Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ce zdrente ordinare sunt aia care fac deastea.. se duce omul cu banutul muncit pana-i crapa ochii si cumpara un jaf desta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut piesa asta de la SRAD ... contact PM

La furat nu-i asa?

http://www.romimoto-piese.ro/category/10300000000/vehicle/55705/article/325290?show=gallery

Bafta!

 

ce zdrente ordinare sunt aia care fac deastea.. se duce omul cu banutul muncit pana-i crapa ochii si cumpara un jaf desta.

Si eu si catva de pe aici, desfacem deastea..

Asta inseamna ca suntem zdrente?

post-15340-0-56900900-1307512639_thumb.jpg

post-15340-0-66562500-1307512776_thumb.jpg

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La furat nu-i asa?

http://www.romimoto-piese.ro/category/10300000000/vehicle/55705/article/325290?show=gallery

Bafta!

 

 

Si eu si catva de pe aici, desfacem deastea..

Asta inseamna ca suntem zdrente?

 

mersi , ma intereseaza unu din dezmembrari eventual.

 

ps: nu e furat. doar ca am cumparat moto fara piesa aia.

Editat de Robyb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi, cica iar esti fraier :D Pff... de unde tot apar astia ma? :D :D :D

 

 

:laugh: Da' voi de unde apareti mecanicilor?

Respectiv pilotilor de curse?

 

Intrebarea mi se pare foarte pertinenta...cum sa te trezesti cu surub in chiuloasa? Raspunsul cred ca se regaseste in "mecanicii" care sunteti, respectiv in "pilotii" care sunteti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: Da' voi de unde apareti mecanicilor?

Respectiv pilotilor de curse?

 

Intrebarea mi se pare foarte pertinenta...cum sa te trezesti cu surub in chiuloasa? Raspunsul cred ca se regaseste in "mecanicii" care sunteti, respectiv in "pilotii" care sunteti.

 

Era vorba de cu totul altceva de surubul acela...dar in fine...ai mai pus si tu un + la bagaciune in seama fara sa citesti inainte sa postezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! am si eu o intrebare : toba de pe srad la ce se mai potriveste ? vreau sa imi dau toba sport si nu vreau sa par idiot cand ma intreba vreunu daca la mobra lui merge :))) Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era vorba de cu totul altceva de surubul acela...dar in fine...ai mai pus si tu un + la bagaciune in seama fara sa citesti inainte sa postezi.

 

 

cred ca tu esti cu + urile...

Daca aveti ceva de spus tehnic nu se supara nimeni, cu toate ca se numara pe degete persoanele de aici care chiar stiu ce se intampla sub carene.

 

Legat de surub - caz concret (si da, am citit ce s-a discutat) pe de-o parte e aberant sa mergi cu un surub in airbox si sa-ti ajunga in chiulasa, asta inseamna ca nu ai treaba cu motoarele, pe de alta parte un "mecanic" la un mom dat si-a bagat "picioarele" in jucaria clientului.

 

Sunt mecanici de moto acum cam ca ciupercile.

Si ma distreaza ca voi (unii) chiar va credeti buni pe felia voastra, cati aveti studii de asa ceva?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul sunt atehnic, ii las pe altii cu suruburile ,dar , ca sa citez niste clasici in viata:

 

" E usor sa te declari vegetarian cand bagi in tine terci "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca tu esti cu + urile...

Daca aveti ceva de spus tehnic nu se supara nimeni, cu toate ca se numara pe degete persoanele de aici care chiar stiu ce se intampla sub carene.

 

Legat de surub - caz concret (si da, am citit ce s-a discutat) pe de-o parte e aberant sa mergi cu un surub in airbox si sa-ti ajunga in chiulasa, asta inseamna ca nu ai treaba cu motoarele, pe de alta parte un "mecanic" la un mom dat si-a bagat "picioarele" in jucaria clientului.

 

Sunt mecanici de moto acum cam ca ciupercile.

Si ma distreaza ca voi (unii) chiar va credeti buni pe felia voastra, cati aveti studii de asa ceva?!

 

:lol:

 

Apararea o iei unuia care tot nu are studii pentru mecanica, desi face asa ceva...eu am incheiat aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu iau apararea nimanui, doar pierd timpul pe forum si fac comparatie cu ce vorbesc aia pe afara.

raman la parerea mea ca in .ro masina ti-o strici 80% in service, se pare ca si la moto e la fel.

d-aia imi lucrez singur la motor.

macar nu va mai aruncati unu altuia cu cacao, ca sunteti la aceleasi nivele...intelegeti ce vreti din asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu iau apararea nimanui, doar pierd timpul pe forum si fac comparatie cu ce vorbesc aia pe afara.

raman la parerea mea ca in .ro masina ti-o strici 80% in service, se pare ca si la moto e la fel.

d-aia imi lucrez singur la motor.

macar nu va mai aruncati unu altuia cu cacao, ca sunteti la aceleasi nivele...intelegeti ce vreti din asta.

Corect

dar problema este ca sunt foarte multi nepriceputi, ce ne facem cu ei, cu oamenii de buna credinta si corecti?

Cat despre surubul ala nenorocit care a ajuns in airboxofice este deja celebru.. a umblat un prost pe acolo care habar nu are de motoare si gata, facem din asta tantar armasar, a fost un cay la 1000000,si opera unui nepriceput.

eu vreu sa fac o poya cu surubul daca se poate !!! :crack:

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: Da' voi de unde apareti mecanicilor?

Respectiv pilotilor de curse?

 

Intrebarea mi se pare foarte pertinenta...cum sa te trezesti cu surub in chiuloasa? Raspunsul cred ca se regaseste in "mecanicii" care sunteti, respectiv in "pilotii" care sunteti.

 

He, he. Este un fenomen ciudat Âşi paranormal :D Poti sa treci pe la mine sa mai discutăm, mai ne cunoaÂştem, mai ne împrietenim. Îți voi face o hartă cu mecanicii de încredere pe care îi cunosc. Asta este gratis. Pt harta teparilor însă trebuie sa plăteÂşti scump :D

Daca ai motoreta de sport Poti Âşi tu sa devii pilot. Amator Âşi daca eÂşti talentat, cine Âştie... Putem discuta Âşi asta Âşi te pot sfătui. Dar Sunt unii precum jagi care Âştiu mult mai multe decat mine despre curse Âşi te pot ajuta mai mult.

 

La cine îți schimbi uleiul, că sa Âştiu daca face bine nivelul, strânge cum trebuie filtrul, pune uleiul care trebuie, nu distruge surubul băii de ulei, etc. Momentan am un dosar în curs de cercetare referitor la această operațiune elementară Âşi Sunt mulți care nu trec clasa. Apoi trecem la reglajul lanțului, suspensii, frane Âşi alte lucruri simple la care am găsit erori monumentale.

Nu, nu Sunt expert dar lucrurile elementare trebuiesc cunoscute.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WAW...multumesc mami...

uite am o problema...la quick shifter...am un cordona cu reglaj la forta de apasare, intre 1-25 kgf. Inainte cand aveam PC si ECU stock aveam setat QS la 14kgf si timpul de taiere de 45ms. De cand am pus ECU race QS l-am montat pe firele de la exup, dupa cum zicea producatorul. totul ok. Timpul de taiere e selectabil pe fiecare treapta in parte, setarea de fabrica e 60ms 1-2, 55ms 2-3 si 3-4-5-6 sunt cu 45ms. Problema e ca la aceasi forta de apasare de 14kgf QS-erul functioneaza insa are un delay de aproximativ 1 secunda intre mom in care trag de selector pana in momentul in care taie injectia. L-am setat la 22kgf si aceeasi chestie. La 4kgf merge ceva mai bine insa levierul este prea sensibil si sunt situatii cand imi taie inj doar cand ma ating accidental de el. Ce ma sfatuiesti sa fac? Configuratia e urmatoarea...block off plates,kit Yec, full akrapovic, quick gas cu timpii de reactie la TPS imbunatatiti din softul ECU, setarea de superstock, harta custom, fara rpm limiter de stand. In soft-ul de la ECU am optiune sa setez tensiunea la care lucreaza piezo-ul de la QS (care are functie push-pull) si e setabila intre 0,1 si 5V. Momentan i-am dat selectie automata (functia learn QS) si s-a stabilizat la 3,2V....

 

Pe unde sa mai incerc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, bun, fii atent. Harta custom inseamna... crom, nu? :D

pai bun, daca harta este facuta pentru motreta, doar pentru a ta, cine s-a ocupat de ea? Cine a facut-o? E normal ca tot acelasi specialist sa o rezolve.

Nu, nu pot sa-ti dau o solutie, asta trebuie studiata. Dar uite... este un baiat....Georgel (TNG) care s-a apucat de facut QS-uri :D Eh... le-a conceput si la un moment dat in proiect a avut nevoie de mine cu niste lucruri.... minore ca sa zic asa :D Cred ca a studiat indeajuns problema incat sa te poata ajuta. Macar cu o parere... ca desigur ai sa te duci inapoi la cel care ti-a facut harta custom sa ti-o puna la punct, asa e normal :D

Acum astept sa faca TNG o propunere si de QS cu piezo unde sunt oleaca de specialist pentru ca deja am mai montat pe niste avioane experimentale astfel de senzori... :D

Tot n-ai zis inca cine face nivelul de ulei, cine verifica daca e reglat bine lantul, etc.... tuningul asta agresiv eu zic ca este pt alt nivel - Choy, Pascota, Mistode, ...

 

Senzorul piezo este doar un generator de semnal. Atata lucru trebuie sa retii. Transforma presiune mecanica in tensiune electrica. Vorbeste cu Geo, e specialist la reglat ECU, etc etc.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Geo are dyno?

Harta a fost facuta de unul dintre inginerii care lucreaza la yec, i-am dat configuratia mea si mi-a trimis harta pe mail. Defapt mi-a trims 2 harti selectabile.

Da' piezo asta...nu e influentat de vibratiile motorului? ca din cate retin eu exista tweetere piezo care produc vibratii deci in teorie simt si vibratiile,nu?

 

Intretinerea la motor mi-o face sor-mea, care e sef de service la bmw

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, n-are dyno. GăseÂşti la UMI, vorbeÂşti cu maÂşinuță.

În pincipiu e sensibil la vibrații dar pragul la care este preluat semnalul generat este peste energia vibratiilor respective. Altfel ar fi un haos.

 

La BMW la MOTO în pipera? Am sa mă interesez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WAW...multumesc mami...

uite am o problema...la quick shifter...am un cordona cu reglaj la forta de apasare, intre 1-25 kgf. Inainte cand aveam PC si ECU stock aveam setat QS la 14kgf si timpul de taiere de 45ms. De cand am pus ECU race QS l-am montat pe firele de la exup, dupa cum zicea producatorul. totul ok. Timpul de taiere e selectabil pe fiecare treapta in parte, setarea de fabrica e 60ms 1-2, 55ms 2-3 si 3-4-5-6 sunt cu 45ms. Problema e ca la aceasi forta de apasare de 14kgf QS-erul functioneaza insa are un delay de aproximativ 1 secunda intre mom in care trag de selector pana in momentul in care taie injectia. L-am setat la 22kgf si aceeasi chestie. La 4kgf merge ceva mai bine insa levierul este prea sensibil si sunt situatii cand imi taie inj doar cand ma ating accidental de el. Ce ma sfatuiesti sa fac? Configuratia e urmatoarea...block off plates,kit Yec, full akrapovic, quick gas cu timpii de reactie la TPS imbunatatiti din softul ECU, setarea de superstock, harta custom, fara rpm limiter de stand. In soft-ul de la ECU am optiune sa setez tensiunea la care lucreaza piezo-ul de la QS (care are functie push-pull) si e setabila intre 0,1 si 5V. Momentan i-am dat selectie automata (functia learn QS) si s-a stabilizat la 3,2V....

 

Pe unde sa mai incerc?

 

Aaaa.. e clar! Ti s-a rupt cureaua de la alternator :laugh: D'aici e problema ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Geo are dyno?

Harta a fost facuta de unul dintre inginerii care lucreaza la yec, i-am dat configuratia mea si mi-a trimis harta pe mail. Defapt mi-a trims 2 harti selectabile.

Da' piezo asta...nu e influentat de vibratiile motorului? ca din cate retin eu exista tweetere piezo care produc vibratii deci in teorie simt si vibratiile,nu?

 

Intretinerea la motor mi-o face sor-mea, care e sef de service la bmw

Salut!

Geo,saracul nu are de unde sa cumpere dyno,sunt un amarat care isi face de cap in garajul lui..

Ok sa revenim la subiect.

Din cate inteleg motorul in cauza este un R1, cred ca din poza avatar este din 2004/2007.

Acum sincer nu cunosc ecu si softul celor de la yamaha,ma refer la cel de curse YEC,si ce functii ai acolo,eu mi-am batut capul cu ecu de suzuki stok,soft si functii.

Din cate am inteles ai doua harti diferite pe care le accesezi, sper dintr-un intrerupator,anuiesc ca la fel poti face si cu harta de avans.

Bun,sa ne intoarcem la QS.

Parerea mea umila si din ce ma duce pe mine capul este sa alegi forta cu care tie ti-a mers ok inainte(acum nu stiu cum ai selectorul,normal sau inversat)tensiunea la care s-a stabilizat 3,2/3/5 dar sa deselectezi functia automata.

Dupa aceea trebuie sa te concentrezi pe soft pentru ca acolo este problema!

Intrebarea este cum face ecu intreruperea ,fuel cut sau ignition cut, soft sau hard cut si daca poti selecta ce vrei tu?

Fuel cut este mereu cu intarziere,daca este cumulat si cu ignition taierea este mult mai acurativa si fara intarziere.

Acum eu cred ca timpul de activare dupa kill si next shift undeva acolo este problema el iti da intarzierea ceva se bate cap in cap.

Adica tu ai selectat killtime 45ms(unde eu cred ca este prea putin,o sa se supere cutia pe tine) pai atat va tine motorul intrerupt(aprindere sau fuel)dupa care este un timp de activare si un timp in care nu vei mai putea sa schimbi din nou(300ms ex.)undeva acolo este problema.

QS in sine nu cred ca are probleme doar softul se incurca undeva,este aiurea sa-i setezi 4kf la senzor pentru ca daca dai in gropi o sa-ti intrerupa motorul,plus ca a functionat ok inainte.

Cauta acolo functii si setari diferite si o sa ajungi la un rezultat,din pacate cu testul este mai greu....

Iti pun o poza din softul de la suzuki sa intelegi despre ce vorbesc.

Cu respect TNG!

post-15340-0-92992000-1307598230_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine este sora ta?

In bucuresti nu exista femeie cu functia de sef service la bmw!

in alta ordine de ideii cum a spus foarte clar si exact TNG problema nu este QS pentru ca ala este doar un inrerupator este vorba de setari din soft sau chiar soft-ul.

Respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...