Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Multumesc Dan Spataru` pentru sfaturi. Toba nu e infundata tare,e doar putin indoita acolo.Azi i-am schimbat cauciucul fata si in viitorul apropiat il voi schimba si pe cel spate plus multe alte schimbari. Toba asta chiar daca e stock se aude destul de tare dar o sa-mi iau si una aftermarket. Mai e 1 luna si putin din acest sezon si incerc sa ma bucur de ea cat mai pot :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator little wayne

sa vad daca reusesc sa ..urc.. o poza din tembelefon

 

mobra mea e buna si la tractare...am tras dupa mine 2 trantori.scuterul si pe cel care a ghidonat scuterul....pe ala mic si negru de la butoane (ghidon)nu l am pozat

post-60015-0-97451900-1378410489_thumb.jpg

post-60015-0-21174000-1378410516_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, am un suzuki gsx r600 din 1997,cuzinetii de la biela nr 4 sunt varza ( au joc de aproape 3-4 milimetri), am demontat chiuloasa ,cilindrii, si vreau sa merg mai departe..sa ajung sa schimb cuzinetii,dar am ajuns la o infundatura. ma poate ajuta cineva cu un sfat..cineva care a mai desfacut motoru?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, am un suzuki gsx r600 din 1997,cuzinetii de la biela nr 4 sunt varza ( au joc de aproape 3-4 milimetri), am demontat chiuloasa ,cilindrii, si vreau sa merg mai departe..sa ajung sa schimb cuzinetii,dar am ajuns la o infundatura. ma poate ajuta cineva cu un sfat..cineva care a mai desfacut motoru?

Cauta un motor SH,este cel mai bun sfat!

Daca cuzineti s-au dus, vibrokenul este compromis, sa nu mai spun si biela daca s-au invartit.

Cuzineti noi sunt 3 in 3 SUTIMI nu in milimetri.

Dupa cum ceri sfaturi, cred ca este mai bine sa citesti bine maualul, sa intelegi ce se cere acolo si dupa aceea sa te apuci sa faci motorul unei motociclete.

Este o diferenta foarte mare fata de cel de auto,acolo sunt alte tolerante,cote de rectificari etc....ma moto nu este asa.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare :)

 

La mobra mea (un gsxr 750 - 2005), nu aveam claxon :))

 

Am facut rost de unul, dar nu stiu unde sa-l montez. Adica am gasit firele, l-am prins in ele, merge, dar nu-mi dau seama unde trebuie prins el de cadru sau de carena ... unde s-o prinde?

 

Are cineva idee .. ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care-i diferenta dintre 5w si 10w ?cum se comporta la drum?

depinde mult si de greutatea ta, dar cum ti s-a spus 10w cred ca e cel mai optim<mai poti s-o intaresti sau s-o inmoi si din reglaje>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dimensiunile la rulmentii fta le stie cineva ?

 

pt k1-k3.

 

multumesc

BEARING (25X52X15)
09262-25061
Pentru gsxr 1000.
PS ar fi bine sa mentionezi si modelul anul si tipul motocicletei sa beneficiezi de un raspuns exact!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are un k1 600

2001 Suzuki GSX-R600 FRONT WHEEL

BEARING (25X52X15)

Cod OEM 09262-25061
SEAL (32X52X7)
Cod OEM 09285-32004
De preferat o marca buna de rulmenti,nu este bine sa te joci cu rulmenti roata fata !
Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc baieti. am luat skf ( c3 ) dar rulmentii schimbati anul trecut erau ok.

intrebare :

axul avea un mic joc pe interiorul rulmentului. este normal ?

in rest rulmentii aratau ca noi.

 

problema se pare ca era din ax. cand am schimbat furca stock cu cea usd, am folosit acelasi ax, care este mai scurt.

si ca sa nu pitesc piulita in amortizor, nu am strans axul complet, astfel incat roata avea un joc stanga dreapta de vreo 4 mm.

am rezolvat-o cu o bucsa pusa pe ax.

acum caut semeringurile de la amortizorul de directie, se pare ca a pierdut ulei, si instabilitatea poate fi si de aici.

 

dimensiunile pe care le-am gasit sunt :

 

10*20*9.5 sau 9 sau 7.

 

poate cineva sa-mi spuna si dimensiunile la rulmentii de la jug ? pe ei scrie 3055

 

si codul care l-am gasit pe net 32006x la skf este gresit .

cred ca dimensiunea corecta ar fi 30*55*17



preturi pt cei interesati :

 

la BATI pe laminorului

21lei rulmentul ( skf cu coeficient C3 )

8 lei semeringul de praf.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare din nou :)

 

Rezolvat cu claxonul, multam inca o data.

Dar acum vreau sa-mi schimb si uleiul. Stiu ca erau multi dintre voi care in primavara au folosit bel ray. Sunteti multumiti de el? Am o dilema bel ray vs motul

 

In carte scrie sa folosesc 10w40 full sintetic. Ar fi ok?

TNG sti codul si dimensiunile rulmentilor de la roata fara si pentru un GSXR 750 - 2005? Cei de la roata si daca se poate si cei de la jug?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare din nou :)

 

Rezolvat cu claxonul, multam inca o data.

Dar acum vreau sa-mi schimb si uleiul. Stiu ca erau multi dintre voi care in primavara au folosit bel ray. Sunteti multumiti de el? Am o dilema bel ray vs motul

 

In carte scrie sa folosesc 10w40 full sintetic. Ar fi ok?

TNG sti codul si dimensiunile rulmentilor de la roata fara si pentru un GSXR 750 - 2005? Cei de la roata si daca se poate si cei de la jug?

FRONT WHEEL (GSX-R750XK5)

 

BEARING (25X52X15)
09262-25061
SEAL (32X52X7)

09285-32004
STEERING STEM

 

.BEARING (30X55X17)
09267-30010
Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos pentru raspuns :)

 

Ca sa-mi fie mie clar acum:

trebuie sa cumpar FRONT WHEEL (GSX-R750XK5)

 

 

 

BEARING (25X52X15)

09262-25061 - 2 bucati

 

SEAL (32X52X7) - 2 bucati

 

09285-32004

 

STEERING STEM

 

 

.BEARING (30X55X17)

09267-30010 1 bucata sau 2?

Editat de no01else
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Imi puteti spune si mie va rog,cat ar costa schimbul urmatoarelor : supape,ghiduri,semeringuri .... si ce mai tine de supape la un GSXR 1000 K4.

 

...merge impecabil,trage ff bine,porneste instant atat la rece cat si la cald,dar scoate putin fum cand schimb si trag tare de acceleratie. Multumesc mult !

Editat de Costin-Dorian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...