Sari la conținut

Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa nu iei baterie cu nume mare gen varta. Eu am un no name si a trecut si al treilea sezon fara probleme. Am avut varta acum cativa ani si n a tinut nici de la un sezon la altul, a crapat dupa 9 luni.

» Post actualizat in 07 Aug 2016 09:23

Si stiu foarte multa lume care a patit la fel, nu e intamplare!

Multumesc man , acum am una utop sau ceva in genul nu mai stiu exact cum se numeste pe gel ... si m-a tinut 3 luni,..pretul ei sarind peste 100 ron...asa ca ...n-am cuvinte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Incarcatoarele CTEK sunt foarte bune calitativ( incarcare prin impulsuri). Eu am varianta CTEK mxs 3.6 pentru acumulator AGM, nu impartasesc ideea acumulatorilor cu gel din mai multe motive.

 

Pentru GEL vezi http://www.caranda.ro/product/redresor-ctek-mxs-5-0-t/

post-74268-0-90303900-1471892318_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Redeschid subiectul cu bateriile Li Ion sau Li polimer fosfat. Un amic a cumparat de la un magazin specializat pt moto, din Ro, un acumulator Ballistic, cica facut in Italia, declarat ca Li Polimer fosfat. Dupa citeva ore de functionare, se descarca prematur. Scoasa de pe moto, lasata pe masa si surpriza, bateria a inceput sa se incinga dupa 2-3 zile de stat pe masa. Norocul a fost ca proprietarul a observat, altfel, riscul sa dea foc la casa era imens. Altora, si nu putini, le-a luat bateria foc in mers. Ideea este ca sint foarte multe FAKE-uri importate de baietii nostri destepti, ei crezind ca au fler gasind baterii ceva mai ieftine, adica mult mai ieftine, si le revind aici cu 1000ron. Bateria respectiva a fost desfacuta si surpriza, elementii era cei clasici de Li Ion. Singura baterie LiFeSo4 care merge impecabil si genereaza curent girla, este luata direct din USA, a costat 300$ adusa in RO, si a mai dat si TVA la Vama. Nu de prost a platit banii astia. EarthX 24C.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. La o Yamaha Thundercat din 98 e normal sa incarce 12,1-12,5 V fara faruri si 12,3-12,33 V cand aprind farurile?

am scos si alimentarea de la faruri,ca am xenon. cu alimentarea de la faruri deconectata incarca 12,5 V.

cand o turez (4-5000 de ture) nu se intampla mare lucru, nu sunt fluctuatii semnificative de incarcare.

pun aceste intrebari pentru ca i-am luat baterie noua, a pornit cu ea instant, acum 2 saptamani si am facut vreo 100 de km cu mobra. am revenit ieri sa o pornesc si nu a mai pornit. am pus-o pe redresor si azi a pornit instant.

ma gandesc sa nu am vreo problema de incarcare, de aia am intrebat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi poti spune atunci de ce are doar 12,5 V cu motorul pornit si de ce nu creste voltajul cand o turez la 5000 de ture?

 

eu nu iti pot spune, dar tu poti verifica statorul si releul, curatatul contactelor ajuta cam la 1 din 4 mobre , nu strica sa le cureti preventiv

 

dldeaza un manual si urmareste procedura de verificare, nu-i nimic complicat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce am citit se pare ca e cu magneti permanenti


» Post actualizat in 07 Sep 2016 17:22

azi am reusit sa ajung la garaj. am curatat contactele si am masurat releul. in loc de 203-248 de ohmi are undeva la 13.05k ohmi.

am masurat si diodele. si aici e o problema. in loc sa sune, adica sa nu aiba rezistenta, dau valori de 600 si ceva fiecare din cele 3 pozitii, 604, 606, 610, cam pe aici.

asa ca o sa am nevoie de releu. daca imi poate da cineva o idee de unde pot sa il iau la un pret bun, dau o bere.

maine o sa incerc sa masor si infasurarile de la stator, daca o sa am timp.


» Post actualizat in 08 Sep 2016 18:06

infasurarile statorului sunt ok. le-am masurat azi.dau toate 3 masuratorile 0,8 intre infasurari si nici o infasurare nu da la masa cu capacul motorului.

ramane sa comand releul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rugaminte:

 

In mod sigur ca printre cele 93 de pagini s-ar gasi si raspunsurile la intrebarile mele, dar pentru ca sunt intr-o criza de timp teribila v-as ruga, cei care stiti, sa-mi spuneti si mie:

 

1. Care este plaja voltajului acceptat care indica functionalitatea unei baterii la rece, nemontata? Adica, mai exact, dupa ce o scot de pe redresor ce valoare ar trebui sa-mi afiseze voltmetrul si cat timp ar trebui sa-mi indice acea valoare (sau sensibil egala)? 1sapt/1 luna/1an...? Repet, cu bateria nemontata pe mobra.

 

2. Daca m-ar bate gandul sa-mi montez o baterie pe lithiu catre ce brand sa ma indrept pentru a nu "beneficia" de surprizele invocate in postarile anterioare? (Explozii, foc...)

 

Va multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria proaspat incarcata o masori dupa 2 -3 ore de repaos si ar trebui sa ai 12,8 volti initial in gol si sa scada cam cu 0.1V pe luna (la 20 de grade stocaj). O baterie mai obosita va scadea cu vreo 0.2V pe luna. valorile sunt valabile pentru baterii de 10Ah monitorizate de mine (o yuasa si o varta). O poti lasa pana pe la 12,4V in gol, dar o incarcare inainte de pornire ar fi buna.

Nu vad de ce ai pune baterii pe litiu pe motoretele tale, nu percep nici un beneficiu pentru banii cheltuiti in plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria proaspat incarcata o masori dupa 2 -3 ore de repaos si ar trebui sa ai 12,8 volti initial in gol si sa scada cam cu 0.1V pe luna (la 20 de grade stocaj). O baterie mai obosita va scadea cu vreo 0.2V pe luna. valorile sunt valabile pentru baterii de 10Ah monitorizate de mine (o yuasa si o varta). O poti lasa pana pe la 12,4V in gol, dar o incarcare inainte de pornire ar fi buna.

Am incarcat-o, iar dupa 3h afisa 12,7V iar dupa 24h 12,55.

 

 

Nu vad de ce ai pune baterii pe litiu pe motoretele tale, nu percep nici un beneficiu pentru banii cheltuiti in plus.

 

Pentru ca cel putin pe Tricker am un consumator permanent, iar actuala baterie AGM Varta are 5Ah. Ma gandesc ca o baterie pe litiu are capacitatea de a retine mai mult timp tensiunea optima... sau gresesc...

Editat de R4DIKL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pui de aceeasi capacitate va tine aproximativ la fel ca una cu plumb.

In cazul tau in care ai un consumator permanent solutia ar fi un acumulator de capacitate mai mare nu unul cu litiu.

Cel cu litiu ar fi avantajos in cazul unei motociclete folosite rar pentru ca se autodescarca mai lent decat cel cu plumb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...