CrashTestPilot Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 sunt interesat si eu de un far de k6 600 care ai de vanzare la un pret decent call me 0751.077.890 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Todea: verifici concurenta pe topicul de Cbristi? ati scos mai mobrele? cand va vad la o intrunire de gsxisti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Eu de joia trecuta in fiecare zi mai putin azi, a fost super, inca ma tem ca vine iarna iarasi ...mai sti .. macar sa apuc sa ma dau, Parerea mea este ca sta vremea primavaratica 1-2 sapt dupa aia 2-3 saptamani de ploi interminabile si infinit de lungi, dupa care canicula pana la toamna, toate astea din cauza pdl-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Prietene.... eu am vazut ca la k1-k3 farul este sectionat vertical faza lunga (bat ambele faruri),iar faza scurta( bate doar cel din stanga) sanatete si scuza'mi inteligenta... urmatoarele intrebari care le adresez te rog sa te abti... inca odata... SANATATE MAXIMA. si te-ai gandit ca stopul ar arata mai bine inloc la far Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Todea: verifici concurenta pe topicul de Cbristi? ati scos mai mobrele? cand va vad la o intrunire de gsxisti? m-ai prins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 Eu de joia trecuta in fiecare zi mai putin azi, a fost super, inca ma tem ca vine iarna iarasi ...mai sti .. macar sa apuc sa ma dau,Parerea mea este ca sta vremea primavaratica 1-2 sapt dupa aia 2-3 saptamani de ploi interminabile si infinit de lungi, dupa care canicula pana la toamna, toate astea din cauza pdl-ului. Phiu, scuipa in san! Ca saptamana urmatoare as vrea sa merg sa-i fac actele m-ai prins Busted! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 NU este chiar asa cum crezi tu, in poza se vede intr-un fel in realitate sunt altfel, apratul foto, telefonul se adapteaza automat dupa lumina majoritara care este in obiectiv, este si normal sa iasa poza asa, in realitate sun niste leduri mai puternice care nu deranjeaza deloc pe nimeni pentru ca este o lumina disipata, imprastiata, candva am fost pasionat de fotografie si le mai am si eu putin.Trebuia sa scriu un pomelnic intreg sa inteleaga toti userii ce am pus acolo? Daca vrei sa te superi suparate pe baieti cu H4 care scot protectia faza scurta afara (adica tabla aia) de aia sa te legi nu de mine, eu inainte sa le pun am facut un studiu ct de mic sa vad daca sunt naspa pentru ochi... acuma dc te uite de la 50 de cm in ele orbesti fi sigur. Vorbesc din ce am vazut cu ochii mei in trafic, nu din poze Anyway, cum crezi tu, nu e cazul sa cream o polemica pe tema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 MZ nu mi-o lua in nume de rau dar ce ai prezentat tu in poza aia este un stop pe leduri nu un far... vezi in primul rand prinderile... asa ca mai bine nu te mai certa cu lumea aiurea ca nu ai dreptate. hai sa iti dau si o poza sa vezi cam cum arata prinderile la un far si fa si tu o comparatie cu cele din laterala "farului" tau care de fapt se prinde pe codita hai ca nu reusesc sa salvez poza asa ca iti dau un link http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-SUZUKI-...s#ht_3244wt_939 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 MZ nu mi-o lua in nume de rau dar ce ai prezentat tu in poza aia este un stop pe leduri nu un far... vezi in primul rand prinderile... asa ca mai bine nu te mai certa cu lumea aiurea ca nu ai dreptate. hai sa iti dau si o poza sa vezi cam cum arata prinderile la un far si fa si tu o comparatie cu cele din laterala "farului" tau care de fapt se prinde pe codita hai ca nu reusesc sa salvez poza asa ca iti dau un link http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-SUZUKI-...s#ht_3244wt_939 nu ma cert. sunt necunoscator... poate sa explice.... in fine... sanatate Mesaj completat nu vad nici'o asemanare..... poate o fi alt model.... eu asa l'am gasit pe net. .si se aseamana oare cum cu farul....ma gandeam k e ceva mai tunning. ) multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 acu seamana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 hannspree oficial ma pis pe mine de ras ) a fost cea mai tare replica ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Mz, intrebarile astea ale tale regulate au vreun scop sau sunt doar asa de dragul discutiei,gen ce mai vezi pe net vii si mai intrebi aici ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Mz, intrebarile astea ale tale regulate au vreun scop sau sunt doar asa de dragul discutiei,gen ce mai vezi pe net vii si mai intrebi aici ? au un scop.... in vara vreau sa imi iau k1 k2 sau k3 750. preferabil k3.... fac si eu temele pana am toti banisorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 pai in cazul asta, ca un sfat: daca ti atat de greu sa strangi banii pentru motor, nu te gandi inca la tuninguri si alte prostii gandeste-te ca probabil va trebui sa ai bani si de cauciucuri, schimb de ulei si filtre, poate placute de frana, lichid de frana, lant, etc n-o sa-ti cumperi motor nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treephoo Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 (editat) mz iti recomand sa pui gume noi indiferent ce-ti iei... asta daca vrei sa te bucuri de motor deci indiferent ce calcule-ti faci gandeste-te ca vreo 250 de euro iti treb pt cauciucuri...nu mai zic schimb ulei ca sa n-ai surprize, placute,lant....si lista poate continua. Editat Martie 15, 2011 de Treephoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 urmatoarea intrebare a lui mz o sa fie pt hannspree de cate ori a apasat "rotate clockwise sau counterclockwise" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Trotinele... este departe polimica de noi fratioare.. poate tu ai vazut alte beculete, prin trafic. Fratilor... ghici cu cine ma intalnesc in trafic dupa ce am venit de la plimbare... cu mz 125 ... casca de neamt ochelari la ochi.. ce mai... tare omul daca a avut curaj sa plece cu mz-ul la oras, ne-am salutat barbateste, dupa care a hopservat ca sunt aladin.. ala care intra pe forum.. deci omul este indragostit de moto si chiar o misca de colo colo, si este orijinal cu intrebarile imposibile puse. Acum chiar il cred ca-si ia motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 si intrebarea mea acum este : de ce trebuie sa isi ia gume de 250 euro cand poate sa isi ia de 150 la fel de bune o perioada, pana isi da seama ce ii comvine mai mult? mai bine incearca mai multe seturi de gume si vede care este pe placul lui... eu dupa ce duc GP-urile imi iau supercorsa sa vedem exact ce si cum e cu ele...oricum nu o sa imi iau decat gume moi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 AM uitat sa spun ca le doresc din suflet acelora care-si cumpara motociclete adica noi motociclisti, sa apuce sa uzeze un set de gume, placute, kit lant, o pereche de manusi, o pereche de ghete, etc. Eu mereu cand imi cumpar ceva ma gandesc " oare merit cevaul ala" ce am facut eu sa merit x lucru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 nu ma cert. sunt necunoscator... poate sa explice.... in fine... sanatateMesaj completat nu vad nici'o asemanare..... poate o fi alt model.... eu asa l'am gasit pe net. .si se aseamana oare cum cu farul....ma gandeam k e ceva mai tunning. ) multam ala pe leduri la forma parca seamana cu stopul de la k4,k5 , cel din stanga e de k3 .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 ala pe leduri la forma parca seamana cu stopul de la k4,k5 , cel din stanga e de k3 .. da ,este pt 600 -750 k4-k5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 multumesc pt sfaturi...... aladine. ...dak vrei si poti poate vi cu mine cand o fi sa imi iau motoras....sa il testezi...sa vezi ce poate si sa asculti motoru.... sanatate maxima. Mesaj completat cauciucurile nu stiu daca or sa fie prioritare..,dar uleiul si lantul cu siguranta or sa fie.... si cred ca si pinionul. se schimba odata cu lantul .nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 multumesc pt sfaturi...... aladine. ...dak vrei si poti poate vi cu mine cand o fi sa imi iau motoras....sa il testezi...sa vezi ce poate si sa asculti motoru.... sanatate maxima. Mesaj completat cauciucurile nu stiu daca or sa fie prioritare..,dar uleiul si lantul cu siguranta or sa fie.... si cred ca si pinionul. se schimba odata cu lantul .nu? Deja cred ca trebuie sa te programezi mai sunt cateva bucati care trebuie sa merg cu ei o parte prieteni o parte amici. Lasa gandurile astea pentru momentul de dupa achizitie, dar de stiut ar fi... ca imediat cum o cumperi trebuie o mica revizie, cap coada.... adica asa fac eu, te uiti peste tot daca este strans etc. bloc motor lipit cu poxipol etc. componente care stau sa cada lipite cu picatura Stai linistit ca nu o cumperi cu caucioacele kele, sau fara placute, mai tragi o vara pe ele. Noi Romani suntem mai vai mama noastra si expluatam totul la maxim (asa fac eu mai putin gumele si uloiul care sunt foarte foarte importante) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treephoo Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 si intrebarea mea acum este : de ce trebuie sa isi ia gume de 250 euro cand poate sa isi ia de 150 la fel de bune o perioada, pana isi da seama ce ii comvine mai mult? mai bine incearca mai multe seturi de gume si vede care este pe placul lui... eu dupa ce duc GP-urile imi iau supercorsa sa vedem exact ce si cum e cu ele...oricum nu o sa imi iau decat gume moi pe de-o parte sunt de acord cu tine ca poate sa-si ia sa le innebuneasca mai ieftine, second gen....pe de alta parte daca nu se pricepe si-si ia o guma moarta, care nu se "lipeste" cum trebuie, ce mai testeaza sa vada daca-i place? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 (editat) Ma apuca groaza cand vad... Un incepator care habar nu are nimic si stie doar ce a citi, poate sa mearga si cu cauciucuri de EBONITA, caucioacele trebuie sa se "lipeasca" atunci cand sunt solicitate, in schimb un pilot incepator habar nu are sa solicite nimic, el o sa mearga 5miute (doamne ajuta) minunat de cum este pe motor si cum accelereza, cautandu-si pozitia, fiind uimit de ce poate sa faca, noi nu stim nimic dar ne dam pe buza cauciucului si simtim nevoia de ceva lipicios, ceva slik din latex dc se poate. NU ai sa vezi motociclist nou care pica din cauza gumei, pica din cauza lui ca greseste si nu a reusit sa-si canalizeze intreaga atentie asupra mobrei si comenzilor ei, si din cauza ca nu a reusit sa impleteasca minimul de talent dat de natura pe moca.. cu gandirea limpede si ratiunea care trebuie sa existe permanent in bostan. Cine cade si spune ca a cazut din cauza gumei.. 90% din ei cadeau si cu cel mai lipicios cauciuc existent pe suprafata planetei facut special pentru el, este foarte usor sa dai vina pe ceva, oricum la noi romanii a devenit un hobby. Sunt multe variabile cand vine vorba de cau cioaca.........sau cau elodia................... Editat Martie 15, 2011 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.