mafia01 Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Oricum am comandat deja Yuasa si sper sa fie fara probleme. Va multumesc pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 toate bateriile cu plumb acid trebuie incarcate periodic sau tinute pe redresoare inteligente atunci cand nu sunt folosite. Daca nu e respectata chestia asta apare fenomenul de sulfatare care scade drastic capacitatea lor de a genera un curent de pornire corespunzator. Chestia asta se simte cel mai mult la monocilindrice mari. unde are o sansa de pornire la 2 ture de motor si problema scade pe masura ce creste numarul de pistoane - scade capacitatea pe piston si creste numarul de sanse de pornire pe o rotatie a motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafia01 Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Inseamna ca urmatoarea investitie va fi un redresor...mai spre toamna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Vad ca ti-ai comandat deja... voiam sa-ti recomand si JMT - YB12Al-A2. Luata prin userul Metricmotion aici pe forum. Pe fostul Dakar m-a tinut fara probleme si sper sa fie OK si la actualul proprietar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafia01 Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Am vazut ca Yuasa a primit cele mai multe recomandari, plus ca trebuia sa ma misc repede cu comanda . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Am avut jmt,yuasa,varta,exide(standard,agm,gel) nici care nu a tinut mai mult de 2ani unele chiar mai putin si am fost cu ele la garantie.Au fost incarcate frumos iarna depozitate la caldura, degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 Yuasa care sa tina 5-6 ani costa de la 550ron in sus.Cu banii astia, iei 4 baterii care tin fiecare 2 ani, iesi mai ieftin, plus ca platesti in rate egale la 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 Am avut jmt,yuasa,varta,exide(standard,agm,gel) nici care nu a tinut mai mult de 2ani unele chiar mai putin si am fost cu ele la garantie.Au fost incarcate frumos iarna depozitate la caldura, degeaba. Aici ai gresit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 Hai ca eu am batut recordul la fiabilitate. Am luat sapt asta o baterie Exide si ieri am bagat acidul in ea, am lasat-o si apoi o pun pe motor. Cand colo surpriza nici macar odata nu a invartit motorul. Zic ma poate trebuie incarcata desi scrie clar ca se lasa jumatate de ora si apoi se foloseste. O pun pe redresor arata incarcata 50%, o las 3-4 ore si apoi o pun iar pe motor, nu a facut nici carrr...pina acu asa troasca de baterie ca asta n-am mai intalnit. Si aia veche pe care o am din 2014 si tot mai invarte putin motorul..da asta asa varza de noua!!! M-am cam lamurit de marca Exide. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chv Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 toate bateriile cu plumb acid trebuie incarcate periodic sau tinute pe redresoare inteligente atunci cand nu sunt folosite. Daca nu e respectata chestia asta apare fenomenul de sulfatare care scade drastic capacitatea lor de a genera un curent de pornire corespunzator. Chestia asta se simte cel mai mult la monocilindrice mari. unde are o sansa de pornire la 2 ture de motor si problema scade pe masura ce creste numarul de pistoane - scade capacitatea pe piston si creste numarul de sanse de pornire pe o rotatie a motorului si mai fac si vid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Mai 13, 2017 Share Postat Mai 13, 2017 Aici as zice ca e si vina mobrei/utilizarii nu neaparat vreo lipsa de fiablitate a bateriei. Garantat nu, bateriile detinute au fost pe mai multe mobre nu pe una singura iar incarcarea era in limite conform manual. Aici ai gresit. Nu te gandii la 20de grade, au fost depozite sa nu stea la inghet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Mai 13, 2017 Share Postat Mai 13, 2017 Mai poti sa minti lumea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Mai 13, 2017 Share Postat Mai 13, 2017 Mai poti sa minti lumea? Te mai suporti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Mai 13, 2017 Share Postat Mai 13, 2017 99% din aberatiile de pe forum ai mintit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 (editat) Yuasa care sa tina 5-6 ani costa de la 550ron in sus.Cu banii astia, iei 4 baterii care tin fiecare 2 ani, iesi mai ieftin, plus ca platesti in rate egale la 2 ani. Bogdane, m-am saturat eu de cata reclama faci la baterii kina. O yuasa tinuta pe charger cand nu folosesti motocicleta, tine 10 ani. Iti dau si in scris - YTZ10S e doar un exemplu care a tinut mult si bine la mine si apoi la cel care a avut motocicleta dupa ce am vandut-o. Bateria era din 2005. A cedat in 2015, adica al 11-lea sezon. Editat Mai 15, 2017 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 (editat) Nu te contrazic deloc Cesar. Numai ca practica elementara da alt rezultat. Nu toate Yuasele tin 10 ani. De ce? Pt ca nu toti au bani si timp de intretinut bateriile. Baterii China? Adica, Yuasa si alte baterii (China). Corect. Stiu ca cel mai economic e sa cumperi orice in rate fara dobinda. Am cunostinte si prieteni motociclisti bogati care au inteles economia si si-au luat chinezisme. Apropo, cit mai costa un YTZ10S originala? Editat Mai 15, 2017 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 (editat) Sorgetti bo$$, e sau nu e KINA? Sau poate acum iti place alt brand. Nici eu nu te contrazic doar ca cel mai ieftin e cu banii cash in manutza, fara rate, fara dobanzi, fara banci. Sau poate ca ai dreptate pentru cine e suficient de lenes ca pe langa incarcat bateria nici sa nu adune ratele (?) Ori poate mai exista supriavietuitori creduli ai valului 2008 care iar se simt bogati pe bani imaginari de la banci caritabile. YTZ10S OEM costa aprox 145 de euro Kina intre 35 si 70 de euro Li-Ion: 125 de euro LiFePO4: 135 de euro Eu unul, daca ar fi sa aleg, as lua 100% LiFePO4 din foarte multe considerente. Tu, probabil ai cumpara Sorgetti, in rate. Fara rautate te intreb, oare nu vom fi mereu saraci, daca gandim ca niste saraci? Off Topic: am un prieten care lucreaza (mult zis lucreaza) la un amanet auto. Vin clientii si lasa S8, S-Klasse si alte barosaneli cu textul "nu avem bani acum, ca avem de incasat" Editat Mai 15, 2017 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 Off Topic: am un prieten care lucreaza (mult zis lucreaza) la un amanet auto. Vin clientii si lasa S8, S-Klasse si alte barosaneli cu textul "nu avem bani acum, ca avem de incasat" Si se mai intorc sa le recupereze sau..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 (editat) Lifepo4 la 135 euro iau foc, ca-s facute de ingineri iscusiti. Din cauza vibratiilor. Luate de la dealeri romani , cu garantie. 667ron un YTZ10S, care fara mari intretineri tine 6 ani. O chinezeasca de 130 ron tine 2 ani. Nu are nici o legatura cu S Klasse. In rate fara dobinda, pt acest caz, inseamna ca de 667ron iti iei cel putin 5 baterii chinezesti la 130 ron, platesti la fiecare 2 ani cite 130 ron. In loc sa blochezi 660ron anul asta, blochezi doar 130, si peste 2 ani mai dai inca pe atit pe alta baterie. Am zis initial ca nu are sens sa explic ce inseamna ratele fara dobinda, dar daca ai adus povestea cu amanetul, poate ca nu ai inteles ce am vrut sa spun. Mai aduc vorba ca foarte putine motociclete poposesc la acelasi proprietar 6-10ani de zile? Editat Mai 15, 2017 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 (editat) O chinezeasca de 130 ron tine 2 ani. Sau o luna pana se deconecteaza un element, cum am patit eu si multi altii. Cheama platforma in Bulgaria, scoate banii (transport in rate nu se poate) si... opa ca te-ai transformat dintr-un bogat imaginar in saracul care isi fumeaza hasisul de sub unghii » Post actualizat in 16 May 2017 07:48 Lifepo4 la 135 euro iau foc, ca-s facute de ingineri iscusiti. Eu n-am vazut. Poate Li-Ion. » Post actualizat in 16 May 2017 07:49 Am zis initial ca nu are sens sa explic ce inseamna ratele fara dobinda, dar daca ai adus povestea cu amanetul, poate ca nu ai inteles ce am vrut sa spun. ba culmea ca am priceput dar ne place masa la restaurant in rate ca n-om fi fraieri sa mancam parizer cu mustar pe pliant de brico-store. Editat Mai 16, 2017 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 Tocmai ca eu am specificat clar de Sorgeti, nu am generalizat celelalte chinezisme care pot crapa in orice moment. Dar, pe bune, daca te incurc in afacerile tale, spune0mi pe privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 Cred ca ma confunzi... nu vand nimic aici. Dimpotriva, am zis ce cumpar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 Atentie mare la lifepo si liio - sunt baterii care au capacitatea la jumatate din ce au bateriile plumb - acid. Ca plus pot asigura curent de pornire foarte mare, mult pe ste plumb acid, pot suporta mai multe cicluri de incarcare - descarcare fara sa se strice DAR vor suporta un numar mai redus de porniri fara a lasa motorul sa mearga o vreme (din ce stiu eu pana acum au nevoie cam de acelasi timp pentru a se incarca... ). La plumb acid - pentru a recupera energia folosita la o pornire trebuie sa mergi in principiu cam 15 km cu mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 Atentia mare la Lixxx, cele facute pt piata saracilor din SE Europei, este legata de integritatea mecanica a lor. Din cauza ca lipiturile sint facute pe genunchi, contactele nu sint ferme. Am vazut cel putin 2 LIFEPO4 cumparate din RO, noi, care au luat foc. Una a lui Socaci, cealalta a lui Alexandrescu, ambele la Adancata. Cea a lui Alexandrescu s-a aprisns dupa numai o tura parcursa, i-a ars cu ocazia asta interfata de resoftare a ECU-ului care costase 400$$.Ce s-a constatat, ca scria pe baterie LIFEPO4, in ea avea elementi Li I .Plus contactele electrice de 2 bani. Nu-s prosti americanii ca vind bateriile asamblate de ei cu 170$. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 Acumulatorii cu Li au o reziztenta interna foarte mica, de aceea un acumulator de genul acesta subtire si usor poate genera un curent mare la pornire. Din pacate, aceasta rezistenta interna le face predispuse la scurcircuit, fenomen care poate fi devastator pentru instalatia electrica. Producatorii de marca echipeaza acumulatorii cu Li cu o siguranta fuzibila in interior pentru protectie la sc. Exemplu acumulatorii Ulrabatt din New Zeeland au fuzibil la interior. Cand vrei sa cumperi un acumulator cu Li trebuie sa ai referinte solide pentru marca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.