Sari la conținut

Accident mortal Onesti


Morales
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 142
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

la nici un accident nu se pomeneste de educatia rutiera in scoli? sau nu este importanta

 

exista (vorbesc de un exemplu concret ce-l am in minte) scoli de genul: "instructorul" x cu carnet de 3 luni preda "motociclism" lui y amator de motor. y termina scoala fara nici cele mai elementare notiuni teoretice de motociclism, dar intre timp deja l-a recomandat pe x altora (pentru ca x desi "preda" cu o mana in ghips si are carnet de 3 luni, el chiar da impresia ca stie ce spune) . in prima saptamana pe motor y intra in stopul unei masini, dupa 3 zile cade in momentul cand de pe o portiune decopertata de drum trece pe o banda normala (existand o diferenta de 7-8 cm de nivel).. nestiind ca o astfel de trecere de nivel nu o faci in nici un caz "in lungul" liniei... anyway......

 

N-o sa dau numele scolii, cum n-o sa dau nici alte detalii... si x si y daca o sa citeasca randurile astea vor sti ca nu am exagerat cu absolut nimic, din pacate...

 

Raspunsul la intrebarea ta?.... no such thing. Romania nu este pregatita pentru fenomenul moto.. nu exista scoli/programe de instructaj adecvate, legi adecvate, drumuri/infrastrictura, nici macar ateliere ca lumea si toate celelalte chestii adiacente... cei din jur se adapteaza greu prezentei noastre in trafic, cel putin 3/4 din noi habar nu avem cu ce se mananca motociclismul cu adevarat. in schimb fenomenul moto ia amploare... cu o viteza mai mare decat viteza cu care ne putem adapta noi si cei din jur. Si din pacate, indiferent de orice am face noi.. tre sa acceptam ca atunci cand ne-am suit pe doua roti suntem pe cont propriu si va mai dura mult pana lucrurile se vor schimba simtitor in bine. Pana atunci diferenta intre cei ce vor trece de fiecare sezon si cei ce vor muri o vor face masurile de precautie pe care le luam fiecare si de norocul fiecaruia.

 

imi cer scuze apropiatilor motociclistului implicat in accident ca am ales sa scriu pe acest topic.

 

Imi pare rau ca s-a mai dus unul dintre noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ca multi gasesc nod in papura oricarui decedat in urma unui accident moto doar pentru a se simti ei mai in siguranta, ca ei nu patesc ca respectivii.Ei bine, nu exista asa ceva in Romani si degeaba invocati viteza,lipsa de experienta,casca etc.Ideea e ca accidentele se tot intampla si pe fiecare topic vin lupii moralisti si spun ba ca avea viteza ba ca era cocalar.Nu mai exista nici un respect fata de un om care a murit.Eu cel putin daca o sa ajung vreodata subiect de stiri nu imi faceti topic in mizeria asta....nimeni nu invata nimic de aici decat aceleasi discutii contradictorii...

 

Legat de acest accident cred ca cel mai normal ar fi sa pastram un anumit respect deoarece nici nu stim din ce cauze s-a produs accidentul si sarim sa dam din taste.

 

Condoleante

 

 

ZLD hai sa iti spun ceva....ramane intre noi doi si cei care citesc postarea"pe fiecare topic vin lupii moralisti si spun ba ca avea viteza ba ca era cocalar" eu il cunosc destul de bine pe tip si cunosc orasul si mai bine, este foarte periculos pt motociclete...iar cum merg motociclistii cu viteziste prin oras te sperii tu care ai motocicleta,dar soferii de conserve....iar tipul asta care a murit(dumnezeu sa il aiba in grija,iar pe ceilalti in viata mai mult) mergea haotic.....pssss se zvonea,cel putin asa a spus decedatul ca nu are permis cat A..asta nu stiu daca a spus ca sa para mai COCOS decat cei care au motor si permis....Imi cer scuze daca am fost rautacios.....este pacat ca a mai plecat cineva dintre noi Regrete enorme familiei si prietenilor lui..RIP :) ;) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

black_fender ma refeream la scoala generala, cand ai mintea pregatita sa invete ce este un pericol, sal evite, sa aplice in trafic conduita preventiva cand va avea platicul in mana, dar este bun si exemplul tau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca in marea majoritate a accidentelor moto sunt implicate motocicletele sport. Oare de ce nu aud niciodata (sau foarte rar) de un accident in care este implicat un cruiser/touring? Ei nu merg pe aceleasi drumuri? N-au parte de acelasi trafic? Care este explicatia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca in marea majoritate a accidentelor moto sunt implicate motocicletele sport. Oare de ce nu aud niciodata (sau foarte rar) de un accident in care este implicat un cruiser/touring? Ei nu merg pe aceleasi drumuri? N-au parte de acelasi trafic? Care este explicatia?

 

 

 

 

Explicatia ti-o dau eu fie ca o acceptati sau nu,......cei cu motociclete de viteza merg iresponsabil....nu toti cu motociclete de viteza si asta cu parare de rau o spun sunt motociclisti sunt doar simpli posesori de motocicleta, pt ei nu este pasiune, vor sa se faca remarcati si atat, iar in final ajung sa fie prin gazete stirile de la ora 5 s.a.m.d...."majoritatea" sunt teribilisti.fitosi, au motociclete de cateva mii de euro si echipament de 4 mil, din pacate moartea nu stie sa aleaga...toate cele bune asfalt uscat fara incidente...si ochii in 4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa va zic ce urmeaza ca sa va scutesc sa mai urmariti un topic in care posteaza toti dezaxatii cinici carora nu le pasa decat de oasele lor incurabil tampite de curentii reci care bat pe IJ ?

1. " daca dadea peste un copil ? "

2. "daca traversa nevasta-ta pe trecerea de pietoni un bulevard mai incolo si ii ateriza o scarita in freza , te-ai gandit la asta bah ? "

3. "mai bine ca s-a dus ca altfel poate dadeam peste el in trafic".

4. " asta nu-i motociclist e posesor de motocicleta"

 

:lol:

haideti baieti ca se poate. mai avem inca un subpunct si facem intreaga lista a ignorantei. eu sunt innebunit dupa generalizarile astea. ma fac sa ma simt "warm inside".

cum ar fi sa zic si eu ca e greu sa faci accident pe chopper pentru ca e dificil sa gasesti vreo masina la ora 3 noaptea in weekend cand iesi mort de beat din birt ?

sau ca trebuie sa fi nebun sa faci un drum mai lung de 60km pentru ca stii ca faci 5 ore pana la destinatie ?

ar fi ignorant si de prost gust ? ar fi ! dar daca e sa fim tarani , sa ne uniformizam. sa fim niste tarani cu totii , ca o comunitate. bai d'aia m-am decis sa nu mai merg la nici o intalnire moto , la nici un mars , la nici o adunare. pentru fiecare om minunat pe care l-am intalnit am dat de 10 melteni care se bucura de moartea altcuiva si se extazeaza orgasmic ca nu sunt ei cei de sub tarana. fara respect , fara un dram de bun simt.

nu pot pune in cuvinte cat de bine ma simt ca in maxim o luna plec din tara . va las pe voi motociclistii "adevarati" sa va dati sambata pe cheia , duminica pe amkart si in restul saptamanii pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inceput sa vad si prin Bucuresti din ce in ce mai multi motociclisti pe vitezane cam vai de capul lor echipati cu geaca de fas(de aia parca luata de la second-ul second-urilor) si casca fara viziera luata tot de la second. Chiar ar trebui facut ceva si cu secondurile care vand casti moto vechi, am vazut cateva care nici pe bicicleta nu le-as purta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca toti vorbiti ,"ca facea slalom, ca nu avea casca buna, unu vrea motoare dezmembrate de la prosti( bravo "motociclistule"), unu ca se face scoala sau nu.

Pe langa toate astea, un MOTOCICLIST A MURITl, si in loc sa loviti sau sa tine-ti partea ganditi-va ca au murit vreo 4 in termen scurt. Fata aia de la Bucuresti din cauza drumului, am mai auzit de unul care avea 17 ani si a murit , baiatul asta din Onesti ar trebui sa dea de gandit , ca avea 90 sau 190 LOGANU ERA LOVIT IN STANGA. DE CE?......Lui i-a fugit spatele , iar daca cumva ii fugea din cauza unei gropi probabil nu mai stati la critica de balta la o cafea cu sare. Ganditi-va mult, orice moment de neatentie poate sa ne aduca pe noi care stam pe 2 roti in ceruri , indiferent de costum sau cat de "inteligenti" parem.. Tot in Onesti a murit cineva la 40 la ora ca si-a rupt gatul...avea casca meseriasa , costum bengos si motor periculos.....luati-va de si de el!.....

Incepe un nou sezon , apare iar termenul "conservar" pe forumuri si o gramada de Socrate meseriasi in ale condusului pe 2 roti. Intr-adevar trebuie sa fii atent mult mai mult decat la volanul unei masini, dar pe langa asta, ne trebuiesc soferi de motor educati, soferi de masini educati, drumuri bune si atunci poate SLALOMUL PRINTRE CRETINI(CUM SPUNEAU PARAZITII) o sa fie intr-adevar o culpa unica. Pana atunci haideti sa nu mai aruncam cu noroi in stanga si in dreapta, nimeni nu stie a cui a fost vina. putea sa fie a lui, a loganului ,a drumului ,iar pentru cei ce cred in destin, a lui Dumnezeu. Pe langa toate astea , cu toate ca ma repet, UN MOTOCICLIST A MURIT IAR, iar tu FILOSOFULE, puteai fi in locul lui....aveti grija mare cand va urcati la ghidon .....GEABA....RIP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca in marea majoritate a accidentelor moto sunt implicate motocicletele sport. Oare de ce nu aud niciodata (sau foarte rar) de un accident in care este implicat un cruiser/touring? Ei nu merg pe aceleasi drumuri? N-au parte de acelasi trafic? Care este explicatia?

 

 

Aici m-ai uns la suflet. Multora le-am spus, in principal celor cu vitezane-in 99% din cazuri limita nu o detine omul ci fierul pe care-l conduce. Daca ala merge pana-n 300 dar e limitat la 250 cu siguranta vei merge cu 250 si apoi ii vei scoate si limitarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dugir, daca politia constata ca i-a crapat casca de pe cap si dupa aia a crapat si calculatorul din casca, face tot filosofie? Daca verifica standardul de siguranta al castii si constata ca nu avea, este tot filosofie?

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dugir, daca politia constata ca i-a crapat casca de pe cap si dupa aia a crapat si calculatorul din casca, face tot filosofie?

 

 

 

Frate-miu la un voblaj la 120km/h impact lateral cu asfaltul a rezultat o durere mica de umar ...carena putin polishata si crashpadu`l shlefuit .....si eu la 40 km/h pe prelungire ghencea mi-am nenorocit piciorul !

 

Conteaza mult si impactul ...nu neaparat doar viteza!

 

Cum zicea si dugir mai sus ...asta daca este adevarat...cu costum /casca/ motor bengos....la 40 la ora te dai cu sf Petru la liniutze`n`Rai! ..

 

Mare grija si asfalt uscat !

 

 

On Topic : RIP ! !...

Mesaj completat

Frate-miu la un voblaj la 120km/h impact lateral cu asfaltul a rezultat o durere mica de umar ...carena putin polishata si crashpadu`l shlefuit .....si eu la 40 km/h pe prelungire ghencea mi-am nenorocit piciorul !

 

Conteaza mult si impactul ...nu neaparat doar viteza!

 

Cum zicea si dugir mai sus ...asta daca este adevarat...cu costum /casca/ motor bengos....la 40 la ora te dai cu sf Petru la liniutze`n`Rai! ..

 

Mare grija si asfalt uscat !

 

 

On Topic : RIP ! !...

 

 

 

Sa precizez ca fratele meu avea un Uvex rs Wing pe cap ! ...iar eu un Lazer Vertigo ( am dat si eu cu tzeasta de asfalt! ...la viteza mica zic eu ...dar mi-au cam bubuit creierii in cap) ....Deci ..nu aveam mari Arai`uri sau Shoei`uri !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici m-ai uns la suflet. Multora le-am spus, in principal celor cu vitezane-in 99% din cazuri limita nu o detine omul ci fierul pe care-l conduce. Daca ala merge pana-n 300 dar e limitat la 250 cu siguranta vei merge cu 250 si apoi ii vei scoate si limitarea.

BRAVO!.....ACUM NA! SUNTEM TOTI MOTOCICLISTI, DAR PE CATEGORII! cEI CU VITEZANELE MOR, AIA CU ENDURO AU 7-14 ZILE DE SPITALIZARE, SI ACUM PREMIUL 1 !!!....FELICITARI CHOPERISTILOR CARE INTR-UN INTREG SEZON AU AVUT DOAR 2 ACCIDENTE USOARE, CU SIMPLE ZGARIETURI LA REZERVOR!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Polemica chopper/enduro vs viteziste nu are nici un rost. Nu sunt unii destepti si altii prosti. Cei care merg pe un anumit fel de motocicleta trebuie sa invete sa o conduca, sa o cunoasca, sa exerseze mereu tehnica de pilotaj si, mai ales in cazul vitezistelor, sa isi cunoasca limitele si sa se poata stapani. Viteza este periculoasa doar cand acul depaseste nivelul de experienta al respectivului motociclist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Polemica chopper/enduro vs viteziste nu are nici un rost. Nu sunt unii destepti si altii prosti. Cei care merg pe un anumit fel de motocicleta trebuie sa invete sa o conduca, sa o cunoasca, sa exerseze mereu tehnica de pilotaj si, mai ales in cazul vitezistelor, sa isi cunoasca limitele si sa se poata stapani. Viteza este periculoasa doar cand acul depaseste nivelul de experienta al respectivului motociclist.

CORECT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BRAVO!.....ACUM NA! SUNTEM TOTI MOTOCICLISTI, DAR PE CATEGORII! cEI CU VITEZANELE MOR, AIA CU ENDURO AU 7-14 ZILE DE SPITALIZARE, SI ACUM PREMIUL 1 !!!....FELICITARI CHOPERISTILOR CARE INTR-UN INTREG SEZON AU AVUT DOAR 2 ACCIDENTE USOARE, CU SIMPLE ZGARIETURI LA REZERVOR!

 

 

cei doi tineri (Dumnezeu sa`i ierte) de la Bucuresti din pozele ce le`am vazut nu cred ca aveau vitezana !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...