Sari la conținut

Intrebare Anvelope


Postări Recomandate

Vreau sa imi iau cauciuc nou pe fata.

 

In cartea tehnica dimensiunile sunt: 110/80-17 (RIMM = 2.5in).

 

Nu prea am gasit asa ceva prin depozite. Am gasit asemanator doar 120/70-17.

 

Intrebare: ce riscuri sunt cu asa ceva montat?

 

Ma refer la faptul ca acest cauciuc va fi mai "strans" chiar daca am compensat prin /70 data de /80

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te va afecta.

 

Pt ca imi voi lua super de curand anvelopa fata, fa-mi te rog o oferta daca aveti asa ceva.

 

Ma intereseaza profil sport 110/80-17 (indice mare de viteza, Z eventual).

 

Tnx :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ocazia asta intreb si eu:

e OK sa-mi pun anvelopa de 180 pe spate, in loc de 160 cat e original? moto e un Suzuki RF400...cauciocu de 180 e deja cumparat, merg normal, rar ii dau in freza, 80% prin oras, loc este pt anvelopa mai lata...ce sa va mai zic...dati-va si voi cu parerea! Nu ma deranjeaza daca ii scade putin din manevrabilitate, dar sa nu fie riscuri mai mari :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu pe spate am pus cu 2 numere mai lat. Am compensat diametrul. DAR, cauciucul e PREA strans pe talon. Nu e bine la curbe luate agresiv. Practic i se modifica profilul pt care a fost conceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai simtit ca ai probleme la viraje? pentru oras oare nu e aiurea sa pui 2 numere peste? nu stiu ce sa fac...sa pun de 180 sau sa-l schimb cauciucu pe unu de 170 eventual...

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai simtit ca ai probleme la viraje? pentru oras oare nu e aiurea sa pui 2 numere peste? nu stiu ce sa fac...sa pun de 180 sau sa-l schimb cauciucu pe unu de 170 eventual...

:cheers:

 

Nu mai pot sa ma aplec asa mult pe curbe.

 

Eu merg si oras si afara. Mai aiurea e sa schimb cauciucul in functie de destinatie: in oras sau afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

! pastrati si cauciucurile vechi, daca au seriile corespunzatoare cu ce scrie in cartea de identitate pentru RAR, cand vreti sa vindeti motocicleta - la identificare se uita si la cifrele de pe cauciuc.

 

Inseamna ca luni dl. Dinicutzu a fost in toane bune. Nu mi-a zis nimic de caucioace la Vaka, iar pe spate am 190 (in CIV scrie 170). Am lasat motorul la el si m-am dus sa platesc taxa. Cand m-am intors cu factura, mi-a zis sa dau afara motorul si sa ma duc in sala de asteptare pentru acte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am aceeaÂşi dimensiune la cauciucul pe față Âşi am găsit la SMAEB cauciucuri Continental (profil de stradă, pentru mine, dar aveam Âşi sport) la http://www.depozituldeanvelope.ro/. Am pe-acasă un pliant de la ei, spuneau că ce nu e pe stoc vine pe comandă în 3-4 săptămâni.

 

Nu prea vreau profil strada. Vroiam sport. E aderenta mai buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poţi să îi contactezi să vezi dacă aduc. Nu ştii ce iese :cheers:

 

Am mai văzut la service Honda nişte Michelin Pilot Power de diverse dimensiuni (era o stivă) şi aveau chiar şi slick pentru ultramaniaci. Dacă vrei dă un telefon şi întreabă, 7782046.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ocazia asta intreb si eu:

e OK sa-mi pun anvelopa de 180 pe spate, in loc de 160 cat e original? moto e un Suzuki RF400...cauciocu de 180 e deja cumparat, merg normal, rar ii dau in freza, 80% prin oras, loc este pt anvelopa mai lata...ce sa va mai zic...dati-va si voi cu parerea! Nu ma deranjeaza daca ii scade putin din manevrabilitate, dar sa nu fie riscuri mai mari :P

 

in cele din urma am pus de 180 in loc de 160...nu-mi vine sa cred ce mult ii scade din manevrabilitate...fuck it... B) acum il las asa ca e noua guma, iar pe aia veche am burnait-o :cheers: , sper sa ma obisnuiesc asa n-am ce face. Sfatul meu: maxim un numar peste!

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa imi iau cauciuc nou pe fata.

 

In cartea tehnica dimensiunile sunt: 110/80-17 (RIMM = 2.5in).

 

Nu prea am gasit asa ceva prin depozite. Am gasit asemanator doar 120/70-17.

 

Intrebare: ce riscuri sunt cu asa ceva montat?

 

Ma refer la faptul ca acest cauciuc va fi mai "strans" chiar daca am compensat prin /70 data de /80

 

 

 

 

 

110/80-17 DUNLOP 517 RON

TERMEN LIVRARE 1 ZI

 

120/70-17 DUNLOP 609 RON

TERMEN LIVRARE 1 ZI

 

 

 

DU657499 SXD208F 120/70ZR17 M/C (58W) TL SPMAX D208F 611 RON

DU662318 SXD208FRR 120/70ZR17 M/C (58W) TL SPMAX D208F RR 581 RON

 

 

 

termen livrare 1 zi

Editat de maximusGT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 years later...

Ca sa nu mai deschid un alt topic, postez aici, ca tot intrebare e, tot despre cauciucuri:

 

Moto Honda Vf750F, RC15, V4, am facut pe drq in 4 si am luat-o si pe asta, am inmatriculat-o. Cauciucuri stock (conform cartuliei de service de prin germania, semnata si stampilata de honda cativa ani, manual, net?!, alte fise gasite printre actele originale de la producator) pe 16 fata, 18 spatele (pe moto am 17 de pe un vf1000 am inteles, dar am si roata originala). Conform RAR ar trebui sa am 18 fata, 17 spatele,. Am facut identificarea fara probleme, m-au vazut entuziasmat ca vreau sa reconditionez o baba, nu au zis nimic de anvelope, am intrebat special un inginer pe acolo de treaba asta si cica nu se poate face nimic. Chestia e ca in cartea de identificare, pe la Tip, moto e trecuta RC07, dupa motor RC07E parca, tip de motor care s-a pus parca si pe Honda Sabre, Magna si Interceptor (asta al meu) si tare imi e tembelii astia au trecut dimensiunile de pe naked (sabreul), numai asta stiu ca are 18 fata, 17 spate. Se poate face ceva in legatura cu asta? Mai mult o curiozitate e. Acum nu stiu daca o sa fac o reconditionare 100% cum era cand a iesit din fabrica, adica e posibil sa tin janta pe 17 pe spate, sa nu respect cu strictete culoarea si modelul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce am inteles eu:

1.conform cartii de service, net etc ai 16 fata, 18 spate

2.conform RAR Romania, ai 18 fata , 17 spate.

acum omu nici nu ste ce sa faca, sa o aduca la starea originala, sa lasa asa modificata 18-17.

cred ca intreaba ce are de facut sa o aduca la 16-18 sin in cartea romaneasca. tre sa te duci la RAR si sa faci reomologare si sa iti treaca alte dimensiuni la roti si anvelope.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca a inteles nimeni... oare el stie ce a vrut sa spuna??? sau e ca aia cu extorsiunea....

Stie, stie ce a vrut sa spuna. Era scris cam mult, dar detaliasem problema. E greu de inteles cand se citeste printre randuri, poate am folosit prea mult cuvinte. Si totusi unii au inteles. 'Extorsiunea unui degajement' e opera unui om sarac cu duhul, as fi multumit daca nu m-ai baga in aceeasi categorie. Nu sunt adeptul glumitelor/jignirilor on-line, din spatele unui monitor fara a cunoaste persoana (nu cred ca un post e destul).

 

@Grex

Mersi frumos pt sugestie. O sa dau o fuga cand mai am timp si intreb pe la birouri. Probabil inginerul mi-a zis din comoditate ca nu se poate, desi el e unul dintre cei mai ok oameni de acolo, cu care poti discuta.

 

Si sa o fac precum in carte, cu 18 pe fata, e imposibil, nu intra janta pe 18, cu dimensiunile cauciucului ca in carte :)

 

PS: tare as fi curios daca mai e vreun proprietar de vf750F cum are el rotile trecute prin carte :)

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...