pe gel= pret ridicat fata de cele cu acid, dar trebuie sa compari. Recomandare= la cele cu electrolit alege o capacitate mai mare, cea imediat superioara, ex. la tine 10 Ah, nu se intampla nimic, electromotorul absoarbe curentul necesar pentru pornire, vei avea o rezerva de pornire pe timp rece si acumulatorul functioneaza ca un tampon/compensator pentru alternator la varfuri de sarcina. Atentie la dimensiunile acumulatorului cand faci alegerea, pentru a intra in suportul de pe motocicleta !! Bafta :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Referitor la producatori este optiunea ta, ex. Volton, Yuassa ...s.a.m.d.. Modul de alegere-intri pe site-ul respectiv si vei observa un program in care introduci dupa caz marca, tipul de motocicleta si anul de fabricatie, sau dimeniunile acumulatorului (L,l,h, polaritatea, aici este foarte important modul de dispunere a bornelor!!) . In functie de nr de km efectuati pe an/ media si buget, iti poti alege tipul. Daca faci 1000-1500 pe an, recomand un acumulator pe gel, are durata de viata mai mare,se reface repede la descarcare si dureaza 1000 de cicluri incarcare descarcare. Daca ai o medie de 4000-5000 km/an, se poate utiliza cel cu acid, asigurarea unei incarcari permanente mareste durata de viata a acumulatorului. Ex. Yuassa cu acid se poate mentine 6 ani foarte bine, cu un redresor inteligent montat in perioada de iarna pe acumulator( sunt oferte de redresoare inteligente, max 300 ron cu performante superioare). Daca ai un motor folosit la drumuri accidentate, se recomanda un acumulator pe gel, rezista la vibratii si posibilitatatea de a monta acumulatorul in orice pozitie. Practic in electrolit s-a adaugat dioxid de siliciu rezultand o masa gelatinoasa, deci nu se poate descarca/rasturna/curge electrolitul. Minusul acumulatorului pe gel= pret ridicat fata de cele cu acid, dar trebuie sa compari. Recomandare= la cele cu electrolit alege o capacitate mai mare, cea imediat superioara, ex. la tine 10 Ah, nu se intampla nimic, electromotorul absoarbe curentul necesar pentru pornire, vei avea o rezerva de pornire pe timp rece si acumulatorul functioneaza ca un tampon/compensator pentru alternator la varfuri de sarcina. Atentie la dimensiunile acumulatorului cand faci alegerea, pentru a intra in suportul de pe motocicleta !! Bafta :peace:

Am inteles ... ms mult pentru sfaturi ... am auzigt si vorbe bune despre Caranda ... acum sa vedem starea bateriei mele. Cand ajung pe acasa o sa o pun la incarcat ... apoi dupa vreo ora o sa masor curentul din ea... daca mai tine curent, o sa vedem la primavara cum se va prezenta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles ... ms mult pentru sfaturi ... am auzigt si vorbe bune despre Caranda ... acum sa vedem starea bateriei mele. Cand ajung pe acasa o sa o pun la incarcat ... apoi dupa vreo ora o sa masor curentul din ea... daca mai tine curent, o sa vedem la primavara cum se va prezenta

 

De fapt o sa masori tensiunea la borne dupa o ora de incarcare. Cum vrei sa masori curentul din ea? Doresti sa montezi un ampermetru in serie cu un consumator sau ce vrei sa faci? Daca este un acumulator cu acid si are capace cu filet/dopuri la elementi, deschide-le si verifica nivelul electrolitului, trebuie sa fie la 10 mm deasupra placilor. Daca ai si un densimetru, este ff bine masoara densitatea electrolitului .Daca citesti 1,20g/cm3 este incarcat 25%, daca vei citi 1,15g/cm3 esti la limita de folosire!! Trebuie sa actionezi rapid! Daca este scazut nivelul electrolitului, completeaza cu apa distilata pana la nivel. Conecteaza redresorul pe acumulator si verifica incarcarea ! Daca incepe emisia de gaze, incarcarea este finalizata, sau cand tensiunea la bornele acumulatorului ramane constanta timp de 2 ore. Montezi un voltmetru in paralel pe acumulator si citesti tensiunea. Aici poti monta si un ampermetru sa citesti curentul de incarcare, la inceput va fi mare, iar pe masura ce acumulatorul se incarca, intensitatea curentului scade si creste tensiunea la bornele acumulatorului. Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fapt o sa masori tensiunea la borne dupa o ora de incarcare. Cum vrei sa masori curentul din ea? Doresti sa montezi un ampermetru in serie cu un consumator sau ce vrei sa faci? Daca este un acumulator cu acid si are capace cu filet/dopuri la elementi, deschide-le si verifica nivelul electrolitului, trebuie sa fie la 10 mm deasupra placilor. Daca ai si un densimetru, este ff bine masoara densitatea electrolitului .Daca citesti 1,20g/cm3 este incarcat 25%, daca vei citi 1,15g/cm3 esti la limita de folosire!! Trebuie sa actionezi rapid! Daca este scazut nivelul electrolitului, completeaza cu apa distilata pana la nivel. Conecteaza redresorul pe acumulator si verifica incarcarea ! Daca incepe emisia de gaze, incarcarea este finalizata, sau cand tensiunea la bornele acumulatorului ramane constanta timp de 2 ore. Montezi un voltmetru in paralel pe acumulator si citesti tensiunea. Aici poti monta si un ampermetru sa citesti curentul de incarcare, la inceput va fi mare, iar pe masura ce acumulatorul se incarca, intensitatea curentului scade si creste tensiunea la bornele acumulatorului. Bafta

Bateria pe care o voi supune incarcarii este o Saito pe gel ... deci nu am ce verifica fiind capsulata... Dupa 1 ora..2 voi masura la borne sa vad daca mia are curentul pe care il avea fix dupa scoaterea ei de la incarcat, daca sunt pierderi de curent, clar nu mai tine curentul in ea.

 

Eu am luat motorul cu bateria asta din mai 2013, fix dupa ce l-am luat i-am schimbat statorul fiind parlite 3 bobine (acest fapt fiind ascuns de ex-proprietar), astfel dupa un drum de 200-300 km mi-a omorat si bateria, nemaipornind o data ajuns acasa. Atunci am pus bateria la incarcat si m-a dus pana in iarna fara probleme, cand am dat-o jos de pe motor si dupa ceva timp in iarna incarcand-o din nou.In primavara pusa pe motor si data cheie fara probleme, iar din primavara pana acum stata pe motor. Acum 1 saptamana cand am ajuns pe acasa nu a mai pornit, a invartit greu prima data, apoi mai greu a doua oara.

 

L-am pornit intr-un final, m-am plimbat ceva timp, am oprit la o benzinarie, a pornit ok, am oprit apoi la alta benzinarie pentru presiune, a pornit din nou fara probleme ... Cred ca se cere incarcata ...

Editat de zapp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria pe care o voi supune incarcarii este o Saito pe gel ... deci nu am ce verifica fiind capsulata..ai dreptate, in acest caz nu poti sa desfaci capacele, nu mi-ai spus tipul de acumulator . Dupa 1 ora..2 voi masura la borne sa vad daca mia are curentul pe care il avea fix dupa scoaterea ei de la incarcat, daca sunt pierderi de curent, clar nu mai tine curentul in ea. Revin cu intrebarea, Cum masori curentul din acumulator, sa vezi pierderi...procedura?? Sau poate vrei sa spui ca masori tensiunea la borne....Exista o metoda sa verifici piederile pe suprafata acumulatorului, dar nu este cazul la tine !

 

Eu am luat motorul cu bateria asta din mai 2013, fix dupa ce l-am luat i-am schimbat statorul fiind parlite 3 bobine (acest fapt fiind ascuns de ex-proprietar), astfel dupa un drum de 200-300 km mi-a omorat si bateria, nemaipornind o data ajuns acasa. Atunci am pus bateria la incarcat si m-a dus pana in iarna fara probleme, cand am dat-o jos de pe motor si dupa ceva timp in iarna incarcand-o din nou.In primavara pusa pe motor si data cheie fara probleme, iar din primavara pana acum stata pe motor. Acum 1 saptamana cand am ajuns pe acasa nu a mai pornit, a invartit greu prima data, apoi mai greu a doua oara.

 

L-am pornit intr-un final, m-am plimbat ceva timp, am oprit la o benzinarie, a pornit ok, am oprit apoi la alta benzinarie pentru presiune, a pornit din nou fara probleme ... Cred ca se cere incarcata ...Acumulatorii cu gel se reicarca/regenereaza rapid, daca sistemul de generare de pe motocicleta functioneaza corect, practic nu ai nevoie de redresor in tipul sezonului moto, chiar daca 2-3 sap. nu ai pornit motorul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tensiunea la borne m-am referit ca o masor, cu bateria in repaos.

 

Sistemul de generare e ok, tocmai ce ii schimbasem statorul, si nu mi-a facut figuri toata vara, avand si drumuru scurte, plimbari pe seara, si drumuri mai lungi ... porniri dese ... etc.

 

Insa mobra a stat in repaos vreo 3 saptamani (2 fiind plecat din tara, 1 fiind plecat prin tara), si dupa aceasta perioada facand figuri.

 

Astazi cred ca voi ajunge pe acasa si voi vedea daca porneste, daca nu ... am zburat cu ea la incarcat.

 

In manual zicea sa o reincarc utilizand curent de 4A pentru 1 ora sau 0.9 A pentru 5-10 ore. Din cate stiu eu un curent de un amperaj mai mic pentru o mai lunga perioada de timp e mai bine .... Tu ce parere ai?

Editat de zapp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...