Jump to content

JOIA MOTO - Moto Thursday


Recommended Posts

Pornind de la ideea nazarita in discutia de la mitingul de Simbata asta m-am gindit sa prezint nastrusnica poveste intrun thread separat in care sa se poata discuta separat.

 

 

Asadar:

 

Moto Thursday

 

manifestare moto saptaminala permanenta desfasurata in orasele tarii cu scopul promovarii spiritului motociclismului

asa cum e el... si cu "frumoase"... si cu "uriti zgomotosi".

 

 

 

obiective:

 

-Constientizarea de catre participantii la trafic, public si organele statului a existentei motociclismului ca si comunitatea unitara de pasionati ai vehicolelor cu doua roti.

 

-Constientizarea potentialului comunitatii Moto din Romania - atit de catre participantii la trafic, public si organele statului cit si de insasi membrii comunitatii, astfel obtinindu-se o coeziune mai buna si deschizindu-se posibilitati de actiune punctuale pe viitor.

 

-Constientizarea necesitatilor particulare a motociclistilor de catre public, parteneri de trafic, organe de ordine, institutii.

 

 

 

Metoda de manifestare:

 

Manifestarea se bazeaza pe dreptul inalienabil (cistigat de stramosi cu ceva singe) la libera deplasarea pe teritoriul tarii a cetatenilor!

 

 

In fiecare joi a fiecarei saptamini, in fiecare oras al tarii, intre orele 17 si 20, pe un traseu circular stabilit de comun acord intre membrii comunitatii locale, motociclistii se aduna la o plimbare ad-hoc care are urmatoarele caracteristici:

 

- motociclistii isi semnalizeaza intre ei faptul ca participa la "traseu" printrun semn distinctiv pentru a evita confuziile (unii pot fi in interes de serviciu etc). Semnul propus ar fi: "doua claxoane scurte si o turare scurta a motorului"

 

- odata ce doi motociclisti sint impreuna pe traseu ramin impreuna cit mai mult posibil incercind sa "aglutineze" cu alti motociclisti sau grupuri de motociclisti aflati pe "traseu". In acest fel grupul de motociclisti creste in volum, ideal, dupa o perioada toti motociclistii se vor regasi intrun singur grup. Daca motociclistii intra pe traseu deja grupati in mici grupuri (cluburi, etc) cu atit mai bine.

 

- Fiecare motociclist intra si iese in "traseu" liber de orice obligatie dar odata intrat este necesar sa faca eforturi sa respecte citeva linii directoare:

 

* sa incerce sa grupeze cu alti motociclisti

* sa faca tot posibilul sa nu atraga in mod nejustificat atitudinea negativa a publicului prin zgomot excesiv etc.

* sa aibe grija sa nu puna in pericol siguranta celorlalti motociclisti sau a publicului participant la trafic prin viteza excesiva sau acrobatii si nu in ultimul rind sa isi protejeze propria integritate prin purtarea de echipament adecvat.

* sa faca tot posibilul sa evite conflicte cu publicul sau agentii de ordine pentru a nu permite denaturarea scopurilor manifestarii de catre interese contrare provocatoare.

* sa tolereze diferentele dintre motociclisti (de la tip de moto, tip de echipament, atitudine si stil de pilotaj) si sa invete din ele - sintem diferiti dar uniti. Efectul giroscopic e acelasi pentru toti! :cheers:

* sa isi protejeze motoarele lor si ale camarazilor. turatii mici (vine caldura!) si sa se permita motoarelor cu racire cu aer sa circule mai liber.

 

 

-la finalul "traseului" motociclistii sint incurajati sa se adune in locuri publice (parcari, baruri) in care pot sa faca schimb de idei contructive despre imbunatatirea perceptiei motociclismului pentru restul cetatenilor ca si pentru imbunatatirea si armonizarea relatiilor dintre ei prin intelegerea diferentelor ce exista intre stilurile moto preferate ca si alte nazuinte legate de motociclism. Prin cunoasterea si tolerarea celuilalt putem sa ne cunoastem pe noi mai bine intrucit diferentele ne fac sa vedem ce sintem sau/si ce ne lipseste. In acelasi fel prin prezentarea diferentelor pe care le comporta motociclismul catre public, publicul are aceasi posibilitate sa vada si sa inteleaga ca motociclistii sint mai mult decit citeva expresii peiorative, ca sint un mod de a exista iar particularitatile motociclismului nu sint lucruri care alieneaza motociclistii de civilizatie ci lucruri care imbogatesc existenta societatii noastre. Motociclismul apartine civilizatiei.

 

 

Traseu propus pentru Bucuresti (click A I C I pentru vizualizare)

 

"Piata Unirii - Universitate (via Bd IC Bratianu) - Piata Obor (via Calea Mosilor) - retur Universitate - Piata Victoriei (via Bd Nicolae Balcescu, Bd Lascar Catargiu) - retur Universitate - Parcul Cismigiu (ocolire datorata sensurilor unice prin: Bd Reg Elisabeta-Str Schitu Magureanu-Stirbei Voda-Calea Victoriei)- retur Universitate - Piata Unirii (via Bd IC Bratianu)" si iar pina la expirarea timpului/chefului fiecaruia (sa speram ca timpul de 3 ore sa expire primul).

 

Explicarea traseului propus.

 

Desi traseul este in esenta un circuit el este strins in jurul Pietei universitatii. In Piata universitatii manifestarea va avea vizibilitatea maxima si de aia e bine sa trecem de 4 ori pe tura pe acolo. de asemenea faptul ca in majoritatea lui cicuitul presupune prezenta motocicletelor pe ambele sensuri aduce avantajul ca prezenta lor este mult mai clara si in caz de nevoie motociclistii nu ramin in urma ci sint observati de cei de pe contra sens care pot sa ii ajute. In plus... e mai putin plictisitor cind poti sa faci cu mina confratilor de pe contrasens.

 

poza:

 

clipboard02ds.png

 

Va rog sa comentati si sa completati.

 

Daca sint "agramaticalisme" prea multe va rog sa scuzati...

Link to post
Share on other sites
  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Excelenta idee! Pentru faptul ca se va stabili o zi pe saptamana pentru plimbare doar in oras in fiecare saptamana timp de cateva ore cat mai multe motoare in toate orasele,majoritatea soferilor se vor obisnui sa se uite in oglinda inainte de a vira. Cat mai multi cu atat mai bine...doar asa putem sa aratam ca "Motociclistii exista in trafic"

Daca thread-ul asta o sa aiba succes eu unul o sa las plimbarile in afara orasului in alte zile.

Cat despre marsul de sambata inca nu sunt convins sa merg pentru ca nu cred ca se va schimba stilul de condus al drumarilor grabiti care intorc pe linie continua doar ca au vazut intr-o zi de primavara o colana de motociclisti. :cheers:

Link to post
Share on other sites

Ai cateva probleme:

- intre orele alea, multi suntem inca la munca

- intre orele alea este cel mai infernal trafic in minunata capitala si va fi chin si pt motoare si pt ceilalti participanti la trafic

- daca se formeaza un grup/coloana, la semafoare ce faci ? Nu toti vor apuca sa treaca pe verde

- traseul e lung, iar agatarea la "plimbare" a motoristilor intalniti pe drum are mici sanse. Multi poate sunt cu treaba, multi nu stiu ce faci, cei de pe sensul opus slabe sanse sa intoarca si sa se alature etc...

- fara niste "ghizi" e foarte posibil sa iasa un haos si nu o coloana cat de cat unitara

- foarte posibil sa se obtina doar aglomerare, poluare, zgomot, incidente, in loc de "constientizare"

Link to post
Share on other sites

1. in una din JOIe, faceti o coborire de la piata Victoriei, direct pe Calea Vicotoriei. E drumul mai scurt si mai e cite-cineva :cheers: de drum pe acolo.

2. Orele zic eu ca sunt OK, prezenta nu-i obligatorie si daca va organizati cit de cit cu anuntarea locatiei si de pe drum o sa poata lumea doritoare sa va astepte la cotitura si sa se alature.

3. @CapOne: nu se vrea un sir compact. Daca se imprastie coloana pe 4-5 Km e ok. Nu-i miting, sunt niste motociclisti prin trafic. E ok sa fie si masini printre ei si ei printre masini.

Important e ca joiA, intre 5 si 8 sa se vada ca sunt niste motociclisti pe traseul asta, eventual sa aiba si niste semne distinctive, sa transmita un mesaj.

Link to post
Share on other sites

O miscare inteligenta si de bun simt. O sustin din toata inima! N-o sa se prinda repede dar daca ne tine sa facem asta cateva luni la rand clar vom avea un impact. Ne vedem Joi :cheers:

Link to post
Share on other sites

Super, sustin cu tarie ideea, eu am sa prezint si am sa sustin ideea in arad si valcea, deasemenea am sa fac aceasta treaba chiar si daca am sa o fac singur de nebun... Moto Thursday here i come (pacat ca azi e vineri :cheers:) )

Link to post
Share on other sites
Super, sustin cu tarie ideea, eu am sa prezint si am sa sustin ideea in arad si valcea, deasemenea am sa fac aceasta treaba chiar si daca am sa o fac singur de nebun... Moto Thursday here i come (pacat ca azi e vineri :cheers:) )

Asta nu ar trebui sa te retina (initial era Vineri da' s-a gindit omu' ca Vinerea seara lumea o mai tuleste din capitala si nu prea ar fi spectatori). Deci GO!!!!!

Link to post
Share on other sites

o sa incerc si eu sa adun la baia mare ceva....desi mai greu cu "motocilistii de duminica de aici"...dar vb lui rookie22,si de ma dau singur si am grija sa inteleaga lumea ce fac tot incerc.sanatate :cheers:

Link to post
Share on other sites

Si eu sustin initiativa, dar poate ceva mai putin organizata: am citit in ceva topic pe aici despre ideea asta, dar spunea omul doar sa iesim fiecare la aprox aceeasi ora si in aceeasi zi sa ne dam cu motoarele. Nu vad rostul semnalelor, ca nu vad de ce ar trebui sa stim cine o iesit pentru plimbare si cine merge/vine de la munca; Suntem motociclisti toti, care ne plimbam. Si nu vad de ce sa ne chinuim sa mergem in grupuri. Daca ies grupuri ad-hoc, bine, daca nu, si asa ii tot bine. Parerea mea ii ca cel mai important este sa fim cat mai multi motociclisti pe strazi, sa se mai obisnuiasca soferii cu noi.

Numa bine

Link to post
Share on other sites
Idee buna, mai trebuie lucrata la ea.

Da, trebuie pusa in aplicare :cheers: chiar nu e ceva foarte greu de realizat, cum am zis si daca o faci singur sau cu un prieten 2, 3 in cateva saptamani sa mai alatura unu altu, o sa fie nevoie de ceva timp dar eu zic ca merita, incercarea moarte nu are ;)

Link to post
Share on other sites
Super, sustin cu tarie ideea, eu am sa prezint si am sa sustin ideea in arad si valcea, deasemenea am sa fac aceasta treaba chiar si daca am sa o fac singur de nebun... Moto Thursday here i come (pacat ca azi e vineri ;)) )

... o sa fim cel putin 2 nebuni in arad... :cheers:

Super idee.... BRAVO zaelu...

Link to post
Share on other sites

@Cap0ne

 

- Din pacate la orice ora "decenta" unii dintre noi vor fi la munca. Cei care nu pot dar vor poate macar din cind in cind sa gaseasca o joie dupa amiaza mai libera.

 

- Faptul ca e in plin trafic este unul din "spiluri" :cheers:. Vom fi foarte bine vazuti ca sintem multi si masinile vor merge incet si vom fi vazuti ca solutie impotriva traficului.

 

- Nu e problema separarea la semafoare. Se va merge nu numai "legal" ca viteza dar, incet ca sintem in grup in oras si nu vrem sa ne imprastiem pe jos in vreun carambol si sa stirnim surisul ironic al publicului. ;)

 

- Traseul nu e foarte lung daca numarul e mare. ideea e sa nu fim chiar extrem de agasanti pentru locuitorii riverani. In principiu am putea face 2-3 ture de "traseu" maxim. POate pentru unii 3 ore e mult dar ideea e ca intra fiecare cind vrea si sta cit vrea. Si estimarea mea ar fi ca in mijlocul "programului" si spre final va fi maximul de "flux motociclistic"

 

- O sa ramai surprins cit de usor iese odinea din haos ;)

 

- Sa nu ne temem de drobul de sare :) .

Mesaj completat

 

@raduprint01

 

Nu exista regulament fix. Este o plimbare libera dar iti garantez ca majoritatea vor avea tendinta naturala sa "grupeze". Au fost intentionat ocolite in postul meu initial expresii care sa denote regulament fix. Am spus "linii directoare".

 

Este si convingerea mea ca legile/regulile mor inaintea oamenilor si daca omul se cramponeaza de ele spiritul lui moare odata cu ele... imi plac recomandarile si povetele spuse parinteste in schimb. :)

Link to post
Share on other sites

Este o idee excelenta.

Nu ne poate interzice nimeni dreptul de a circula pe strazi. Ar fi interesant insa daca am si sta in coloana ca si cum am fi cu masina.

Sa fie fara restrictie si control: pur si simplu am chef sa ies sa ma plimb in intervalul orar indicat.

Ete, intamplarea face ca alte cateva sute de motociclisti s-au gandit la fel! :cheers:

Link to post
Share on other sites

Nu cred ca sunt sanse sa faci traseul complet in mai putin de o ora, o ora si jumatate. Si daca de unul singur sa zic ca ai putea, ca te mai strecori printre masini, cand mai sunt 20 de motoare srecurandu-se la acelasi semafor, se cam complica treaba...

 

In plus de asta, sunt anumite pasaje destul de inguste (bd Carol, de ex, unde de la Rosetti pana la Mosilor nu prea ai cum sa treci printre masini, trolee, decat daca depasesti pe contrasens, ceea ce mie personal nu imi face mare placere; la fel si pe Popa Tatu si Stirbei).

 

Mai mult, traseul complet fiind foarte lung (16-18 km, daca numaram ambele sensuri de circulatie), chiar daca s-ar strange 5-600 de motoristi, asta inseamna ca la fiecare 100 de metri vor fi 3 motociclisti. Asta DACA se strang 5-600 pe TOATA durata... dar probabil ca nu vor putea toti iesi in trafic la 5 fix, si incheia la 8 fix. Ideea e sa nu fie prea mica densitatea de motociclisti si sa treaca neobservata in agitatia normala de la ora respectiva.

 

Mai degraba as propune un traseu mai simplu, gen Victoriei-Unirii, sau oricum, ceva similar, pe bulevarde largi, si pe masura ce creste "awareness-ul" in randurile noastre si se aglomereaza traseul, sa fie extnis lunar, sau saptamanal, sau dupa cum o cere gradul de participare. Daca incepem cu un traseu de 18 km si sunt 2-3 motociclisti la fiecare semafor, nu-si da nimeni seama ca se intampla ceva...

 

E rezonabil ce zic? sau aberez? :cheers:

Link to post
Share on other sites
Nu cred ca sunt sanse sa faci traseul complet in mai putin de o ora, o ora si jumatate. Si daca de unul singur sa zic ca ai putea, ca te mai strecori printre masini, cand mai sunt 20 de motoare srecurandu-se la acelasi semafor, se cam complica treaba...

 

In plus de asta, sunt anumite pasaje destul de inguste (bd Carol, de ex, unde de la Rosetti pana la Mosilor nu prea ai cum sa treci printre masini, trolee, decat daca depasesti pe contrasens, ceea ce mie personal nu imi face mare placere; la fel si pe Popa Tatu si Stirbei).

 

Mai mult, traseul complet fiind foarte lung (16-18 km, daca numaram ambele sensuri de circulatie), chiar daca s-ar strange 5-600 de motoristi, asta inseamna ca la fiecare 100 de metri vor fi 3 motociclisti. Asta DACA se strang 5-600 pe TOATA durata... dar probabil ca nu vor putea toti iesi in trafic la 5 fix, si incheia la 8 fix. Ideea e sa nu fie prea mica densitatea de motociclisti si sa treaca neobservata in agitatia normala de la ora respectiva.

 

Mai degraba as propune un traseu mai simplu, gen Victoriei-Unirii, sau oricum, ceva similar, pe bulevarde largi, si pe masura ce creste "awareness-ul" in randurile noastre si se aglomereaza traseul, sa fie extnis lunar, sau saptamanal, sau dupa cum o cere gradul de participare. Daca incepem cu un traseu de 18 km si sunt 2-3 motociclisti la fiecare semafor, nu-si da nimeni seama ca se intampla ceva...

 

E rezonabil ce zic? sau aberez? :cheers:

 

Think big, start small!

Link to post
Share on other sites
- motociclistii isi semnalizeaza intre ei faptul ca participa la "traseu" printrun semn distinctiv pentru a evita confuziile (unii pot fi in interes de serviciu etc). Semnul propus ar fi: "doua claxoane scurte si o turare scurta a motorului"

 

* sa faca tot posibilul sa nu atraga in mod nejustificat atitudinea negativa a publicului prin zgomot excesiv etc.

 

* sa faca tot posibilul sa evite conflicte cu publicul sau agentii de ordine pentru a nu permite denaturarea scopurilor manifestarii de catre interese contrare provocatoare.

 

* sa isi protejeze motoarele lor si ale camarazilor. turatii mici (vine caldura!) si sa se permita motoarelor cu racire cu aer sa circule mai liber.

 

 

nu te supara dar te cam contrazici

 

claxoane scurte si ambalarea motorului scurt :cheers:

 

ceea ce lipseste din trafic e sa dea si motocilistii cate doua claxoane scurte - ca restul de retardati din bucuresti care uita mana pe claxon

sau cand se pune verde instant se aud 3 claxoane - de atentionare

 

ceea ce mai lipseste e sa ii dai lu' nenea deja enervat la culme de trafic, noxe, retardul din fata care nu a plecat in secunda 1 cand a venit verdele o mica ambalare de motor

 

Nu te supara dar am vazut rezultate fenomenal de bune in ultimii doi ani in bucuresti in urmatorul fel

NU CLAXONA

NU TE BAGA AIUREA

NU AMBALA MOTORUL

NU DA FLASH-uri

 

Gaseste o pozitie buna (dreapta/stanga de masina) in care sa te uiti in oglinda lui sa ii poti vedea ochii - astfel o sa te vada

 

nu de putine ori mi-au facut loc ... nu am facut nimic decat sa astept, in cazul in care mi-au facut loc din bun simt, cand nu aveam pe unde sa trec, am asteptat cuminte in fundul lui

 

au inceput sa realizeze ca

nu ai cu ce sa il incurci - pleci mai repede decat el - nu are nici un rost sa ocupi la semafor 3 metri

nu are nici un interes sa iti auda tie piticii de pe creier cand dai gaz sa iti faca loc (dai dovada de prostie si nesimtire)

 

vrei sa fii respectat in trafic pai nene respecta si tu restul de participanti - fara sa ii faci icrele terci cand treci cu toba goala de carbon

si pe urma va intrebati de ce se uita astia urat la noi ;)

 

in fine!

asfalt uscat si fara incidente

 

PS in schimb ideea in timpul saptamanii e cea mai bun idee

vrei sa sensibilizezi participanii la trafic - pai o faci cand sunt participanti ... nu sambata dimineata la ora 9:30 cand "participantii" dorm sau se dau jos din pat si aud 600 de tampiti pe motoare dand gaz - nu faci nimic altceva decat sa il enervezi si mai mult

sambata dimineata majoritatea tranziteaza bucurestiul - deci inutil

si cum ai zis si tu trebuie facut cand sunt ore de varf - 17/18/19/20 ora in care se duce acasa si evident o sa ne/te vada

Edited by delu
Link to post
Share on other sites

cred ca zicea ca asa or sa se salute intre ei cei care participa la miscare. Un fel de parola. :cheers:

Link to post
Share on other sites

Delu le zice bine cu statul cuminte in spate si pe lateralul masinilor... si mie de obicei imi fac loc, dar daca nu ma observa nu ma apuc sa claxonez sau sa turez sau sa dau flashuri, pentru ca pana la urma e dreptul lui sa stea unde vrea pe banda. Plus ca asta cu claxonatul si flashurile e exact comportamentul preaiubitilor jmekeri care dupa ce ca depasesc pe contrasens, dau flashuri cu nesimtire sa te feresti tot tu din calea lor. Eu unul nu as vrea sa fiu asociat cu bizoni de tipul asta.

 

In alta ordine de idei, si cam off-topic, nici n-aveti idee ce bine da la public pentru imaginea noastra sa oprim la treceri cand vedem pietoni asteptand sa treaca. Ma rog, asa ar trebui sa facem toti conducatorii auto sau moto, dar in practica putini fac asta, si e interesant sa-i vezi pe pietoni placut surprinsi ca tocmai un "inconstient pe doua roti" opreste sa le dea voie sa treaca din toata coloana de masini.

Edited by smar2
Link to post
Share on other sites

Putem sa facem alternativ un semn cu mina... de exemplu ridicarea mainii stingi si invirtirea ei circular in semn de "adunare".

 

Oricum... de ambalat motoarele se vor ambala. Ideea e ca restul care sint "stinjeniti" de asta sa fie indulgenti... Treaba se regleaza incet... la inceput de bucurie multi vor fi mai "tzipatori" dar treptat devenind obisnuit "traseul", virfurile de stridenta se vor atenua. Si motociclistii "cu fite" lasa mina din gaz.

 

Cum ziceam si dincolo... Ideea e sa fim toleranti. In prima faza intre noi. Stim ca unele manifestari motociclistice sint deranjante dar de critici nu ducem lipsa. Ca sa ne creem imaginea trebuie sa ne promovam. Initial cu ce avem. Altfel... ne scindam in bisericute si sintem usor de maturat pe jos. Fiecare motociclist oricum ar fi el (rocker suparat, manelociclist, fitzo-ciclist, motociclista, gay, crestin, corporate slave, etc etc) reprezinta resursa umana existenta la ora actuala. Adevaratii oamenii fac treaba cu ce au la indemina.

 

Eu as prefera sa vad pustanii scuteristi, fitzo motociclistii, etc impreuna cu toti ceilalti stringind rindurile pentru ceea ce este in comun motociclismului decit sa fie "alungati" si sa isi rupa gitul singuri pe strazi incercind sa fie rebeli in afara "rebelilor".

 

Manifestarea asta vrea sa genereze o miscare motociclistica. Astfel incit mai tirziu sa putem spune: "NOI MOTOCICLISTII VREM ASTA!" Si cind vom zice asta sa nu fie un chitzait ci un vuiet ca de viitura. Si nu ma refer la zgomotul tobelor.

 

 

Hai... lasati temerile... March on! Manifestarea va permite si celor mai putin temerari sa grupeze initial sub "casca" anonimatului. Incet lumea prinde curaj si vom avea mai mult de o voce-doua. Mai mult de un ONG de 2 oameni si cluburi vizibile mai bine decit doar in semnaturi pe forum.

 

 

Ca sa citez pe "distrusii" din formatia mea favorita:

 

Libertalia, the wild and the free

The Ideal of Freedom is ruling the sea

Libertalia, the strong and the brave

Drowning the slaver, down to its grave

 

Libertalia

Libertalia

Libertalia

 

The moral of the story is:

We ride free, we raise our fist

 

 

Mesaj completat

cred ca zicea ca asa or sa se salute intre ei cei care participa la miscare. Un fel de parola. :cheers:

 

da. semnul de recunoastee... nu sa faca tot timpu "bip-bip-vruum" ;)

Edited by zaelu
Link to post
Share on other sites
Putem sa facem alternativ un semn cu mina... de exemplu ridicarea mainii stingi si invirtirea ei circular in semn de "adunare".

 

Oricum... de ambalat motoarele se vor ambala. Ideea e ca restul care sint "stinjeniti" de asta sa fie indulgenti... Treaba se regleaza incet... la inceput de bucurie multi vor fi mai "tzipatori" dar treptat devenind obisnuit "traseul", virfurile de stridenta se vor atenua. Si motociclistii "cu fite" lasa mina din gaz.

 

Cum ziceam si dincolo... Ideea e sa fim toleranti. In prima faza intre noi. Stim ca unele manifestari motociclistice sint deranjante dar de critici nu ducem lipsa. Ca sa ne creem imaginea trebuie sa ne promovam. Initial cu ce avem. Altfel... ne scindam in bisericute si sintem usor de maturat pe jos. Fiecare motociclist oricum ar fi el (rocker suparat, manelociclist, fitzo-ciclist, motociclista, gay, crestin, corporate slave, etc etc) reprezinta resursa umana existenta la ora actuala. Adevaratii oamenii fac treaba cu ce au la indemina.

 

Eu as prefera sa vad pustanii scuteristi, fitzo motociclistii, etc impreuna cu toti ceilalti stringind rindurile pentru ceea ce este in comun motociclismului decit sa fie "alungati" si sa isi rupa gitul singuri pe strazi incercind sa fie rebeli in afara "rebelilor".

 

Manifestarea asta vrea sa genereze o miscare motociclistica. Astfel incit mai tirziu sa putem spune: "NOI MOTOCICLISTII VREM ASTA!" Si cind vom zice asta sa nu fie un chitzait ci un vuiet ca de viitura. Si nu ma refer la zgomotul tobelor.

 

 

Hai... lasati temerile... March on! Manifestarea va permite si celor mai putin temerari sa grupeze initial sub "casca" anonimatului. Incet lumea prinde curaj si vom avea mai mult de o voce-doua. Mai mult de un ONG de 2 oameni si cluburi vizibile mai bine decit doar in semnaturi pe forum.

 

 

Ca sa citez pe "distrusii" din formatia mea favorita:

 

 

 

 

Mesaj completat

 

 

da. semnul de recunoastee... nu sa faca tot timpu "bip-bip-vruum" ;)

sincer as participa cu mare drag la ceva in care cred

din fericire cred ca in timpul saptamnii mai multi nu vom trece neobservati - mai ales cand suiti in conserva se deplaseaza spre casa

 

doar ca noi ca si motociclisti ar trebui sa dam dovada de maturitate in trafic si respect

 

doar ca: trebuie sa te faci observat placut si nu sa arunce cu rosii si oua in noi

deci civilizat - nu ti-a facut loc ... stai dupa el ... fara nici un comentariu (din tobe ,claxoane, flash-uri)

 

din pacate romanul nu se poate educa decat cu forta :cheers: de asta mi-a fost mereu frica cand s-a organizat ceva

ideal ar fi pt inceput - organizare cu cateva reguli de bun simt (fara ambalat claxon flash injuraturi)

pt inceput e bine sa se mearga in pluton - suntem mai in siguranta si nu riscam sa ne despartim pe traseu

eventual mai multe plutoate - daca e prea mare nu vor trece toti la semafor

 

e una cand intoarce lumea capul sa vada 10 tembeli care gonesc cu 100 m de trecerea de pietoni si se aude de la 2 km departare si alltii 2 dupa

 

si alta e sa vada lumea 20 de motociclisti mergand calm in limita regulamentara fara zgomot infernal si prudenti - fara a mai fi etichetati "nebuni"

"donatori de organe"

"satanisti"

"violatori de baba"

 

nu va suparati pe mine dar nu cred ca printr-o campanie agresiva o sa se rezolve ceva, din contra se poate inrautati mult imaginea si asa falsa pe care vream sa o promovam

victime alte inconstientilor cu masini - suntem si noi in egala masura (uneori) vinovati

Link to post
Share on other sites

@Delu: mai citeste te rog odata. Cred ca ti-ai format o idee gresita. PE BUNE. E plimbare pasnica, chiar mai cumintica decit aia de fitzobikeri+everestPitzi.

Link to post
Share on other sites

Exact. Plimbarea se vrea pasnica si de sensibilizare continua a publicului vizavi de existenta noastra si particularitatile nostre. A nu se confunda indemnul la toleranta intre noi (pentru a favoriza toleranta publicului fata de noi, repet) cu indemnul la galagie si debandada gratuita.

 

Dar nici sa iti faci iluzii ca lumea va fi constienta de noi dind sarumina la pensionare cind traverseaza trecerea...

 

Este o impunere subtila a nevoilor noastre (pentru ca cererea de drepturi mi se pare improprie IMHO)...

 

 

 

Inchipuiti-va ca masinile de joi dupa amiaza/seara ar fi motociclete. Stati la Universitate pe scuar si incercati sa vi le imaginati venind. Nu cu 150 la ora... nu auzindu-se de la Romana... ci venind in limita sigurantei mersului in grup foarte mare de moto (care e mult sub aia legala). Ce impact ar avea o astfel de miscare saptaminala? Ce forta va avea apoi o astfel de "entitate" atunci cind vrea sa spuna guvernului: "Bah... nu faci aia sau nu bagi legea aia... pentru ca deranjezi cetatenii numiti motociclisti..."? Credeti ca guvernul sau alte institutii vor ridica in zeflemea o sprinceana si sa intrebe in stil "Shrek" (you and what army?) : "Care motociclisti?" ? Nu cred... pentru ca a doua zi vor vedea ce inseamna : NOI!"

 

Inca odata... fac apel sa incercati sa nu va speriati de gindul: "Auleo poate ma vede mama linga un manelociclist"

Edited by zaelu
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...