Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

Am mare nevoie de o toba stock pt RAR (da, pt RAR...am fost respins pe 25 pt toba si xenon) cu xenonul o rezolv, dar toba chiar nu am de unde sa imprumut, iar de cumparat nun se pune problema pt ca nu-mi permit. Asa ca, va rog, daca cineva are o toba stock pe care o foloseste doar pt rar si itp si nu ii trebuie saptamana viitoare, as dori sa mi-o imprumute si mie (contracost, biensur) cateva ore.

 

Este vorba despre un k2 de 600.

 

PS: sunt in Bucuresti si nu in Barlad, Vaslui

 

Multumesc anticipat!

Editat de GeorgeStefan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu sunt urme de uzura nasoala datorate suspensiei.

Poti sa mai amortizezi reboundul daca simti spatele ca topaie, deocamdata nu ai urme de uzura de prea mult rebound.

Poti sa tragi de gaz mai de jos. Momentan, urmele de uzura de pe cauciuc sunt de la asfaltul foarte abraziv. E de pe amkart?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Zilele acestea am parcurs mai multi km iar la un moment dat a inceput sa imi palpaie becul de la benzina.

 

Cati km as mai putea face cu rezerva (presupun ca atunci cand incepe sa palpaie intra pe rezerva) ? ... In afara de ex sau in oras. (K1 600 cc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am mare nevoie de o toba stock pt RAR (da, pt RAR...am fost respins pe 25 pt toba si xenon) cu xenonul o rezolv, dar toba chiar nu am de unde sa imprumut, iar de cumparat nun se pune problema pt ca nu-mi permit. Asa ca, va rog, daca cineva are o toba stock pe care o foloseste doar pt rar si itp si nu ii trebuie saptamana viitoare, as dori sa mi-o imprumute si mie (contracost, biensur) cateva ore.

 

Este vorba despre un k2 de 600.

 

PS: sunt in Bucuresti si nu in Barlad, Vaslui

 

Multumesc anticipat!

Am eu tobelele de la hayabusa din cate stiu sunt la fel,prindere bolt-on.

Vii o fuga la mine si vedem.

 

In oras mergi 200 km si afara 400 km. CRED

Cu rezerva 400 km!!!!

Si eu vreau sa cumpar o moto care merge cu 3 litri 400km!!!

20/40km depinde de cat deschizi acceleratia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da Cesar pe amckart ,o sa incerc sa trag mai mult de gaz,a fost prima intrare dupa 3 ani cand am facut cursurile ,a rezistat super ok circuitul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am mare nevoie de o toba stock pt RAR (da, pt RAR...am fost respins pe 25 pt toba si xenon) cu xenonul o rezolv, dar toba chiar nu am de unde sa imprumut, iar de cumparat nun se pune problema pt ca nu-mi permit. Asa ca, va rog, daca cineva are o toba stock pe care o foloseste doar pt rar si itp si nu ii trebuie saptamana viitoare, as dori sa mi-o imprumute si mie (contracost, biensur) cateva ore.

 

Este vorba despre un k2 de 600.

 

PS: sunt in Bucuresti si nu in Barlad, Vaslui

 

Multumesc anticipat!

salut,pot sa te ajut cu toba,nu te costa nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Zilele acestea am parcurs mai multi km iar la un moment dat a inceput sa imi palpaie becul de la benzina.

 

Cati km as mai putea face cu rezerva (presupun ca atunci cand incepe sa palpaie intra pe rezerva) ? ... In afara de ex sau in oras. (K1 600 cc)

La mine incepe sa palpaie, cam dupa 30 de km nu mai palpaie, ca sta aprins permanent. Cel mai mult am mers vreo 20 km dupa ce s-a aprins permanent , si la benzinarie au intrat 15l. Daca ne luam dupa specificatiile tehnice care zic ca rezervorul are 16l, mai aveam inca un litru. Cu alte cuvinte, cred ca ar trebui sa nu depasesti 50km in total de cand incepe sa palpaie, ca sa fi sigur ca nu ramai in pana :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Te pot ajuta cu toba stock de K1

Salutare,

Am mare nevoie de o toba stock pt RAR (da, pt RAR...am fost respins pe 25 pt toba si xenon) cu xenonul o rezolv, dar toba chiar nu am de unde sa imprumut, iar de cumparat nun se pune problema pt ca nu-mi permit. Asa ca, va rog, daca cineva are o toba stock pe care o foloseste doar pt rar si itp si nu ii trebuie saptamana viitoare, as dori sa mi-o imprumute si mie (contracost, biensur) cateva ore.

 

Este vorba despre un k2 de 600.

 

PS: sunt in Bucuresti si nu in Barlad, Vaslui

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Vin si eu cu o intrebare din partea unui prieten,are un suzuki GSXR 750 din 2001 si in mers i s-a oprit si nu mai are curent nici macar farurile.A pornit impinsa si dupa ceva timp s-a oprit din nou,a verificat si bateria si se pare ca nu mai da nici pic de curent.Daca cineva are idee de unde poate fi defectiunea si ce se poate verifica inainte de a o baga in service ma gandesc ca poate totusi o poate rezolva de unul singur fara a fi necesar intrarea in service(daca este magnetoul se poate inlocui de el insusi ? poseda ceva cunostinte de mecanica dar nu este profesionist)Va multumesc frumos STIMA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oarecum la fel am patit si eu, dupa un drum de 250 km (o aduceam acasa, abia o cumparaseam), si mai multe opriri, am ajuns acasa si cand sa o pornesc a marait putin si apoi moarta.

 

Am pornit-o impinsa am mers cu ea asa putin si intr-o intersectie DEAD ...

 

Am pornit-o iar impinsa pana la o statie ITP (la un prieten) ... am pus-o pe redresor mare si apoi am pornit-o, am masurat curentu de intra in ea si nimic, baga sub 7 volti.

 

M-am interesat pe net si e o problema la stator ... se prajesc infasurarile

 

Verifica statorul alternatorului sau releul de incarcare.

 

Parerea mea este ca de vina e statorul.

 

Pvt pentru detalii cum sa ajungi la el.

Editat de zapp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine incepe sa palpaie, cam dupa 30 de km nu mai palpaie, ca sta aprins permanent. Cel mai mult am mers vreo 20 km dupa ce s-a aprins permanent , si la benzinarie au intrat 15l. Daca ne luam dupa specificatiile tehnice care zic ca rezervorul are 16l, mai aveam inca un litru. Cu alte cuvinte, cred ca ar trebui sa nu depasesti 50km in total de cand incepe sa palpaie, ca sa fi sigur ca nu ramai in pana :)

Sa inteleg ca la un k7 - 600 , aprox 30 km palpaie si dupa ramane aprins ?

Nu am ajuns sa-mi ramana aprins , dar e bine de stiut .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca la un k7 - 600 , aprox 30 km palpaie si dupa ramane aprins ?

Nu am ajuns sa-mi ramana aprins , dar e bine de stiut .

Exact. Dupa ce ramane aprins nu stiu cat mai merge, cel mai mult am mai mers 20 km pana am dat de țiței :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact. Dupa ce ramane aprins nu stiu cat mai merge, cel mai mult am mai mers 20 km pana am dat de țiței :D

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gsxr 1000

 

Jucaria asta pare intereseanta? http://www.ebay.co.uk/itm/SMART-TRE-IGNITION-TIMING-SUZUKI-GSXR-600-750-1000-1300-/360678493401?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item53fa1d0cd9

 

Am inteles ca la miare cine stie ce diferenta nu ar fi in explozia de cuplu,dar cica ar face acceleratia mai lina la ture joase

Editat de Costin-Dorian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

time retarding eliminator.....tocmai am scos unul de pe un K7 1000.

jucaria aia pacaleste ecu cum ca ar fi in vit 4 si poate da drumul la full power, deoarece mancatorul de orez a limitat puterea in primele trei trepte pt a nu da prostul cu bostanul de pamant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gsxr 1000

 

Jucaria asta pare intereseanta? http://www.ebay.co.uk/itm/SMART-TRE-IGNITION-TIMING-SUZUKI-GSXR-600-750-1000-1300-/360678493401?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item53fa1d0cd9

 

Am inteles ca la miare cine stie ce diferenta nu ar fi in explozia de cuplu,dar cica ar face acceleratia mai lina la ture joase

Un gaget care te face sa dai bani cand auzi ce face si ce drege...

Este o simpla rezistenta in acea cutie.

Acea rezistenta simuleaza treapta de viteza de regula 4 sau 5 unde avansul la aprindere este mai mare.

 

time retarding eliminator.....tocmai am scos unul de pe un K7 1000.

jucaria aia pacaleste ecu cum ca ar fi in vit 4 si poate da drumul la full power, deoarece mancatorul de orez a limitat puterea in primele trei trepte pt a nu da prostul cu bostanul de pamant

Limitarea la k 7 nu se face din avans.

Chiar daca ai scos acel TRE tot este limitat

Delimitarea se face prin scrierea softului respectiv a hartilor de STV de acolo vine limitarea cat si cele 3 moduri de livrare a puteri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca e o simpla rezistenta . Nasu il facea cu in jur de 100 de lei si ii punea si buton on off. M-ar fi interesat sa stiu daca a avut cineva TRE si cum s-a schimbat comportamentul motocicletei dupa :) ( am 2000 de km pe 2 roti si deja incerc marea cu degetul)

 

Aici un link pt cei descurcareti in ale electronicii,in care se prezinta modul de confectionare al vestitului T.R.E. : http://www.bugmanweb.com/gsxr/tre.html.

Editat de Costin-Dorian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...