Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

aveti grija cu bds-ul ca nu mai aduc piese<sau daca vin le iau 2-3luni>

cel mai bine cautati si la elf motors<sunt tot reprezentanti suzuki>

Mesaj completat

si cam care ar fi ordinea de zi la o intalnire din asta? izbucneste in sfarsit razboiul cu cbr-istii? sarim pe ei? :bow:

pei la marea intalnire de gsxr tot de cbr vreti sa vb? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveti grija cu bds-ul ca nu mai aduc piese<sau daca vin le iau 2-3luni>

cel mai bine cautati si la elf motors<sunt tot reprezentanti suzuki>

Mesaj completat

 

pei la marea intalnire de gsxr tot de cbr vreti sa vb? ;)

Pai de la Elfi mi-am luat Yoshimura.Pot vb si cu ei atunci,banuiesc ca-s cam aceleasi preturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la intrunire

daca e prea greu cu intrunirea poate facem o intalnire (locatie,ora)

classalex vad ca nici tu nu ai aripa pe spate

treaba cu carbonul a cazut deoarece e prea scump materialul dar cred ca merge din fibra de sticla

Editat de dragos1972
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Urari numai de bine !!!.Am o intrebare de proaspat gixxer-ist :bow: si sper sa ma puteti ajuta (sunt noob <incepator> putin spus am 1200 km facuti pana acum , nici un incident si sper sa ramana asa mult timp ;) )Am un GSXr 600 k1 carburator si relantiul merge undeva la 1000-1100 cu socul tras e la 1400-1500 si e sub-turata . (e si carburator e si din k1 se simte)

 

Unde este surubul sau piulita sau ce o fi care modifica relantiul :bow: pe sub carena in care parte?..

 

Ms anticipat!!! Asfalt uscat!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da sunt eu handicapat ;) in 99 s-a renuntat la carburatie e injectie cum am zis sunt praf dar intrebarea ramane aceeasi?

 

Unde este surubul sau ce o fi sa modific relantiul?

 

Ms anticipat

pai iti sta bine relantiu la 1100 de ture.dar ca sati raspund la intrebare uita-te in partea stanga deasupra de cutia de viteza.da sa te uiti bine...ca mi se pare ca nu-i chiar la vedere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la K2 ii in stanga, sub rezervor (trebuie ridicat putin rezervorul sa ajungi la el)

Da si eu zic sa-l lasi in pace la 1100, eventual pe iarna da o geana la bujii si schimba-le.

Numa bine

 

P.S.

poate in bucuresti sunteti destui pt intalniri locale de gixxere, da in tara ma indoiesc :bow:

Propun sa alegem deocamdata o luna din anul urmator, ca mai apoi sa restrangem spre un w-e, si sa ne vedem undeva prin brasov, sau ceva de genul ;)

Numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la intrunire

daca e prea greu cu intrunirea poate facem o intalnire (locatie,ora)

classalex vad ca nici tu nu ai aripa pe spate

treaba cu carbonul a cazut deoarece e prea scump materialul dar cred ca merge din fibra de sticla

Cat o costa unul misto?Se monteaza greu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.mi-am luat ulei motul pt schimb in ideea sa-l schimb la inceputul sezonului viitor.are ceva daca-l schimb acum si o las peste iarna cu uleiul nou?am motocicleta desfacuta si nu vreau sa o mai desfac la inceputul sezonului.isi pierde oare uleiul din proprietati daca sta peste iarna?ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.mi-am luat ulei motul pt schimb in ideea sa-l schimb la inceputul sezonului viitor.are ceva daca-l schimb acum si o las peste iarna cu uleiul nou?am motocicleta desfacuta si nu vreau sa o mai desfac la inceputul sezonului.isi pierde oare uleiul din proprietati daca sta peste iarna?ms.

au fost cateva topicuri destul de lungi pe tema asta. concluzia pe care am tras-o eu este ca nu e bine sa-ti faci schimbul inainte de hibernare<asta daca o tii afara>iar daca o tii undeva la temp. camerei<aprox. 20 grade>nu are nimic<nu-si pierde din calitati, cu toate ca sunt destule voci care spun ca nu se intampla nimic nici in prima varianta

personal il voi schimba sapt. viitoare dar am 90%sanse ca sa-mi petreaca iarna la caldura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, sunt un fost proprietar de k1 750 care pot sa spun ca a fost o super motocicleta din toate punctele de vedere,nota 10 ;si datorita dragostei mele fata de motociclism, soarta m-a ajutat sa am motocicleta visurilor mele un k8 600 ; si vreau sa stiu ce lipsuri are , puncte slabe de fiabilitate, cat de rezistenta este , nu am apucat sa vad pe la intruniri cum sunt blanite , multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, sunt si eu detinator de GSXR 600 SRAD, :P prima mea trotineta :kiss: adusa din italia anul acesta si cumparata de la AlfaMotors.... nu prea stiu mare lucru despre ea insa sunt foarte multumit, ma uit putin cu dezaprob la vremea de afara si abia astept sa vina noul sezon pentru a o calari din nou, cateva poze cu suzi a mea!

 

Mesaj completat

Salutare din nou, m-ar interesa pentru suzi a mea o pereche de gume.... m-ar interesa in special sa aibe cea mai buna aderentza in viraje, ce imi recomandati ????

Multumesc pentru ajutor!

post-51636-1257159050_thumb.jpg

post-51636-1257159084_thumb.jpg

post-51636-1257159112_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut wildqeo

parerea mea despre cauciucuri:metzeler rennsport:aproximativ 7000km fara burn-uri

pirelli dragos super corsa pro 6000-6500 tot fara burn

metzeler racetech k1 k2 k3 (k1 este super soft)

eu acum am pe moto fata racetech k1 spate pirelli dragon supercorsa pro

pe fata e moale si acum cauciucul,pe spate la vremea asta e tare

cu rennsport am mers aproape tot anul si sunt ok dar nu au aderenta lui super corsa ca sa nu mai vb de k1

gume ok pe uscat cam naspa pe ploaie mai ales in viraje capetele sunt slik si dungile din ele sunt f inguste,dar pt ce vrei tu "aderenta in viraje"sunt super ok

Editat de dragos1972
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dunlop Qualifier RR , 2CT-uri ! B)

 

 

salutare .. am studiat putin profilul anvelopei recomandate .. intradevar arata bine ! ca pret l-am gasit la 1100 ron ceva de genul asta, studiind fotogradia ..nu se cam duce repede??? sau acel cauciuc a venit de pe pista de arata in halul ala ??? nu stiu intreb si eu ! si o a doua intrebare: eu am in talon si acum pe suzi 180 .. are ceva daca ii pun 190 ???? de exemplu la RF 900 R daca ii puneai 180 numai erai sigur pe ea in viraje datorita anvelopei mai late, i se reducea unghiul de inclinare .. si de accea intreb casa cineva are in lor de 180 .. 190, Multumesc mult pt sfat ! vsv de anvelopa!

post-51636-1257241208_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare .. am studiat putin profilul anvelopei recomandate .. intradevar arata bine ! ca pret l-am gasit la 1100 ron ceva de genul asta, studiind fotogradia ..nu se cam duce repede??? sau acel cauciuc a venit de pe pista de arata in halul ala ??? nu stiu intreb si eu ! si o a doua intrebare: eu am in talon si acum pe suzi 180 .. are ceva daca ii pun 190 ???? de exemplu la RF 900 R daca ii puneai 180 numai erai sigur pe ea in viraje datorita anvelopei mai late, i se reducea unghiul de inclinare .. si de accea intreb casa cineva are in lor de 180 .. 190, Multumesc mult pt sfat ! vsv de anvelopa!

 

 

Pretul e in jur de 270 E setul ! Le gasesti la Mac de pe forum ! Cauciucul cum il vezi tu in poza a fost dat pe pista ! In mod normal ar trebuii sa te tina cam 5-6000 km,acum depinde si cum il folosesti dar tinand cont de aderenta pe care o are eu zic ca e de ajuns ! Referitor la trecerea de la 180 la 190 eu personal nu as face asa modificare ! Da e adevarat, schimba aspectul dar in detrimentul ciclisticii motorului ! Alegerea e a ta ! Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretul e in jur de 270 E setul ! Le gasesti la Mac de pe forum ! Cauciucul cum il vezi tu in poza a fost dat pe pista ! In mod normal ar trebuii sa te tina cam 5-6000 km,acum depinde si cum il folosesti dar tinand cont de aderenta pe care o are eu zic ca e de ajuns ! Referitor la trecerea de la 180 la 190 eu personal nu as face asa modificare ! Da e adevarat, schimba aspectul dar in detrimentul ciclisticii motorului ! Alegerea e a ta ! Bafta !

mi-am pus de 190 pe srad de 600 si nu are nici pe dracu, tot la fel ma duc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am pus de 190 pe srad de 600 si nu are nici pe dracu, tot la fel ma duc...

 

 

la ce te referi ca tot asa te duci ? daca nu ai niciun benefiuciu ??? pt ce sa iti pui mai mare ??? doar ca arata mai bine mai lat ????cel putin eu ma gandesc, cand fac o modificare, macar sa am un beneficiu, zic eu!!! acum nu stiu !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wildqeo vorbeste mai bine cu mac de la timisoara si i-ti va explica el cum sta treaba cu 190 pe spate si cum a spus nyt de la el poti sa-ti comanzi gumele

este super ok mac, de la el am luat eu si cativa prieteni deai mei gume si nu numai

te va ajuta cu multe sfaturi

Editat de dragos1972
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...