Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Asculta sfat de la un posesor de k8...daca ai de ales intre k6-k7 si k8-k9...ia-ti k6-k7. Intre cele doua modele nu e nici o diferenta tehnica, doar estetica.

 

saru mana sefu de sfat :cheers:

 

acu testez ... imi place faru ala de k8=k9 in rest nimic ... oricum de 750 sa fie cam asta e criteriu.... oricum mai dureaza cam 1 luna,

 

dupa aia show :huh:

 

momentan mi-am luat cizme .... casca ... combinezonu si manusile tre sa le iau curand ... ca alelalte s-au .... bulibasit la incident....

 

s'auzim de vine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ieri mi-am facut schimbul de ulei, filtru de aer, bujii si pinion fata. Nu prea complicat cu manualul si niste tutoriale de pe net in fata, dar nici pentru cine nu stie sa invarta o cheie tubulara :cheers:. Remarcati va rog diferenta intre filtru de aer vechi si nou, bujiile vechi cam negre si mizeria care se gasea in jurul pinionului fata. locul ala ar trebui curatat macar o data pe an.

Mesaj completat

Pinionul nou este unul de gsx-r 600 original care are cu un dinte mai putin. Se simte ceva diferenta adica face broscute la o accelerare violenta in a 1-a si parca pe unde aveam, nevoie sa dau a 2-a acum pot sa merg si cu a 3a. Sa zic ca banda de putere s-a mutat cu 1000 de turatii mai jos. Diferenta dintre viteza reala si cea indicata nu am calculat-o si nici speedohealer nu am instalat, dar se rozelva la urmatorul salariu :huh:

De asemenea am lasat lantul un pic cam larg, dar o sa remediez curand.

Si alta problema ar fi ca aseara la o tura prin oras mi s-a parut ca sta mai cald decat de obicei motorul. Inca nu ma alarmez pana nu dau o tura pe afara din oras, dar sper sa nu fie de la faptul ca am cam pus ceva ulei in plus fata de cat scrie, nu mult dar oricum....E posibil sa fie de la "rodajul" uleiului? Idei?

post-3595-1273124650_thumb.jpg

post-3595-1273124674_thumb.jpg

post-3595-1273124697_thumb.jpg

post-3595-1273124762_thumb.jpg

post-3595-1273124827_thumb.jpg

post-3595-1273124889_thumb.jpg

post-3595-1273124909_thumb.jpg

post-3595-1273124931_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri mi-am facut schimbul de ulei, filtru de aer, bujii si pinion fata. Nu prea complicat cu manualul si niste tutoriale de pe net in fata, dar nici pentru cine nu stie sa invarta o cheie tubulara :cheers:. Remarcati va rog diferenta intre filtru de aer vechi si nou, bujiile vechi cam negre si mizeria care se gasea in jurul pinionului fata. locul ala ar trebui curatat macar o data pe an.

Mesaj completat

Pinionul nou este unul de gsx-r 600 original care are cu un dinte mai putin. Se simte ceva diferenta adica face broscute la o accelerare violenta in a 1-a si parca pe unde aveam, nevoie sa dau a 2-a acum pot sa merg si cu a 3a. Sa zic ca banda de putere s-a mutat cu 1000 de turatii mai jos. Diferenta dintre viteza reala si cea indicata nu am calculat-o si nici speedohealer nu am instalat, dar se rozelva la urmatorul salariu :huh:

De asemenea am lasat lantul un pic cam larg, dar o sa remediez curand.

Si alta problema ar fi ca aseara la o tura prin oras mi s-a parut ca sta mai cald decat de obicei motorul. Inca nu ma alarmez pana nu dau o tura pe afara din oras, dar sper sa nu fie de la faptul ca am cam pus ceva ulei in plus fata de cat scrie, nu mult dar oricum....E posibil sa fie de la "rodajul" uleiului? Idei?

uleiurile proaste fac ca temp motorului sa fie mai ridicata, dar cred ca la tine nu e cazul ci e doar o coicidenta. eu am obs. ca ieri si marti apa mi-a stat numai la 100+ in oras bara la bara si asta numai din cauza temperaturi de afara<de vine vara usor-usor>

Mesaj completat

tr sa ai grija cu pinionul cel nou ca daca e mai mic o sa-ti distruga mai repede protectiile de cauciuc de pe bascula<majopritatea recomanda o foaie mai mare pe spate>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uleiurile proaste fac ca temp motorului sa fie mai ridicata, dar cred ca la tine nu e cazul ci e doar o coicidenta. eu am obs. ca ieri si marti apa mi-a stat numai la 100+ in oras bara la bara si asta numai din cauza temperaturi de afara<de vine vara usor-usor>

Mesaj completat

tr sa ai grija cu pinionul cel nou ca daca e mai mic o sa-ti distruga mai repede protectiile de cauciuc de pe bascula<majopritatea recomanda o foaie mai mare pe spate>

 

Nu ma gandisem la faza cu bascula....nu cred ca o sa fie problema, dar o sa fiu atent. Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie careva niste acte de srad 750 an 96-97 la vanzare? ma intereseaza sa se poata scoate certificat de atestare fiscala la zi deoarece excrocu de mi-a vandut motorul are 40 milioane datorie la stat si eu nu imi pot inmatricula mobra...ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie careva niste acte de srad 750 an 96-97 la vanzare? ma intereseaza sa se poata scoate certificat de atestare fiscala la zi deoarece excrocu de mi-a vandut motorul are 40 milioane datorie la stat si eu nu imi pot inmatricula mobra...ms

 

sa stii ca e nasoala treaba asta ..nu cred ca o rezolvi usor

 

eu am descoperit ca motorul care l'am vandut acum 3 ani (007) nu mai apare in evidenta primariei pe numele meu .deci n'am ce atestat fiscal sa ii mai dau sa inmatriculeze, is curios cum se rezolva

ciudat e ca eu nu m'am prezentat la primarie ptr radiere :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la cat incepe rosu la k2 de 600 ?

14k

sau 14.5 k

ca am incurcat placutele de la bord intre ele

La 14.5k

la 14k trebuia sa cumperi cu motorul de 750 cu tot cu bord :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie careva niste acte de srad 750 an 96-97 la vanzare? ma intereseaza sa se poata scoate certificat de atestare fiscala la zi deoarece excrocu de mi-a vandut motorul are 40 milioane datorie la stat si eu nu imi pot inmatricula mobra...ms

Imaginea perfecta a motociclistului:bagat tot in dadorii, plin de fum , putina barba, dantura facutra praf, motorul amanetat, cautat in permanenta de cineva sa i-o traga in freza, are 3 copii care nu-i cunoaste, etc .

Sa inteleg ca va cunoasteti!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imaginea perfecta a motociclistului:bagat tot in dadorii, plin de fum , putina barba, dantura facutra praf, motorul amanetat, cautat in permanenta de cineva sa i-o traga in freza, are 3 copii care nu-i cunoaste, etc .

Sa inteleg ca va cunoasteti!!!!!!!

 

hmmm....

se pare ca am gasit la cineva, sper sa nu fie probleme la impozit si sa ies din nou la plimbare.......

 

si app, daca are cineva nevoie de un cadru pt recarosare, etc, in caz de accident, am eu, are CI, ITP, Autentificare...dar e neinmatriculat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce faceti domnilor nu mai spuneti nimic?

se baga cineva weekend-ul acesta la un drum pana-n brasov<prin cheia>cu intoarcerea prin buzau?<apropo cum mai este drumul prin siriu?>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare intrebatoare

 

ledul de la ulei este aprins - am verificat uleiul (tocmai pus) este la nivel (chiar peste)

pe bord mi se aprinde uleiul - nu am nici o eroare C dar am eroare CHEC - viteza de rulare 0 km/h - am citit in manual - zic ei ca ar fi probleme la contacte sau o mufa nu este prinsa bine - senzor de ulei

am verificat mufele, senzorul

 

specificatia din manual este - Able to Run

 

de verificat ca in carte am verificat

 

so - any ideeas?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare intrebatoare

 

ledul de la ulei este aprins - am verificat uleiul (tocmai pus) este la nivel (chiar peste)

pe bord mi se aprinde uleiul - nu am nici o eroare C dar am eroare CHEC - viteza de rulare 0 km/h - am citit in manual - zic ei ca ar fi probleme la contacte sau o mufa nu este prinsa bine - senzor de ulei

am verificat mufele, senzorul

 

specificatia din manual este - Able to Run

 

de verificat ca in carte am verificat

 

so - any ideeas?

teoria e simpla

scoti mufa de la senzorul de ulei si faci un strap in ia pintr-o rezistenta<ar trebuii sa se stinga becul>daca nu se stinge ai cablajul intrerupt,iar daca se stinge ai ori senzorul defect ori nu ai presiune la ulei<asta se poate verifica cu un manometru de ulei pt a stii exact ce presiune are sau cu un senzor inprumutat de la alta mobra>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat anunt la cumparari, dar zic si aici. Caut sa cumpar un motor de 750cc pentru un SRAD din 97.

Vechea poveste...vanzator neserios. Sper sa gasesc ceva. Daca stiti sau cunoasteti pe cineva care m-ar

putea ajuta, fac cinste. De criza...bere si mici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers ieri pe Cheia,si dupa ceva alergatura,simteam ca levierul franei numai cupla asa sus ca deobicei,si nici frana parca numai strangea asa bine.Pe Ploiesti-Bucuresti si-a revenit.Trebuiesc schimbate conductele stock de frana?

Mesaj completat

Si cateva poze...

post-17527-1273669482_thumb.jpg

post-17527-1273669492_thumb.jpg

post-17527-1273669504_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt disperat prietenii!!!! Si-a cumparat k2 600 un prieten, in urma skimbarii uleiului si rectificarii FILETULUI de ulei care avea filetul uzat, cand am, pornit-o dupa o saptamana , NU MAI STA IN NEUTRAL, SI STA BECUL APRINS LA ULEI, NIVELUL NU SCADE DELOC CAND ESTE PORNITA, CE SA FAC? CUM ARATA SORBUL ,ESTE POSIBIL SA SE FI INFUNDAT POMPA, MOTORUL A STAT PORNIT IN RELANTII APROX. 10 SECUNDE CAT TIMP AM VAZUT CA STA LEDUL APRINS IN BORD VA ROG FRUMOS SA MA AJUTE CINEVA CARE STIE BINE, (IL IMBAT LA PRIMA INTRUNIRE PROMIT)

Mesaj completat

am rezolvat!!!!!!!!!!!!!! ERA DEFAPT IN VITEZA 6 SI NOI O DADEAM IN 5, SI NU A REUSIT SA SE AMORSEZE POMPA IN 800 DE ROTATII SI CCCIOSII DE NOI AM INTRAT IN PANICA, DECI AM SCOS-O PE LIBER SI A URCAT TURATIA NORMAL TIMP IN CARE SA STINS LEDUL DIN BORD SI A LUAT ULEI, ORICUM MULTUMESC ACELORA CARE VROIAU SA MA AJUTE CU O VORBA SAU KIAR DOUA

Mesaj completat

CE PROST SUNT '' RECTIFICARII FILETULUI DE ULEI CARE AVEA FILETUL UZAT"" DOAMNE MARE-TI ESTE GRADINA!!!!!!!!!!!!!! ERAM GRABIT RAU DE TOT SI CU MAINILE PLINE DE CARMAZ

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers ieri pe Cheia,si dupa ceva alergatura,simteam ca levierul franei numai cupla asa sus ca deobicei,si nici frana parca numai strangea asa bine.Pe Ploiesti-Bucuresti si-a revenit.Trebuiesc schimbate conductele stock de frana?

Mesaj completat

Si cateva poze...

 

Dap

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers ieri pe Cheia,si dupa ceva alergatura,simteam ca levierul franei numai cupla asa sus ca deobicei,si nici frana parca numai strangea asa bine.Pe Ploiesti-Bucuresti si-a revenit.Trebuiesc schimbate conductele stock de frana?

Mesaj completat

Si cateva poze...

 

Hehe, tot poze din astea fotogenice ne pui ma nebunule ? :) .

 

Legat de franare, cred ca ai o problema, franezi cam des :P . Pai daca ai mers pe Cheia la cate curbe sunt pe unele portiuni, daca ai franat de ai suparat mobra, e normal ce ti s-a intamplat, se numeste "Brake fade"(sau fading) = ti-a obosit frana, a scazut puterea de franare la aceeasi actionare a manetei .

Poti incerca niste conducte de frana metalice si shimbare lichid de frana.

Editat de LaurBalaur
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca nishte furtune racing , si un lichid de frana motul racing ;eu le`am schimbat si se simte diferentza;

app... incearca cand o sa mai mergi pe cheia sa abordezi primele viraje fara o franare in prealabil ,accelerand pana ajungi aproape de curba dupa aceea franand nu faci altceva decat sa mutzi greutatea pe fatza si pierzi din aderentza spate , nu cashtigi nici timp nici curbele nu sunt safe , placutzele se duc , furtunele fatza daca sunt stock se dilata de @ caldura ... etc

frumoasa motocicleta si ingrijata , felicitari

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,ma lacomesc la viteza,si nu am cum sa i-au curba,franez f puternic pana in ea,si in dreptul ei o accelerez,si incerc sa o inclin cat mai mult.Pe la jumatea curbei spre iesire,accelerez iar brusc cu aplecare sau balans daca curba urmatoare e opusa,si infranez iar ptr ca viteza e prea mare.Probabil de aia nici nu reusesc sa o aplec cat ar trebui,plus ca ma oboseste teribil la maini,si din cauza fricii,ma si rigidizez,adika numai stau relaxat pe ea,cat sa pot sa ma aplec.DEci sfatul este,sa incerc sa intru cu o viteza adaptata curbei,cat sa nu mai trebuiasca folosita frana,nu?Am sa incerc si asa,sa vedem daca o sa o aplec mai mult.Numai zic ca din cauza vitezei,ma pot duce in porumb,dar e adrenalina aia puternica,care depaseste logica invatarii,trebuie sa ma abtin...Oricum,cred ca si cel mai netalentat motociclist daca face Cheia aia de multe ori,tot invata ceva...Eu lucrez la asta...!Multumesc de sfaturi,le astept in continuare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De retinut asta cu "netalentatul", sa ma bag si eu in seama :) cand stai speriat inrautatesti situatia, fi cat mai lucid, cat despre abordarea virajului si trasa ideala este imposibil sa inveti fara antrenament, pas cu pas.

Si tot din profetiile mele :P se extrage ideia referitoare la "ekilibrul mental" adica sa nu uiti de tine pe motocicleta. Cu alte cuvinte "eu sunt pe motocicleta, eu accelerez'' etc nu trebuie confundata realitatea cu un joc pe calkulator. Iesitul pe contrasens in curba din cauza vitezei este cel mai priculos ca mori sigur in caz de vine un lastun (dacia 500) din fata. ( sunt doar cateva din regulile care ma ajuta sa vin mereu intreg acasa.)

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...