Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

momentan as vrea sa le dau cu toate piesele pt fighter..insa nu am reusit sa dau nimic din piese desi pretul e prea bun la ce vand eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

apai daca e asa si eu am de vanzare ceva piese pt gixer k7-k8, k5-k6...poate intereseaza pe careva... :) http://www.pro-bike....-04-cbr-1000rr/

 

Faceti abstractie ca mai sunt si de la un rr pe acolo :D

Poate ma scapati si pe mine de ele ca nu mai am ce face cu ele :))

Editat de alecs_1000rr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

momentan as vrea sa le dau cu toate piesele pt fighter..insa nu am reusit sa dau nimic din piese desi pretul e prea bun la ce vand eu

daca vinzi din ele poti sa scazi pretul si implicit mariti si motorul mai repede :grinbandit:

Nu stiu cat o sa tina fixatia pentru discurile astea,azi le vreau,poate saptamana viitoare o sa mi se puna pata pe altceva si nu or sa ma mai intereseze

Daca discurile sunt compatibile cu janta de K3 le cumpar dar pana saptamana viitoare

Next week e posibil sa cumpar un maxi scuter ca sa il inlocuiesc pe cel furat si nu mai cumpar nici macar un surub pentru gixxer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vinzi din ele poti sa scazi pretul si implicit mariti si motorul mai repede :grinbandit:

Nu stiu cat o sa tina fixatia pentru discurile astea,azi le vreau,poate saptamana viitoare o sa mi se puna pata pe altceva si nu or sa ma mai intereseze

Daca discurile sunt compatibile cu janta de K3 le cumpar dar pana saptamana viitoare

Next week e posibil sa cumpar un maxi scuter ca sa il inlocuiesc pe cel furat si nu mai cumpar nici macar un surub pentru gixxer

ai pm cu detalii despre discurile wawe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine ma poate imprumuta si pe mine cu un bord de k1 600 pt cateva ore??? ca am un k1 de 600 si nu imi dau seama daca e problema la bord de nu se mai apridnde sau este la cablaj...dau un cico :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti dau eu bord pt control - numai sa vii sa il iei - zona Pacii - sau orice metrou pana la 1 dec 1918

 

pm pentru detalii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine ma poate imprumuta si pe mine cu un bord de k1 600 pt cateva ore??? ca am un k1 de 600 si nu imi dau seama daca e problema la bord de nu se mai apridnde sau este la cablaj...dau un cico :)

Verifica mufele de sub carena laterala dreapta,sa nu fie oxidate sau pini scosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

offf Geo ce usor le zici tu... :)) am tot scos mufa si am pus-o la loc si la fel am facut si la bord si degeaba...iar de ajuns cu ea la tine nu am cum, oricat de mult as vrea...

@Delu - ms mult de tot pt oferta dar daca tot ai si tu niste piese de K1 600 imi lasi si mie id-ul de mess pe PM ca sa te intreb de una alta te rog si daca ai mobra desfacuta nu mai bine vin eu cu bordul si cablul meu la tine si incerc pe a ta daca nu e suparare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti !As vrea sa ma ajutati cu un sfat :) Vreau sa`mi cumpar un Suzuki Gsx-r Srad 97-98-99 ca model. Ce puteti sa`mi spuneti despre modelul asta?? E fiabil? Care e problema lor cea mai mare? Ajutati-ma cu niste sfaturi. Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe C doar 60% dar este de discutat mult modul de reducere...

Nici pe A" pana la 50% acceleratie nu-ti da ceea ce poate motorul.

De fapt nici dupa 50% acceleratie inca este un 10% limitat ca si posibilitate maxima.

Ceea ce vreau sa spun,este ca motorul poate mult mai mult de cat ofera!

 

Aici se vad diferentele foarte bine...

Cat aer primeste motorul pe treapta 1 de viteza,pe modul A si C

post-15340-0-92101900-1351965890_thumb.jpg

post-15340-0-52708900-1351965922_thumb.jpg

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Va rog sa ma ajutati cu o nelamurire. Vad diferenta estetica intre 1000 k3-k4 si k5-k6, stiu diferentele tehnice cum se traduc in tinuta de drum si performante.

Is curios sa aflu cum stau la capitolul probleme de fiabilitate modelele mai noi fata de cele din generatia precedenta. K4 e mai oldschool putin si are mai putine ce se pot strica.

K5 are supape de titan ce ma fac sa salivez cand citesc despre ele dar presupun ca nu sunt tocmai ieftine, are slipper clutch care habar nu am daca se poate buli sau nu, etc.

Ca si motor as alege evident K5 dar ca si probleme nu stiu daca merita diferenta. Ajutor? :)

Editat de mistery
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, merita diferenta ! k5-6 1000,un motor excelent !La toate capitolele.CEL mai reusit dupa unii :)

Sunt destui ,chiar si aici pe forum ,care au schimbat destule motorete la viata lor si acum saliveaza din nou la un k5-6 1000.Unul in stare buna.Daca gasesti unul .. go for it !67.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumpara k5-k6 ,recomand !cauta sa fie cat mai apropiat de original si sa nu fi fost pusa cheia pe el sau umblat la suspensii si facute dupa cap doar de dragul clickurilor ,amortizor de ghidon sa nu fie scurs,

are o ciclistica extraordinara,fantastica,e usor ,putere mare ,cauta prin posturile mele si te edifici ,factor de fun RIDICAT mult peste medie

daca gasesti unu in stare buna merita pacat ca nu sunt la vanzare decat 3-4 bune ,in rest toate sunt PANARAME!

nu gasesti intre anii aia ceva sa mearga/sa fie mai potenta/sa fie mai usoara(doar zx10'05 e mai usor si are un factor de fun bun dar are destule bube),raport cp/kg

 

.

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cochetam si eu, cand mi-am luat 1000RR-ul, cu Suzi K5/6, dar n-am putut sa gasesc unul in mintile lui la bugetul pe care-l aveam.

Este unul in Bistrita, unic proprietar, are vreo 15-20.000 de km, stock. Il cunosc pe proprietar. In ultimii 4-5 ani nu cred ca a facut 1.000 de km. Motorul nu-i de vanzare pe site-urile specializate tocmai pt ca omul nu vrea neaparat si nici nu-i nevoit sa-l vanda (are suficienti bani din alte afaceri), dar am zis eu anul trecut, in primavara, ca-i dau 5.000 Euro pe el si m-a refuzat. A zis ca fara 6.000 nu-l da, pt ca-l are de nou, a avut grija de el, are km putini si reali (pt asta garantez si eu). DAR circula vorba prin oras ca de atunci a venit "la ganduri mai bune" si s-ar putea sa negociezi ceva. Daca esti interesat da-mi un PM si-ti dau nr lui. Vorbesti tu direct cu el, eu castig doar satisfactia ca un exemplar frumos se plimba pe strazi, nu sta in garaj degeaba.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Va rog sa ma ajutati cu o nelamurire. Vad diferenta estetica intre 1000 k3-k4 si k5-k6, stiu diferentele tehnice cum se traduc in tinuta de drum si performante.

Is curios sa aflu cum stau la capitolul probleme de fiabilitate modelele mai noi fata de cele din generatia precedenta. K4 e mai oldschool putin si are mai putine ce se pot strica.

K5 are supape de titan ce ma fac sa salivez cand citesc despre ele dar presupun ca nu sunt tocmai ieftine, are slipper clutch care habar nu am daca se poate buli sau nu, etc.

Ca si motor as alege evident K5 dar ca si probleme nu stiu daca merita diferenta. Ajutor? :)

 

k5-k6 1000 este un motor f fain, dar atentie!! are binecunoscutele probleme de sasiu! mai toata crapa daca sunt fortate si au si recall pentru a li se monta o bratara de intarire! deci mare atentie!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai vazut tu cadru de 05-06 care sa crape in conditii normale de utilizare?eu mi-am cumparat fara sa pun la suflet prostiile alea,au fost chemate in service din cauza tampitilor de americani care le rupeau in spatele halelor @ STUNT ,nu sunt intre seriile cu probleme serii vandute in Romania ,eu pana acum nu am gasit ,cine are incredere in reprezentante se duce acolo ,cine nu... sta linistit

alte semne de !!!!ATENTIE!!!!? mai ai ?

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...