sandu07 Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Pai ce se intampla daca pun? Eu stiu ca previne/reduce uzura motorului si ma gandeam sa incerc la motoroanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 nu are nimic, personal il recomand, la ambreiaj nu am observat sa patineze...metabond gold parca am pus in TOATE motoarele de le-am avut ( vreo 10-15 in ultimii 3 ani) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 personal nici eu nu recomand aditivi, decât dacă motorul are nevoie. dar dintre produsele de pe piața, cred ca metabond-ul ar fi cel mai bun (poate la egalitate cu duralube). in concluzie, dacă motorul merge bine, eu zic sa îl laÂşi asa. numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 motorul n-o sa pateasca nimic..dar o sa bulesti ambreiajul.... pune ulei bun ( de motocicleta ..evident ) si atat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 daca te uiti si in reclame vezi ca metabondul<sau orice alt aditiv> actioneaza cu precadere in zonele cu frecari . asta inseamna ca motorul o sa-ti mearga un pic mai bine dar ambreiajul va fi irecuperabil. personal recomand uleiuri de calitate si protejarea motorului cat mai bine<a se intelege fara forja la rece> daca aveti batai in motor, identificatile<majoritatea sunt de la distributie>si remediatile<sunt cativa posesori de gsxr care au patito cu distributia si va pot povesti ce s-a intamplat in motor><pe scurt ''alt motor''> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 si eu urmează sa-mi pun in we furtune de frână cu insertie metalică.stai linistit ca te vei obisnui repede sa dozezi forța aplicată pe maneta de frână, si nu o sa mai blochezi roata. intr-adevăr, pentru Strada sunt mai mult de fite, da dacă vrei sa mergi un pic mai tare pe niÂşte serpentine, deja se simte diferența. si ca o paranteza, furtunele stock se umfla si când sunt reci, nu se dilata doar la cald. p.s. mi-am schimat bujiile (NGK iridium) si filtrul de aer sport BMC. diferența este enorma, accelereaza mult mai Rapid, si are cuplu din ture mult mai joase sincer nush cum le simti,eu dupa ce am schimbat filtru si bujiile aceeasi senzatie.. poate trebe sa o iau mai incet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 (editat) Multumesc pentru sfaturi baeti.Ideea e ca motorul nu are nimic,nu ,,bate'' sau alte chestii de genu.. Si acum sa va spun de ce vreau eu sa pun metabond in motor......Anul trecut in noiembrie am facut-o lata......sa va spun si cum.Mi-am spus ca e timpul sa duc motorul in provincie la bunica(in bucuresti nu am unde sa il tin),intr-o sambata m-am urcat pe motor si am hotarat sa plec la bunica sa las motorul la ea pe perioada iernii urmand sa ma intorc cu frate-mio pasager in conserva lui.Plec.....nu prea mai aveam benzina in rezervor si am oprit sa alimentez la petromul de pe soseaua alexandriei....erea coada,eu mi-am asteptat randul iar cand am ajuns la pompa m-am uitat unde scria premium95(inteligentul de mine nu a mai fost si atent la culoarea manerului) am pus mana pe pompa si am alimentat 14litri,am platit si am plecat grabit din benzinarie pentru ca vroiam sa merg incet(a fost prima mea iesire cu motorul din oras).Dupa 500m motorul a inceput sa piarda putere si sa dea rateuri.am coborat intr-o treapta inferioara si am redus turatia dar...nu mai avea putere.Am tras pe dreapta,am oprit motorul dupa care l-am pus pe cric iar eu eream fleasca....nu puteam sa pricep ce drak are,l-am lasat cateva minute bune si am incercat sa il pornesc,surpriza...nu mai avea chef sa porneasca,e de rau mi-am spus si m-am indepartat la 2 metrii si ma uitam ca prostul la el scotocind prin buzunare dupa telefon.Din fericire primul lucru care l-am gasit a fost bonul de benzina,ma uit la el si ce credeti ca scria pe bon....motorina 14,nu mai stiu cat dreak(eu am fost primul tip care a alimentat cu motorina o vitezana),eream uluit pentru stiam ca am luat pompa pe care scria benzina nu motorina.........se pare ca oameni inscriptionasera gresit o pompa iar eu eream la 1km de benzinarie,nu m-am uitat pe bon si .........mi-o furase-m rau de tot Convins ca am terminat motorul am mers la o firma unde vindeau materiale de constructii sa cersesc un inbus sau un furtun sa incerc sa scap de conbustibilul pe care il aveam in rezervor sa alimentez si macar sa ajung inapoi acasa.Mi-au dat inbus am desfacut suruburile de la rezervor(linga ghidon)..dedesupt erea pompa de benzina,incercam metoda traditionala....scot combustibil cu furtunul...si asa am reusit sa umplu 2 galeti pline ochi si a mai ramas ceva in rezervor dar nu am reusit sa il golesc Pasu 2 traversez cu motoclicleta soseaua alexandriei(impinsa de mine si de cel care m-a ajutat cu cheile si furtunul) la lukoil sa alimentez si .....sperand sa o fac sa porneasca.Am alimentat(cu benzina de data asta) si am incercat benzina cu cifra octanica mai mare,am cumparat aditiv pentru injectoare,am impins motorul pina la marginea benzinariei si......da-i la automant nenica(vreo 20min) pina a incaput sa faca ca naiba electromotorul iar motorul incepuse sa prinda viata....nu mai mult de 2secunde Ma viziteaza cel care m-a ajutat si imi spune ca o sa dea bancheta spate de la fiatul doblo sa imi urce motorul in masina(daca incape) sau ma tracteaza pina acasa(locuia in acelasi cartier) Cu ultimele rugaciuni incep sa chinui electromotorul...poate,poate si.....motorul a prins viata iar,l-am lasat la relanti 10min dupa care am pornit pe stradutele de pe linga benzinarie sa mai consume benzina si sa ii curat si injectoarele cat de cat dupa alte 10min cat am explorat zona mi-am dat seama ca motorul functioneaza fara probleme l-am oprit si i-am multumit pentru ajutor noului meu amic si am plecat spre Alexandria cu o intarziere de o ora si ceva iar in afara localitatilor mergeam cu 150-170km/h(tinand cont ca a fost prima iesire din oras viteza e fost destul de mare pentru experienta mea),am ajuns cu bine la destinatie si FARA SA MAI ALIMENTEZ In timp ce aveam rezervorul ridicat au trecut 2 motoclicisti care se holbau la mine,dar nu au schitat nici macar un gest gen...ai nevoie de ajutor? sa opreasca ....nici o sansa vere,sigur ereau manelisti Le multumesc pe aceasta cale acum si le doresc sa ramana in mijlocul campului si sa nu opreasca nimeni sa ii ajute....sau sa ii ajute careva asa cum au facut-o si ei Asta e motivul pentru care as vrea sa bag metabond P.S sper ca nu v-am plictisit cu patania mea Editat Martie 4, 2010 de sandu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 ai fost grav cu motorina Sincer nu stiu ce face metabond (sau ce zice ca face) si nu stiu nici care sunt urmarile motorinei intrun motor de benzina cu injectie. Poate mai degraba sa mai cureti injectoarele sau vreun engine flush... parca zicea cineva de o treaba de genul asta care se baga in ulei ca cureti motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 stai linistit ca nu are nimic motorul după patania ta. nu cred ca eÂşti primul nici la motocicleta, si la maÂşini se întâmpla fest confuzia asta. ai facut foarte bine ca ai golit rezervorul, iar dacă goleai si furtunele de alimentare îți pornea si mai repede. si ca o paranteza, nu are nici o legătura patania ta cu vreun aditiv, pentru ca motorina o ajuns numa in sistemul de alimentare, iar aditivul lucrează in interiorul motorului. deci dacă electromotorul tau nu are nimic, alta problema nu vei avea din cauza motorinei. numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 stai linistit ca nu are nimic motorul după patania ta. nu cred ca eÂşti primul nici la motocicleta, si la maÂşini se întâmpla fest confuzia asta. ai facut foarte bine ca ai golit rezervorul, iar dacă goleai si furtunele de alimentare îți pornea si mai repede. si ca o paranteza, nu are nici o legătura patania ta cu vreun aditiv, pentru ca motorina o ajuns numa in sistemul de alimentare, iar aditivul lucrează in interiorul motorului.deci dacă electromotorul tau nu are nimic, alta problema nu vei avea din cauza motorinei. numa bine in mare parte nu are nimic - mai rau era daca puneai intr-un motor cu motorina - benzina asa cum a mai zis cineva cel mai bine - scoti pompa de benzina - si o cureti asa cum a zis si radu si celalta coleg - goleste toata instalatia de alimentare daca a mers pana acum - fara probleme - ar trebui sa mearga si acum dar iti recomand sa o faci ca pe o precautie motorina si benzina au densitati diferite - sa nu sa se fi separat si ... eventual sa se duca pe fundul rezervorului sau in pompa de benzina - sa nu ai iar probleme la pornire toate cele bune sper ca de saptamana asta sa ies si eu iar la asfalt ca turbez cu metroul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 acu nu mai are sens sa curete nimic, nu mai este motorina pe instalație, benzina o spală. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 acu nu mai are sens sa curete nimic, nu mai este motorina pe instalație, benzina o spală. daca a stat mult timp nepornita ... e posibil ca cele doua sa se fi separat si sa ii faca iarasi probleme la pornire - odata de doua ori ... intr-un final se curata - in cazul in care nu s-a curatat de la drumul lui spre casa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 benzina se omogenizeaza cu motorina, nu se separa. chiar nu tre sa ii mai facă nimic la motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deleted Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 intereseaza pe cineva o toba de srad ? mivv carbon sportline 120eur practic ca noua 200km pe motocicleta. pm daca aveti intrabari. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 astazi am testat noua mea camera go pro hd..beeeton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 (editat) benzina se omogenizeaza cu motorina, nu se separa.chiar nu tre sa ii mai facă nimic la motocicleta. Am mers in provincie pe 26 decembrie sa il pornesc....si am dat o tura de 50km cu el,am mers in treapta 2 cu 4000rot/min pentru ca de 2 ori roata spate a inceput sa danseze rumba cand schimbam in treapta 3 pe asfaltul umed si mi-a fost frica sa nu dau de asfalt cu ea Un mecanic mi-a spus sa schimb uleiul dupa intamplarea asta si am facut schimbul de ulei chiar in saptamana aceea iar km parcursi nu mai mult de 200.Il schimb cand merg sa aduc motoroanta il Bucuresti sa preintampin o eventuala problema daca jegurile de la petrom eticheteaza gresit pompele Imi spuneti si mie un vopsitor bun si cu bun simt(la onorariu)pentru ca mi-a cerut unu sa imi vopseasca motocliceta 1600roni cu tot cu stikere-4carene si aripa.........cica 400roni carena iar aripa e gratis M-am interesat si stikerele ma costa 150roni,vopsea vreo 400ml(nu stiu cat costa),ceva lac iar pina la 1600 e cale lunga iar eu nu am atatia bani sa dau iar daca am nu sunt tampit sa platesc atat.Mai bine il vopsesc cu sprai-ul si imi cinstesc amici sa ma ajute Editat Martie 5, 2010 de sandu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Am mers in provincie pe 26 decembrie sa il pornesc....si am dat o tura de 50km cu el,am mers in treapta 2 cu 4000rot/min pentru ca de 2 ori roata spate a inceput sa danseze rumba cand schimbam in treapta 3 pe asfaltul umed si mi-a fost frica sa nu dau de asfalt cu ea Un mecanic mi-a spus sa schimb uleiul dupa intamplarea asta si am facut schimbul de ulei chiar in saptamana aceea iar km parcursi nu mai mult de 200.Il schimb cand merg sa aduc motoroanta il Bucuresti sa preintampin o eventuala problema daca jegurile de la petrom eticheteaza gresit pompele Imi spuneti si mie un vopsitor bun si cu bun simt(la onorariu)pentru ca mi-a cerut unu sa imi vopseasca motocliceta 1600roni cu tot cu stikere-4carene si aripa.........cica 400roni carena iar aripa e gratis M-am interesat si stikerele ma costa 150roni,vopsea vreo 400ml(nu stiu cat costa),ceva lac iar pina la 1600 e cale lunga iar eu nu am atatia bani sa dau iar daca am nu sunt tampit sa platesc atat.Mai bine il vopsesc cu sprai-ul si imi cinstesc amici sa ma ajute poate la bani aia il vopsea brici..insa mentalitatea romaneasca invinge din nou.spor la vopsit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 (editat) Chill ca il vopsesc si alti brici pe cu totul alti banii Mentalitatea romaneasca sa arunci bani fara numar,fara numar......... Oricum eu ma declar un parazit convins si pretuiesc bani pe care ii am fara sa ii arunc pentru ca dau peste unu cu tupeu. Editat Martie 5, 2010 de sandu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Chill ca il vopsesc si alti brici pe cu totul alti baniiMentalitatea romaneasca sa arunci bani fara numar,fara numar......... Oricum eu ma declar un parazit convins si pretuiesc bani pe care ii am fara sa ii arunc pentru ca dau peste unu cu tupeu. ar mai fi o solutie sa iti vopsesti motoru,sa repari carena... cine stie cum te a agatat un conservar la viteza mica cei drept si ai scapat motocicleta....poate asa iti mai scimbi si o scarta,toba etc invat lumea la prostii )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 Eu am dat 1000 de lei pentru toate carenele, aripa si coada cu tot cu capac. Plus ce mai erau lipituri pe alocuri. Rezervorul nu l-am vrut vopsit si era inca 100 E. A venit Florin la mine, a demontat carenele, le-a luat la pachet si mi-a si lasat o husa intre timp. Mi-a placut modul de operare. Sincer am fost foarte multumit de cum au iesit: /index.php?...9929&st=120 As fi pus o poza cu ele montate dar nu am apucat sa fac.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 Eu am dat 1000 de lei pentru toate carenele, aripa si coada cu tot cu capac. Plus ce mai erau lipituri pe alocuri. Rezervorul nu l-am vrut vopsit si era inca 100 E.A venit Florin la mine, a demontat carenele, le-a luat la pachet si mi-a si lasat o husa intre timp. Mi-a placut modul de operare. Sincer am fost foarte multumit de cum au iesit: /index.php?...9929&st=120 As fi pus o poza cu ele montate dar nu am apucat sa fac.... calitate=pret insa altii cauta cat mai eftin apoi vin si sar de poponeata in sus ca vai doamne a dat 500 ron si s-au decojit dupa o luna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 astazi am testat noua mea camera go pro hd..beeeton nu ai mai dormit azi noapte,tot ai filmat:))),cred ca deja ai terminat 2 randuri de baterii:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 astazi am testat noua mea camera go pro hd..beeeton si unde e filmuletul ? il tii numai pt tine ? RUSINICA ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 si unde e filmuletul ? il tii numai pt tine ? RUSINICA ! nu e nimic interesant decat o plimbare lejereanu dar am sal postez de indata cei dau de cap cum sal scurtez si sa pastrez acceasi calitate by the way are careva un prog pt asa ceva inafara de movie maker ca isi pierde mult din claritate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 Am mers in provincie pe 26 decembrie sa il pornesc....si am dat o tura de 50km cu el,am mers in treapta 2 cu 4000rot/min pentru ca de 2 ori roata spate a inceput sa danseze rumba cand schimbam in treapta 3 pe asfaltul umed si mi-a fost frica sa nu dau de asfalt cu ea Un mecanic mi-a spus sa schimb uleiul dupa intamplarea asta si am facut schimbul de ulei chiar in saptamana aceea iar km parcursi nu mai mult de 200.Il schimb cand merg sa aduc motoroanta il Bucuresti sa preintampin o eventuala problema daca jegurile de la petrom eticheteaza gresit pompele Imi spuneti si mie un vopsitor bun si cu bun simt(la onorariu)pentru ca mi-a cerut unu sa imi vopseasca motocliceta 1600roni cu tot cu stikere-4carene si aripa.........cica 400roni carena iar aripa e gratis M-am interesat si stikerele ma costa 150roni,vopsea vreo 400ml(nu stiu cat costa),ceva lac iar pina la 1600 e cale lunga iar eu nu am atatia bani sa dau iar daca am nu sunt tampit sa platesc atat.Mai bine il vopsesc cu sprai-ul si imi cinstesc amici sa ma ajute suna la nenea e din bucuresti 0766.801.145 mie mi-a cerut 800 de lei - vopsit si reparat carene (in cazul in care nu lipsesc bucati) - pretul este pentru toata motoreta nu mai stiu daca in banii astia include si stikerele pe ea (nu cred ca asta ar fi marea problema) asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.