Nyt Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Mersi, lamureste-ma si cu ledul 4 si 7 Ledul 4 arata ca este setata aprinderea ledului 7 la turatia stabilita de tine ! Mesaj completat Mersi, lamureste-ma si cu ledul 4 si 7 Ledul 4 arata ca este setata aprinderea ledului 7 la turatia stabilita de tine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Am inteles! Acum te poti opri! ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rufus Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 (editat) si la mine se incinge motoru...chiar daca e frig afara....dar nu asa instant ca la tine! cand ai 85 grade si opresti motorul mai mult de 3..4 grade nu urca! ... Merci pt raspuns. Am vrut sa zic ca urca de la 85 la 106 in vreo 40 de secunde, cand ma opresc din mers iar motorul este inca pornit Si imi fac griji ca daca la 20 de grade se incinge asa repede, atunci vara la 30 C in oras o sa mearga ventilatorul nonstop? Editat Noiembrie 16, 2010 de Rufus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Merci pt raspuns.Am vrut sa zic ca urca de la 85 la 106 in vreo 40 de secunde, cand ma opresc din mers iar motorul este inca pornit Si imi fac griji ca daca la 20 de grade se incinge asa repede, atunci vara la 30 C in oras o sa mearga ventilatorul nonstop? in oras prin trafic .... cam da ....dar toate se incing...suzuki nu e mai "speciala" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Am inteles! Acum te poti opri! ))) Asa de bine se misca forumul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Am inteles! Acum te poti opri! ))) Asa de bine se misca forumul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 Merci pt raspuns.Am vrut sa zic ca urca de la 85 la 106 in vreo 40 de secunde, cand ma opresc din mers iar motorul este inca pornit Si imi fac griji ca daca la 20 de grade se incinge asa repede, atunci vara la 30 C in oras o sa mearga ventilatorul nonstop? totusi, nu e cam repede avand in vedere cum spune si omu ca sunt 20 grade afara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 Salutare Am nevoie de un OWNER`S manual pentru GSXR1000 K5/K6,nu de reparatie, de unde pot face rost ? pe manualedereparatie.info nu este asa ceva. Am nevoie de ceva sa imi explice care e treaba cu bordul, toate ledurile, cum se regleaza toate chestiile... Multumesc anticipat. Am eu in toate limbile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 http://www.scribd.com/doc/39265125/GSX-R10...-Owner-s-Manual Acolo gasiti OWNER`S MANUAL !!! pentru k5/k6 1000 Va inregistrati moca si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 stati linistiti, chiar la temperaturile de acum la mersul in oras porneste ventilatorul Mesaj completat http://www.scribd.com/doc/39265125/GSX-R10...-Owner-s-Manual Acolo gasiti OWNER`S MANUAL !!! pentru k5/k6 1000 Va inregistrati moca si gata. l.e: dar tu cand pui poze cu noua achizitie ? (te-am sunat odata in legatura cu rr-ul, prin iunie, ziceai ca nu mai este de vanzare (thanks god )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Sambata pun poze cand ma duc sa o ridic, da, stateam mai nasol cu banii si nu aveam de ce sa o dau atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brancardierul Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Salut , Aveti cumva idee cine poate sa-mi sudeze un capac de alternator , din cate stiu eu este un aliaj de aluminiu cu antimoniu? Capacul are 2 fisuri destul de mici si este pentru un gixxer de 600. Va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Salut , Aveti cumva idee cine poate sa-mi sudeze un capac de alternator , din cate stiu eu este un aliaj de aluminiu cu antimoniu? Capacul are 2 fisuri destul de mici si este pentru un gixxer de 600. Va multumesc anticipat! Ia si tu un capac nou ! Stiu ca era in jur de 70 E si nu te mai complica cu sudat si etc ! Sezonu e dus asa ca ai timp sa pui ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brancardierul Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Eu l-am gasit cam la 200 de euro si din cauza asta intrebam daca se poate suda.Ar fii foarte bine daca l-as gasi la 70 de euro cum zici tu . Ms frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 CApacul este dintr-un aliaj numit...magneziu! se sudeaza in mediu de argon! uite aici un baiat care se lauda ca ar face asta! http://www.myspace.com/dynamitemotors Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 (editat) il cheama cristi are service-ul la prelungirea ghencea cum vi dinspre ghencea o sa vezi un bloc mare cu Profi(albinuta) la parter cu 10 m pana sa ajungi in trecerea din fata lui trebuie sa faci stanga pe o strada pe care trebuie sa ai grija cu ce viteza intri:)) dupa ce intri pe strada aia mai mergi cam 150m si pe stanga o sa fie un garaj cu usi din profile albe si sigur o masina gen kaddy alba parcata fix in dreptul usilor Editat Noiembrie 18, 2010 de CrashTestPilot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fan333 Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 CApacul este dintr-un aliaj numit...magneziu! se sudeaza in mediu de argon! uite aici un baiat care se lauda ca ar face asta! http://www.myspace.com/dynamitemotors Poate apela cu incredere la ei,sunt super baieti si Cristi chiar stie meserie!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brancardierul Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Multumesc frumos pentru informatii , deja am vorbit cu Cristi si la primul drum in Bucuresti ma prezint la el. Stephon nu vreau sa te contrazic pentru ca sunt in necunostinta de cauza dar asa mi-a spus un prieten ca e aliaj de aluminiu cu antimoniu...Poate am fost mintit si am zis si eu o prostie ) .In orice caz as scapa mult mai bine daca ar fii magneziu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Multumesc frumos pentru informatii , deja am vorbit cu Cristi si la primul drum in Bucuresti ma prezint la el. Stephon nu vreau sa te contrazic pentru ca sunt in necunostinta de cauza dar asa mi-a spus un prieten ca e aliaj de aluminiu cu antimoniu...Poate am fost mintit si am zis si eu o prostie ) .In orice caz as scapa mult mai bine daca ar fii magneziu . este aliaj cu magneziu ....dar sa stii ca este mai greu de sudat in magneziu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brancardierul Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Scuze , greseala mea atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Am avut eu un capac din ala fisurat la un motor...a fost sudat de mai multe ori la mai multi meseriasi ...odata a tinut un an+ ,altadata cateva saptamani....am cautat sa gasesc SH ,cel mai ieftin a fost in jur de 60-70 euro....m-am enervat si am luat unu` nou cu 120 euro .Macar am stiut un lucru CA E NOU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brancardierul Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Chiar nu inteleg de ce sunt asa de fragile...Eram obosit intr-o seara si nu am mai verificat daca sta bine pe cric si bineinteles ca a cazut :| Faza e ca am crash-paduri si nu a patit nimic, in afara de o mica zgarietura pe capacul asta infect. Initial nu am observat nimic dubios dar urmatorea zi , cand am iesit la o tura aveam gheata plina de ulei. Si cand am desfacut capacul am vazut cele 2 fisuri pe interior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Salut , Aveti cumva idee cine poate sa-mi sudeze un capac de alternator , din cate stiu eu este un aliaj de aluminiu cu antimoniu? Capacul are 2 fisuri destul de mici si este pentru un gixxer de 600. Va multumesc anticipat! Poti sa incerci la: http://www.speedmotor.ro/ Omul e foarte serios. Eu am comandat destul de multe piese de la el si n-am avut nicio problema. Livrare acasa, prin curier, cu plata ramburs Aduce de afara, si noi si din dezmembrari. Termenul de livrare depinde de cand aduce piese si daca le gaseste - oricum, nu de azi pe maine. Capacul de alternator (de la dezmembrari) a fost 40 euro si a fost in stare foarte buna. Fa-ti calculele, intreaba si cat e unul nou, dar cred ca e mai bine decat sudat, chiar daca n-ai presiune acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Chiar nu inteleg de ce sunt asa de fragile...Eram obosit intr-o seara si nu am mai verificat daca sta bine pe cric si bineinteles ca a cazut :| Faza e ca am crash-paduri si nu a patit nimic, in afara de o mica zgarietura pe capacul asta infect. Initial nu am observat nimic dubios dar urmatorea zi , cand am iesit la o tura aveam gheata plina de ulei. Si cand am desfacut capacul am vazut cele 2 fisuri pe interior Greutate mobra mica = materiale de 2 lei ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Chiar nu inteleg de ce sunt asa de fragile...Eram obosit intr-o seara si nu am mai verificat daca sta bine pe cric si bineinteles ca a cazut :| Faza e ca am crash-paduri si nu a patit nimic, in afara de o mica zgarietura pe capacul asta infect. Initial nu am observat nimic dubios dar urmatorea zi , cand am iesit la o tura aveam gheata plina de ulei. Si cand am desfacut capacul am vazut cele 2 fisuri pe interior Greutate mobra mica = materiale de 2 lei ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.