Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se merita sa imi iau gume noi sau sh ceva mai bunicele?

NU exista senzatie mai sigura decat gumele noi, bunicele sau chiar cu abtipildul pe ele dar vechii asta insemnand peste 2-3 ani,, indiferent de nivel,, mers de o vara sau zecii de mii de km gumele noi te ajuta la maxim, se uzeaza dupa stilul tau de mers, UNEORI OASELE TALE DEPIND DE UN SCUIPAT ARUNCAT DINTR-O GURA DE COCALAR. Gumele noi sunt foarte importante la "inceput de drum" sa zic asa. Cand esti la un anumit nivel de experiente culese de pe toate drumurile batute, realizezi cat de mult inseamna caucioacele.

Daca tinem motociclete super sport doar pentru terasa sau sa stie lumea ca avem motocicleta, este o cheltuiala "prosteasca".

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va dau un copy/paste de pe un site al detinatorilor de s1000rr,baietii vorbesc mult/bine/fara arogante si nu stiu de problema $ + testeaza frecvent diferite cauciucuri atat pe pista cat si pe strada ,parerea mea ca le spun pe bune

 

"I tried the Power One on the road and I think it is one of the best tires for the road.I tested them on the track and they are simple OK.They are sticky for the road but grease for the track.I also tried the Power One Dot (A front/B rear).They are better than the street compound but not as good as the D211 GP Ntec.I also tried Pirelli Superbike SC2/SC3 and Pirelli Superbike Pro which are also good (SC compounds are better) but still D211 GP Ntec are better in my opinion.So since tires are a matter of personal preference my conclusions are:

Track

1.Dunlop D211 GP Ntec

2.Pirelli Superbike SC slick

3.Michelin Power One DOT (A/B)

4.Pirelli SuperBike Pro

5.Metzeler Racetec Interact K3

6.Michelin Power One (road)

 

Road

Exactly the opposite and this is common sense:

1.Michelin Power One (road)

2.Metzeler Racetec Interact K3

3.Pirelli SuperBike Pro

4.Michelin Power One DOT (A/B)

5.Pirelli Superbike SC slick (silly but yeap I tried them on the road)

6.Dunlop D211 GP Ntec

Actually the D211 GP is the only tire that I had cold tear on the ROAD on a really cold day.

Track tires and road tires operate at very different temperature ranges, and as such, they typically far better at one then the other."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU exista senzatie mai sigura decat gumele noi, bunicele sau chiar cu abtipildul pe ele dar vechii asta insemnand peste 2-3 ani,, indiferent de nivel,, mers de o vara sau zecii de mii de km gumele noi te ajuta la maxim, se uzeaza dupa stilul tau de mers, UNEORI OASELE TALE DEPIND DE UN SCUIPAT ARUNCAT DINTR-O GURA DE COCALAR. Gumele noi sunt foarte importante la "inceput de drum" sa zic asa. Cand esti la un anumit nivel de experiente culese de pe toate drumurile batute, realizezi cat de mult inseamna caucioacele.

Daca tinem motociclete super sport doar pentru terasa sau sa stie lumea ca avem motocicleta, este o cheltuiala "prosteasca".

eram in dubi ca pana acum nu am mai luat sh si nu stiam ce sunt de capul lor, nici gume extra bune nu imi permit ca pnm cred ca 2ct-urile sunt destul de bune pe drumurile noaste, nu ma duc cu ele sa ma dau ca rossi,merci de sfat :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Ma bag si eu in discutie...cu o problema la Gsxr k750 meu...poate ma puteti ajuta.

Merg cu el...ajunge temperatura la 104,105 grade, pornesc ventilatoarele, incepe sa se raceasca si opresc motorul, si peste 5 min, vreau sa plec dar motorul nu mai porneste orice as face...trebuie sa astept sa scada temperatura sub 90grade...si apoi porneste normal...

Am mai patit la hungaro pe circuit sa merg cu el...si cu pc3 montat sa se aprinda in accelerare FI si sa nu mai traga chiar sa se opresca motorul, opream porneam din nou mergea iar 5 min apoi iar FI si iar aceeasi poveste. Dupa ce am dat PC3 complet jos de pe motocicleta n-a mai facut decat faza ca nu pornea la cald...HELP...

 

post-37273-0-33444300-1347212570_thumb.jpg

 

 

Daca este FI aprins atunci ai si cod de eroare!

Intra in dealer mod si fa-i o diagnoza ,astept codul...

Ai o mufa in dreptul bateriei ca cea din poza pune un strap de sarma intre cei doi pini ca in poza,dupa care pune contactul...pe bord o sa apara un cod...

 

Din ce se vede nu prea te pricepi,si asa cum a spus cineva de mai sus cu pc si softari ar fi bine sa incerci sa te duci la cineva care stie cu ce se mananca asta ,sa nu faci mai rau decat este ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Ma bag si eu in discutie...cu o problema la Gsxr k750 meu...poate ma puteti ajuta.

Merg cu el...ajunge temperatura la 104,105 grade, pornesc ventilatoarele, incepe sa se raceasca si opresc motorul, si peste 5 min, vreau sa plec dar motorul nu mai porneste orice as face...trebuie sa astept sa scada temperatura sub 90grade...si apoi porneste normal...

Am mai patit la hungaro pe circuit sa merg cu el...si cu pc3 montat sa se aprinda in accelerare FI si sa nu mai traga chiar sa se opresca motorul, opream porneam din nou mergea iar 5 min apoi iar FI si iar aceeasi poveste. Dupa ce am dat PC3 complet jos de pe motocicleta n-a mai facut decat faza ca nu pornea la cald...HELP...

 

post-37273-0-33444300-1347212570_thumb.jpg

Cand ai FI aprins fara sa inchizi contactul,pui acel strap in mufa alba si o sa ai cod pe bord...asteptam codul..

Pun pariu ca este C28.

;)

post-15340-0-13592000-1347256948_thumb.jpg

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai probleme cu STV ideea este ca dupa cate am intanlit sunt si probleme de ECU.

Parcurge procedura de verificare din manual pentru STV si daca nu este din legaturi electrice sau motor ..ECU ramane .

 

Nu vreau sa par cum sunt...dar STV asta ce e?:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu este vorba ca te dai ca rossi dar trebuie sa te dai in siguranta, si sa stimulezi talentul tau cum se cuvine sa zic asa, cu gume vechi sau uzate este imposibil vitezana desigur inveti samergi gresit si te indeparteaza de adevaratele performante ale bolidului, de preferat gsxr :crack: .. asa labareala de colo colo merge orice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"prematur" end of season (expira asigurarea)

dupa primul sezon alaturi de k5 nu pot decat sa am cuvinte de lauda,o iubesc enorm,ciclistica excelenta,usoara,frane bune,consum extraordinar de bun pt un miar,cutia de viteza extraordinara ,precisa/rapida ,ambreiajul extraordinar,totul pe k5 este ceva natural si se petrece foarte rapid si precis,senzatiile sunt pe masura ,nu stiu cum tampitii astia de la suzuki dupa acest model 05'06 nu au scos ceva cu care sa rupa gura targului,in viziunea mea au cam ramas in urma si nu inteleg dc,sa aduci dupa aceea o electronica imbunatatita ,ba ambreiaj hidraului si 3 moduri de putere,ba pe fir,ba un far schimbat,ba 2 tobe ba o toba + un nou ceas mi se pare foarte putin

pentru iarna am cateva planuri :

cauciuri noi ceva soft medium,placute frana sbk5,filtru sport pipercross,schimbat uleiurile/lichidele + ecu hacking toate schimbarile cu ajutorul lui TNG

sper sa vina Mosu cu ceva :D ,sa-i fac si ei cateva cadouri ca merita

un minus ,sper sa fiti de acord cu mine - Everyone has a GSXR (for good reason)

 

numai bine

Doamne ajuta

 

post-33534-0-61799200-1347716410_thumb.jpgpost-33534-0-52774500-1347716446_thumb.jpgpost-33534-0-93662200-1347716477_thumb.jpgpost-33534-0-30525000-1347716546_thumb.jpg

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va dau un copy/paste de pe un site al detinatorilor de s1000rr,baietii vorbesc mult/bine/fara arogante si nu stiu de problema $ + testeaza frecvent diferite cauciucuri atat pe pista cat si pe strada ,parerea mea ca le spun pe bune

 

"I tried the Power One on the road and I think it is one of the best tires for the road.I tested them on the track and they are simple OK.They are sticky for the road but grease for the track.I also tried the Power One Dot (A front/B rear).They are better than the street compound but not as good as the D211 GP Ntec.I also tried Pirelli Superbike SC2/SC3 and Pirelli Superbike Pro which are also good (SC compounds are better) but still D211 GP Ntec are better in my opinion.So since tires are a matter of personal preference my conclusions are:

Track

1.Dunlop D211 GP Ntec

2.Pirelli Superbike SC slick

3.Michelin Power One DOT (A/B)

4.Pirelli SuperBike Pro

5.Metzeler Racetec Interact K3

6.Michelin Power One (road)

 

Road

Exactly the opposite and this is common sense:

1.Michelin Power One (road)

2.Metzeler Racetec Interact K3

3.Pirelli SuperBike Pro

4.Michelin Power One DOT (A/B)

5.Pirelli Superbike SC slick (silly but yeap I tried them on the road)

6.Dunlop D211 GP Ntec

Actually the D211 GP is the only tire that I had cold tear on the ROAD on a really cold day.

Track tires and road tires operate at very different temperature ranges, and as such, they typically far better at one then the other."

 

 

Sa-nteleg ca Dunlopurile alea D211 GP nu prea-s potrivite pt strada?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...