Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Sa faca matale plici daca am eu opinci la mobra

1,le schimb in secunda 2 daca devin lemn....vroiam doar ceva mai moale

2 cre' sa si matale stii despre faptul ca o data ce se incretesc pe margine cauciucul e compromis...altfel de ce nu se mai foloseste pe circuit? lasa labageala cu caucioace distruse si le vindeti voi de bune la fraierici.ii danseaza unui amik spatele pe curbe intr un mare fel cu un gp racer plin incretituri pe laterale

caucioacele mobrei au uzura 20%.Eu merg cu scuterul ,mobra o tin pentru doua iesiri pe luna

Sa spuna Saian cum "ii dansa" lui mobra de la cauciucurile mele. Si toate "incretiturile" tale imaginare, le-a dat jos, le-a "retezat" pe un asfalt foarte fin. De multe ori cauciucul danseaza si de la setarea suspensiei spate. Iti respect opiniile, dar te informez ca sint destui" fraieri" care sint mai informati ca tine, care au avut curiozitatea sa le testeze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Treaba cu cauciucuri SH date pe pista e ok pana la un anumit punct. Cand te dai si tu race pe un circuit. Pe strada, mers normal sunt foarte ok, pe circuit s-ar putea sa te pui in cap. De ce le schimba oamenii si ajung sa fie vandute sh ? Nu din simplul fapt ca sunt uzate si prefera unele noi pentru a obtine timpi buni si a diminua sansele de a pica ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, CMD, mai citeste si tu pe site-ul Dunlop racing, cum e cu ciclurile. Survolaj, din vastele tale cunostinte, crezi ca ca poti sa ne spui cam care-i timpul pe tura scos de Pascota la Serres? Sau Mistode, Gicu? Crezi ca tu ai reusi sa fii la 1-2 secunde in spatele lor? Crezi ca daca baietii mai sus amintiti scot 1.22 , cu cauciucurile lor aruncate , tu nu ai putea sa mergi macar 1.24? Evident ca nu, ce timp ziceai ca ai pe Serres? Stiu ca esti unul din cei ce se dau de-o viatza si are o mare experientza, poate ne destainui din secretele tale, cum scoti 1.24.



Ciclurile de incalzire racire, nu vor fi multe, de regula dupa 6-7 cicluri, cauciucul este de schimbat la acei timpi. 6-7 cicluri inseamna mult mai putin decit 1-2-3 sezoane a unui cauciuc tinut pe janta care a stat in soare, ploaie, a rulat pe autostrada sute, mii de km. Mai precis, o anvelopa second mototolita e mult mai fresh decit una de un sezon tinuta pe moto. Cauciucurile hulite aici sint ca si noi pe mijloc. Pe laterale unde sint uzate, mai nimeni de aici nu le apleaca pe strada.



pt ca sunt facute sa tina maxim la cateva cicluri de incalzire/racire mai intense,ei chiar stiu asta

Cauta pe google si zi-ne si noua numarul asta de cicluri. Stiam ca esti bine , bine documentat, acuma, se pare ca esti un pic mai grabit in afirmatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi tu ai citit ce am scris eu ? asa ca o intrebare...

 

Am si zis - SHurile care sunt luate de la cei care s-au dat pe pista - sunt bune pe strada si mers de strada. Daca te duci si tu pe circuit s-ar putea sa ai o problema cu ele, nu intotdeauna, ca nu poti sa atingi maximul de varf ca cei care le-au rulat, DAR intervine si semnul asta de intrebare : de ce ei le arunca ? Este clar ca dupa o cursa care o fac, cauciucul este uzat si nu mai ofera aceesi aderenta ca si cum ar fi fost nou. Acum na, alegi ce vrei sa crezi de aici...eu cel putin sunt de parere ca daca vrei sa te dai pe circuit, cumpara unele noi cu care sa te poti da si strada si circuit. Un qualifier pentru muritorii de rand care nu sunt piloti in vreo competitie cred ca este de ajuns pe circuit cat si strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va rog eu sa nu incepeti si cu uleiurile :P

 

 

 

 

 

fiecare isi ia ce cauciucuri vrea, ce-si permite, merge cu ele atat cat permite cauciucul. normal ca ideal este sa le iei noi dar ... eu la toate motocicletele am cumparat cauciucuri noi, nu varfuri de gama dar noi; momentan nu pot cumpara cauciucuri noi si nici nu dau 100 de euro pentru un d211 uzat 80 % pe margini, merg cu ce am (momentan), mai incet pe curbe, mai incet la accelerari... viata nu-i o cursa ;)

pe pista trebuie, trebuie cauciucuri bune dar acum nu incepeti sa ne certati ca nu am set de 400 euro. va pup :*

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum spuneam si mai sus, daca un alergator ca Pascota scoate 1.20-1.21 pe Serres, cu un cauciucpus de nou, dupa 15 ture, acel cauciuc e uzat pt 1.21, si-l va schimba. De nu nu erge cu el in continuare? Ce rost are sa uzezi propulsorul, sa consumi benzina, sa pierzi timpul degeaba la un 1.23-1.24? Daca il cumpara un debutant care abia scoate 1.30, o sa spuna saru mina. In loc sa dea 205 euro pe unul nou cu care merge undeva la max 300km, Mai bine da 60 euro/buc /uzat si merge 120-150km cu el. Cu cel nou nu va merge mai rapid deoarece nu e inca antrenat creierul. Va rog sa nu faceti confuzia intre cauciucurile de curse second, date jos de pe janta, recent, si cele tinute prin magazii cite 2-3 ani , dupa ce au fost folosite. Nici eu nu folosesc asa ceva.

Jagi tu ai citit ce am scris eu ? asa ca o intrebare...

 

Am si zis - SHurile care sunt luate de la cei care s-au dat pe pista - sunt bune pe strada si mers de strada. Daca te duci si tu pe circuit s-ar putea sa ai o problema cu ele, nu intotdeauna, ca nu poti sa atingi maximul de varf ca cei care le-au rulat, DAR intervine si semnul asta de intrebare : de ce ei le arunca ? Este clar ca dupa o cursa care o fac, cauciucul este uzat si nu mai ofera aceesi aderenta ca si cum ar fi fost nou. Acum na, alegi ce vrei sa crezi de aici...eu cel putin sunt de parere ca daca vrei sa te dai pe circuit, cumpara unele noi cu care sa te poti da si strada si circuit. Un qualifier pentru muritorii de rand care nu sunt piloti in vreo competitie cred ca este de ajuns pe circuit cat si strada.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu din ce am vazut intr-un documentar la dunlop,unde zicea ca un cauciuc se consuma mult mai repede pana ajungi sa ii faci tu toate ciclurile de incalzire racire :)

o sa caut si o sa il postez aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am zis de bajetii de la curse ca stiu foarte bine treaba cu ciclurile si cat dau randament maxim pt un anumit timp scos in cursa si de aceea le si schimba ,nu de dunlop racing ,mersi Bogdane,vichendul viitor mergem la @tg secuiesc ,pregateste R1 :P

eu le spun doar atat sa incerce d211,d212 (medium) in conditii superbe ,SOARE,HOT si nu o sa mai incalte motoretele cu altceva

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe mine d211 m-a iertat de cateva ori :) sunt la inceput,nu trag de mine sa scot nu stiu ce timpi doar imi caut pozitiile si trasele corecte!daca aveam alt cauciuc zic eu ca eram putin tavalit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Mi-am terminat si eu de instalat QS-ul, desi ma speriasem la inceput cu toate firele si mufele am reusit sa le pun cap la cap. Am pus si cateva poze pentru cei care ii intereseaza. Conectarea lui a fost cat de poate de simpla, practic semnalul comun la cele 4 bobine l-am rerutat prin gadget-ul conectat la senzor. Timpul de taiere momentan l-am lasat stock, adica 100ms daca nu ma insel. Mai are inca 4 reglaje 85 75 65 45 de ms, n-am apucat sa ma joc cu ele. Vreau sa spun ca dupa toba care e primul care il pui pe motoreta QS-ul a devenit numarul 2 e mondial. Nici nu simti cum schimba si motoreta devine incredibil de rapida(nu mai zic de sunet care e superb cand schimbi). Cu ocazia asta imi reglez si suspensia, care este VARZA (asta am observat cand am schimbat mai sus in ture si spatele topaia si fata la fel). Una peste alta e o jucarie super tare si o recomand tuturor atat curse cat si strada. Pozele din timpul instalarii:

 

post-64918-0-51403100-1374237677_thumb.jpg

post-64918-0-61437700-1374237683_thumb.jpg

post-64918-0-02061300-1374237693_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma omorati :) Intai Nicu acum si tu ,....Ma bate un gand... Cat a costat jucaria ? Timpii nu se pot seta in functie de treapta aleasa ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ma omorati :) Intai Nicu acum si tu ,....Ma bate un gand... Cat a costat jucaria ? Timpii nu se pot seta in functie de treapta aleasa ?

 

Ma omorati :) Intai Nicu acum si tu ,....Ma bate un gand... Cat a costat jucaria ? Timpii nu se pot seta in functie de treapta aleasa ?

Salut, eu am dat 212 lire e universala jucaria deci... merge pe orice moto. Timpii pot fi reglati global ca sa zic asa, acelas pt toate treptele, valorile mentionate mai sus. Cu mana pe inima spun cel mai tare gadget care-l poti pune moto, bubuiturile care le fac schimba :))) zici ca e tanc cand trage asa urat face ....

Editat de Shobo2020
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Mi-am terminat si eu de instalat QS-ul, desi ma speriasem la inceput cu toate firele si mufele am reusit sa le pun cap la cap. Am pus si cateva poze pentru cei care ii intereseaza. Conectarea lui a fost cat de poate de simpla, practic semnalul comun la cele 4 bobine l-am rerutat prin gadget-ul conectat la senzor. Timpul de taiere momentan l-am lasat stock, adica 100ms daca nu ma insel. Mai are inca 4 reglaje 85 75 65 45 de ms, n-am apucat sa ma joc cu ele. Vreau sa spun ca dupa toba care e primul care il pui pe motoreta QS-ul a devenit numarul 2 e mondial. Nici nu simti cum schimba si motoreta devine incredibil de rapida(nu mai zic de sunet care e superb cand schimbi). Cu ocazia asta imi reglez si suspensia, care este VARZA (asta am observat cand am schimbat mai sus in ture si spatele topaia si fata la fel). Una peste alta e o jucarie super tare si o recomand tuturor atat curse cat si strada. Pozele din timpul instalarii:

 

Cu placere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma omorati :) Intai Nicu acum si tu ,....Ma bate un gand... Cat a costat jucaria ? Timpii nu se pot seta in functie de treapta aleasa ?

 

 

Tu ai ECU resoftat la mine, timpii de taiere sint setati in ordine descrescatoare cu cresterea fiecarei trepte de viteze. 90-85-80-80-75ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...