Sari la conținut

Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii


Postări Recomandate

Vreau sa cumpar in curand un redresor/incarcator pentru auto-moto si nu sunt hotarat ce.

Am avut experiente placute cu Pro Charger (Saito) XL in trecut.

Ce recomandati din experienta si cercetari?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu folosesc asa ceva: http://www.motoboom.ro/redresor-incarcator-tecmate-optimate-6-ampmatic.html

 

Asta merge inclusiv la masina. Sunt foarte multumit de el. Am recuperat doi acumulatori pana acum.

Mai folosesc si modelul Optimate 2 si 3, exlusiv pentru moto. Satisfactie completa si in acest caz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.......

3. Durata de viata este excelenta la AGM, daca acumulatorii nu sunt descarcati mai mult de 60% din capacitate. Tinand cont de pretul de cost la GCB, si faptul ca iarna acumulatorul de motocicleta este pastrat la temperaturi de peste 0 grd C(garaj), AGM este o alegere mai buna!!. De asemenea, incarcarea statica/incarcator cu unui acumulator GCB trebuie sa fie controlata, tensiunea la borne nu trebuie sa depaseasca 13,8 V, de altfel mai toate incarcatoarele inteligente sunt adaptate si la GCB.

Bun gasit!

 

Mi-a placut prezentarea / explicatia!

Si multumesc penrtu detalii!

Din pacate nu am cunostinte tehnice, ... asa ca putin ajutor este oricand binevenit!

Multumesc mult!

 

In continuare sunt, insa putin derutat de textul de mai jos:

Exemplu practic/testat: Cu un AGM Yuasa intretinut in conditii normale/optime ai garantia a cel putin 6 ani!!, iar ca pret, in jur de 300-350 lei. Iar, GCB, mult mai mult ....

Am inteles ca un acumulator AGM ("intretinut in conditii normale/optime") are o garantie de cel putin "6 ani".

Insa enuntul de "iar, CGB, mult mai mult..." la ce se refera?!...

Ca are o perioada mai mare de utilizare decat AGM?!...

Atunci s-ar contrazice (cred...) cu exprimarea ca " AGM este o alegere mai buna!!."

 

Cred ca undeva am inteles gresit ceva, sau poate nu am reusit sa inteleg ceva subinteles.

 

Situatia mea, este ca am un acumulator Volton, cu gel, model YTX7L-BS(iGel), achizitionat acum un an de zile (februarie 2016).

Trebuie sa il reincarc.

(n-am mai mers cu motorul din 22.12.2016; l-am mai pornit in ianuarie, inainte de ger, dupa care am dat jos bateria si am tinut-o in casa;

acum nu mai merge; si imi indica faptul ca trebuie sa reincarc bateria)

Din pacate nu am un redresor si am tot cautat pe internet pareri despre modele si preturi pentru redresoare.

Fiind o persoana, mai putin tehnica (...de fapt, atehnica ...), cred ca un redresor automat, care are program de incarcare "inteligent", ar fi mai indicat.

Preturile pentru astfel de redresoare, sunt insa de cateva ori mai mari decat cele pentru un acumulator nou.

Clar ar fi util un redresor...

Insa, acum, ma gandesc daca este mai practic sa cumpar un redresor (si sa reincarc bateria Volton cu gel)

sau sa achizitionez un acumulator nou, si atunci sa ma orientez spre unul cu AGM (daca este mai bun decat cel cu gel).

"Mandra/manza" care o am este o Honda CBF600S din 2006, si ne petrecem timpul impreuna din iunie 2015.

Totodata, cititnd pe forumuri, am gasit si intrebarea altora, daca este util / practic / "sanatos" sa folosesc un acumulator de mai multi Ah;

pana acum am folosit modelul de 12V-7Ah.

 

Multumesc inca o data pentru informatiile oferite!

Tuturor celor de pe forum!

 

Toate cele bune tuturor!

Si astfalt uscat / drumuri uscate si cat mai multi kilometrii cu voie buna!

Editat de mihai29
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti lua un redresor inteligent - e bine sa il ai in orice conditii, poti lasa bateria conectata la el si ii va face mentenanta pe termen lung.

poti porni mobra cu cabluri de la masina si sa lasi releul ei de incarcare sa iti incarce bateria (faci si tu niste drumuri mai lungi asa :) )

Nu are sens sa iei baterie noua daca asta e inca in firea ei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am o problema la un kawasaki zx9r 2000, am avut bateria pusa pe redresor la incarcat, dupa ce s a terminat incarcarea mi a aratat ca are 12,2V. Am pus pe motocicleta a invartit o data si a clacat, am pornit o cu cabluri, am mers cu motocicleta cativa km, am oprit o, am incercat sa o pornesc, bateria moarta! Am pornit o iar cu cabluri si am luat borna de la baterie, s a oprit motorul. Dilema este, bateria este moarta sau alternatorul nu imi incarca?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand nu mai forta motorul cu o baterie moarta dupa spusele tale.

Primul pas, monteaza o baterie in conditii optime(imprumuta una daca nu vrei sa pui din start noua, dar vei ajunge si aici).

Pasul doi, fa masuratorile, vezi ce valori iti indica multimetrul. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ti-aș recomanda asta: http://www.bateriimoto.ro/baterii-cu-gel-cipLCD/Baterie-moto-VOLTON-cu-GEL-si-LCD-12V-12-Ah--pID251.html .

Am avut și pe motocicletă și pe scuter, mulțumit de ambele. Cea de pe scuter (7Ah) a mers pe o motocicletă V2 750cc timp de 3 ani după ce am renunțat la scuter.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, e dublu pretul la "Yuasa". Si Sorgetti tine 4 ani.

Salut JAGI,ce model de baterie Sorgeti se potriveste la zx-6r 2005?

Am intrat pe site si am gasit modelele de mai jos:

 

http://www.sorgeti.ro/baterii-moto/126-baterie-sorgeti-moto-agm-86-ah.html

 

http://www.sorgeti.ro/baterii-moto/129-baterie-sorgeti-moto-agm-10ah.html

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Are cineva vreo idee de decuplare a bornei (-) astfel incat sa nu se piarda curent in stationare mai indelungata? Cand spun indelungata nu ma refer la o iarna, ca atunci lucrurile sunt simple. Desfac carena, scot borna si au revoir. Ma refer la stationarile de 5-7 zile cand intreaga mea motocicleta se comporta ca un mare minus si pierd curent in draci. Atunci cand scot borna o pornesc si dupa o iarna intreaga si o ia la prima cheie.

Ideea ar fi sa gasesc un fel de comutator pe care sa-l pun la semivedere si sa-l actionez fara sa fiu nevoit sa dau saua, plastice etc jos ca sa ajung la baterie. Sau un fel de mufa dar care sa suporte curentul de pornire...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...