Jump to content

JOIA MOTO - Moto Thursday


Recommended Posts

Guest MosRahao

Tin sa cred ca multi "sustinatori ai miscarii anti-joia moto", sunt mai mult forumisti decat motociclisti in traficul bucurestean.

 

In ce ma priveste, e al 2-lea sezon in care merg zilnic, prin trafic central, cu motocicleta. Doar cand da zapada ma opresc. Inainte de asta, am mers 5 ani, zilnic, cu scuterul. Ma opream cand incepea ninsoarea. Inainte de asta, intamplarea face sa fi condus prin traficul bucurestean, zilnic, timp de 15 ani, masina. :D -uneori mi se mai intampla cu masina si in ziua de azi, dar mai rar...:D

 

Kosh, tu ce experienta ai in trafic? Intreb doar.... Intrebare si pentru Lupul Gri*** ...

 

***Atentie, te rog frumos nu generaliza ce-am povestit eu despre Joia Moto ca fiind o descriere generala a mea la adresa motociclistilor in trafic. M-am referit strict la Joia Moto.

 

Eu nu sunt anti-joia-moto. Am spus doar opina mea, bazata pe participarea mea la aceasta actiune. Repet, e un prilej frumos de socializare, din pacate dublat de mult teribilism - asa am perceput eu lucrurile, participand de doua ori. In plus, nu am niciodata pretentia ca perceptia mea e mereu cea corecta... :cheers:

Edited by Festina Lente
Link to post
Share on other sites
  • Replies 3.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din pacate Festina Lente punctul tau de vedere se vrea mai mult decit un punct de vedere comunicat catre ceilalti. Mie la intrunire nu mi-ai spus in acesti termeni problemele pe care le ai cu JM. Daca iti aduci aminte am avut o discutie scurta pe tema asta si nu erai atit de ultragiat si nu strigai ca JM ar fi ceva ce ar trebui practic interzis... da... cam asta se intelege dinc e spui tu si ceilalti care din motive personale nu vreti sa vedeti decit partile negative ale JM (nu-mi spune de intrunire si bere dupa... pls).

 

Te rog sa iei in consideratie urmatoarele chestiuni:

 

1. In Romania nu este interzis sa mergi cu motocicleta pe strada iar daca mergi impreuna cu alti motociclisti nu trebuie permis de la presedinte. Asta ca sa intelegi ca elanul asta al "interzicerii" sugerat subtil este ridicol.

2. In Romania nu exista in codul rutier nici o referire la acceleratia maxima a unui vehicol ci numai la viteza maxima pe diferite portiuni de drum public. Asta ca sa intelegi ca daca vezi pe cineva accelerind nu inseamna nimic. Ca sa nu mai discutam ca "fitilul" ca la joia moto se pleaca ca la cursele de superbike este ridicol si jenant pentru tine.

3. In momentul in care tu conduci un chopper de 250cmc (lucru cit se poate de liber si OK) este absolut normal sa ti se seteze in minte o anumita senzatie legata de viteza si acceleratie. Este normal sa capeti o anumita senzatie a limitei de siguranta particulara modului tau de a merge. Pe "low" adica. Nimic rau in asta... dar!!! a judeca pe ceilalti care conduc vehicule care care difera constructiv in posibilitati de al tau si care conduc evident in alt stil decit tine... a ii judeca din perspectiva ta si a nu incerca macar sa te pui in pielea lor si eventual a abandona judecata daca nu poti... este... cred ca stii termenul.

4. Toti cind am iesit prima oara in trafic... cu masina, mobra sau scuterul am avut probleme in a face fata multiplelor stresuri legate de mersul cu un vehicol in traficul bucurestean. tine de natura fiecaruia felul in care am facut fata acelui stres, cum ne-am depasit limitele si cum ne-am readaptat apoi la acei stimuli. Unii mai mult unii mai putin... este penibil pentru cineva care se multumeste cu o adaptare mai mica sa faca moralisme celor care i-au depasit limita.

 

Si ultima chestiune. Este foarte graitor faptul ca din tot ce s-a spus impotriva punctului tau de vedere ai catadicsit sa raspunzi numai la o chestiune banala ce tine mai mult de vanitate. "Moa tu stii de cind merg io in oras?" ...ma lasa rece. Eu am trecut pe linga tine (in alta zi decit joia) si m-am strcurat rapid printre masini in timp ce tu stateai in mijlocul benzii in spatele masinilor. Fiecare e liber sa aleaga. iti respect alegerea... dar nu mi-o baga mie pe git. Nu iti place la JM... nu veni.

 

pina una alta JM este doar o intrunire ca si celelalte cu diferenta ca intre intrunire si bar se merge oarecum grupat si NU TARE SI RASFIRAT. Ideea din spatele chestiunii asteia simple fiind ca astfel se genereaza o mostra de motociclism mai puternica pentru restul participantilor la trafic... astfel soferii vor fi expusi la o mica particica din motociclismul "de afara" unde "bikerii e respectati dom'le da' nu stim de ce".

 

asfalt uscat!

 

PS avem un prieten joist care acum o saptamina sau doua si-a sarabatorit atingerea vitezei de 140 la ora... pe drumul de la Giurgiu la Bucuresti fii pe pace... in rest 40 e zona lui... vine la JM si nu face shushu pe el... pur si simplu daca se merge mai tare decit considera safe... is baga lula si ramine in urma... de regula unde stau eu ca sa inchid formatia... big fracking deal...

Link to post
Share on other sites

Am fost la Joia Moto de 4 ori (fara fazele de socializare pre/post plimbare, ca-s mai nesociabil de felul meu), iar a 5-a oara veneam de la serviciu si m-am lipit grupului in Piata Victoriei. Dupa primele 2 iesiri, m-am gandit sa nu mai repet figura, pentru ca nu mi-a placut ca oamenii nu respectau mersul in grup, incolonati pe aceeasi banda si decalati si nici ca pe la semafor unii sau altii mai bagau mana in gaz, unii erau incepatori care vroiau sa demonstreze ca pot, altii batrani care se vroiau respectati ca sunt. Dar, gandindu-ma inca o data si recitind 'manifestul' miscarii, am inteles ca asteptarile mele erau gresite. Nu e mars, e plimbare la gramada. Simulare a ceea ca va sa vina (pentru curiosi, plimbati-va prin Roma, Paris sau alte capitale sufocate de zanateci pe doo roti). Si, peste cativa ani, cand despre Joia Moto nu o sa-si mai aminteasca nimeni, vom lua de buna destinatia atinsa fara incidente prin traficul haotic... Asa cum ma bucur eu de 2 ani si ceva de mers intens prin Bucuresti fara incidente, fara sa ma mai gandesc la imbunatatirile la care au contribuit toti fraierii luati pe capota sau bagati in pamant in anii de 'constientizare' a fenomenului moto la noi. Ah, asta pentru ca eu sunt super meserias, zmeu si atins de inspiratia divina, desigur.

Link to post
Share on other sites

Tin sa cred ca multi "sustinatori ai miscarii anti-joia moto"

 

Nu exista asa ceva, nici macar in gluma nu cred ca si-a pus cineva in cap sa faca asa ceva. Daca pe bietii incepatori ii face insa sa se simta mai importanti daca ar exista o asemenea presupusa miscare e alta discutie...

 

Mai scutiti-ma cu grija asta fata de "interesele cardiace" ale soferilor din trafic. Ma prea putin intereseaza ce gandeste ala de la volan despre mine atat timp cat se uita draq in oglinda inainte de a executa o manevra.

Ma doare fix la doi metri in spatele tobei, ca soferul masinii ma considera un descreierat atat timp cat nu-mi ia fata iesind de pe-o straduta ci franeaza brusc vazundu-ma...

 

Exagerezi dar te inteleg, stiu cum este in trafic pe motocicleta mai ales in capitala. Furia impotriva soferilor e o "boala" a incepatorilor care odata suiti pe motociicleta au senzatia ca nu beneficiaza de suficient respect in trafic. Mai ales cei care merg tare sau care circula tare printre coloanele de masini.

De fiecare data, dar fara exceptie, in ultimii 4 ani, cand a trebuit sa merg in Bucuresti pe motocicicleta, nu m-am enervat pe soferi desi situatii cu potential periculos au existat. Mai ales cand mergeam mai tare decat limita legala.

 

Mi se rupe de perceptia soferilor, de parerile lor personale si convingerile la adresa mea. PUNCT. Nu dau doi bani pe ele. Singura chestie care "ma doare" este sa se uite draq pe unde merg cu acele +3 tone de fiare, si sa nu mai doarma draq cu covrigul in mana! Singura chestie care ma intereseaza este ca acel sofer sa se uite pe unde merge, sa nu faca tampenii care-mi pot pune mie viata sau intergitatea corporala in pericol. Ca soferul face asta din respect, frica, costientizare, sau grija, e prea putin important!

Orice "miscare" care duce soferul la concluzia "stai, ma bag dupa ce trece asta" eu personal, o vad benefica.

It's that simple.

 

Infantil

 

Faptul ca lumea contesta joia moto nu poate decat sa ma bucure ca are impact si printre motociclisti... Ceea ce inseamna ca avem o oarecare importanta daca meritam contestati.

 

Importanta nu este neaparat echivalenta cu a fi ceva benefic. Vadim e contestat si are si o oarecare importanta in fata unui procent mic din electorat dar nu cred ca ar fi vreodata o solutie....

Edited by Cesar
Link to post
Share on other sites

e hilar ce s-a intimplat in mintea celui care a facut desenul ala... :lool: minute de frustrare paroxistica eliberate in photoshop... :crack: fiecare cu manifestarile lui artistice.

 

In final fiecare face ce vrea... eu nu o sa cer niciodata interzicerea photoshopului... dar autorul desenului ala se poate lua de mina cu ala care azi zicea la televizor ca motociclismul ca sport ar trebui interzis. great minds think alike cum se zice...

Link to post
Share on other sites

...Kosh, tu ce experienta ai in trafic? Intreb doar.... Intrebare si pentru Lupul Gri*** ...

...

Treaba asta cu cine o are mai lunga nu este deloc constructiva! Ultimul post reprezinta doar parerea mea personala. Nu mai am rabdarea de alta data si "nu mai pot" cu specia "motociclistus forumistus". Nu ma intereseaza daca considerati ca am sau nu dreptate. Pe forum gasesti diverse "chestii", cei drept de la an la an, din ce in ce mai slabe calitativ, insa realitatea persista: singurul filtrul real este propria-ti ratiune!

 

Fiecare crede ce vrea, actioneaza cum vrea atat timp cat se incadreaza in parametrii specificati de "lege". Restul e can-can.

 

Nu esti in stare sa conduci: stai acasa sau ia metroul. Te sperie participantii la trafic?? Din nou, exista alternative... Nu conteaza ca esti motociclist sau sofer de masina: nu esti in stare, mergi cu RATB-ul... nu ma lua pe mine cu argumente gen "ma sperie cand trec motociclistii, ma sperii de ei ca circula haotic"... "mi-a franat dom'le un motociclist brusc in fata"... pastreaza draq distanta daca esti asa de sperios.

Un sperios d'asta era sa ma lanseze pe orbita acu' doua saptamani cand a fortat galbenul la un semafor...

Pe principiul: daca esti cardiac pai nu traversa pe mijlocul strazii pe unde ti se apuca sa traversezi caci statul ti-a creeat trotuar si treceri de pietoni semaforizate...

 

Daca tu nu conduci in trafic (sau ai condus pana acu' ceva timp) si ai preferat/decis, indiferent de motive, sa nu mai conduci... lasa pe altii (care inca mai practica chestia asta numita condusul in traficul bucurestean) sa-si dea cu parerea si sa intreprinda actiuni.

 

"Latratul" de pe margine este adevarata dovada de infantilitate.

Meanwhile... romania sta capra si in ceea ce priveste motociclismul.

Link to post
Share on other sites

Nu esti in stare sa conduci: stai acasa sau ia metroul. Te sperie participantii la trafic?? Din nou, exista alternative... Nu conteaza ca esti motociclist sau sofer de masina: nu esti in stare, mergi cu RATB-ul... nu ma lua pe mine cu argumente gen "ma sperie cand trec motociclistii, ma sperii de ei ca circula haotic"... "mi-a franat dom'le un motociclist brusc in fata"... pastreaza draq distanta daca esti asa de sperios.

 

Tu chiar crezi ceea ce spui? Eu nu vad nicaieri oameni speriati. Soferi nici atat...

Despre prudenta ai auzit? Soferi prudenti ai intalnit? Eu da. Si motociclisti prudenti dar si idioti.

Rebeliunea personala prin care incerci sa "translatezi" haotic spre imprudent este cel putin nostima si apreciez efortul :)

O masina franeaza "mai brusc" decat o motocicleta. Verificat.

 

Un sperios d'asta era sa ma lanseze pe orbita acu' doua saptamani cand a fortat galbenul la un semafor...

 

Si ce sa facem? Sa-i belim pe toti, e bine asa? Victimo... :(

 

Daca tu nu conduci in trafic (sau ai condus pana acu' ceva timp) si ai preferat/decis, indiferent de motive, sa nu mai conduci... lasa pe altii (care inca mai practica chestia asta numita condusul in traficul bucurestean) sa-si dea cu parerea si sa intreprinda actiuni.

 

Conduc aproape zilnic. Stiu despre ce este vorba. Mai si instruiesc "fraieri" chiar si mai experimentati decat tine din cand in cand. Am renuntat insa la motocicleta pentru ca exista solutii mult mai eficiente.

Ma surprinde insa cand aud tot felul de neaveniti ca intreprind actiuni pentru binele tuturor motociclistilor din tara asta. Este doar o mirare personala, nimic mai mult.

 

"Latratul" de pe margine este adevarata dovada de infantilitate.

 

Tu latri?

Daca da - invata-ma si pe mine cateva "cuvinte".

Daca nu - inseamna ca nu stii despre ce vorbesti.

 

P.S.

Putin mai mult calm nu strica. Daca online unde nu sunt intersectii, praf pe asfalt, pietoni, RATB, cedeaza trecerea, etc., te turezi in gol si te enervezi, imi dau seama ca iti e mult mai greu pe strada. :ok:

Link to post
Share on other sites

OK. ca sa concluzionam polemica pe saptamina trecuta.

 

1. Joia Moto inseamna o adunare de motoretisti joia la 18:30 la Inter

2. Dupa palavre, socializari, agatari, si alte chestii naspa se purcede la o plimbare prin oras in grup cvasiorganizat in gramada moto fara alte reguli majore decit cele de circulatie cu amendamentele ca: mobrele pot trece printre masinile de la semafor.

3. Dupa plimbare se poposeste intr-un birt unde se bea un suc o bere fara alcool si iar palavre si discutii.

 

Daca cineva vrea sa interzica aceasta manifestare moto... sa mearga la parlament de mina cu ala care cerea interzicerea sportului cu doua roti si sa faca o petitie cum ca oricum e periculos pe doua roti etc..

Daca cineva nu e de acord cu elementele (unu sau mai multe) acestei manifestatii... este foarte frumos invitat sa nu vina la JM ci sa mearga la alta manifestatie moto care i se potriveste mai bine, sa creeze el sau ea alta manifestatie mai buna sau sa ramina acasa la calculator.

 

Now... inainte sa se iasa iar la polemizat (pardon... dat cu mobra) pe saptamina asta... vreau fiecare care are ceva de zis in continuare sa se gindeasca si eventual sa raspunda acilea la urmatoarea intrebare:

 

De ce Facebook are doar buton de "Like" si nu si de "Naspa". (Nu ncercati sa scapati cu botonu de dat inapoi like-le).

Edited by zaelu
Link to post
Share on other sites

OK. ca sa concluzionam polemica pe saptamina trecuta.

 

1. Joia Moto inseamna o adunare de motoretisti joia la 18:30 la Inter

2. Dupa palavre, socializari, agatari, si alte chestii naspa se purcede la o plimbare prin oras in grup cvasiorganizat in gramada moto fara alte reguli majore decit cele de circulatie cu amendamentele ca: mobrele pot trece printre masinile de la semafor.

3. Dupa plimbare se poposeste intr-un birt unde se bea un suc o bere fara alcool si iar palavre si discutii.

4. Membrii Joia Moto nu le are cu umorul.

 

...ai uitat asta. :haha:

Edited by TARKA 2
Link to post
Share on other sites

e hilar ce s-a intimplat in mintea celui care a facut desenul ala... :lool: minute de frustrare paroxistica eliberate in photoshop... :crack: fiecare cu manifestarile lui artistice.

 

In final fiecare face ce vrea... eu nu o sa cer niciodata interzicerea photoshopului... dar autorul desenului ala se poate lua de mina cu ala care azi zicea la televizor ca motociclismul ca sport ar trebui interzis. great minds think alike cum se zice...

 

Chiar asa, tu nu ai vazut-o ca pe o glumitza care ii ridiculiza pe cei care critica miscare JM? Ai zis ca omul a desenat asta ca sa convinga pe cineva sa opreasca JM? :lol:

Link to post
Share on other sites

Bai joistilor, ma dezamagiti. Nici pana acum n-ati priceput ca sunt unii care nu merita nici un micron de toceala de deget pe tastatura? Ce dreaqu... Daca vreti va povestesc joia viitoare cati km. au anu' asta cu mobra prin trafic unii din astia care-si dau cu parerea despre Joie.

Link to post
Share on other sites

Cezare, stai linistit! Desi par mai acid in exprimare, nu ma 'nervez deloc. Iar faza cu ambalatu' ma dixtreaza! Din al doilea an nu ma mai enervez in trafic.

 

Eu nu vreau binele motociclistilor din romania, ma doare la basca de binele motociclistilor. Eu vreau binele meu, si voi participa oricand si la orice "actiune" care direct sau indirect imi afecteaza interesele.

Cat de motociclisti sunt alti??? mi-se-rupe! Punct! Fiti voi toti mai motociclisti decat mine, nu ma deranjeaza absolut deloc!

Yo mi-am luat moto pentru mine si numai ptr. mine!

 

Mi se pare infantil sa etalez cati km fac eu pe zi, cum conduc eu ce anume fac eu in trafic la nivel de "atitudine motociclistica" si am ajuns sa regret enorm sfaturile pe care le-am postat acu' ceva ani!

 

In romania, fiecare este ptr. el, nu exista comunitate, nu exista "motociclisti" ci doar specia "motocilismus forumistus" plina de indivizi care fac peste 20000km pe an in fata monitorului, plina de "experti" fara motocicleta, plina de "specialisti" si plina de "veterani de plastilina" facuti la apelu' bocancilor odata cu trecerea anilor. Majoritatea motociclistilor pe care i-am intalnit prin diverse locuri, nici n-au auzit draq de forum, forum care, pe zi ce trece, incep sa-l identific ca fiind o pierdere totala de timp!

 

Si, nu ma face sa incep sa vorbesc despre mecanicii moto...

 

Revenind la Joia Moto, consider "actiunea" o chestie buna. Poate cu timpul va evolua intr-un altfel de actiune, sau poate chiar va disparea. Ideea de baza ramane: Joia Moto poate fi privita ca pe un start! Bun sau prost, este un inceput!

Daca Joia Moto "enerveaza soferii de masini" suficient de mult incat acestia sa fie cu ochii'n paishpe, inseamna ca Joia Moto si-a atins target-ul. Normal c-o sa existe si nemultumiti, normal ca "loveste" si in nevinovati.

 

Ce, intre noi, nu exista "motociclisti" ale caror actiuni lovesc si "nevinovatii pe moto"? (n-am gasit alta rima!)

Link to post
Share on other sites

E bine ca nu te enervezi, eu am dedus gresit.

Mie mi se pare mai mult decat infantil sa se etaleze cati km face cutare sau cutare motociclist pe zi sau pe sezon, mi se pare chiar idiot :D Pentru mine motocicleta este un moft si anul asta am mai multi km facut pe pista decat pe strada. penteu cei mai multi motociclta este un moft dar inca nu vor sa recunoasca :D

Se pune problema cine e mai motociclist? Trebuie deci un concurs. Eu nu am auzit de competitie decat pe puncte, campionat, podiumuri,etc... Nimic despre cel mai motociclist cu numar de km sau ani experienta... o tampenie...

Normal ca iti pare rau de sfaturi, le-ai dat la idioti :D

Eu imi doresc cat mai multi motociclisti educati, bine instruiti, civilizati. Exact la fel de mult imi doresc si soferi cu scoala facuta serios si examen luat cinstit. Civilizati si educati doar daca in familie educatia a insemnat mai mult decat: pune-ti fular la gat ca e frig si racesti, ce-ai mancat azi?, ia cu paine, etc., Nu pot cere mai mult decat e cazul. Nu-mi doresc sa ma intalnesc pe sosea nici cu soferi nici cu motociclisti haotici, teribilisti, nesimtiti, etc.

Link to post
Share on other sites

Cesare, ai ramane surprins sa afli ca pentru destul de multi, motociclismul nu e moft, ci o modalitate eficienta si rapida de a ajunge dintr-un loc in altul al Bucurestiului. Inainte de a avea motocicleta, mergeam cu masina la birou si erau cel putin 2-3 zile pe saptamana cand ma invarteam 20-30 de minute pe stradutele din jurul biroului ca sa gasesc un loc de parcare. Ca sa nu mai vorbim ca am luat si 2 sau 3 amenzi de circulatie pe motiv ca nu lasasem 1,5 metri pe trotuar pentru pietoni. Pe de alta parte, in 90% din drumurile cu masina prin Bucuresti, nu aveam nimic de carat, decat poate cel mult un rucsac. Asa ca din punctul meu de vedere, pentru genul asta de drumuri, masina ar fi un "moft", care ar duce la pierdere inutila de timp si bani in trafic, in timp ce o motocicleta (sau un scuter) ar fi o alegere isteata. ;)

Link to post
Share on other sites

(sau un scuter)

Pana aici ai fost in eroare :D

Da, scuter - foarte bun, eftin si bun, mic, usor de condus, consuma putin, polueaza putin. Motocicleta tinuta in trafic - 4 in linie, 1000cc, consuma cat un logan, fierbe, se strica diverse, tzacane, pacane, naspa plus plus...

Bicicleta - consuma deloc, doar calorii :D merge si pe trotuar, merge si pe scari, merge si prin parc si pe scurtaturi.... si mai destept :ok:

Motocicleta este deci un moft in traficul urban. Fudulie mai ales la motoarele mari si puternice. Nu zic sa nu se maearga pe motociclete in oras, normal ca este liber fiecare sa faca ce ii place mai mult. Eh, e doar parerea unui fraier care a renuntat de cativa ani sa mai mearga in bucuresti pe motocicleta :D

Edited by Cesar
Link to post
Share on other sites

si chineziii?! rusoaicele finlandeze intelegeam...

 

Cesare, mobra mea consuma 4% in bucuresti, ca nu toti avem bani de 6 cilindri... iar eu pe scuter nu m-as sui nici mort... nu-ți mai zic si motivele ca o sa scrii aicea 10 zile numai pe tema asta. Iar daca ar avea 4 in line si consum de 10% tot ar fi de preferat, ca nu stai la coada si nici blocat la razoare in autobuz o ora cu 5 nespalati. Adica motocicleta in bucuresti nu e neaparat o fitza si nu toata lumea are aceleasi pareri ca si tine, ca tu evident ca ai pareri contrare, indiferent de ce vorbim :D

 

Plus ca daca mi se face dor de mers cu mobra si n-o sa am bani sau timp sa ma duc la cheia sau pe varfu omu o sa ma sui dimineata pe ea si incerc sa ma bucur de vremea frumoasa si cei 10 km de trafic pana la servici. Poate e fitza...

Link to post
Share on other sites

Cesare, mobra mea consuma 4% in bucuresti, ca nu toti avem bani de 6 cilindri...

 

Vorbim despre banii mei, ai tai sau ai altcuiva?

 

iar eu pe scuter nu m-as sui nici mort

 

Gandire de roman imatur....

 

Iar daca ar avea 4 in line si consum de 10% tot ar fi de preferat

 

... unei biciclete cu consum zero sau unui scuter cu consum 2%?

 

in bucuresti nu e neaparat o fitza

 

Iti respect parerea desi nu sunt de acord cu ea. E adevarat ca te deplasezi mai rapid decat cu un "golan" dar ia in calcul si timpul pe care il petreci echipandu-te, ca sa fie un calcul corect si complet.

 

si n-o sa am bani sau timp sa ma duc la cheia sau pe varfu omu

 

Economiseste, nu mai cheltui pe benzina in oras. :ok:

 

incerc sa ma bucur de ... cei 10 km de trafic pana la servici. Poate e fitza...

 

Fiecare cu ciudateniile lui.

Edited by Cesar
Link to post
Share on other sites

Nu, ma, lupule... n-ai inteles... pt Cesar, tot ce nu e supersport minim 4 in linie de 1000cmc, e scuter... :D

 

Cesare, mai exista si alte tipuri de motoare in afara de sportive, motoare care se conduc usor ca o bicicleta in trafic, la care motorul trage de jos, ca sa nu trebuiasca sa le "fierbi", pe care stai drept si comod, cu care nu ti-e jena sa iei un capac de canalizare sau o groapa, s.a.m.d.

Plus de asta, exista un domeniu in care fiecare tip de motor exceleaza... dar nu toti ne permitem sa detinem 3-4 motoare, unul pt oras, unul pentru ture extraurbane, etc, iar cum cam orice tip de motor e in general mai practic in oras decat masina, uite ca suntem cativa care le folosim zilnic, sau aproape zilnic.

 

Later Edit: In plus uiti de un dezavantaj major al bicicletei, acela ca transpiri pe ea. Daca ma plimb for fun, nu-i nici o problema, dar cand trebuie sa ajung la birou, sau cu treburi prin oras, prefer sa fiu placut uscat, ca nu pot face dus si sa ma schimb peste tot pe unde ajung. Ca sa nu mai vorbim ca ar trebui sa adaugam timpul de facut dus, daca la motocicleta adaugam timpul de echipare (desi cat naiba poate sa-ti ia sa iti pui o geaca, o casca si o pereche de manusi...).

Edited by smar2
Link to post
Share on other sites

Cesar divaghezi ... o arzi prin balarii.

 

Joia Moto exista, se face, si chiar are rezultate, chiar daca pe o perioada scurta de timp, pe acolo pe unde trecem, soferii din masini incep sa caste ochii mai bine si incep sa foloseasca oglinzile laterale.

Nu ma intereseaza ce rahat mananca stulewa ala, care facea pe naravashu si a plecat pe-o roata de nervi ce avea el ca a trebuit sa franeze brusc.

Eu impingeam la mobra celui care ramasese fara baterie si el facea spume ca vezi doamne i-am blocat calea. Ma lasa rece comentariul lui. Acelasi lucru se putea intampla cu masini, un abuteiaj fix la fel cu masini ... ce facea atunci? scria pe forumul ACR ?

 

Spre deosebire de alte intalniri din bucuresti, la care oamenii se aduna la arc, sau la victoriei si cumpara o sticla de cola la 2 litri si sparg seminte in dinti stand cu mobrele parcate, Joia Moto face ceva ... cu rezultate bune sau mai putin bune, chiar face ceva, si asta pe banii nostrii.

Poate nu e cunoscut faptul ca am facut si fluturasi din banii nostrii si pe care i-am impartit in timpul nostru.

 

Asa ca vaicarelile astea de copil retard, chiar sunt fix apa de ploaie.

Iar lu nea stulewa ... numai de bine ii urez, sa nu aibe vre-un incident tehnic pe vreun bulevard unde se merge blana. Nu de alta, da' poate are un tir in spate ...

Edited by nervOptik
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...