Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Vizitator little wayne

Gata bajetii. A fost achizitionata, se comporta foarte bine, fuge de rupe, ce sa mai...e de vis :)

tre' sa o uzi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator little wayne

Vezi ca tre' sa-i faci o vizita fetei cerasela pentru verificarea compresiei,masurarea lungimi lantului si curatarea tobei pe interior de negreala(am un laspus) aia care gatuie motorul si mai pierzi din puterea motorului

 

P.S daca nu dai de beut te sparg la nas

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te rog :crack:

 

B! shop ai un like pentru post.

 

Like , like Aladin , dar salele imi dau dislike :)) Apropo , te stii cu Garga , sau fac o confuzie eu ?!

 

 

Da' nu pot sa ma ud eu direct? si asa insinua cesarela ca sunt girly

 

Pai numai o fata isi lua dulap , cu suport de haine incorportat , dupa mintea altora ! :)) Tu baga kilometri si distreaza-te !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E vorba doar de gusturi, cand e vorba sa alegi intre trei-patru variante de look asemanator, toate "dulap".

Honda%20CBR900RR%2098%20%202.jpg

Kawasaki-ZX7R.jpg

CarHistGSXR600.jpg

FZR600.jpg

 

Acum sper ca e mai clar :D

man vezi ca dulapul de la suzuki nu a fost SRAD-ul ci modelul anterior<cam toti producatori au facut piese de mobilier in perioada 92-95>

srad-ul cand a aparut a fost senzatie<de, pe vremea aia nu multi de pe forum erau motociclisti>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer sa fiu , mie mi-a placut dintotdeauna codita de la Sraduri , cu capaul ala monopst cocosat ! Nu stiu de ce !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde se poate reface un filet pentru busonul baii de ulei la un gsxr k2 in bucurestiul asta ( este stricat filetul de la baie ) nu am alt buson si nici garnitura pt baie in caz ca se demonteaza .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde se poate reface un filet pentru busonul baii de ulei la un gsxr k2 in bucurestiul asta ( este stricat filetul de la baie ) nu am alt buson si nici garnitura pt baie in caz ca se demonteaza .

Se rezolva fara demontat baia de ulei.

 

man vezi ca dulapul de la suzuki nu a fost SRAD-ul ci modelul anterior<cam toti producatori au facut piese de mobilier in perioada 92-95>

srad-ul cand a aparut a fost senzatie<de, pe vremea aia nu multi de pe forum erau motociclisti>

 

adica dulapul nu-i dulap? :D

Am mai zis eu ca fanii sufera cel mai mult... naspa, aiurea, cam nasol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine 9.03 , vreau sa ma apuc sa-i fac schimburile la un gsxr 600 K7 , curatat si uns filtru aer , schimbat uleiul si filtru , schimbat antigel si lichidul de frana , curatat si uns lant , dar as mai avea o nelamurire :

i-am eliminat exupul si , normal , ca-mi apare in bord eroare "F1" . Din ce m-am documentat , am descoperit ca daca as "taia" firul nr 30 din mufa calculatorului ( care este fix ptr problema asta ) s-ar rezolva situatia .

Fac o prostie taind firul , sau este ok ? Ma deranjeaza eroarea , neputand vadea eventualele erori aparute si mai important oscileaza intre eroare "F1" si temperatura apei .

Trebuie sa ma uit in mers cateva secunde pana se schimba de pe una pe alta .

Este destul de periculos sa stai asa mult cu ochii in ceasuri .

Multumesc .

P.S. : un prieten , @CMD , mi-a trimis cateva linkuri in care procedura de "taiere" cauzeaza anumite probleme si din ce a citit si el , unii nu o indica ca si ok .

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este un compromis!

Unele motoare au diferite cele doua softuri,altele nu.

Daca tai firul acela motorul trece pe softul 2 daca este diferit se vad diferentele daca nu, nu.

Concluzia ar fi sa-l las asa ?

Oricum nu afecteaza mersul motorului , era mai mult de estetica a bordului si cum am spus mai sus , de utilitate cand vrei sa-ti vezi repede temperatura .

Multumesc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-a facut Jagi un dispozitiv pe care l-am montat si am anulat becul de Fi aprins in bord la 954 dupa ce am schimbat evacuarea. Vorbeste cu el si poate iti da o solutie.

Multumesc frumos .

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-a facut Jagi un dispozitiv pe care l-am montat si am anulat becul de Fi aprins in bord la 954 dupa ce am schimbat evacuarea. Vorbeste cu el si poate iti da o solutie.

Nu merge la suzuki K7 exup eliminator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din diferite postari pe siteuri de specialitate ( nu neaparat din Rom ) am observat ca se anuleaza eroarea la majoritatea , dar mai da "chix" cate unul . Adica nu dispare , alt rau nu am vazut eu , dar ma gandesc sa nu existe ceva cu adevarat grav .

Ma gandesc sa nu fac vreun rau , altfel pot incerca sa-l scot si daca nu merge il pun la loc . Stiu ca se face operatiunea cu contactul luat .

P.S. : la schimbu de lichid frana de obicei golesc paharul pana aproape de supapa si dupa completez si aerisesc pana se schimba si ce mai este pe instalatie , dar mi-a spus un prieten ca el goleste tot circuitul si dupa incepe si pune lichid nou .

In cazul asta stiu si e logic ca se dezamorseaza instalatia ( pompa ) . Daca nu este nici o problema , as golii si dupa as incepe sa repun ptr a vedea clar ca este lichid nou . Stiu ca "cica" s-ar cunoaste diferenta de culoare , dar la mine nu cred , lichidul "vechi" nefiind asa vechi .

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

929/954 sunt foarte sensibile dpdv al cuplului in midrange cu evacuare de curse si clapeta din airbox eliminata.

Schimbarea e dramatica, desi se castiga putee spre linia rosie, pe strada, motocicleta devine mai putin distractiva decat cu evacuarea stoc.

Chiar si cu diverse harti pe PCIII, midrange-ul stoc nu-l mai faci la loc.

Su tureaza o idee mai usor desi motorasele alea se tureaza asa de repede, parca ar fi de 600.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

 

adica dulapul nu-i dulap? :D

Am mai zis eu ca fanii sufera cel mai mult... naspa, aiurea, cam nasol.

nu ai inteles nimic

poti sa-i spui cum vrei srad-ului tot mandru sunt de el doar ca cea supranumita ''dulap'' este modelul anterior lui<si acesta fiind un model de exceptie >

pt tine nu prea exista dif dintre brekuri si berline toate sunt coserve iar atunci cand le confunzi nu esti tu vinovat ci doar propietari ca si le-au luat si sunt mandri de ele

NASPA AIUREA CAM NASOL

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

curatenie de primavara

am un set de oglinzi(stanga, dreapta) pt gsx-r k1-k3. oglinzile sunt oem, nu sunt crapate sau lipite, sunt in stare buna

pret pe set 150 ron tel 0761067337

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai inteles nimic

poti sa-i spui cum vrei srad-ului tot mandru sunt de el doar ca cea supranumita ''dulap'' este modelul anterior lui<si acesta fiind un model de exceptie >

pt tine nu prea exista dif dintre brekuri si berline toate sunt coserve iar atunci cand le confunzi nu esti tu vinovat ci doar propietari ca si le-au luat si sunt mandri de ele

 

Corect, nu inteleg cum poate sa placa o rapandula atat de hidoasa. Recunosc, sunt vinovat :D

 

NASPA AIUREA CAM NASOL

Pt vorba asta ar trebui sa platesti drepturi de autor ;)

 

Mult succes in activitatea competitionala!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut tuturor, rog pe colegii forumisti mai experimentati sa ma ajute cu o informatie: ce pompa de frana fata radiala, de la ce model de motocicleta, se poate monta cu modificari minime la un SRAD 600?

multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...