Sari la conținut

ACCIDENT MORTAL BUCURESTI


monsteristu'
 Share

Postări Recomandate

Vorbiti deja prostii...de cand prietenul meu bun Qaz si-a pierdut viata in acest tragic accident...am tot fost pe acel drum si am consemnat pe propriile mele forte cat si ale motorului meu orice intamplare le-ar fi cauzat acest deces. Detin o vitezana, Kawasaki ZX6R, setata pe suspensii cat de cat sportiv....medium pe fata si spatele hard. Am luat toate canalele si toate groprile si denivalarile posibile ale acestui drum cu diferite viteze...respectiv 50, 80, 100, 150, 180km/h. Nici una din acestea nu mi-a cauzat catusi de putin un mic voblaj si nici un fel de deztabilizare a motocicletei. Nu-mi explic cum cei doi ocupanti ai motocicletei au putut cade prada mortii subite....sincer, cu vitezana indiferent de viteza nu intri in nici un voblaj pe acel sector de drum.

 

Parerea mea, acrosaj si fugit de la locul faptei, desi avand in vedere ca sunt doi morti, amandoi pasageri ai motocicletei, se va da vina pe conducatorul motocicletei, CASE CLOSED.

 

 

ODIHNEASCA-SE IN PACE AMANDOI!!!!

 

SA LE FIE TARANA USOARA!!!!

 

 

AVETI GRIJA DE NOI DE ACOLO SUS INGERILOR!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 941
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eh, nu ai luat toate gropile cu 180. . dar foarte bun postul. Mai mult ca sigur ca fost vb. de o sicanare cu auto. Ce mi se pare mie bizar este de ce merg motoristii noaptea pe drumuri din astea cu probleme. Si in centru trebuie sa fii atent.. darmite pe drumul ala de "centura". .eu si cu masina pe acolo, sunt f. atent, chiar daca lipsa strazilor laterale te imping sa calci pedala. Soarta.. . wtf.

 

Ajung sa fac o paralela intre motociclism in Bucuresti si o zicala a unui samurai celebru. . ."Daca scoti sabia din teaca, foloseste-o cum trebuie, daca nu ai cum, mai bine las-o in teaca". sau cam asa ceva. . nu mai stiu exact. Si parafrazand, cunoscand pattern-urile din Bucuresti trafic, . . decat sa mergi prin trafic la orice ora din zi sau noapte pentru orice motiv, cat de stupid, mai bine te abtii cu stoicism 6 zile/sapt. si iesi numai duminica. cand poti sa-i dai. Eu aplic sistemul asta de 6 ani. Mai bine 3-4 ore de moto din plin, in weekend, pe trafic lejer, decat 8-10-15-20 ore in restul saptamanii, chinuiti in trafic si aglomeratie maxima. . Nu merita fratilor, chiar nu merita. . .oricand si oriunde. .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi chiar nu vreti sa intelegeti ca singura masina existenta pe Splai era cu mult inaintea lor?? In puii mei exista 3 probe video ... nu mai faceti voi supozitii aiurea. Plus ca am explicat si data trecuta ca pe motor si pe mijloacele de proba gasite nu exista nicio urma de transfer! Daca se atingea cu alta masina se gasea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricat de bizar a fost accidentul ma gandesc ca o groapa, daca nu stii ca e acolo, te poate speria si sa te faca reactionezi gresit si posibil de asta toti care ati luat gropile intentionat nu ati patit nimic, pentru ca nu ati fost luati prin luati prin surprindere. Oricum asta ar fi doar o varianta, ma gandesc totusi ca pentru niste motociclisti experimentati chiar si luati prin surprindere de o groapa nu ar cauza asa o tragedie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbiti deja prostii...de cand prietenul meu bun Qaz si-a pierdut viata in acest tragic accident...am tot fost pe acel drum si am consemnat pe propriile mele forte cat si ale motorului meu orice intamplare le-ar fi cauzat acest deces. Detin o vitezana, Kawasaki ZX6R, setata pe suspensii cat de cat sportiv....medium pe fata si spatele hard. Am luat toate canalele si toate groprile si denivalarile posibile ale acestui drum cu diferite viteze...respectiv 50, 80, 100, 150, 180km/h. Nici una din acestea nu mi-a cauzat catusi de putin un mic voblaj si nici un fel de deztabilizare a motocicletei. Nu-mi explic cum cei doi ocupanti ai motocicletei au putut cade prada mortii subite....sincer, cu vitezana indiferent de viteza nu intri in nici un voblaj pe acel sector de drum.

 

Parerea mea, acrosaj si fugit de la locul faptei, desi avand in vedere ca sunt doi morti, amandoi pasageri ai motocicletei, se va da vina pe conducatorul motocicletei, CASE CLOSED.

 

Imi pare sincer rau de amandoi dar povestind cum te-ai dat cu 150 si 180 prin gropi nu-mi arata decat ca nu ai inteles nimic din accidentul asta. Ori te dai zmeu... ori cu adevarat nu ai inteles nimic. Dar absolut nimic.

 

Nici tu nu esti nemuritor iar stalpul ala e tot acolo. Si daca descopereai ca intrii in voblaj si dai de stalp ca si ei... cum ne mai povesteai?

 

Cat despre parerea ta... ramane doar atat. Parerea ta. Chiar daca plauzibila nu are valoare din pacate la fel cum si tu sustii ca parerea celor cu groapa este fara valoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu fiind mai prost, vreau sa-mi explice cineva.....in special Survolaj, care este un pilot desavarsit cu suspensii 'setate sport',cum e sa iei gropi/guri de canal cu 150/180 km/h...cu o 'vitezana' sau cum le ziceti voi...

 

(si nu ma refer la guri de canal din alea perfect plate si nici la gropi de 10cm patrati)

 

PS: Survolaj, ti-as explica eu personal cum am intrat intr-un voblaj , mergand cu 70-80 (nu 180), atunci cand am luat cu roata fata o gura de canal (care era mai inaltata). Era noaptea, si datorita texturii asfaltului & etc + felul cum a iluminat farul cam chior asfaltul, efectiv nu l-am vazut nici in ultima secunda. Voblajul a constat in faptul ca roata fata s-a ridicat cativa cm deasupra solului si ghidonul a facut stanga dreapta de vreo 4 ori intr-o secunda.... Am avut noroc c-am reusit sa-l stapanesc si n-am avut o reactie stupida...altfel eram pe jos...

Dar n-aveam furca USD si suspensii 'medium/hard'. Daca aveam,poate nu intra deloc in voblaj.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimeni nu intelege ca fiecare motocicleta se comporta diferit chiar si fata de una acelasi model fiind. Nici o motocicleta nu e identica cu o alta. Degeaba incercati tot felul de simulari.. ca nu ai cum sa reproduci ce s-a intamplat cu acea motocicleta - aia e unica.

 

Si eu ma gandesc deseori, am luat hartoape cu viteza de ziceam ca mi se rupe motocicleta in doua.. si nu am intrat in voblaj, nu am cazut - dar cu Transalpul... nu am TDM. Am luat gropi cu 120 la ora pe autostrada, santulete, tot ce se poate, zone unde se termina asfaltul cu diferente de nivel de 10 -15cm .. si nu am cazut - dar asta nu ma face sa cred ca a avut loc vreo sicanare.

Cine stie ce s-a intamplat... asteptam rezultatele anchetei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat toate canalele si toate groprile si denivalarile posibile ale acestui drum cu diferite viteze...respectiv 50, 80, 100, 150, 180km/h.

 

Nu-i relevant. Pt simplul fapt ca ai facut-o cu intentie, stiind despre gropile si denivelarile alea. Nu cred ca instinctul iti va permite sa iei o denivelare in cel mai periculos mod posibil. In plus, ar trebui sa incerci cu acelasi motor, sau unul identic din toate punctele de vedere (inclusiv cantitate si tip de ulei in furca) cu aceeasi incarcare si distributie a maselor. Unde mai pui ca factorul uman nu-l poate reproduce nimeni, pentru ca indiferent de educatie si experienta, nu suntem roboti sa actionam 100% previzibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, nu ai luat toate gropile cu 180. . dar foarte bun postul. Mai mult ca sigur ca fost vb. de o sicanare cu auto. Ce mi se pare mie bizar este de ce merg motoristii noaptea pe drumuri din astea cu probleme. Si in centru trebuie sa fii atent.. darmite pe drumul ala de "centura". .eu si cu masina pe acolo, sunt f. atent, chiar daca lipsa strazilor laterale te imping sa calci pedala. Soarta.. . wtf.

 

Ajung sa fac o paralela intre motociclism in Bucuresti si o zicala a unui samurai celebru. . ."Daca scoti sabia din teaca, foloseste-o cum trebuie, daca nu ai cum, mai bine las-o in teaca". sau cam asa ceva. . nu mai stiu exact. Si parafrazand, cunoscand pattern-urile din Bucuresti trafic, . . decat sa mergi prin trafic la orice ora din zi sau noapte pentru orice motiv, cat de stupid, mai bine te abtii cu stoicism 6 zile/sapt. si iesi numai duminica. cand poti sa-i dai. Eu aplic sistemul asta de 6 ani. Mai bine 3-4 ore de moto din plin, in weekend, pe trafic lejer, decat 8-10-15-20 ore in restul saptamanii, chinuiti in trafic si aglomeratie maxima. . Nu merita fratilor, chiar nu merita. . .oricand si oriunde. .

Vad ca esti motociclist de weekend... Esti si sofer de weekend?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi chiar nu vreti sa intelegeti ca singura masina existenta pe Splai era cu mult inaintea lor?? In puii mei exista 3 probe video ... nu mai faceti voi supozitii aiurea. Plus ca am explicat si data trecuta ca pe motor si pe mijloacele de proba gasite nu exista nicio urma de transfer! Daca se atingea cu alta masina se gasea!

 

Zau? Astept sa prezinti cele 3 probe video, cu "puii tai" cu tot. Sau, sa te abtii!

Urma de transfer? M-am harjait cu FZR-u' de o Skoda Favorit, n-am avut NICI O URMA !!! Scrii mult, dar nu prezinti probe care sa-ti sustina afirmatiile! parerea mea e ca ascunzi ceva!

In ceea ce priveste gropile: ultimul motor l-am avut in 2003, un FZR Exup 1000. Traficul, pe vremea aia, era mult ai lejer si ieseam noaptea la fugareala, mergeam ca balamucu'. Si multi dintre voi isi aduc aminte ca drumurile nu erau ca-n palma, ci cam praf. N-am avut nici o problema majora, nu mai zic de cazatura, si suspensiile mele erau ca de cart!

 

P.S. Nu va mai certati!

Respect fratilor!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, nu ai luat toate gropile cu 180. . dar foarte bun postul. Mai mult ca sigur ca fost vb. de o sicanare cu auto. Ce mi se pare mie bizar este de ce merg motoristii noaptea pe drumuri din astea cu probleme. Si in centru trebuie sa fii atent.. darmite pe drumul ala de "centura". .eu si cu masina pe acolo, sunt f. atent, chiar daca lipsa strazilor laterale te imping sa calci pedala. Soarta.. . wtf.

 

Ajung sa fac o paralela intre motociclism in Bucuresti si o zicala a unui samurai celebru. . ."Daca scoti sabia din teaca, foloseste-o cum trebuie, daca nu ai cum, mai bine las-o in teaca". sau cam asa ceva. . nu mai stiu exact. Si parafrazand, cunoscand pattern-urile din Bucuresti trafic, . . decat sa mergi prin trafic la orice ora din zi sau noapte pentru orice motiv, cat de stupid, mai bine te abtii cu stoicism 6 zile/sapt. si iesi numai duminica. cand poti sa-i dai. Eu aplic sistemul asta de 6 ani. Mai bine 3-4 ore de moto din plin, in weekend, pe trafic lejer, decat 8-10-15-20 ore in restul saptamanii, chinuiti in trafic si aglomeratie maxima. . Nu merita fratilor, chiar nu merita. . .oricand si oriunde. .

"sabia iese din teaca doar ca sa ucida" - codul Bushido....si probabil ca a fost spusa si de un samurai celebru inainte :love:

 

Nu am mai urmarit topicul asta, dar voi cei care faceti reconstituiri nu starniti decat amuzament prin ipotezele avansate. E asha greu de inteles ca lipseste nepravazutul intr=o reconstutuire? Si in plus ca mergeau pe o motocicleta imprumutata despre care nu stiau cum se comporta?

 

Il rog pe nightwolf sa-mi raspunda daca poate, scurt fara argumentatii solicitate pe aici ca la piata, daca s-a stabilit cine a condus. Cand a fost accidentul, primul gand si cea mai plauzibila explicatie in mintea mea a fost ca a condus fata. Asta explica ptr mine si faptul ca orice dezechilibrare nu mia putea fi redresata avand in vedere diferenta de greutate dintre cei 2.

Si daca aveau castile legate.

 

Nu dati cu pietre, e doar nelamurirea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lamuriri necesare pina cind ele vor fi postate de catre userul oficialDAC MOTORS cu acordul familiilor si numai cu datele prezentate in urma cercetarilor de catre cei calificati,platiti,

 

1. motocicleta nu are decit citeva zgirieturi' nu lovituri,deci exclus impactul,lateral sau frontal

2. nu era incepator

3. cunostea motociclet, in DAC nu se dau motociclete imprumut daca stim ca omul care urmeaza sa o piloteze are tendinte kamicaze

4. nu era omul care sa traga de gaz,era foarte ponderat,nu consuma bauturi alcolice

5.confirm existenta inregistrariilor video, nimeni nu la sicanat

 

cu astea fiind zise puneti frina fantezismelor.impuiati capul oamenilor cu aberati si vb in necunostiinta de cauza ,doar vb sa va aflati in treaba unii''

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca era alt pilot daca nu era noapte daca era iluminat drumul . SE INTAMPLA ORICUM...cand e sa se intample , se intampla .(punct)

Vezi Accidentul din Bistrita..omul avea Transalp , mergea regulamentar si a intrat duba in el. Acuma sa ne dam cu parerea : Daca mergea ilegal (Mai tare) ... daca mai statea 5 minute sa fumeze o tigara sau mai stiu eu ce... nu mai murea! De acum faptul e consumat! Odihneasca`se`n pace toti bikerii ... sa ne vegheze de sus!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PENTRU TRANSPARENTA ATASEZ URMATOARELE INFORMATII:

In contul DM au fost stranse urmatoarele sume:

(mi-am permis sa completex cu XXX datele confidentiale si numele de familie a donatorilor ... presupunand ca doresc sa-si pastreze anonimatul)

 

VA ROG SA TRANSFERATI PANA MAINE 26 MARTIE TOATE DONATIILE PE CARE LE DORITI SA LE MAI FACETI PENTRU A NU DA PESTE CAP CONTABILITATEA INTERNA A CLUBULUI. SUMELE VOR FI DIRECTIONATE IN MOD EGAL CELOR 2 FAMILII.

CEI CARE NU SE VAD IN LISTA VA ROG SA-SI VERIFICE CONTUL PERSONAL DACA NU CUMVA SUMELE S-AU INTORS. DACA NU SA MA CONTACTEZE PE PM sau SA DEA REPLY PE TOPIC.

 

Incasare OP 50.00 23MAR

DPHDQ00323001606

2760818xxx xxxCristina M

RO67INGBxxx

/ROC/DONATIE - CRIS SI COSMIN xxx

Incasare OP 50.00 24MAR

DPHDQ00324001315

1690924xxx xxx VALENTIN-DANI

RO44BACXxxx

/ROC/donatie//RFB/1

Incasare OP 100.00 24MAR

DPHDQ00324006743

1820728xxx xxx PAUL ALEXANDRU

RO19BUCUxxx

/ROC/Donatie Adrian Bercea (QAZ)

//RFB/1

Incasare OP 60.00 25MAR

DPHDQ00325001849

1800419xxx xxx FLAVIUS MIHAI

RO62OTPVxxx

/ROC/donatie Harley X si Qaz//RFB/1

1

Incasare OP 500.00 25MAR

DPxxxxxx88

1730709xxx xxx xxxxxx

RO90INGBxxx

/ROC/donatie de la xxxxxx

//RFB/N/A

Depunere numerar 150.00 25MAR

DONATIE

BIR xxx ADRIAN STEFAN

BI/Pas. Seria xxx

Mesaj completat

Luni sper sa atasez lista actualizata.

 

 

Pentru transparenta, joi - 22 aprilie, Placebo va posta situatia exacta a deponentilor, astfel incat sambata 24 aprilie, la comemorarea Madalinei sa-i poata fi inmanata familei jumatate din suma strasa, din partea tuturor celor ce au contribuit, in acelasi fel se va proceda la comemorarea lui Qaz.

 

Dumnezeu sa-i odihneasca !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

UP...

La Qaz nu stiu exact cand si unde, dar daca a fost postat, dati UP, sa stie si prietenii sa vina la 6 saptamani :wacko:

 

Jijik, noi incercam sa ajungem, dar cred ca la ora 18...initial vroiam sa venim de la 8.30 la biserica, dar nu stiu sigur!Deocamdata am fi doua persoane, eu si Andreea, dar o sa mai vb cu cateva amice care au cunoscut-o pe Madalina si daca e, te anunt!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zau? Astept sa prezinti cele 3 probe video, cu "puii tai" cu tot. Sau, sa te abtii!

Urma de transfer? M-am harjait cu FZR-u' de o Skoda Favorit, n-am avut NICI O URMA !!! Scrii mult, dar nu prezinti probe care sa-ti sustina afirmatiile! parerea mea e ca ascunzi ceva!

In ceea ce priveste gropile: ultimul motor l-am avut in 2003, un FZR Exup 1000. Traficul, pe vremea aia, era mult ai lejer si ieseam noaptea la fugareala, mergeam ca balamucu'. Si multi dintre voi isi aduc aminte ca drumurile nu erau ca-n palma, ci cam praf. N-am avut nici o problema majora, nu mai zic de cazatura, si suspensiile mele erau ca de cart!

 

P.S. Nu va mai certati!

Respect fratilor!!!

 

1. nu esti parte implicata sa ti se prezinte TIE probele. Probele au fost deja prezentate cui trebuia sa le vada.2

2. Prin "harjaiala" se intelege abraziune aka urma forma de suprafata sau adancime dupa caz care prezinta transfer vizibil in diferite spectre. Lasa-i pe altii cu stiinta si tu stai si mananca popcorn in continuare.

3. Nu sunt obligat sa prezint NIMANUI de pe acest forum NICIO proba din simplul motiv ca NU AU legatura cu accidentul ca persoane implicate.

4. Fii sigur ca ascund ceva. Intotdeauna voi ascunde multe nu ceva.

 

In concluzie lasa-ne!

Mesaj completat

va certati fara rost. chiar daca i ar fi sicanat cineva, risca 3 ani cu suspendare pe loc..

 

R I P

 

Aberatia asta de unde a iesit?? :wacko:

 

Mesaj completat

Sunt curios daca se vor da vreodata publicitatii detaliile reale ale acestui caz tragic. Inclin sa cred ca nu. Din pacate.

 

Cam ce detalii ai vrea tu sa se faca publice?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3. Nu sunt obligat sa prezint NIMANUI de pe acest forum NICIO proba din simplul motiv ca NU AU legatura cu accidentul ca persoane implicate.

4. Fii sigur ca ascund ceva. Intotdeauna voi ascunde multe nu ceva.

Cam ce detalii ai vrea tu sa se faca publice?

 

Cauzele acestui accident trebuie facute publice. "Musamalizarea" nu aduce beneficii nimanui.

Dupa acest accident, m-am gandit serios daca mai continui cu motociclismul. Poate voua vi se pare "gluma", insa daca se ajunge sa se moara din nimic si pentru nimic, din punctul meu de vedere, riscurile depasesc "placerea" iar "motociclismul de trafic" nu mai are nici un farmec.

 

1. motocicleta nu are decit citeva zgirieturi' nu lovituri,deci exclus impactul,lateral sau frontal

2. nu era incepator

3. cunostea motociclet, in DAC nu se dau motociclete imprumut daca stim ca omul care urmeaza sa o piloteze are tendinte kamicaze

4. nu era omul care sa traga de gaz,era foarte ponderat,nu consuma bauturi alcolice

5.confirm existenta inregistrariilor video, nimeni nu la sicanat

 

Eroare de pilotaj? Restul cauzelor sunt inlaturate de lista de mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

In primul rand odihniti-va in pace Qaz si Mada si condoleante familiilor.

Am citit threadul asta cap-coada si inca sper ca la un moment dat se vor clarifica si cauzele accidentului. Personal nu pricep cum s-a putut intampla... ma rog...

Ce nu inteleg din cele 82 de pagini scrise mai sus: care cristos e motivatia voastra fratilor cand aruncati nu noroi/il puneti la zid pe nightwolf!? Poate mi se pare, dar in definitiv e printre putinii de aici care vorbeste in cunostinta de cauza (ad literam).

 

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand si daca o sa fie ceva de spus, cu siguranta se va spune...Pana atunci, nu inteleg de ce se pun aceleasi intrebari la nesfasit si de ce se fac atatea speculatii. De bun simt ar fii sa lasati lucrurile asa cum sunt pana la noi informatii. Ati pus toate intrebarile posibile, acum asteptati raspunsul de la cei ce le pot da si cand le pot da. Uneori cred ca multi nu stiu cuvinte precum "respect, bun simt, omenie".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt a mia oara.probele video se prezinta organelor de cercetare,familiilor celor in cauza sau celor indreptatiti sa le vizionezi ,ca si dosarul dealtfel,nu pricep ce trebuie uni sa tor rascoale si sa puna paie pe foc aiurea doar sa se afle in treaba

 

nu exista nici o dacie logan rosie,ala care a ziso ori era fumat,ori beat ori plictisit

nu suntem cu avionul erore de pilotaj,,cam fortat spus

tot ce aberati aici vede si mama lui MADALINAsi parinti lui QAZ, ravasiti oameni cu timpeniile si supozitiile voastre

DAC MOTORS are user oficial,aveti rabdare ,repet rabdare, cu acordul familiilor si dupa ce se termina cercetarea judiciara,ve-ti sti si domniile voastre ce sa intimplat

 

cei care nu se pot abtine de la aceasta rugaminte sau se crede buricul buricilor il invit sa inceapa cercetarea la fata locului personal sa dea tare in gaz si sa vada exact daca teoria lui este cea viabila,dar inainte de asta sa aprinda o luminare la crucea montata ieri acolo,si sa se gindeasca daca si parinti lor sau frati ar fi asa incintati de toate comentariile aiurite postate aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...