slg-motorcycles Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 momentan as vrea sa le dau cu toate piesele pt fighter..insa nu am reusit sa dau nimic din piese desi pretul e prea bun la ce vand eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 (editat) apai daca e asa si eu am de vanzare ceva piese pt gixer k7-k8, k5-k6...poate intereseaza pe careva... http://www.pro-bike....-04-cbr-1000rr/ Faceti abstractie ca mai sunt si de la un rr pe acolo Poate ma scapati si pe mine de ele ca nu mai am ce face cu ele ) Editat Octombrie 29, 2012 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 (editat) cumpar un set de Bridgestone Battlax Racing R10 [120 / 190] daca auziti pe cineva ca vinde ,mersi Editat Octombrie 29, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 29, 2012 Share Postat Octombrie 29, 2012 momentan as vrea sa le dau cu toate piesele pt fighter..insa nu am reusit sa dau nimic din piese desi pretul e prea bun la ce vand eu daca vinzi din ele poti sa scazi pretul si implicit mariti si motorul mai repede Nu stiu cat o sa tina fixatia pentru discurile astea,azi le vreau,poate saptamana viitoare o sa mi se puna pata pe altceva si nu or sa ma mai intereseze Daca discurile sunt compatibile cu janta de K3 le cumpar dar pana saptamana viitoare Next week e posibil sa cumpar un maxi scuter ca sa il inlocuiesc pe cel furat si nu mai cumpar nici macar un surub pentru gixxer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 daca vinzi din ele poti sa scazi pretul si implicit mariti si motorul mai repede Nu stiu cat o sa tina fixatia pentru discurile astea,azi le vreau,poate saptamana viitoare o sa mi se puna pata pe altceva si nu or sa ma mai intereseze Daca discurile sunt compatibile cu janta de K3 le cumpar dar pana saptamana viitoare Next week e posibil sa cumpar un maxi scuter ca sa il inlocuiesc pe cel furat si nu mai cumpar nici macar un surub pentru gixxer ai pm cu detalii despre discurile wawe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 cine ma poate imprumuta si pe mine cu un bord de k1 600 pt cateva ore??? ca am un k1 de 600 si nu imi dau seama daca e problema la bord de nu se mai apridnde sau este la cablaj...dau un cico Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 iti dau eu bord pt control - numai sa vii sa il iei - zona Pacii - sau orice metrou pana la 1 dec 1918 pm pentru detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 cine ma poate imprumuta si pe mine cu un bord de k1 600 pt cateva ore??? ca am un k1 de 600 si nu imi dau seama daca e problema la bord de nu se mai apridnde sau este la cablaj...dau un cico Verifica mufele de sub carena laterala dreapta,sa nu fie oxidate sau pini scosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 offf Geo ce usor le zici tu... ) am tot scos mufa si am pus-o la loc si la fel am facut si la bord si degeaba...iar de ajuns cu ea la tine nu am cum, oricat de mult as vrea... @Delu - ms mult de tot pt oferta dar daca tot ai si tu niste piese de K1 600 imi lasi si mie id-ul de mess pe PM ca sa te intreb de una alta te rog si daca ai mobra desfacuta nu mai bine vin eu cu bordul si cablul meu la tine si incerc pe a ta daca nu e suparare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvansen Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Salutare baieti !As vrea sa ma ajutati cu un sfat Vreau sa`mi cumpar un Suzuki Gsx-r Srad 97-98-99 ca model. Ce puteti sa`mi spuneti despre modelul asta?? E fiabil? Care e problema lor cea mai mare? Ajutati-ma cu niste sfaturi. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 daca vrei iti dau eu un k1-600 modificat in k8 1000 la aceiasi bani ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kwy Postat Noiembrie 2, 2012 Share Postat Noiembrie 2, 2012 daca te intereseaza am gsxr srad 600 din 2000 si gsxr srad 750 din 99 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi88 Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 salut, la k 10 , 1000cc stiu ca A = 100%. B = 80%. C = TC (ploaie) , Am o intrebare, in modul C iti livreaza 100% din putere ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 (editat) Nu. 60%. Editat Noiembrie 3, 2012 de Nyt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 3, 2012 Share Postat Noiembrie 3, 2012 (editat) Pe C doar 60% dar este de discutat mult modul de reducere... Nici pe A" pana la 50% acceleratie nu-ti da ceea ce poate motorul. De fapt nici dupa 50% acceleratie inca este un 10% limitat ca si posibilitate maxima. Ceea ce vreau sa spun,este ca motorul poate mult mai mult de cat ofera! Aici se vad diferentele foarte bine... Cat aer primeste motorul pe treapta 1 de viteza,pe modul A si C Editat Noiembrie 3, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 mi-am angajat un bodyguard pentru motoreta..doar pe perioada iernii ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 (editat) Salut. Va rog sa ma ajutati cu o nelamurire. Vad diferenta estetica intre 1000 k3-k4 si k5-k6, stiu diferentele tehnice cum se traduc in tinuta de drum si performante. Is curios sa aflu cum stau la capitolul probleme de fiabilitate modelele mai noi fata de cele din generatia precedenta. K4 e mai oldschool putin si are mai putine ce se pot strica. K5 are supape de titan ce ma fac sa salivez cand citesc despre ele dar presupun ca nu sunt tocmai ieftine, are slipper clutch care habar nu am daca se poate buli sau nu, etc. Ca si motor as alege evident K5 dar ca si probleme nu stiu daca merita diferenta. Ajutor? Editat Noiembrie 9, 2012 de mistery Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Da, merita diferenta ! k5-6 1000,un motor excelent !La toate capitolele.CEL mai reusit dupa unii Sunt destui ,chiar si aici pe forum ,care au schimbat destule motorete la viata lor si acum saliveaza din nou la un k5-6 1000.Unul in stare buna.Daca gasesti unul .. go for it ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 (editat) cumpara k5-k6 ,recomand !cauta sa fie cat mai apropiat de original si sa nu fi fost pusa cheia pe el sau umblat la suspensii si facute dupa cap doar de dragul clickurilor ,amortizor de ghidon sa nu fie scurs, are o ciclistica extraordinara,fantastica,e usor ,putere mare ,cauta prin posturile mele si te edifici ,factor de fun RIDICAT mult peste medie daca gasesti unu in stare buna merita pacat ca nu sunt la vanzare decat 3-4 bune ,in rest toate sunt PANARAME! nu gasesti intre anii aia ceva sa mearga/sa fie mai potenta/sa fie mai usoara(doar zx10'05 e mai usor si are un factor de fun bun dar are destule bube),raport cp/kg . Editat Noiembrie 9, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Cochetam si eu, cand mi-am luat 1000RR-ul, cu Suzi K5/6, dar n-am putut sa gasesc unul in mintile lui la bugetul pe care-l aveam. Este unul in Bistrita, unic proprietar, are vreo 15-20.000 de km, stock. Il cunosc pe proprietar. In ultimii 4-5 ani nu cred ca a facut 1.000 de km. Motorul nu-i de vanzare pe site-urile specializate tocmai pt ca omul nu vrea neaparat si nici nu-i nevoit sa-l vanda (are suficienti bani din alte afaceri), dar am zis eu anul trecut, in primavara, ca-i dau 5.000 Euro pe el si m-a refuzat. A zis ca fara 6.000 nu-l da, pt ca-l are de nou, a avut grija de el, are km putini si reali (pt asta garantez si eu). DAR circula vorba prin oras ca de atunci a venit "la ganduri mai bune" si s-ar putea sa negociezi ceva. Daca esti interesat da-mi un PM si-ti dau nr lui. Vorbesti tu direct cu el, eu castig doar satisfactia ca un exemplar frumos se plimba pe strazi, nu sta in garaj degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 unul bun,stoc,in mintile lui,neatins,fara cheie pusa pe el,putini km merita @5300-5500E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Salutare! am gasit un filmulet in care se prezinta o scurta istorie a gsx-r. sper sa va placa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s@rpe Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 (editat) Salut. Va rog sa ma ajutati cu o nelamurire. Vad diferenta estetica intre 1000 k3-k4 si k5-k6, stiu diferentele tehnice cum se traduc in tinuta de drum si performante. Is curios sa aflu cum stau la capitolul probleme de fiabilitate modelele mai noi fata de cele din generatia precedenta. K4 e mai oldschool putin si are mai putine ce se pot strica. K5 are supape de titan ce ma fac sa salivez cand citesc despre ele dar presupun ca nu sunt tocmai ieftine, are slipper clutch care habar nu am daca se poate buli sau nu, etc. Ca si motor as alege evident K5 dar ca si probleme nu stiu daca merita diferenta. Ajutor? k5-k6 1000 este un motor f fain, dar atentie!! are binecunoscutele probleme de sasiu! mai toata crapa daca sunt fortate si au si recall pentru a li se monta o bratara de intarire! deci mare atentie! Editat Noiembrie 9, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 (editat) ai vazut tu cadru de 05-06 care sa crape in conditii normale de utilizare?eu mi-am cumparat fara sa pun la suflet prostiile alea,au fost chemate in service din cauza tampitilor de americani care le rupeau in spatele halelor @ STUNT ,nu sunt intre seriile cu probleme serii vandute in Romania ,eu pana acum nu am gasit ,cine are incredere in reprezentante se duce acolo ,cine nu... sta linistit alte semne de !!!!ATENTIE!!!!? mai ai ? Editat Noiembrie 10, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 Mersi de sfaturi. Ramane sa vad ce se poate gasi pe piata. Mai cochetez cu un model dar alea au preturi umflate artificial si tare greu ma decid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.