Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Jagi my friend ma intristezi.. vezi ca baietii nu au postat pe SBZ ca vor sa mearga la pista :) as dorii sa aflu parerea ta ca motociclist pentru ca aceia de pilot o stiu .. sunt doua lucruri total diferite,, noi mergem pe vant ploaie cct (cuvant urat), balega ulei nisip, voi mergeti intr-un mediu protejat, spalat, maturat..lins cu limba, special pt moto.. pentru ce sa stiu raportul de compresie, cu ce ma ajuta? Ce rost are? Nu ma lupt la secunda cu nimeni pe strada.. si ma dau exact cum vreau.. nu sunt antrenat de cine stie ce orgolii. daca reglam suspensia ca la pista motocilcetei mele ma sinucid in primul viraj unde intalnesc un damb.. ssmd. Cate motociclete se strica si cate sunt busite iremediabil ? Mai toate sunt busite. Eu spre ex cand ma intalnesc cu un Motociclist .. se caracterizeaza fara sa vb cu mine dupa cat de intretinuta este motocicleta .. punct. O motocicleta trebuie sa fie mereu curata stearsa si ingrijita.

 

Cat despre intruniri.. ca am vazut mai sus, sunt de acord cu baiatul wayne , deja o dam in rokareala peste tot.. senzatia este ciudata sa zic asa.. dc ai vitezana esti cocalar sau copchil, dar daca ai choper de doua veri.. ai un defect vizibil.. te mai milogesti de unii sa te bage si pe tine intr-un club ca de frustrati este nevoie peste tot.. mai bagi niste imbratisari dealea false..gen intors din razboi (regizat de spielberg) .. esti OLD baicar frateeeeee!!! Eu initial am crezut ca intrunirile sunt moto dar am constatat ca sunt rocko. A nu se intelege gresit, am multi prieteni rockeri si eu mai ascult dar evenimentele moto ar trebuii sa fie moto..

Tot la mare este singura intrunire la care ma duc.. in rest prefer sa plec cu inca doi prieteni pe o transalpina stam cu cortul etc vedem ceva, decat sa stau sa vars bere i mine doua zile !! Fiecare face ce vrea.. oricum este Romania tara unde stam :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stiu ce mamaia care se tine in vara,de altele nu mai stiu.Eu nu mai merg la nici o inturnire moto

Toate au tema rock si mi-e greata de cliseul asta...am mai mers la una si nu am dormit decat 2 ore din cauza betivanilor

Nu e nevoie sa merg la festivaluri moto sa ma simt motociclist.Prefer sa hoinaresc decat sa vad fete cretine dominate de clisee

:10: :goodposting:

 

sambata viitoare vi se va mai alatura un fericit posesor de srad 99 ;) ps unde gasesc cauciucuri ieftine ? :D

 

 

:ok:

 

 

stai sa fiu posesor cu acte in regula, sa vezi atunci logoree la mine. Mi am luat si manualul de reparatii dar am sa cuvant urat nitel la icre :D

 

 

john, si eu sunt impulsiv/coleric ce vrei tu, nu cred ca o sa am viata lunga pe ss :crack: Ma, astept, astept, dar acum serios, la 1200 de euro chiar crezi ca as gasi o tipla de motor mai ales la inceperea sezonului cand propietarii zic: nu imi dai 1500 cat cer ? nicio problema, mai merg eu un sezon cu el ;) Motoreta, ti-am zis, e in stare buna, necesita cauciuc iar placuta nu cred ca discul pe spate e tzutz! zicea baiatul ceva de o aerisire. Am sa ii curat etrierii, ii fac si aerisirea aia si vad cum se comporta. Hai ca nu cred ca ma pacalesc cu o mobra din 99 la 1200 de euro la care trebuie sa schimb ( aparent ) doar un cauciuc, eventual o placuta si sa i fac o carburatie.

usor usor il pui la punct pentru siguranta ta si nu exista motor care sa nu necesite nici o investitie poate ala nou din showroom ;) nu cred ca ai merge pe premiza ca a schimbat fostul uleiul si filtrele si ce mai zice ca a schimbat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am gasit pe net, ar avea ceva aditivi in plus, si probabil de acum incolo va fi singurul comercializat. Cel vechi rosu, va mai exista pana cand se va termina stocul existent in magazine. Si eu sunt interesat de diferenta efectiva, pentru ca folosesc acelasi ulei in general.

mie frica sa nu se adevereasca vb aceea ca ce e bun tr sa dispara< am avut experiente similare cu diverse produse in alte domenii si nu am inteles niciodata fenomenu>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mers pe 5100 inainte si si-a facut treaba la fel de bine sincer. Cel putin la mine. Motivul ptr. care l-am schimbat a fost ca la schimb aveam eu impresia ca iese totusi prea subtire. Am observat ulterior ca la 7100 nu e nici o diferenta. O sa incerc si un 300V, ca asa e frumos si pe urma vedem in functie de buget, ceva Bardhal sau BelRay.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Hai nu fii tigan Wayne! haules baules sikareles. Amu' ce, eu daca am fixul asta cu coloritul si cu evacuarea la sportive, ce, is cocalar ? De bine de rau m-am uitat si la mult alte chestii. Dar da, marturiesc ca pentru mine conteaza foarte mult si esteticul motocicletei. Incerc sa mentin o balanta, un echilibru intre starea mecanica si optica. Pentru a nu fi in asentimentul vostru, totusi, si eu pun mult mai mare pret, si mi se pare normal, pe mecanic

Eu nu sunt tigan,sunt un cocalar care lesina pe scaunul doctorului stomatolog

stai chill ca eu am toba sport neomologata pentru strada si xenon pe ambele faze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aladin, sint fanul tau. Mereu ma ataci vis a vis de pista-strada. Ce am zis mai devreme cu compresia, e ca costa , sau nu costa nimic, si poti sti ca motorul te va tine macar un sezon, si va porni si in octombrie, noiembrie-cind se va raci afara. Am zis si de cauciucuri(si nu am pomenit de cauc race), si de placutze. Daca ai compresia mica, sint sanse mari de tot sa nui apuci prea multi km, si dupaia alergi disperat pe la mecanicii care te vor jupui de bani, tu fiind grabit sa repari motoreta mai repede. Discutia asta nu te vizeaza pe tine anume. Am vazut multe propulsoare de moto viteza stradale care s-au crapat, si care nu au ajuns subiect de dezbatere aici pe "forum". Ginditi-va ca multe motorete de care vorbim aici au peste 10 ani vechime, kilometrajul lor arata 30-40 000 si in realitate au trecut de 70 000km. Ar fi bine daca ai fi mai calm discutiile astea, daca tu crezi ca mersul pe pista e atit de simplu, te astept acolo, cu ceva rezultate. A huli, a-ti da cu parerea despre un fenomen strain, arata ca esti foarte superficial, si arata o mare autoconsideratie din partea ta. Eu am mers destui ani pe strada, era sa si mor acolo, mi s-a si stricat un propulsor de CBR954, am mers si cu cauciucuri stradale si de race pe strada. Tu, ai fost doar un mic spectator la serres si ti-ai gasit vocatia sa critici racerii. Barbatia se masoara in altceva, si de regula in mediu privat, nu in gura mare.



Daca ai supapele uzate, tu nu stii asta, si-i dai cox 50km pe autostrada, ai 99% sanse ca dupa ce opresti motorul, sa nu-ti mai porneasca ever.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu sunt tigan,sunt un cocalar care lesina pe scaunul doctorului stomatolog

stai chill ca eu am toba sport neomologata pentru strada si xenon pe ambele faze

 

Baiatul asta a taiat toba stock si i-a pus ceva sau i-a facut ceva ( mufla-cacao nu ma pricep :)) ). Se aude intr-un mare fel! gros si rezonant. Dar stiti care e cea mai mare caterinca ? In blocul meu sunt cel putin 5 noi nascuti sau cu varste pana in 2 ani :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la reglajul suspensiei, nu stii ce-a aia, esti paralel cu fenomenul, la ce serveste fiecare reglaj. Daca intri in viraj(tare, nu incet), fortza centrifuga compeseaza furca, daca furca-i moale se afunda prea mult. Vine dupaia dimbul la care faceai referire mai sus si ramii fara suspensie, furcile fiind deja destul de compresate. Bine ca ai dat exemplul cu dimbul, logica ta e exact pe invers. Si nu uita, racerii merg mult mai tare decit cei ca tine, ca sa mergi tare , trebuie si material setat. De unde ai scos ineptia ca o moto reglata pt pista nu sta pe strada?

Sta, dar te va zdruncina serios la drumurile lungi cind mergi legal, regulamentar. Bun, sa zicem ca te dai jos si incepi sa reglezi suspensia pe modul race. Ai habar? Numai gura e de tine. Acuma, sigur ca o sa apara un schimb de replici, eu declar ca nu mai dau reply lu frustratul de Aladin Lampa Fermecata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Aia cand vor creste ,fie devin motociclisti,sau vor uri motociclistii



Jagi,Probabil stii mult mai bine decat noi ca pe strada se merge diferit fata de circuit.eu nu m-am dat pe circuit nici macar cu scuterul

Nu ma simt pregatit financiar sa merg pe circuit chiar si pentru un week end.Sunt multi bani de bagat in motoreta,de la carene,transport si caucioace

Singurul lucru pe care as vrea sa il fac,e sa merg la cursuri de pilotaj.Probabil mi-ar largi campul vizual cu 70%



Eu nu am frustrari fata de nimeni si nu ma dau cea ce nu sunt

Editat de little wayne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia cand vor creste ,fie devin motociclisti,sau vor uri motociclistii

 

Nepotamiu va fi sigur!

- Unchiul lui e motoretist

- Tasu a fost ( endurist )cam de ocazie

- Bunica--su ( Sa-i fie tarana usoara!) a fost bikerul familiei

 

Pe linia asta din partea mamei vad ca a prins motociclismul. Rudele lui taicamiu n-au nicio treaba, ei culeg cartofi cam atat. A, stai. Am un var care se da racing prin vidra cu un partz de 49cc. fara casca si in slapi vara, se stie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Eu o sa incerc sa fiu primul motociclist din familie.Sa speram ca se adevereste:))

 

Din 460 de pagini cat are detinatorii de gsxr in 250 doar se contracareaza uni pe alti eu stiu asta pt ca am avut rabdarea sa le citesc.

Ai citit posturile lui Haladin(din vara lui 2012) care mi-a urat sa ma infig intr-un stalp sau sa sar in fata camionului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru ce sa stiu raportul de compresie, cu ce ma ajuta? Ce rost are?

 

Jagi a scris "test de compresie". Omu, sa stii ca are importanta, mai ales cand cumperi o motocicleta SH, cel mai adesea un model mai vechi dar reusit (sa zicem un R1 98-2000, un 929, un 954, un K1-K3, sau SRAD), pentru ca spune multe despre parametrii in care functioneaza motorul. Si de acolo poti incepe sa investighezi - supape, chiulasa, segmenti - cilindri, etc.

De acord cu ti ne despre "raportul de compresie" care e o alta treaba si e ceva teoretic la o motocicleta stoc (toate motoretele acelasi model il au identic) iar practic se aplica doar in cazuri de tuning performant unde se creste compresia prin diverse metode.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai citit posturile lui Haladin(din vara lui 2012) care mi-a urat sa ma infig intr-un stalp sau sa sar in fata camionului?

cand te trezesti noaptea sa te duci la baie si te uti in oglinda esti sincer cu tine macar atunci ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

cand te trezesti noaptea sa te duci la baie si te uti in oglinda esti sincer cu tine macar atunci ?

Cand am timp caut eu posturile alea sa le dau replay,nici macar cand ma uit in oglinda nu incerc sa ma mint singur.Nu am nici un motiv.Eu nu ma dau pe-o roata cu mobra pe la nunti pentru atentie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce te-ai basicat asa ma zeule.. am zis ca faceti 300 Km pe an de fricosi sa nu muriti pe strada? Ma asteptam de la tine la un dialog matur si sunt sincer dezgustat de ce ai scris public.. numa presupuneri ale tale ...!! Ce crezi tu..!! Ce poola mea as avea cu tine sau oricine?

De unde sti tu cum merg eu ? Ce drek bai Jagi mancam cct ce facem? Te trezesti asaaa.... in fata tastaturii? De unde sti tu ca nu stiu fiecare reglaj in parte ce face? te trezesti vorbind aiurea pe bune!! Nu credeam ca explodezi asa.. Eu am punctat niste chestii in schimb ce tu o dai in carate cu mine. Ce te face sa crezi ca am ceva cu tine nebunule ? Intr-o eventuala intalnire a noastra primeai un calduros strans de mana sincer si vorbe din suflet, cum fac de obicei cu prietenii in cazul tau un simplu cunoscut dar acum am rezerve.. abserv ca tu esti frustrat rau.. te umflii din nimic si o dai si public, ce am scris de tine sa ma jignesti..? Sau oricum te pipi pe mine ca nu avem nimic in comun si nu castigi nimic de pe urma mea noo ?

cat despre damb crede-ma ca scrisesem juma de pagina dar pana la urma fiecare merge cu suspensia setata cum vrea.. cert si foarte foarte sigur este ca tu daca ai furca beton si ai luat un dambulet cand esti cu genunchiul pe jos ai zburat instant din sa.. te trezesti si realizezi ce ai patit cand esti in tufe si maracini DACA MA CONTRAZICI INSEAMNA CA NU AI KM PE DRUMURILE PUBLICE.. sau vorbesti din auzite... si eu daca o am reglata sa copie denivelarile cum ii spun eu in mintea mea, adica sa se muleze dupa denivelari intr-o mica masura.. cu un rebound rapid dar totusi progresiv, pentru a mentine permanent contactul cu solul.. exact cum NU face atunci cand este setata reis cum spui tu.., reusesc sa iau virajul fara probleme.

Cati nu au venit la pista cu motocicleta de strada si v-a mucificat pe voi astia mai slabutii..? Am un exemplu sa-ti dau daca mai tii minte: serres cct pansat circuitul pooli In 2008 daca nu ma insel sau 2007 A venit un baiat (aparent banal.. el fiind un pilot nascut super talent.. ) cu un rr1000 repsol din acelas an(ATENTIE prima motocicleta) si le-a dat temelie astora mai de duzina care fac rosbk Se numeste Bogda Mihalcea (rupe site-ul in doua acuma) un om simplu cu motocicleta stok si a scos 1, 34 sau 1,32 nu mai stiu exact , Traieste nu a murit, este ok are 2 copii,, merge pe enduro a lasat strada ,, fara stendere incalzitoare, reglaje , a venit pt prima si singura data si a dat cu umplutura de pamant. Ce mai spunem acuma.. ? Sau Corin Petrisor dar a fost mai linistit dar tot a scos timpi mai buni decat multi de pe acolo.. Spun din memorie adica pot exista greseli..

Eu postasem binedispus cu zambetul pe buze.. usor mistocar cu sbz-ul si tu ce faci ? Ma puteai lua la misto in acelas mod daca erai destept !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Cei mai tari raidari sunt spectatori de la serres,care se amagesc singuri(cat sunt de buni) cand vorbesc in fata oglinzi

Partea proasta e cand inceri sa ii aduci cu picioarele pe pamant.Incep sa injure si ii blestema pe uoameni rai care il trezesc din masturbarea egoului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai omule ma faci sa rad.. nu exista acel post in care eu iti rog tie moarte, doar sa ai pe cineva moderator sa faceti misto de mine..

 

incercai sa te dai cocos cum o faci si acum dar erai dus in limitare pe viata si pe moarte.. si ai trantit tu o minciuna salvatoare la care eu am spus " sa intre ala intr-un tir care minte? " sau ceva de genul, Oricine stie sa citeasca intelege ce am vrut sa spun.. dar tu stiind ca minti ai spus ca-ti rog moartea..

 

Wayne suntem doi useri pe forumul asta si eu sunt dispus de mai mult timp sa comunic cu tine, chiar si indirect, nu-mi place sa ma cert cu nimeni.. si nu urasc pe nimeni ma refer la oameni.. sunt sigur ca daca trecem niste orgolii personale putem sa si comunicam omeneste. Nu sunt sensibilul pooli dar incerc sa-mi fac viata frumoasa.. chiar si aici pe forum unde pot sa te ignor sau sa ma ignori.. unde nu conteaza cine sunt nu conteaza cine esti, conteaza doar cuvintele puse intr-o ordine!!!!!!

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Haladine

Injuraturile si ironia sunt normale in mediul virtual,e usor sa tastezi ce iti trece prin cap si cu totul altfel am conunica face to face

Am observat ca tu nu realizezi(rationezi) si te arunci la injurii si blesteme.A mai spus un tip ca pe net putem sa fim cea ce nu reusim in viata reala,dar hai sa ne limitam la caterinca,ironii si ceva injurii,fara blesteme.In frustrarea ta tu fix asta ai facut,m-ai blestemat

Am observat ca esti un bun oralist..... la batut campii.Rezuma la cea ce esti,nu mai blestema oamenii,daca te simti un om slab,trage de fiare sa intaresti caracterul(sau i-a medicamente).Nu face afirmatii belicoase pe forum cu infipul in stalp si sariutul in fata camionului/tirului

Credibilitatea ta dupa aceste afirmatii e mult sub o pentru mine,e clar ca ai nevoie de ajutor specializat

Editat de little wayne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu dau curs discutiei.. doar ca vorbele tale daca nu sunt insotite de textul meu nu fac doua parale. Arunci cu rahat in ventilator asta faci tu acum.. nu te mai saturi.. cauti cearta cu oricine. te stie tot forumul !!! Trist foarte trist !! Este si o melodie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo liviu,felicitari ,pune pe ea niste cauciucuri noi si asfalt uscat,

uita de toba ca nu ai ce sa-i mai faci acum e compromisa treaba cu ea

sa o stapanesti sanatos fara incidente ,sa te bucuri de ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...